Jij bent echt een overduidelijke bachelor, hm?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk dat nooit, eerlijk gezegd. Ach, we knallen straks wel een dvd'tje erin. Star Trek: Deep Space 9
Ik zit nog op school he, en verder werk ik gewoon heurquote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Morgen werken. Bijdrage leveren aan de maatschappij, in plaats van de rechtse jonkies die lopen te huilen op een forum.
Het enige wat ik hierover kwijt wil, is dat de PO doorgaans betere programma's biedt dan de commercielen. De enige reden dat mijn tv af en toe staat afgestemd op een commerciele zender, is omdat er soms een aardige film op is.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is toevallig wel een politiek subforum.
Boe-freakin-hoe.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Morgen werken. Bijdrage leveren aan de maatschappij, in tegenstelling tot de rechtse jonkies die lopen te huilen op een forum.
Ik mag het van jou eigenlijk niet zeggen, maar dit is pas verspilling publiek geld.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk dat nooit, eerlijk gezegd. Ach, we knallen straks wel een dvd'tje erin. Star Trek: Deep Space 9
Kijk jij enkel wat je vriendin wilt zien? Arme stakker.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent echt een overduidelijke bachelor, hm?
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet zeg. Gleequote:Op zondag 31 juli 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk jij enkel wat je vriendin wilt zien? Arme stakker.
Dus eigenlijk moet mijn tele 24 uur per dag afgestemd staan op de PO?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik mag het van jou eigenlijk niet zeggen, maar dit is pas verspilling publiek geld.
De PO moet programma's uitzenden, ongeacht of er wel of niet mensen ernaar kijken. Het verkrijgt zo'n 800 miljoen euro jaarlijks van de overheid. Vinden de mensen deze programma's niet leuk (en gaan ze een dvd'tje kijken), dan betaalt de belastingbetaler het voor niets.
Hoezo: de sociaaldemocratie faalt niet?
Ja, want hij vindt de PO meer kwaliteit leverenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
Bij huize Koos is sbs verheven tot standaard zender. Gok ik.
Zo ben ik. Nou, applaus hoor, je werkt op maandag. Kudos.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen, door ter plekke te gaan huilen.
Dank u dank u.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo ben ik. Nou, applaus hoor, je werkt op maandag. Kudos.
Je hebt overigens wel gelijk. Star Trek verstop ik altijd ergens diep in de kast als er een vrouw langskomt.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Glee![]()
Ik ben een man en dus bezit ik de afstandsbediening
Precies de reden dat ik mijn tv-abonnement opgezegd heb. Heb nu alleen 1, 2 en 3 en de rest download ik wel.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het enige wat ik hierover kwijt wil, is dat de PO doorgaans betere programma's biedt dan de commercielen. De enige reden dat mijn tv af en toe staat afgestemd op een commerciele zender, is omdat er soms een aardige film op is.
Je bent wel op de dreef vanavond, Weer zo'n uitstekende grap,quote:Op zondag 31 juli 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
Bij huize Koos is sbs verheven tot standaard zender. Gok ik.
Nee. Vraag en aanbod matcht niet met elkaar. De PO zendt programma's uit, maar weinig mensen (althans jij niet) kijken ernaar. Typisch voorbeeld van het falen van vraag en aanbod door overheidsgestuurde subsidies.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet mijn tele 24 uur per dag afgestemd staan op de PO?
Tja, je mist niks inderdaad. Alleen maar herhalingen op de commerciele zenders.. of schijtprogramma's.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik mijn tv-abonnement opgezegd heb. Heb nu alleen 1, 2 en 3 en de rest download ik wel.
En private bedrijven springen niet in de markt, omdat de publieke omroep diezelfde programma's toch al bied.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee. Vraag en aanbod matcht niet met elkaar. De PO zendt programma's uit, maar weinig mensen (althans jij niet) kijken ernaar. Typisch voorbeeld van het falen van vraag en aanbod door overheidsgestuurde subsidies.
Hou eens op zeg, dit helpt je zaak nietquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En private bedrijven springen niet in de markt, omdat de publieke omroep diezelfde programma's toch al bied.
Bepaalde documentaires zoals "Earth" en "Life" werden/worden ook door NGC en DC geboden.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En private bedrijven springen niet in de markt, omdat de publieke omroep diezelfde programma's toch al bied.
Wie zegt dat er weinig mensen naar de PO kijken. Ik houd niet van Zomergasten, andere mensen wel. Je kunt geen programma's kijken waar het hele land naar kijkt. En volgens mij is het ook niet de taak van de PO om zo hoog mogelijke kijkcijfers te scoren.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee. Vraag en aanbod matcht niet met elkaar. De PO zendt programma's uit, maar weinig mensen (althans jij niet) kijken ernaar. Typisch voorbeeld van het falen van vraag en aanbod door overheidsgestuurde subsidies.
Soms kan ik het niet laten om een klein beetje te tarten, vooral als ie reageert als een vis op het drogequote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou eens op zeg, dit helpt je zaak niet
Ja, en de PO pikt kijkers en dus marktaandeel weg. Waardoor private bedrijven als totale minder omzet en winst kunnen boeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |