Zou zo iets niet kunnen worden gedaan door private partijen dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja leuk, het is echter door de BBC gemaakt en gefinancieerd. Door een PO dus.
quote:
Grote hoeveelheden alcohol consumeren is best vermoeiend.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dus nog een dagje lamballen en dan nog meer lamballen
Ja, Mart is echt een verliezer. Zie hoe zijn leven keihard is gefaald. Ik denk ook dat hij stinkend jaloers op jou is.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verbaasd me niks. Losers onder elkaar...
Aangezien dat niet gebeurt: blijkbaar niet. En dat komt echt niet omdat de BBC dat nu heeft gedaan.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou zo iets niet kunnen worden gedaan door private partijen dan?
Onzin. Vraag en aanbod. Als er genoeg Nederlanders een prijs X willen betalen zodat dat programma kan worden uitgezonden, dan wordt dat programma uitgezonden, omdat het winstgevend is.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Dankzij het gezeik van mensen zoals ZW verdwijnen topprogramma's zoals De Avondettappe. Omdat mensen gaan zeiken dat Mart van hun belastingcenten wijn zit te zuipen in een of ander pittoresk Frans gehucht.
Mart houdt niet van losers. Daarom kijkt hij ook niet naar de paralympics.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, Mart is echt een verliezer. Zie hoe zijn leven keihard is gefaald. Ik denk ook dat hij stinkend jaloers op jou is.
Dat zijn tenminste commerciele zenders die de moeite zijn.quote:
En naar Ozzy.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Grote hoeveelheden alcohol consumeren is best vermoeiend.
Ja hèquote:Op zondag 31 juli 2011 22:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste commerciele zenders die de moeite zijn.
Ja, na aftrek van persoonsgebonden aftrek. Mits hij aagifte doet uiteraard, anders heeft hij uberhaupt geenverzamelinkomen maar brutoinkomen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij vroeg naar zijn verzamelinkomen. Dat is gewoon box 1 t/m 3.
Er zijn anders zat goede documentaires gemaakt door private partijen. Toevallig deze niet, en anders zou er ook een vorm van private investeerders zo'n documentaire kunnen sponseren.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien dat niet gebeurd: blijkbaar niet. En dat komt echt niet omdat de BBC dat nu heeft gedaan.
Dat is een andere discussie. Ik vind een PO iets anders dan een HRA of huursubsidie, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos, jij staat hier bekend als de man die de HRA in elke discussie erbij sleept.
Ik zat meer aan Sodom en Morbid Angel te denken.quote:
Waarom? Er zijn altijd mensen die gedwongen worden voor iets te betalen wat ze niet gebruiken.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Ik vind een PO iets anders dan een HRA of huursubsidie, maar dat zal wel aan mij liggen.
Absoluut. Zodra de PO geen cent subsidie meer verkrijgt, dan zullen commerciele partijen automatisch documentaires maken omdat er vraag naar is.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou zo iets niet kunnen worden gedaan door private partijen dan?
... of de beveiliging van Geert.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn altijd mensen die gedwongen worden voor iets te betalen wat ze niet gebruiken.
Of dat nu betalen aan het huis van je buurman is, of betalen voor de TV van je buurman.
Jaja, mr libertarier. Belasting is slecht en de overheid is het kwaad. Moeten we dit werkelijk elke avond doen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn altijd mensen die gedwongen worden voor iets te betalen wat ze niet gebruiken.
Of dat nu betalen aan het huis van je buurman is, of betalen voor de TV van je buurman.
In een volledig concurrerende markt. Echter dat is in NL niet het geval - op kabelgebied. Trust me dat er al zal individuen zijn die dat zouden willen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef Zienswijze het volgende:
Het werkt volgens het principe van vraag en aanbod. Als er genoeg individuen willen dat je per zender kan bepalen of je wel of niet die zender in je pakket wilt, dan zullen bedrijven er automatisch op inspringen om deze dienst aan te bieden.
Oh, ook als je er wel invloed op hebt kan je er wel/of niet gebruik van maken. Afhankelijk van de situatie van ontslag bijv.quote:Ja, maar WW is een verzekering. Je betaalt de premie, omdat je er misschien, waar je geen invloed op hebt, wel eens gebruik van moet maken.
Zo zijn er ook mensen die het niet eens zijn dat hun geld richting defensie gaat, omdat ze pacifist zijn. Anderen vinden het zonde dat hun geld richting Afrika gaat, omdat ze zelf privaat willen doneren. En nu? Catch my drift? Het einde is snel in zicht als we dat als argument gaan aanhouden.quote:Elke werkende moet aan de PO betalen, terwijl je misschien zeker weet dat je er bijna nooit of nooit naar kijkt. Het is toch eerlijker als de gebruiker betaalt voor wat hij kijkt? De Nederlander betaalt toch ook niet de schotelantenne en het pakket voor sommige allochtonen, om maar even een zijstraatje te slaan?
Hier komt een garpige mop, door mij gemaakt.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rete-chagerijnig nu![]()
Heseft iemand nog iets grappigs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIHIHIHIHHAHAWJB GNEGNSJKGNLKS GARPDEGARP GARPIG!!!:D
Scherp.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zwaktebod, anti-kapitalistquote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, mr libertarier. Belasting is slecht en de overheid is het kwaad. Moeten we dit werkelijk elke avond doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |