Waarom zo moeilijk?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je brutoloon (staat bovenaan inderdaad), vermenigvuldigen met 12 maanden, delen door 52 weken en dan delen door het aantal uren dat je per week werkt.
Gewoon bruto loon delen door dit aantal uren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:08 schreef musicfreakyme het volgende:
Uiteraard weet ik wel hoeveel uur ik werk per maand
Het is niet moeilijk en nauwkeuriger. Tenzij het aantal uren elke maand hetzelfde is, maar dat is natuurlijk zelden het geval.quote:
Ik zou niet klakkeloos uitgaan van een 40-urige werkweek.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:19 schreef babipangang het volgende:
Staat je bruto uurloon niet gewoon ergens vermeld op de salarisstrook? Vaak wel in elk geval..
Doorgaans wordt er een maandsalaris overeengekomen, geen uurloon.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:20 schreef tehoef het volgende:
Staat het uurloon normaal niet in het contract?
Het aantal uren per maand is een factor die al bekend is. Aldus TS.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is niet moeilijk en nauwkeuriger. Tenzij het aantal uren elke maand hetzelfde is, maar dat is natuurlijk zelden het geval.
Ja: twee keer de helft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:22 schreef Woffel het volgende:
Komt het antwoord hier ook te staan?
Ja, alleen betwijfel ik of het elke maand gelijk is. Zoals gezegd, als dat zo is, heb je natuurlijk gelijk dat ik onnodig ingewikkeld doe.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Het aantal uren per maand is een factor die al bekend is. Aldus TS.
Ik ging daar eerlijk gezegd van uit (hoewel ik het ook vreemd vind, dat dan weer wel).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, alleen betwijfel ik of het elke maand gelijk is. Zoals gezegd, als dat zo is, heb je natuurlijk gelijk dat ik onnodig ingewikkeld doe.
In iedergeval is het heel weinig en durf ik het vast niet hardop te zeggenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:22 schreef Woffel het volgende:
Komt het antwoord hier ook te staan?
Het aantal uren per wát? Per maand of toch per week?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:36 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja, het aantal uren staat tot op de minuut op mijn salarisstrookje vermeld,
In dat geval is er zelfs de mogelijkheid om het loon per minuut uit te rekenen. En als je dat hebt, dan is het uurloon snel gevondenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:36 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja, het aantal uren staat tot op de minuut op mijn salarisstrookje vermeld,
Je bedoeld omdat de ene maand 20 werkdagen heeft en een andere 21?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, alleen betwijfel ik of het elke maand gelijk is. Zoals gezegd, als dat zo is, heb je natuurlijk gelijk dat ik onnodig ingewikkeld doe.
En toevalligerwijs komt dat overeen met (40 uur x 52 weken) / 12 maandenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bedoeld omdat de ene maand 20 werkdagen heeft en een andere 21?
In berekeningen wordt uitgegaan van een gemiddelde per maand. Bv. bij een 40-urige werkweek is dat dan 173,33 uur per maand.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je brutoloon (staat bovenaan inderdaad), vermenigvuldigen met 12 maanden, delen door 52 weken en dan delen door het aantal uren dat je per week werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |