Ben al blij dat je eens geen LAPO hebt, huntertjequote:
Ook jij mag kappen hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn "open economie" punt ging over prijscorrecties n.a.v. allocatie van geldstromen. Dus dat is bezijden mijn eerste punt.
Ik had buiten mijn schuld om een LAPOquote:Op zondag 31 juli 2011 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben al blij dat je eens geen LAPO hebt, huntertje
Als dat bezijden je eerste punt is, dan heb je dat eerste punt. waar excl. mij 3 mensen je om uitlachten, nog steeds niet toegelicht.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn "open economie" punt ging over prijscorrecties n.a.v. allocatie van geldstromen. Dus dat is bezijden mijn eerste punt.
Die is geniaalquote:Op zondag 31 juli 2011 22:07 schreef Boze_Appel het volgende:
http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush
Daar gaat mijn vrije tijd.
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
Php die andere users de maat wil nemen. Hilariteit ten top.
Gamesquote:Op zondag 31 juli 2011 22:07 schreef Boze_Appel het volgende:
http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush
Daar gaat mijn vrije tijd.
Die heb ik wel uitgelegd en alleen de meest intelligente heeft hem begrepen. Dat vind ik wel voldoende. Die andere begrijp je wel als je 10 jaar ondernemer bent geweest - om er nog even een loos argument in te gooien.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als dat bezijden je eerste punt is, dan heb je dat eerste punt. waar excl. mij 3 mensen je om uitlachten, nog steeds niet toegelicht.
Vanwaar toch die obsessie, kereltje? Waarom elke keer die vieze opgemaakte bejaarde man hier posten?quote:
Obsessiequote:Op zondag 31 juli 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanwaar toch die obsessie, kereltje? Waarom elke keer die vieze opgemaakte bejaarde man hier posten?
Natuurlijk. Als jij beweert dat de overheid marktgestuurd werkt, dan heb je het niet begrepen, hoe vaak je het ook probeert uit te leggen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die heb ik wel uitgelegd en alleen de meest intelligente heeft hem begrepen. Dat vind ik wel voldoende.
Owh, DIEquote:Op zondag 31 juli 2011 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.lievelingslied(...)pje-heb-je-witte-wol
In elk topic zie ik de laatste dagen die kop van Boehner voorbij komen. Hoe komt dat toch?quote:
Ja,quote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In elk topic zie ik de laatste dagen die kop van Boehner voorbij komen. Hoe komt dat toch?
Diezelfde vraag kun jij jezelf ook stellen als je naar de wc moet, ''hoe komt dat toch''.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In elk topic zie ik de laatste dagen die kop van Boehner voorbij komen. Hoe komt dat toch?
Oeh, wat scherp en geheel vergelijkbaarquote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Diezelfde vraag kun jij jezelf ook stellen als je naar de wc moet, ''hoe komt dat toch''.
Foto's posten van Boehner is een behoefte van je?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Diezelfde vraag kun jij jezelf ook stellen als je naar de wc moet, ''hoe komt dat toch''.
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Foto's posten van Boehner is een behoefte van je?
Ja, ik dacht aan dat herfstliedje "zakken vol met wind"quote:
Whatever floats your boatquote:
Que?quote:
Nou, dat kan ik zelf ook nog wel hoorquote:
Mooi. Waarom dat vraagteken dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik zelf ook nog wel hoor
Als het nu genoeg is.quote:
Daar heb ik dan weer een vertaling voor nodig (serieus)quote:
Koos bedoelt wat anders met ''reet''.quote:
Voila:quote:
Nietus.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koos bedoelt wat anders met ''reet''.
Oh god, jij wilt hier een discussie over subsidies van maken.quote:
Het is toevallig wel een politiek subforum.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh god, jij wilt hier een discussie over subsidies van maken.
Oprotten, ZW.
Second that (alleen mbt het onderwerp)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh god, jij wilt hier een discussie over subsidies van maken.
Oprotten, ZW.
Jij lijkt anders te denken dat hetquote:Op zondag 31 juli 2011 22:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is toevallig wel een politiek subforum.
Ja zeg het maarquote:Op zondag 31 juli 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij lijkt anders te denken dat hetLaat maar
Kijk dat nooit, eerlijk gezegd. Ach, we knallen straks wel een dvd'tje erin. Star Trek: Deep Space 9quote:
Morgen werken. Bijdrage leveren aan de maatschappij, in tegenstelling tot de rechtse jonkies die lopen te huilen op een forum.quote:
Jij bent echt een overduidelijke bachelor, hm?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk dat nooit, eerlijk gezegd. Ach, we knallen straks wel een dvd'tje erin. Star Trek: Deep Space 9
Ik zit nog op school he, en verder werk ik gewoon heurquote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Morgen werken. Bijdrage leveren aan de maatschappij, in plaats van de rechtse jonkies die lopen te huilen op een forum.
Het enige wat ik hierover kwijt wil, is dat de PO doorgaans betere programma's biedt dan de commercielen. De enige reden dat mijn tv af en toe staat afgestemd op een commerciele zender, is omdat er soms een aardige film op is.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is toevallig wel een politiek subforum.
Boe-freakin-hoe.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Morgen werken. Bijdrage leveren aan de maatschappij, in tegenstelling tot de rechtse jonkies die lopen te huilen op een forum.
Ik mag het van jou eigenlijk niet zeggen, maar dit is pas verspilling publiek geld.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk dat nooit, eerlijk gezegd. Ach, we knallen straks wel een dvd'tje erin. Star Trek: Deep Space 9
Kijk jij enkel wat je vriendin wilt zien? Arme stakker.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent echt een overduidelijke bachelor, hm?
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet zeg. Gleequote:Op zondag 31 juli 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk jij enkel wat je vriendin wilt zien? Arme stakker.
Dus eigenlijk moet mijn tele 24 uur per dag afgestemd staan op de PO?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik mag het van jou eigenlijk niet zeggen, maar dit is pas verspilling publiek geld.
De PO moet programma's uitzenden, ongeacht of er wel of niet mensen ernaar kijken. Het verkrijgt zo'n 800 miljoen euro jaarlijks van de overheid. Vinden de mensen deze programma's niet leuk (en gaan ze een dvd'tje kijken), dan betaalt de belastingbetaler het voor niets.
Hoezo: de sociaaldemocratie faalt niet?
Ja, want hij vindt de PO meer kwaliteit leverenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
Bij huize Koos is sbs verheven tot standaard zender. Gok ik.
Zo ben ik. Nou, applaus hoor, je werkt op maandag. Kudos.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen, door ter plekke te gaan huilen.
Dank u dank u.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo ben ik. Nou, applaus hoor, je werkt op maandag. Kudos.
Je hebt overigens wel gelijk. Star Trek verstop ik altijd ergens diep in de kast als er een vrouw langskomt.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Glee![]()
Ik ben een man en dus bezit ik de afstandsbediening
Precies de reden dat ik mijn tv-abonnement opgezegd heb. Heb nu alleen 1, 2 en 3 en de rest download ik wel.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het enige wat ik hierover kwijt wil, is dat de PO doorgaans betere programma's biedt dan de commercielen. De enige reden dat mijn tv af en toe staat afgestemd op een commerciele zender, is omdat er soms een aardige film op is.
Je bent wel op de dreef vanavond, Weer zo'n uitstekende grap,quote:Op zondag 31 juli 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
Bij huize Koos is sbs verheven tot standaard zender. Gok ik.
Nee. Vraag en aanbod matcht niet met elkaar. De PO zendt programma's uit, maar weinig mensen (althans jij niet) kijken ernaar. Typisch voorbeeld van het falen van vraag en aanbod door overheidsgestuurde subsidies.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet mijn tele 24 uur per dag afgestemd staan op de PO?
Tja, je mist niks inderdaad. Alleen maar herhalingen op de commerciele zenders.. of schijtprogramma's.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik mijn tv-abonnement opgezegd heb. Heb nu alleen 1, 2 en 3 en de rest download ik wel.
En private bedrijven springen niet in de markt, omdat de publieke omroep diezelfde programma's toch al bied.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee. Vraag en aanbod matcht niet met elkaar. De PO zendt programma's uit, maar weinig mensen (althans jij niet) kijken ernaar. Typisch voorbeeld van het falen van vraag en aanbod door overheidsgestuurde subsidies.
Hou eens op zeg, dit helpt je zaak nietquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En private bedrijven springen niet in de markt, omdat de publieke omroep diezelfde programma's toch al bied.
Bepaalde documentaires zoals "Earth" en "Life" werden/worden ook door NGC en DC geboden.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En private bedrijven springen niet in de markt, omdat de publieke omroep diezelfde programma's toch al bied.
Wie zegt dat er weinig mensen naar de PO kijken. Ik houd niet van Zomergasten, andere mensen wel. Je kunt geen programma's kijken waar het hele land naar kijkt. En volgens mij is het ook niet de taak van de PO om zo hoog mogelijke kijkcijfers te scoren.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee. Vraag en aanbod matcht niet met elkaar. De PO zendt programma's uit, maar weinig mensen (althans jij niet) kijken ernaar. Typisch voorbeeld van het falen van vraag en aanbod door overheidsgestuurde subsidies.
Soms kan ik het niet laten om een klein beetje te tarten, vooral als ie reageert als een vis op het drogequote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou eens op zeg, dit helpt je zaak niet
Ja, en de PO pikt kijkers en dus marktaandeel weg. Waardoor private bedrijven als totale minder omzet en winst kunnen boeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die documentaires zijn een ander verhaal, kwestie van uitzendrechten vragen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bepaalde documentaires zoals "Earth" en "Life" werden/worden ook door NGC en DC geboden.
Ik betaal anders voor een pakket aan zenders en ik heb niet de keuze welke kanalen ik wel en niet neem.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, en de PO pikt kijkers en dus marktaandeel weg. Waardoor private bedrijven als totale minder omzet en winst kunnen boeken.
Koos kijkt nu niet naar de PO, terwijl hij er wel dmv belasting ervoor betaalt. In een private situatie zou hij als hij er niet naar zou kijken er ook niet voor betalen.
Geen idee waarom ik dit doe, maar ok: doe het niet, het kan je in de problemen brengenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Soms kan ik het niet laten om een klein beetje te tarten, vooral als ie reageert als een vis op het droge
Maar het is toch ook gewoon saai?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt overigens wel gelijk. Star Trek verstop ik altijd ergens diep in de kast als er een vrouw langskomt.
Exact. Daarom heeft de PO geen enkel bestaansrecht. Het is verspilling van belastinggeld, gezien je alleen een specifiek publiek ermee dient.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
. Je kunt geen programma's kijken waar het hele land naar kijkt. En volgens mij is het ook niet de taak van de PO om zo hoog mogelijke kijkcijfers te scoren.
Ik betaal een vast bedrag per maand voor een pakket zenders waarvan ik het gros nooit kijk. Beetje onzin dus je gelul over de private situatie.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, en de PO pikt kijkers en dus marktaandeel weg. Waardoor private bedrijven als totale minder omzet en winst kunnen boeken.
Koos kijkt nu niet naar de PO, terwijl hij er wel dmv belasting ervoor betaalt. In een private situatie zou hij als hij er niet naar zou kijken er ook niet voor betalen.
Kloon.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik betaal een vast bedrag per maand voor een pakket zenders waarvan ik het gros nooit kijk. Beetje onzin dus je gelul over de private situatie.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ben je nu een hele vent omdat je SW geen reet aan vindt?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar het is toch ook gewoon saai?
Ik kon een Star Wars-filmpje wel kijken, maar die episode na episode tussen de kling en de bingons met hun lepra-handjes, nee, dat heb ik nooit begrepen.
Als jij het bagger vind, kan je het gewoon opzeggen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik betaal anders voor een pakket aan zenders en ik heb niet de keuze welke kanalen ik wel en niet neem.
Je kunt individuele zenders niet opzeggen. Het is toch al snel alles of niets.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als jij het bagger vind, kan je het gewoon opzeggen.
Als ik de PO bagger vind, kan ik het niet opzeggen. Ik moet belasting blijven betalen, waarvan een deel naar de PO gaat.
Dat is het verschil.
Zure zeiksnorquote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als ik de PO bagger vind, kan ik het niet opzeggen. Ik moet belasting blijven betalen, waarvan een deel naar de PO gaat.
Dat is het verschil.
Dan zeg je je pakket zenders op, en betaal je er ook niet meer voor. Lijkt mij wel zo eerlijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik betaal een vast bedrag per maand voor een pakket zenders waarvan ik het gros nooit kijk. Beetje onzin dus je gelul over de private situatie.
Dan zou ik het hele pakket op moeten zeggen (wat eigenlijk ook geen echte vrije keus is). Overigens kan je de PO ook zien als een soort van toegift richting de arme Nederlander die geen kabeltv kan betalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is het verschil.
Daar kies je voor, dus jouw betaling geschied op vrijwillige basis, PO niet. Ondanks dat vind ik dat er een PO moet zijn, het is goed om de kids ook educatieve programma's te laten zien ipv commerciele bagger.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ben je nu een hele vent omdat je SW geen reet aan vindt?
Je kan het zeiken noemen. Koos is een redelijke verdiener. Maar mensen met de laagste inkomens moeten ook blijven betalen, terwijl zij er misschien niet naar kijken. Is niet sympathiek tegenover hen.quote:
Nee, ik snap SW wel. ST niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ben je nu een hele vent omdat je SW geen reet aan vindt?
Wat wel het hilarische is, is dat de PO goede series weer moet inkopen van de commercielen uit het buitenland.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik ben blij dat we een PO hebben. Dan worden er nog beetje docu's en interessant spul uitgezonden. Waren we overgeleverd aan de commercielen, dan moesten we het doen met louter Dancing with the Stars en Idols. Flikker toch op.
Want? Die kijken liever geen tv?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je kan het zeiken noemen. Koos is een redelijke verdiener. Maar mensen met de laagste inkomens moeten ook blijven betalen, terwijl zij er misschien niet naar kijken. Is niet sympathiek tegenover hen.
National Geographic.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik ben blij dat we een PO hebben. Dan worden er nog beetje docu's en interessant spul uitgezonden. Waren we overgeleverd aan de commercielen, dan moesten we het doen met louter Dancing with the Stars en Idols. Flikker toch op.
Zelf uitrekenen aan de hand van je loonstrookjes.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
GS. Weet jij waar je tussentijds je verzamelinkomen kan opvragen?
Dat is juist wel een vrije keus: jij hebt de vrijheid om je pakket op te zeggen en niet meer te betalen. Ik kan de PO wel opzeggen, maar ik moet ervoor blijven betalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan zou ik het hele pakket op moeten zeggen (wat eigenlijk ook geen echte vrije keus is).
Misschien wilt de arme nederlander helemal geen publieke TV kijken. Misschien wilt hij gewoon af en toe een dvd'tje kijken en bekijkt derest van het nieuws via internet. En in het geval van sommige allochtonen, misschien kijken ze wel buitenlandse zenders en vinden ze de PO 100% bagger. Waarom moeten zij dan toch blijven betalen?quote:Overigens kan je de PO ook zien als een soort van toegift richting de arme Nederlander die geen kabeltv kan betalen.
Ok, en alle bruto bedragen bij elkaar optellen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelf uitrekenen aan de hand van je loonstrookjes.
Hey ouwe!quote:
Mwoahquote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelf uitrekenen aan de hand van je loonstrookjes.
Staphorst/genemuiden idd, had ook zo'n jongen in de klas zitten.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gereformeerden die geen tv willen betalen dus ook mee.
Misschien kijken zij geen PO. Weet jij veel. Wie is de overheid om te moeten bepalen aan welke TV programma's mensen verplicht een donatie aan moeten voldoen?quote:
In jouw geval zal dat waarschijnlijk enkel je salaris zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
GS. Weet jij waar je tussentijds je verzamelinkomen kan opvragen?
Hoe bereken jij je verzamelinkomen dan?quote:
Nee nee, als de PO er niet was zouden RTL4 en SBS6 opeens documentaires van het niveau Planet Earth gaan maken. Maarja,nu is er oneerlijke concurrentie dus worden ze gedwongen 16 seizoenen Big Brother en Idols te maken.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee nee, als de PO er niet was zouden RTL4 en SBS6 opeens documentaires van het niveau Planet Earth gaan maken. Maarja,nu is er oneerlijke concurrentie dus worden ze gedwongen 16 seizoenen Big Brother en Idols te maken.
0 kanalen of alle kanalen noem ik geen keuze. Maar goed, kwestie van perspectief.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef Zienswijze het volgende:
Dat is juist wel een vrije keus: jij hebt de vrijheid om je pakket op te zeggen en niet meer te betalen. Ik kan de PO wel opzeggen, maar ik moet ervoor blijven betalen.
Omdat het nu eenmaal het principe is van belastingen, je betaalt het, maar je zal er niet altijd gebruik van maken. Denk aan bijv. de WW premies.quote:Misschien wilt de arme nederlander helemal geen publieke TV kijken. Misschien wilt hij gewoon af en toe een dvd'tje kijken en bekijkt derest van het nieuws via internet. En in het geval van sommige allochtonen, misschien kijken ze wel buitenlandse zenders en vinden ze de PO 100% bagger. Waarom moeten zij dan toch blijven betalen?
Evenals mensen die geen HRA of huursubsidie hebben, maar daar wel aan moeten meebetalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
Nou boehoe voor de refo's die geen tv kijken, maar toch een paar tientjes per jaar moeten betalen. Wat een drama.
Ik kijk ook geen TV. Dus ook boehoe voor mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
Nou boehoe voor de refo's die geen tv kijken, maar toch een paar tientjes per jaar moeten betalen. Wat een drama.
Tel de cultuursubsidies, straatcoaches, luxe cellen en weet ik veel wat bij elkaar op.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn brutoinkomen de persoonsgebonden aftrek?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe bereken jij je verzamelinkomen dan?
Is dat van toepassing op een minderjarige php?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn brutoinkomen minus de heffingskortingen en persoonsgebonden aftrek?
National Geographic is anders helemaal privaat. Discovery Channel ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee nee, als de PO er niet was zouden RTL4 en SBS6 opeens documentaires van het niveau Planet Earth gaan maken. Maarja,nu is er oneerlijke concurrentie dus worden ze gedwongen 16 seizoenen Big Brother en Idols te maken.
Hee, ho. Big Brother is een oerhollands exportproduct. Daar heeft de Mol heel de wereld mee vervuilt.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat van toepassing op een minderjarige php?
Het is dan ook een lul eerste klas. Geen stuiver waard. Letterlijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Dankzij het gezeik van mensen zoals ZW verdwijnen topprogramma's zoals De Avondettappe. Omdat mensen gaan zeiken dat Mart van hun belastingcenten wijn zit te zuipen in een of ander pittoresk Frans gehucht.
I love it when a plan comes together!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Dankzij het gezeik van mensen zoals ZW verdwijnen topprogramma's zoals De Avondettappe. Omdat mensen gaan zeiken dat Mart van hun belastingcenten wijn zit te zuipen in een of ander pittoresk Frans gehucht.
Wielrennen is toch voor homo's. Waarom zou je anders naar zwetende mannen in strakke pakjes met hun kont naar achter kijken?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind Mart echt een baas.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is dan ook een lul eerste klas. Geen stuiver waard. Letterlijk.
Hij vroeg naar zijn verzamelinkomen. Dat is gewoon box 1 t/m 3 min aftrekposten.quote:
F1 for the win.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wielrennen is toch voor homo's. Waarom zou je anders naar zwetende mannen met hun kont naar achter in strakke pakjes kijken?
Verbaasd me niks. Losers onder elkaar...quote:
Ja leuk, het is echter door de BBC gemaakt en gefinancieerd. Door een PO dus.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
National Geographic is anders helemaal privaat.
Ik zeik daar dan ook niet over. Hoewel zowel de HRA als de huursubsidie op den duur mogen verdwijnen, als het aan mij ligt. Maar dat is weer een compleet andere discussie.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Evenals mensen die geen HRA of huursubsidie hebben, maar daar wel aan moeten meebetalen.
Wat een drama.
Het werkt volgens het principe van vraag en aanbod. Als er genoeg individuen willen dat je per zender kan bepalen of je wel of niet die zender in je pakket wilt, dan zullen bedrijven er automatisch op inspringen om deze dienst aan te bieden.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
0 kanalen of alle kanalen noem ik geen keuze. Maar goed, kwestie van perspectief.
Ja, maar WW is een verzekering. Je betaalt de premie, omdat je er misschien, waar je geen invloed op hebt, wel eens gebruik van moet maken.quote:Omdat het nu eenmaal het principe is van belastingen, je betaalt het, maar je zal er niet altijd gebruik van maken. Denk aan bijv. de WW premies.
quote:
Zou zo iets niet kunnen worden gedaan door private partijen dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja leuk, het is echter door de BBC gemaakt en gefinancieerd. Door een PO dus.
quote:
Grote hoeveelheden alcohol consumeren is best vermoeiend.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dus nog een dagje lamballen en dan nog meer lamballen
Ja, Mart is echt een verliezer. Zie hoe zijn leven keihard is gefaald. Ik denk ook dat hij stinkend jaloers op jou is.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verbaasd me niks. Losers onder elkaar...
Aangezien dat niet gebeurt: blijkbaar niet. En dat komt echt niet omdat de BBC dat nu heeft gedaan.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou zo iets niet kunnen worden gedaan door private partijen dan?
Onzin. Vraag en aanbod. Als er genoeg Nederlanders een prijs X willen betalen zodat dat programma kan worden uitgezonden, dan wordt dat programma uitgezonden, omdat het winstgevend is.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Mart houdt niet van losers. Daarom kijkt hij ook niet naar de paralympics.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, Mart is echt een verliezer. Zie hoe zijn leven keihard is gefaald. Ik denk ook dat hij stinkend jaloers op jou is.
Dat zijn tenminste commerciele zenders die de moeite zijn.quote:
En naar Ozzy.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Grote hoeveelheden alcohol consumeren is best vermoeiend.
Ja hèquote:Op zondag 31 juli 2011 22:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste commerciele zenders die de moeite zijn.
Ja, na aftrek van persoonsgebonden aftrek. Mits hij aagifte doet uiteraard, anders heeft hij uberhaupt geenverzamelinkomen maar brutoinkomen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij vroeg naar zijn verzamelinkomen. Dat is gewoon box 1 t/m 3.
Er zijn anders zat goede documentaires gemaakt door private partijen. Toevallig deze niet, en anders zou er ook een vorm van private investeerders zo'n documentaire kunnen sponseren.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien dat niet gebeurd: blijkbaar niet. En dat komt echt niet omdat de BBC dat nu heeft gedaan.
Dat is een andere discussie. Ik vind een PO iets anders dan een HRA of huursubsidie, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos, jij staat hier bekend als de man die de HRA in elke discussie erbij sleept.
Ik zat meer aan Sodom en Morbid Angel te denken.quote:
Waarom? Er zijn altijd mensen die gedwongen worden voor iets te betalen wat ze niet gebruiken.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Ik vind een PO iets anders dan een HRA of huursubsidie, maar dat zal wel aan mij liggen.
Absoluut. Zodra de PO geen cent subsidie meer verkrijgt, dan zullen commerciele partijen automatisch documentaires maken omdat er vraag naar is.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou zo iets niet kunnen worden gedaan door private partijen dan?
... of de beveiliging van Geert.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn altijd mensen die gedwongen worden voor iets te betalen wat ze niet gebruiken.
Of dat nu betalen aan het huis van je buurman is, of betalen voor de TV van je buurman.
Jaja, mr libertarier. Belasting is slecht en de overheid is het kwaad. Moeten we dit werkelijk elke avond doen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn altijd mensen die gedwongen worden voor iets te betalen wat ze niet gebruiken.
Of dat nu betalen aan het huis van je buurman is, of betalen voor de TV van je buurman.
In een volledig concurrerende markt. Echter dat is in NL niet het geval - op kabelgebied. Trust me dat er al zal individuen zijn die dat zouden willen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef Zienswijze het volgende:
Het werkt volgens het principe van vraag en aanbod. Als er genoeg individuen willen dat je per zender kan bepalen of je wel of niet die zender in je pakket wilt, dan zullen bedrijven er automatisch op inspringen om deze dienst aan te bieden.
Oh, ook als je er wel invloed op hebt kan je er wel/of niet gebruik van maken. Afhankelijk van de situatie van ontslag bijv.quote:Ja, maar WW is een verzekering. Je betaalt de premie, omdat je er misschien, waar je geen invloed op hebt, wel eens gebruik van moet maken.
Zo zijn er ook mensen die het niet eens zijn dat hun geld richting defensie gaat, omdat ze pacifist zijn. Anderen vinden het zonde dat hun geld richting Afrika gaat, omdat ze zelf privaat willen doneren. En nu? Catch my drift? Het einde is snel in zicht als we dat als argument gaan aanhouden.quote:Elke werkende moet aan de PO betalen, terwijl je misschien zeker weet dat je er bijna nooit of nooit naar kijkt. Het is toch eerlijker als de gebruiker betaalt voor wat hij kijkt? De Nederlander betaalt toch ook niet de schotelantenne en het pakket voor sommige allochtonen, om maar even een zijstraatje te slaan?
Hier komt een garpige mop, door mij gemaakt.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rete-chagerijnig nu![]()
Heseft iemand nog iets grappigs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIHIHIHIHHAHAWJB GNEGNSJKGNLKS GARPDEGARP GARPIG!!!:D
Scherp.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zwaktebod, anti-kapitalistquote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, mr libertarier. Belasting is slecht en de overheid is het kwaad. Moeten we dit werkelijk elke avond doen?
Dat is netto, je moet toch de brutto bedragen bij elkaar optellen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In jouw geval zal dat waarschijnlijk enkel je salaris zijn.
Ga naar internetbankieren, filter op je werkgever en kijk hoeveel salaris je in 2011 hebt ontvangen.
Mocht je fikse spaarrendementen hebben of onbevroede aandelen, kan je die erbij optellen.
Hoeveel loon ontvang jij, pas je de loonheffingskorting toe en waarvoor moet je dit berekenen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is netto, je moet toch de brutto bedragen bij elkaar optellen?
Ik denk dat je deels gelijk hebt. Toch zal ik niet te vroeg juichen. Commerciele omroepen steken niet zozeer geld in programma's waar vraag naar is, maar in programma's waar het meeste vraag naar is. En dan gaan zij toch eerder voor een Uri Geller Show of weet ik het wat. Dat kost stukken minder dan een docu en trekt veel meer kijkers.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Absoluut. Zodra de PO geen cent subsidie meer verkrijgt, dan zullen commerciele partijen automatisch documentaires maken omdat er vraag naar is.
www.belastingdienst.nlquote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
Vanaf welk spaarbedrag begint het afromen door de belastingdienst trouwens? 22.000 ofzo?
¤ 20.661,- (2009)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
Vanaf welk spaarbedrag begint het afromen door de belastingdienst trouwens? 22.000 ofzo?
20.000 volgens mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
Tenzij er op één avond al een Uri Geller Show, een Medium, een Derek Ogilvie en een Char bij de concurrenten te zien is. Dan is die markt te concurrerend en zullen aanbieders van natuurprogramma’s of kwaliteits-praatprogramma’s makkelijk kunnen toetreden.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat je deels gelijk hebt. Toch zal ik niet te vroeg juichen. Commerciele omroepen steken niet zozeer geld in programma's waar vraag naar is, maar in programma's waar het meeste vraag naar is. En dan gaan zij toch eerder voor een Uri Geller Show of weet ik het wat. Dat kost stukken minder dan een docu en trekt veel meer kijkers.
Nee, je mag als zijnde ''student'' niet meer dan pin-me-er-niet op vast 10.000 verdienen, vooralsnog zit ik daar nog niet aan, maar ik wil niet aan het einde van het jaar net 100 euro te veel verdiend hebben.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel loon ontvang jij, pas je de loonheffingskorting toe en waarvoor moet je dit berekenen?
Is het een indicatie voor jezelf, of je niet teveel ontvangen zult in 2011, of moet je het voor de B-dienst doen?
Koop dat dockingstation toch jongen, het typt echt een stuk fijner.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
Ik ben maar even van de tablet afgestapt want ik tikte wat onzin:
verzamelinkomen is fiscaal loon na aangifte: relevante inkomsten uit box 1, en 3 verminderd met je persoongebonden aftrek, bijv. reis of schoolkosten. Meestal ligt het dus lager, daarom is het wat lastig tussentijds je verzamelinkomen uit te rekenen.
13.000 nog wat.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, je mag als zijnde ''student'' niet meer dan pin-me-er-niet op vast 10.000 verdienen, vooralsnog zit ik daar nog niet aan, maar ik wil niet aan het einde van het jaar net 100 euro te veel verdiend hebben.
Ik heb nu ongeveer 4.000 verdient dit jaar, alleen nu loopt het hard op met het geld wat ik verdien met vakantiewerk.
Ik kijk er alleen films op, kleine uitzondering daargelaten.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koop dat dockingstation toch jongen, het typt echt een stuk fijner.
En dat bereken je dus aan de hand van je bruto verzamelinkomen minus je heffingskorting?quote:
Daarom zijn vrije marktdenkers (nee, niet die VVDërs, maar echte vrije marktdenkens) ook voorstander van volledige concurrentie. Als dat nu niet het geval is, betekent dat de overheid een vinger in de pap heeft.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In een volledig concurrerende markt. Echter dat is in NL niet het geval - op kabelgebied. Trust me dat er al zal individuen zijn die dat zouden willen.
Daarom zijn mensen zoals ik ook voorstander van WW-premies op vrijwillige, en dus niet gedwongen zoals nu, basis. Dan kan je je eigen WW-pakket afsluiten, waar je zelf kan bepalen bij welke vorm van ontslag je je uitkering ontvangt en welke premie je ervoor betaalt.quote:Oh, ook als je er wel invloed op hebt kan je er wel/of niet gebruik van maken. Afhankelijk van de situatie van ontslag bijv.
Klopt. Daarom willen wij ook een kleine overheid en lage belastingtarieven. Zodat niet meer het collectief bepaalt, maar het individu bepaalt waar zijn geld naartoe gaat.quote:Zo zijn er ook mensen die het niet eens zijn dat hun geld richting defensie gaat, omdat ze pacifist zijn. Anderen vinden het zonde dat hun geld richting Afrika gaat, omdat ze zelf privaat willen doneren. En nu? Catch my drift? Het einde is snel in zicht als we dat als argument gaan aanhouden.
Ja, daarom heb je in de VS 500 zenders gevuld met kutprogramma's. Maar goed, volgens het systeem van vraag en aanbod zoals dat staat neergekalkt in je studieboek zal het ongetwijfeld werken. En waarom werkt het? Dat zie je toch, dat staat in het boek!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tenzij er op één avond al een Uri Geller Show, een Medium, een Derek Ogilvie en een Char bij de concurrenten te zien is. Dan is die markt te concurrerend en zullen aanbieders van natuurprogramma’s of kwaliteits-praatprogramma’s makkelijk kunnen toetreden.
In 2011 is de bijverdiengrens ¤ 13.215,83. Zolang je met je bijverdiensten onder de bijverdiengrens blijft, is er niets aan de hand. En je hebt tot 2012 de tijd om met terugwerkende kracht je stufi in te trekken, maar erik heeft dit op de harde manier moeten leren en die kan je ongetwijfeld meer vertellen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, je mag als zijnde ''student'' niet meer dan pin-me-er-niet op vast 10.000 verdienen, vooralsnog zit ik daar nog niet aan, maar ik wil niet aan het einde van het jaar net 100 euro te veel verdiend hebben.
Ik heb nu ongeveer 4.000 verdient dit jaar, alleen nu loopt het hard op met het geld wat ik verdien met vakantiewerk.
Tablets t ypen sowieso niet fijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koop dat dockingstation toch jongen, het typt echt een stuk fijner.
Dit dus wel:quote:
Pak veiligheidshalve gewoon je brutoinkomen, dan zit je altijd goed. Aftrekposten krijg je pas bij het doen van aangifte.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat bereken je dus aan de hand van je bruto verzamelinkomen minus je heffingskorting?
Ik meen mij te herinneren dat sommige Amerikaanse zender op geheel private wijze toch goede documentaires maken hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat je deels gelijk hebt. Toch zal ik niet te vroeg juichen. Commerciele omroepen steken niet zozeer geld in programma's waar vraag naar is, maar in programma's waar het meeste vraag naar is. En dan gaan zij toch eerder voor een Uri Geller Show of weet ik het wat. Dat kost stukken minder dan een docu en trekt veel meer kijkers.
Misschien moet je jouw oogkleppen afdoen en kijken wat er daadwerkelijk komt. HBO, als voorbeeld. En Star Trek is nog nooit op een publieke zender uitgezonden naar mijn wetenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daarom heb je in de VS 500 zenders gevuld met kutprogramma's. Maar goed, volgens het systeem van vraag en aanbod zoals dat staat neergekalkt in je studieboek zal het ongetwijfeld werken. En waarom werkt het? Dat zie je toch, dat staat in het boek!
En waarom zijn er in de VS ook programma’s voor fietsfanaten zoals jij?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daarom heb je in de VS 500 zenders gevuld met kutprogramma's. Maar goed, volgens het systeem van vraag en aanbod zoals dat staat neergekalkt in je studieboek zal het ongetwijfeld werken. En waarom werkt het? Dat zie je toch, dat staat in het boek!
Gelukkig.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
Die bijverdienstenregeling is tegenwoordig erg soepel, het oude regime was veel harder en strafte 1 euro verdienen al keihard af, ligt allemaal anders nu.
Ja, ook weer zo'n onzinnige maatregel. Je krijgt stufi, maar dan mag je zelf niet meer dan een bedrag X bijverdienenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oei, programma’s moeten geld verdienen, want ze krijgen geen subsidie.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
En als de commerciele zenders een keer geld steken in een praatprogramma, dan krijg je van de circustroep als Voetbal International en Tour du Jour.
Dan doen ze dat toch? LAat ze elkaar maar lekker kapot concurreren. Zolang er vraag naar goede documentaires blijft en mensen willen de prijs ervoor betalen, dan zal dat aangeboden worden.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
En als de commerciele zenders een keer geld steken in een praatprogramma, dan krijg je van de circustroep als Voetbal International en Tour du Jour.
Ook voor de oude situaties trouwens, de rechter heeft een bijzonder gunstige uitspraak gedaan. Je hebt geen losse OV-boete meer, als je nu 1 euro teveel verdient moet je 1 euro lappen, vroeger 1 euro + 900 boetequote:
Uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien moet je jouw oogkleppen afdoen en kijken wat er daadwerkelijk komt. HBO, als voorbeeld.
Mwuah, ik vind het sowieso onzin. Als een student veel wilt bijverdien en wilt sparen voor later, dan moet dat toch kunnen?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
Die bijverdienstenregeling is tegenwoordig erg soepel, het oude regime was veel harder en strafte 1 euro verdienen al keihard af, ligt allemaal anders nu.
Ik snap wel dat je studiefinanciering afbouwt als mensen veel verdienen hoor. Kinderbijslag bij een riant inkomen vind ik ook apekool.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mwuah, ik vind het sowieso onzin. Als een student veel wilt bijverdien en wilt sparen voor later, dan moet dat toch kunnen?
We moeten inderdaad meer van dit soort dingen hebbenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uitzonderingen die de regel bevestigen.
Ok, ik dacht meteen dat je dan met terugwerkende kracht je stufi plus ov-kaart kon inleveren, en een boete ofzo. Gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangtquote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
13.000 nog wat.
Maakt ook geen biet uit of je 100 teveel verdient trouwens, dan moet je alleen die 100 euro terugbetalen.
Jij bent gek. En links. Oh sorry, dubbelop.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens ben ik helemaal voor marktwerking op de tele. Ik vind het echter geen probleem dat er met onze belastingcenten een PO in de lucht wordt gehouden.
Tsja, sorry.
Dat geeft niet. Zo denkt 20-40% over de huizenmarkt in Nederland blijkbaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens ben ik helemaal voor marktwerking op de tele. Ik vind het echter geen probleem dat er met onze belastingcenten een PO in de lucht wordt gehouden.
Tsja, sorry.
Goeie, dat zal die voelen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent gek. En links. Oh sorry, dubbelop.
Voorlopig zie ik dat de PO nog zeker nut heeft. Wellicht dat jullie gelijk hebben en dat commerciele zenders allerlei hoogstaande programma's uit gaan zenden als de PO verdwijnt, maar ik ben daar niet zo zeker van. We moeten simpelweg bidden dat dat gebeurt.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We moeten inderdaad meer van dit soort dingen hebben
The matchup is between our Glorious Motherland and the evil capitalistic Brazil
![]()
Ja, maar ik heb liever geen stufi.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je studiefinanciering afbouwt als mensen veel verdienen hoor. Kinderbijslag bij een riant inkomen vind ik ook apekool.
quote:
Voor religieuze propaganda is de PO er al.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik dat de PO nog zeker nut heeft. Wellicht dat jullie gelijk hebben en dat commerciele zenders allerlei hoogstaande programma's uit gaan zenden als de PO verdwijnt, maar ik ben daar niet zo zeker van. We moeten simpelweg bidden dat dat gebeurt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We moeten inderdaad meer van dit soort dingen hebben
The matchup is between our Glorious Motherland and the evil capitalistic Brazil
![]()
Ik denk dat het meer te maken heeft dat mensen zich dan niet gaan inschrijven voor een opleiding/studie om zodoende stufi en gratis reispas te krijgen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb liever geen stufi.
Je straft op deze manier, even generaliserend, hardwerkende mensen die wat willen bijverdienen. De student die niet werkt en elke dag in kroeg hangt, krijg wel elke maand een X bedrag gratis geld op zijn rekening gestort. Terwilj je zeer hardwerkende student geen stufi meer krijgt.
Op deze manier geef je verkeerde signaleren uit.
Oei, is dat geen resistive touch-screenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik, alleen in de zon zie je er haast niets mee. Naar het schijnt zijn daar wel zgn matjes voor verkrijgbaar maar ik heb ze nog niet gezien.
Je moet aan stufi terugbetalen wat je teveel hebt verdiend. Verdien je 1 euro teveel, 1 euro terugbetalen, verdien je 2500 teveel en heb je 2500 aan stufi ontvangen, dan 2500 terugbetalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ik dacht meteen dat je dan met terugwerkende kracht je stufi plus ov-kaart kon inleveren, en een boete ofzo. Gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
Tsja, daar doe je niets aan. Ik heb mijn opvattingen en die mensen ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Zo denkt 20-40% over de huizenmarkt in Nederland blijkbaar.
Een watte?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, is dat geen resistive touch-screen?
Als je zeker van je zaak was heb je niks op te boksen. Kennelijk maak je het dus jezelf moeilijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
Fijn dat ik weer moet opboksen tegen tig rechtsen die elkaar toch nalullen.
Ja, daarom moet je het ook afschaffen - die stufi.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft dat mensen zich dan niet gaan inschrijven voor een opleiding/studie om zodoende stufi en gratis reispas te krijgen.
Nee, maar serieus. Vind je het buiten Mart en wat andere programma's een goed idee dat er overheidsgeld gebruikt wordt voor religieuze propaganda en kerkdiensten op de PO?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry, zit Zomergasten te kijken.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, gewoon capacitive touch screen volgens mijquote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als de PO met subsidies in stand wordt gehouden, is van volledige marktwerking geen sprake, wat de kwaliteit en het aanbod dus schaadt.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, sorry.
Linkse intellectueel!quote:
Nee, hij is wel warmte gevoelig. Maar je kunt er wel je haar in opmaken. (dus dat spiegelt heel erg in de zon waardoor je geen reet ziet).quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sja, die sociaaldemocratische ideologie begint langzaam onder de mensheid af te brokkelen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
Links is ook langzaam aan het uitsterven ben ik bang. Of ze durven niet in discussies te komen, wat ik me best kan voorstellen eigenlijk. Soms is het onmogelijk om tegen deze intellectuele mankracht op te boksen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie het nu ja.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, gewoon capacitive touch screen volgens mij
Shiny spul. Vinden aziaten grappigquote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, hij is wel warmte gevoelig. Maar je kunt er wel je haar in opmaken. (dus dat spiegelt heel erg in de zon waardoor je geen reet ziet).
Ga jij eens ergens haar laten groeienquote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Links is ook langzaam aan het uitsterven ben ik bang. Of ze durven niet in discussies te komen, wat ik me best kan voorstellen eigenlijk. Soms is het onmogelijk om tegen deze intellectuele mankracht op te boksen.
Dat werkt niet met warmte, maar met electrische geleiding.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, hij is wel warmte gevoelig. Maar je kunt er wel je haar in opmaken. (dus dat spiegelt heel erg in de zon waardoor je geen reet ziet).
Er mag best op worden bezuinigd, absoluut. In mijn optiek is er echter niets mis met de PO als instituut. Voor het gros van de users is de haat jegens de PO ook puur ideologisch. We zijn tegen de PO omdat dit in strijd is met onze opvattingen over de vrije markt. Tsja, hartstikke fijn, maar ik bekijk niet alles door een ideologische bril.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Vind je het buiten Mart en wat andere programma's een goed idee dat er overheidsgeld gebruikt wordt voor religieuze propaganda en kerkdiensten op de PO?
Ze zijn ook heel lelijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Links is ook langzaam aan het uitsterven ben ik bang. Of ze durven niet in discussies te komen, wat ik me best kan voorstellen eigenlijk. Soms is het onmogelijk om tegen deze intellectuele mankracht op te boksen.
pedoquote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens haar laten groeien
Leuke underdog-positie waar je in kruiptquote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
Een pen werkt nietquote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat werkt niet met warmte, maar met electrische geleiding.
En dik.quote:
Kennelijk weet je dat er geen haar op zit. Je brengt jezelf in een compromitterende positie.quote:
Sommige vrouwen hebben toch liever geschoren?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens haar laten groeien
Iemand die wél opletquote:Op zondag 31 juli 2011 23:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij pedo's is het juist toch niet boeiend meer zodra er wel haar komt.
Een stylus en pen is meestal van plastic. Er zijn wel speciale stylussen die voor geleiding zorgen en die je dus wel kan gebruiken.quote:
Ze wil ook niet meer verliefd zijn op een rechtse jongen. It all makes sense now.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij pedo's is het juist toch niet boeiend meer zodra er wel haar komt.
Och jee, dat zal het zijn inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet je wel iets te scheren hebbenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben toch liever geschoren?
Whiskers leeftijd niet meer.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben toch liever geschoren?
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers leeftijd niet meer.
Die willen Frank Zappa
[ afbeelding ]
quote:
Nee, rottende lijken gaat me wat te verquote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers leeftijd niet meer.
Die willen Frank Zappa
[ afbeelding ]
Maar oude opa's dus niet?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, rottende lijken gaat me wat te ver
Post dan eens een droomman.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, rottende lijken gaat me wat te ver
wmb mag de PO ieder concept dat commercieel interessant is binnen twee seizoenen doorverkopen aan een commerciele omroep en van de winst interessante programmas op prime-time aanbieden die een meer opvoedkundige danwel cultureel/-historische inslag hebben, maarja als het omdat soort programmas gaat gaan de leden van de Vara,Tros, Avro of NOS weer steigeren omdat er dan reclameblokken tussen hun lingo of voetbalsamenvattingen heenkomen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er mag best op worden bezuinigd, absoluut. In mijn optiek is er echter niets mis met de PO als instituut. Voor het gros van de users is de haat jegens de PO ook puur ideologisch. We zijn tegen de PO omdat dit in strijd is met onze opvattingen over de vrije markt. Tsja, hartstikke fijn, maar ik bekijk niet alles door een ideologische bril.
Neeeeee.... niet weer Bon Jovi en 5 pagina's videoclips.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Post dan eens een droomman.
Zeg maar, zoals VS zijn lama heeft, wat heb jij?
Heb ik hier al zo vaak gepostquote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Post dan eens een droomman.
Zeg maar, zoals VS zijn lama heeft, wat heb jij?
Kijk, het is een eikel, maar hij let wel opquote:Op zondag 31 juli 2011 23:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neeeeee.... niet weer Bon Jovi en 5 pagina's videoclips.
Wat let je.quote:
quote:
Niet opgevallen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik hier al zo vaak gepost
Paar dagen geleden nog
Dudequote:Op zondag 31 juli 2011 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met een vrouwlijk decolletee, kijk gewoon als er een lief gezichtje opzit
Jij bent ook homo.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met een vrouwlijk decolletee, kijk gewoon als er een lief gezichtje opzit
Jij gaat meer voor een bouwvakkersdecolleté?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
Fixedquote:Op zondag 31 juli 2011 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met een vrouwElijk decolleté e, kijk gewoon als of er een lief gezichtje opzit
Fixed²quote:Op zondag 31 juli 2011 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met een vrouwlijk decolletee, ik kijk gewoon als of er een lief gezichtje opzit
Zo nep. Bleh.quote:
Zo’n gracht is echt niet aantrekkelijk.quote:
Ik had gewoon een 7 comma nog wat op m'n vmbo hoorquote:
En nog steeds aangetast *RIL*quote:
Goedzo.quote:
Wat zeuren jullie nou? Tieten? Dit zijn tieten.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo’n gracht is echt niet aantrekkelijk.
Maar heb je dan iets met billen? Of gaat het echt alleen om het koppiequote:Op zondag 31 juli 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had gewoon een 7 comma nog wat op m'n vmbo hoor
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welkom terug in de ubergezellige SC
Das toch die slet van Charlie Cheen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |