Ik moest eigenlijk als eerste aan een Tell-Sell reclame denken. En Postalgoldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg er een pyramidespel-idee bij eerlijk gezegd.
Dit dus. "eerlijk" 20k per maand omzet draaien is godsonmogelijk in zo'n kort tijdsbestek. Daarnaast; hoe weet meneer nu al dat hij een nettowinst heeft van 20k per maand als hij per augustus pas zijn baan heeft opgezegd en effectief vanaf die datum pas fulltime voor zijn eigen bedrijf bezig is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg er een pyramidespel-idee bij eerlijk gezegd.
http://reclameblog.com/ha(...)ar-koopjesjacht.htmlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk als eerste aan een Tell-Sell reclame denken. En Postalgold
Nou vertel er eens meer over danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef JanJ86 het volgende:
Haha Postalgold hahahahaha ... nee dat is het nietEn ook geen pyramide ideeën ... ik werd hard voor mn centen op een eerlijke manier
Jij werd hard voor je centen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef JanJ86 het volgende:
Haha Postalgold hahahahaha ... nee dat is het nietEn ook geen pyramide ideeën ... ik werd hard voor mn centen op een eerlijke manier
Nee kwestie van marktwerking, zolang ik enige aanbieder ben heb ik ook geen concurrentiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Je wil niet in details treden maar dit is wel heel minimaal. In welke markt opereert jouw bedrijf bijvoorbeeld? Of wil je gewoon niks zeggen omdat je stiekem drugsdealer bent?
En welke markt mag dat dan wel niet zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:58 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Nee kwestie van marktwerking, zolang ik enige aanbieder ben heb ik ook geen concurrentie
Als jij de enige aanbieder bent van een product, dat zo ontzettend goed loopt, zou je al lang in de media zijn beland. Dan ga je daar niet speciaal een account voor aanmaken op FOK! Tevens dit:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:58 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Nee kwestie van marktwerking, zolang ik enige aanbieder ben heb ik ook geen concurrentie
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En welke markt mag dat dan wel niet zijn?
Vanaf 1 mei werkte ik voor mijn eigen bedrijf in de avond uren ...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus. "eerlijk" 20k per maand omzet draaien is godsonmogelijk in zo'n kort tijdsbestek. Daarnaast; hoe weet meneer nu al dat hij een nettowinst heeft van 20k per maand als hij per augustus pas zijn baan heeft opgezegd en effectief vanaf die datum pas fulltime voor zijn eigen bedrijf bezig is?
[..]
http://reclameblog.com/ha(...)ar-koopjesjacht.html
Die dus.
Doe je best met de KvK ... de inschrijving was in de aanloopfase al gedaan, dus dan heb je een tijdsbestek van 3/4 jaar om te doorzoeken ...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef kovenant het volgende:
rond 1 mei gelanceerd en je wilt niet in details treden .
als je geregistreerd staat bij kvk is die data zo te achterhalen en ben je echt niet meer de eerste de beste.
dat zou je moeten weten als het zo een goed idee was.
dus troll
Geef dan ook meteen even antwoord op de rest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Vanaf 1 mei werkte ik voor mijn eigen bedrijf in de avond uren ...
Vanaf 1 aug had ik het gevoel van zekerheid zonder andere baan te kunnen.
Ik draai nu dus gemiddeld, sinds 1 mei, 20k per maand ... nu ik fulltime bezig ben, gaat dit natuurlijk groeien
Waarom zou ik in de media zijn beland? Hoe moet de krant weten wat mijn bedrijf verdiend? En dat 'speciaal' account aanmaken, is omdat ik een kloontje ben, en dus anoniem wens te zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als jij de enige aanbieder bent van een product, dat zo ontzettend goed loopt, zou je al lang in de media zijn beland. Dan ga je daar niet speciaal een account voor aanmaken op FOK! Tevens dit:
[..]
Als jij een uniek product aanbiedt dat zo goed loopt, dan heeft de media dat sneller door dan vliegen die afkomen op stront.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in de media zijn beland? Hoe moet de krant weten wat mijn bedrijf verdiend? En dat 'speciaal' account aanmaken, is omdat ik een kloontje ben, en dus anoniem wens te zijn
Hij is grappig haha, maar ik zit niet hele dagen briefjes in stukjes te knippenquote:
Je trekt nu je eigen verhaal nog meer in twijfel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:06 schreef JanJ86 het volgende:
Dit soort reacties had ik al wel verwacht.
Maar, waarom zou ik te koop lopen met wat ik doe? Voor mijn vraag uit de TS is het toch totaal niet relevant wat ik doe?
Jullie overschatten de media ook flink. En voor iedereen die met illegale praktijken aan komt, ik verdien netjes mijn brood, betaal netjes belastingen en voldoe aan alle wetten.
Ben overigens ook geboren in Nederland, Nederlandse ouders en PVV stemmer.... dus kom nu maar weer aan met die 50 Cent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |