Dat is netto, je moet toch de brutto bedragen bij elkaar optellen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In jouw geval zal dat waarschijnlijk enkel je salaris zijn.
Ga naar internetbankieren, filter op je werkgever en kijk hoeveel salaris je in 2011 hebt ontvangen.
Mocht je fikse spaarrendementen hebben of onbevroede aandelen, kan je die erbij optellen.
Hoeveel loon ontvang jij, pas je de loonheffingskorting toe en waarvoor moet je dit berekenen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is netto, je moet toch de brutto bedragen bij elkaar optellen?
Ik denk dat je deels gelijk hebt. Toch zal ik niet te vroeg juichen. Commerciele omroepen steken niet zozeer geld in programma's waar vraag naar is, maar in programma's waar het meeste vraag naar is. En dan gaan zij toch eerder voor een Uri Geller Show of weet ik het wat. Dat kost stukken minder dan een docu en trekt veel meer kijkers.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Absoluut. Zodra de PO geen cent subsidie meer verkrijgt, dan zullen commerciele partijen automatisch documentaires maken omdat er vraag naar is.
www.belastingdienst.nlquote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
Vanaf welk spaarbedrag begint het afromen door de belastingdienst trouwens? 22.000 ofzo?
¤ 20.661,- (2009)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
Vanaf welk spaarbedrag begint het afromen door de belastingdienst trouwens? 22.000 ofzo?
20.000 volgens mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
Tenzij er op één avond al een Uri Geller Show, een Medium, een Derek Ogilvie en een Char bij de concurrenten te zien is. Dan is die markt te concurrerend en zullen aanbieders van natuurprogramma’s of kwaliteits-praatprogramma’s makkelijk kunnen toetreden.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat je deels gelijk hebt. Toch zal ik niet te vroeg juichen. Commerciele omroepen steken niet zozeer geld in programma's waar vraag naar is, maar in programma's waar het meeste vraag naar is. En dan gaan zij toch eerder voor een Uri Geller Show of weet ik het wat. Dat kost stukken minder dan een docu en trekt veel meer kijkers.
Nee, je mag als zijnde ''student'' niet meer dan pin-me-er-niet op vast 10.000 verdienen, vooralsnog zit ik daar nog niet aan, maar ik wil niet aan het einde van het jaar net 100 euro te veel verdiend hebben.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel loon ontvang jij, pas je de loonheffingskorting toe en waarvoor moet je dit berekenen?
Is het een indicatie voor jezelf, of je niet teveel ontvangen zult in 2011, of moet je het voor de B-dienst doen?
Koop dat dockingstation toch jongen, het typt echt een stuk fijner.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
Ik ben maar even van de tablet afgestapt want ik tikte wat onzin:
verzamelinkomen is fiscaal loon na aangifte: relevante inkomsten uit box 1, en 3 verminderd met je persoongebonden aftrek, bijv. reis of schoolkosten. Meestal ligt het dus lager, daarom is het wat lastig tussentijds je verzamelinkomen uit te rekenen.
13.000 nog wat.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, je mag als zijnde ''student'' niet meer dan pin-me-er-niet op vast 10.000 verdienen, vooralsnog zit ik daar nog niet aan, maar ik wil niet aan het einde van het jaar net 100 euro te veel verdiend hebben.
Ik heb nu ongeveer 4.000 verdient dit jaar, alleen nu loopt het hard op met het geld wat ik verdien met vakantiewerk.
Ik kijk er alleen films op, kleine uitzondering daargelaten.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koop dat dockingstation toch jongen, het typt echt een stuk fijner.
En dat bereken je dus aan de hand van je bruto verzamelinkomen minus je heffingskorting?quote:
Daarom zijn vrije marktdenkers (nee, niet die VVDërs, maar echte vrije marktdenkens) ook voorstander van volledige concurrentie. Als dat nu niet het geval is, betekent dat de overheid een vinger in de pap heeft.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In een volledig concurrerende markt. Echter dat is in NL niet het geval - op kabelgebied. Trust me dat er al zal individuen zijn die dat zouden willen.
Daarom zijn mensen zoals ik ook voorstander van WW-premies op vrijwillige, en dus niet gedwongen zoals nu, basis. Dan kan je je eigen WW-pakket afsluiten, waar je zelf kan bepalen bij welke vorm van ontslag je je uitkering ontvangt en welke premie je ervoor betaalt.quote:Oh, ook als je er wel invloed op hebt kan je er wel/of niet gebruik van maken. Afhankelijk van de situatie van ontslag bijv.
Klopt. Daarom willen wij ook een kleine overheid en lage belastingtarieven. Zodat niet meer het collectief bepaalt, maar het individu bepaalt waar zijn geld naartoe gaat.quote:Zo zijn er ook mensen die het niet eens zijn dat hun geld richting defensie gaat, omdat ze pacifist zijn. Anderen vinden het zonde dat hun geld richting Afrika gaat, omdat ze zelf privaat willen doneren. En nu? Catch my drift? Het einde is snel in zicht als we dat als argument gaan aanhouden.
Ja, daarom heb je in de VS 500 zenders gevuld met kutprogramma's. Maar goed, volgens het systeem van vraag en aanbod zoals dat staat neergekalkt in je studieboek zal het ongetwijfeld werken. En waarom werkt het? Dat zie je toch, dat staat in het boek!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tenzij er op één avond al een Uri Geller Show, een Medium, een Derek Ogilvie en een Char bij de concurrenten te zien is. Dan is die markt te concurrerend en zullen aanbieders van natuurprogramma’s of kwaliteits-praatprogramma’s makkelijk kunnen toetreden.
In 2011 is de bijverdiengrens ¤ 13.215,83. Zolang je met je bijverdiensten onder de bijverdiengrens blijft, is er niets aan de hand. En je hebt tot 2012 de tijd om met terugwerkende kracht je stufi in te trekken, maar erik heeft dit op de harde manier moeten leren en die kan je ongetwijfeld meer vertellen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, je mag als zijnde ''student'' niet meer dan pin-me-er-niet op vast 10.000 verdienen, vooralsnog zit ik daar nog niet aan, maar ik wil niet aan het einde van het jaar net 100 euro te veel verdiend hebben.
Ik heb nu ongeveer 4.000 verdient dit jaar, alleen nu loopt het hard op met het geld wat ik verdien met vakantiewerk.
Tablets t ypen sowieso niet fijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koop dat dockingstation toch jongen, het typt echt een stuk fijner.
Dit dus wel:quote:
Pak veiligheidshalve gewoon je brutoinkomen, dan zit je altijd goed. Aftrekposten krijg je pas bij het doen van aangifte.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat bereken je dus aan de hand van je bruto verzamelinkomen minus je heffingskorting?
Ik meen mij te herinneren dat sommige Amerikaanse zender op geheel private wijze toch goede documentaires maken hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat je deels gelijk hebt. Toch zal ik niet te vroeg juichen. Commerciele omroepen steken niet zozeer geld in programma's waar vraag naar is, maar in programma's waar het meeste vraag naar is. En dan gaan zij toch eerder voor een Uri Geller Show of weet ik het wat. Dat kost stukken minder dan een docu en trekt veel meer kijkers.
Misschien moet je jouw oogkleppen afdoen en kijken wat er daadwerkelijk komt. HBO, als voorbeeld. En Star Trek is nog nooit op een publieke zender uitgezonden naar mijn wetenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daarom heb je in de VS 500 zenders gevuld met kutprogramma's. Maar goed, volgens het systeem van vraag en aanbod zoals dat staat neergekalkt in je studieboek zal het ongetwijfeld werken. En waarom werkt het? Dat zie je toch, dat staat in het boek!
En waarom zijn er in de VS ook programma’s voor fietsfanaten zoals jij?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daarom heb je in de VS 500 zenders gevuld met kutprogramma's. Maar goed, volgens het systeem van vraag en aanbod zoals dat staat neergekalkt in je studieboek zal het ongetwijfeld werken. En waarom werkt het? Dat zie je toch, dat staat in het boek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |