Ik moest eigenlijk als eerste aan een Tell-Sell reclame denken. En Postalgoldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg er een pyramidespel-idee bij eerlijk gezegd.
Dit dus. "eerlijk" 20k per maand omzet draaien is godsonmogelijk in zo'n kort tijdsbestek. Daarnaast; hoe weet meneer nu al dat hij een nettowinst heeft van 20k per maand als hij per augustus pas zijn baan heeft opgezegd en effectief vanaf die datum pas fulltime voor zijn eigen bedrijf bezig is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg er een pyramidespel-idee bij eerlijk gezegd.
http://reclameblog.com/ha(...)ar-koopjesjacht.htmlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk als eerste aan een Tell-Sell reclame denken. En Postalgold
Nou vertel er eens meer over danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef JanJ86 het volgende:
Haha Postalgold hahahahaha ... nee dat is het nietEn ook geen pyramide ideeën ... ik werd hard voor mn centen op een eerlijke manier
Jij werd hard voor je centen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef JanJ86 het volgende:
Haha Postalgold hahahahaha ... nee dat is het nietEn ook geen pyramide ideeën ... ik werd hard voor mn centen op een eerlijke manier
Nee kwestie van marktwerking, zolang ik enige aanbieder ben heb ik ook geen concurrentiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Je wil niet in details treden maar dit is wel heel minimaal. In welke markt opereert jouw bedrijf bijvoorbeeld? Of wil je gewoon niks zeggen omdat je stiekem drugsdealer bent?
En welke markt mag dat dan wel niet zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:58 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Nee kwestie van marktwerking, zolang ik enige aanbieder ben heb ik ook geen concurrentie
Als jij de enige aanbieder bent van een product, dat zo ontzettend goed loopt, zou je al lang in de media zijn beland. Dan ga je daar niet speciaal een account voor aanmaken op FOK! Tevens dit:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:58 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Nee kwestie van marktwerking, zolang ik enige aanbieder ben heb ik ook geen concurrentie
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En welke markt mag dat dan wel niet zijn?
Vanaf 1 mei werkte ik voor mijn eigen bedrijf in de avond uren ...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus. "eerlijk" 20k per maand omzet draaien is godsonmogelijk in zo'n kort tijdsbestek. Daarnaast; hoe weet meneer nu al dat hij een nettowinst heeft van 20k per maand als hij per augustus pas zijn baan heeft opgezegd en effectief vanaf die datum pas fulltime voor zijn eigen bedrijf bezig is?
[..]
http://reclameblog.com/ha(...)ar-koopjesjacht.html
Die dus.
Doe je best met de KvK ... de inschrijving was in de aanloopfase al gedaan, dus dan heb je een tijdsbestek van 3/4 jaar om te doorzoeken ...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef kovenant het volgende:
rond 1 mei gelanceerd en je wilt niet in details treden .
als je geregistreerd staat bij kvk is die data zo te achterhalen en ben je echt niet meer de eerste de beste.
dat zou je moeten weten als het zo een goed idee was.
dus troll
Geef dan ook meteen even antwoord op de rest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Vanaf 1 mei werkte ik voor mijn eigen bedrijf in de avond uren ...
Vanaf 1 aug had ik het gevoel van zekerheid zonder andere baan te kunnen.
Ik draai nu dus gemiddeld, sinds 1 mei, 20k per maand ... nu ik fulltime bezig ben, gaat dit natuurlijk groeien
Waarom zou ik in de media zijn beland? Hoe moet de krant weten wat mijn bedrijf verdiend? En dat 'speciaal' account aanmaken, is omdat ik een kloontje ben, en dus anoniem wens te zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als jij de enige aanbieder bent van een product, dat zo ontzettend goed loopt, zou je al lang in de media zijn beland. Dan ga je daar niet speciaal een account voor aanmaken op FOK! Tevens dit:
[..]
Als jij een uniek product aanbiedt dat zo goed loopt, dan heeft de media dat sneller door dan vliegen die afkomen op stront.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in de media zijn beland? Hoe moet de krant weten wat mijn bedrijf verdiend? En dat 'speciaal' account aanmaken, is omdat ik een kloontje ben, en dus anoniem wens te zijn
Hij is grappig haha, maar ik zit niet hele dagen briefjes in stukjes te knippenquote:
Je trekt nu je eigen verhaal nog meer in twijfel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:06 schreef JanJ86 het volgende:
Dit soort reacties had ik al wel verwacht.
Maar, waarom zou ik te koop lopen met wat ik doe? Voor mijn vraag uit de TS is het toch totaal niet relevant wat ik doe?
Jullie overschatten de media ook flink. En voor iedereen die met illegale praktijken aan komt, ik verdien netjes mijn brood, betaal netjes belastingen en voldoe aan alle wetten.
Ben overigens ook geboren in Nederland, Nederlandse ouders en PVV stemmer.... dus kom nu maar weer aan met die 50 Cent...
Hoezo maakt mijn PVV stem wat uit voor de geloofwaardigheid van mijn verhaal?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je trekt nu je eigen verhaal nog meer in twijfel.
Maar goed, je kunt 't ook gewoon wat duidelijker uitleggen ipv zo vaag te zijn, dat trekt andere trolls aan.
je maakt de fout uberhaupt je stemvoorkeur in je zin te zetten. Is namelijk totaaaaaal niet relevant voor dit topic. Maar je moet zo nodig zeggen dat je pvv stemmer bent. Dan kan je gewoon dat soort reacties verwachten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:18 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Hoezo maakt mijn PVV stem wat uit voor de geloofwaardigheid van mijn verhaal?
Zal dan iets duidelijker zijn: Ik heb wat online diensten bedacht, waarvoor men betaald, wat veel gebruikt word ... dus zodoende liep het ook al door in de tijd dat ik nog voor een baas werkte.
20k WINST is wel degelijk mogelijk, wat heb ik nu aan kosten als ik een online dienst aan bied? Mja, een VPS waarop alles draait, 50 eur in de maand. ... boekhouding doe ik zelf (cursus voor gevolgt) ... en werk vanuit een werkkamer in huis (helaas niet groter dan 10% van mijn huis, anders was dat ook nog aftrekbaar).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef existenz het volgende:
Een winst van 20k kan inderdaad niet zo snel, tenzij je in 7 maanden een bedrijf hebt op kunnen zetten met meerdere mensen erin, eigen sales ed.. Een 1 mans zaak lukt dat niet, op geen enkele wijze, behalve wat minder legale. De enige mogelijkheid is, is dat je een heel duur product op de markt hebt kunnen zetten, anders is de kans klein dat je verhaal zo klopt.
20k omzet is prima mogelijk daarintegen... Maar dat is wat anders dan winst.
Misschien had de troll even zijn huiswerk moeten doen
Als je toch zoveel geld hebt.. Een cursus Nederlands zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
20k WINST is wel degelijk mogelijk, wat heb ik nu aan kosten als ik een online dienst aan bied? Mja, een VPS waarop alles draait, 50 eur in de maand. ... boekhouding doe ik zelf (cursus voor gevolgt) ... en werk vanuit een werkkamer in huis (helaas niet groter dan 10% van mijn huis, anders was dat ook nog aftrekbaar).
Mijn stemvoorkeur zette ik er in, om even duidelijk te krijgen dat ik 100% nederlander ben aangezien sommigen anders dachten
Als je doelt op D / T gebruik, inderdaad geen sterk punt van me. Maar we gaan aardig offtopic, ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die zulke sterke veranderingen in hun leven hebben mee gemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je toch zoveel geld hebt.. Een cursus Nederlands zou geen overbodige luxe zijn.
Ja, die zijn er.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:32 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Maar we gaan aardig offtopic, ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die zulke sterke veranderingen in hun leven hebben mee gemaakt.
Een online dienst draaien op een VPS en daar 20k winst mee maken? Please. Als je alles zelf regelt in dat geval had je daarvoor natuurlijk ook best aan de bak kunnen komen, de IT is de laatste tien jaar bijna alleen maar gegroeid qua aanbod op de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
20k WINST is wel degelijk mogelijk, wat heb ik nu aan kosten als ik een online dienst aan bied? Mja, een VPS waarop alles draait, 50 eur in de maand. ... boekhouding doe ik zelf (cursus voor gevolgt) ... en werk vanuit een werkkamer in huis (helaas niet groter dan 10% van mijn huis, anders was dat ook nog aftrekbaar).
Wie dan? Volgens mij niemand. Het lokt namelijk weldegelijk reacties uit die je zelf had zien aankomen.quote:Mijn stemvoorkeur zette ik er in, om even duidelijk te krijgen dat ik 100% nederlander ben aangezien sommigen anders dachten
Ben je niet bang terug te vallen in je oude gewoontes?quote:oorzaak, financieel wanbeleid van mezelf (hobby's waren belangrijker dan de huur haha)
You said itquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ja, want ALLEEN 100% nederlanders stemmen PVV.
God wat een wazig topic.
Dankje, ja .. het uit huis gezet worden is voor mij een moment geweest dat mijn ogen geopend heeft. Daarnaast heb ik toen ook goede begeleiding gehad, van o.a. Jeugdzorg die mij weer op de rit hebben gekregen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:35 schreef Wokkel het volgende:
Ik vind het trouwens wel een mooie prestatie.
Maar kan je uitleggen hoe het komt dat je dit nu wel allemaal kan, en eerst wel moeite had met geld?
[..]
Ben je niet bang terug te vallen in je oude gewoontes?
Wat vindt je omgeving ervan?
Mijn hobby, waren modelvliegtuigen, al mn geld ging daar heen, maar heb er nu de tijd helaas niet meer voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:37 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me eigenlijk stiekem af welke hobby's TS had waar hij eerst bijna al zijn geld aan uit gaf en of hij nu hij financieel een stuk beter er voor staat nog steeds diezelfde hobby heeft en of daar nog steeds zoveel geld naar toe gaat.
Ergo: TS wat is/was je hobby?
Om even op jou cloud verhaal terug te komen; je zit wel in de buurt, je moet het meer zien als SaaS .. software as a service, aan opslag doe ik niks, dat gebeurd lokaal bij de gebruiker(s).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een online dienst draaien op een VPS en daar 20k winst mee maken? Please. Als je alles zelf regelt in dat geval had je daarvoor natuurlijk ook best aan de bak kunnen komen, de IT is de laatste tien jaar bijna alleen maar gegroeid qua aanbod op de arbeidsmarkt.
"Een online dienst aanbieden" doen duizenden mensen, als het zo succesvol is als je zelf zegt, was dit zeker opgevallen.
[..]
Wie dan? Volgens mij niemand. Het lokt namelijk weldegelijk reacties uit die je zelf had zien aankomen.
Om terug te komen op de vraag in je OP: Ja, echter niet zo extreem.
Is een optie, maar toen ik er mee startte was het idee: Leuk voor erbij ... dus inschrijving bij de KvK als eenmanszaak was voorlopig wel voldoende...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:45 schreef Freeflyer het volgende:
Maareh TS... Als het volledig online is had jejezelf veel geld kunnen besparen door het offshore onder te brengen. Dan maak je je zeker niet druk om aftrekposten
Dan ben je niet echt slim bezig he. Zoveel winst maken en nog steeds hoofdelijk aansprakelijk willen zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Is een optie, maar toen ik er mee startte was het idee: Leuk voor erbij ... dus inschrijving bij de KvK als eenmanszaak was voorlopig wel voldoende...
Had zelf nooit durven dromen dat het zo zou uitpakken
Daarom zijn we ook bezig met het omzetten naar een constructie met meerdere BV's.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt slim bezig he. Zoveel winst maken en nog steeds hoofdelijk aansprakelijk willen zijn
Naja slim genoeg om 20k omzet te genereren. Dat doen wij nu niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt slim bezig he. Zoveel winst maken en nog steeds hoofdelijk aansprakelijk willen zijnKun je net zo goed een BV'tje oprichten van het geld.
Meerdere BV's???quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:55 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook bezig met het omzetten naar een constructie met meerdere BV's.
Thnx voor die tipquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:02 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Meerdere BV's???
Ga naar je boekhouder, als je dan toch 20k/ maand winst draait zet je beter een SPRL op in een van België's geliefde buurlandjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |