Als jij het bagger vind, kan je het gewoon opzeggen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik betaal anders voor een pakket aan zenders en ik heb niet de keuze welke kanalen ik wel en niet neem.
Je kunt individuele zenders niet opzeggen. Het is toch al snel alles of niets.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als jij het bagger vind, kan je het gewoon opzeggen.
Als ik de PO bagger vind, kan ik het niet opzeggen. Ik moet belasting blijven betalen, waarvan een deel naar de PO gaat.
Dat is het verschil.
Zure zeiksnorquote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als ik de PO bagger vind, kan ik het niet opzeggen. Ik moet belasting blijven betalen, waarvan een deel naar de PO gaat.
Dat is het verschil.
Dan zeg je je pakket zenders op, en betaal je er ook niet meer voor. Lijkt mij wel zo eerlijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik betaal een vast bedrag per maand voor een pakket zenders waarvan ik het gros nooit kijk. Beetje onzin dus je gelul over de private situatie.
Dan zou ik het hele pakket op moeten zeggen (wat eigenlijk ook geen echte vrije keus is). Overigens kan je de PO ook zien als een soort van toegift richting de arme Nederlander die geen kabeltv kan betalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is het verschil.
Daar kies je voor, dus jouw betaling geschied op vrijwillige basis, PO niet. Ondanks dat vind ik dat er een PO moet zijn, het is goed om de kids ook educatieve programma's te laten zien ipv commerciele bagger.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ben je nu een hele vent omdat je SW geen reet aan vindt?
Je kan het zeiken noemen. Koos is een redelijke verdiener. Maar mensen met de laagste inkomens moeten ook blijven betalen, terwijl zij er misschien niet naar kijken. Is niet sympathiek tegenover hen.quote:
Nee, ik snap SW wel. ST niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ben je nu een hele vent omdat je SW geen reet aan vindt?
Wat wel het hilarische is, is dat de PO goede series weer moet inkopen van de commercielen uit het buitenland.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik ben blij dat we een PO hebben. Dan worden er nog beetje docu's en interessant spul uitgezonden. Waren we overgeleverd aan de commercielen, dan moesten we het doen met louter Dancing with the Stars en Idols. Flikker toch op.
Want? Die kijken liever geen tv?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je kan het zeiken noemen. Koos is een redelijke verdiener. Maar mensen met de laagste inkomens moeten ook blijven betalen, terwijl zij er misschien niet naar kijken. Is niet sympathiek tegenover hen.
National Geographic.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik ben blij dat we een PO hebben. Dan worden er nog beetje docu's en interessant spul uitgezonden. Waren we overgeleverd aan de commercielen, dan moesten we het doen met louter Dancing with the Stars en Idols. Flikker toch op.
Zelf uitrekenen aan de hand van je loonstrookjes.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
GS. Weet jij waar je tussentijds je verzamelinkomen kan opvragen?
Dat is juist wel een vrije keus: jij hebt de vrijheid om je pakket op te zeggen en niet meer te betalen. Ik kan de PO wel opzeggen, maar ik moet ervoor blijven betalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan zou ik het hele pakket op moeten zeggen (wat eigenlijk ook geen echte vrije keus is).
Misschien wilt de arme nederlander helemal geen publieke TV kijken. Misschien wilt hij gewoon af en toe een dvd'tje kijken en bekijkt derest van het nieuws via internet. En in het geval van sommige allochtonen, misschien kijken ze wel buitenlandse zenders en vinden ze de PO 100% bagger. Waarom moeten zij dan toch blijven betalen?quote:Overigens kan je de PO ook zien als een soort van toegift richting de arme Nederlander die geen kabeltv kan betalen.
Ok, en alle bruto bedragen bij elkaar optellen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelf uitrekenen aan de hand van je loonstrookjes.
Hey ouwe!quote:
Mwoahquote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelf uitrekenen aan de hand van je loonstrookjes.
Staphorst/genemuiden idd, had ook zo'n jongen in de klas zitten.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gereformeerden die geen tv willen betalen dus ook mee.
Misschien kijken zij geen PO. Weet jij veel. Wie is de overheid om te moeten bepalen aan welke TV programma's mensen verplicht een donatie aan moeten voldoen?quote:
In jouw geval zal dat waarschijnlijk enkel je salaris zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
GS. Weet jij waar je tussentijds je verzamelinkomen kan opvragen?
Hoe bereken jij je verzamelinkomen dan?quote:
Nee nee, als de PO er niet was zouden RTL4 en SBS6 opeens documentaires van het niveau Planet Earth gaan maken. Maarja,nu is er oneerlijke concurrentie dus worden ze gedwongen 16 seizoenen Big Brother en Idols te maken.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |