quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee nee, als de PO er niet was zouden RTL4 en SBS6 opeens documentaires van het niveau Planet Earth gaan maken. Maarja,nu is er oneerlijke concurrentie dus worden ze gedwongen 16 seizoenen Big Brother en Idols te maken.
0 kanalen of alle kanalen noem ik geen keuze. Maar goed, kwestie van perspectief.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef Zienswijze het volgende:
Dat is juist wel een vrije keus: jij hebt de vrijheid om je pakket op te zeggen en niet meer te betalen. Ik kan de PO wel opzeggen, maar ik moet ervoor blijven betalen.
Omdat het nu eenmaal het principe is van belastingen, je betaalt het, maar je zal er niet altijd gebruik van maken. Denk aan bijv. de WW premies.quote:Misschien wilt de arme nederlander helemal geen publieke TV kijken. Misschien wilt hij gewoon af en toe een dvd'tje kijken en bekijkt derest van het nieuws via internet. En in het geval van sommige allochtonen, misschien kijken ze wel buitenlandse zenders en vinden ze de PO 100% bagger. Waarom moeten zij dan toch blijven betalen?
Evenals mensen die geen HRA of huursubsidie hebben, maar daar wel aan moeten meebetalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
Nou boehoe voor de refo's die geen tv kijken, maar toch een paar tientjes per jaar moeten betalen. Wat een drama.
Ik kijk ook geen TV. Dus ook boehoe voor mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
Nou boehoe voor de refo's die geen tv kijken, maar toch een paar tientjes per jaar moeten betalen. Wat een drama.
Tel de cultuursubsidies, straatcoaches, luxe cellen en weet ik veel wat bij elkaar op.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn brutoinkomen de persoonsgebonden aftrek?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe bereken jij je verzamelinkomen dan?
Is dat van toepassing op een minderjarige php?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn brutoinkomen minus de heffingskortingen en persoonsgebonden aftrek?
National Geographic is anders helemaal privaat. Discovery Channel ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee nee, als de PO er niet was zouden RTL4 en SBS6 opeens documentaires van het niveau Planet Earth gaan maken. Maarja,nu is er oneerlijke concurrentie dus worden ze gedwongen 16 seizoenen Big Brother en Idols te maken.
Hee, ho. Big Brother is een oerhollands exportproduct. Daar heeft de Mol heel de wereld mee vervuilt.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat van toepassing op een minderjarige php?
Het is dan ook een lul eerste klas. Geen stuiver waard. Letterlijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Dankzij het gezeik van mensen zoals ZW verdwijnen topprogramma's zoals De Avondettappe. Omdat mensen gaan zeiken dat Mart van hun belastingcenten wijn zit te zuipen in een of ander pittoresk Frans gehucht.
I love it when a plan comes together!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Dankzij het gezeik van mensen zoals ZW verdwijnen topprogramma's zoals De Avondettappe. Omdat mensen gaan zeiken dat Mart van hun belastingcenten wijn zit te zuipen in een of ander pittoresk Frans gehucht.
Wielrennen is toch voor homo's. Waarom zou je anders naar zwetende mannen in strakke pakjes met hun kont naar achter kijken?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind Mart echt een baas.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is dan ook een lul eerste klas. Geen stuiver waard. Letterlijk.
Hij vroeg naar zijn verzamelinkomen. Dat is gewoon box 1 t/m 3 min aftrekposten.quote:
F1 for the win.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wielrennen is toch voor homo's. Waarom zou je anders naar zwetende mannen met hun kont naar achter in strakke pakjes kijken?
Verbaasd me niks. Losers onder elkaar...quote:
Ja leuk, het is echter door de BBC gemaakt en gefinancieerd. Door een PO dus.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
National Geographic is anders helemaal privaat.
Ik zeik daar dan ook niet over. Hoewel zowel de HRA als de huursubsidie op den duur mogen verdwijnen, als het aan mij ligt. Maar dat is weer een compleet andere discussie.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Evenals mensen die geen HRA of huursubsidie hebben, maar daar wel aan moeten meebetalen.
Wat een drama.
Het werkt volgens het principe van vraag en aanbod. Als er genoeg individuen willen dat je per zender kan bepalen of je wel of niet die zender in je pakket wilt, dan zullen bedrijven er automatisch op inspringen om deze dienst aan te bieden.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
0 kanalen of alle kanalen noem ik geen keuze. Maar goed, kwestie van perspectief.
Ja, maar WW is een verzekering. Je betaalt de premie, omdat je er misschien, waar je geen invloed op hebt, wel eens gebruik van moet maken.quote:Omdat het nu eenmaal het principe is van belastingen, je betaalt het, maar je zal er niet altijd gebruik van maken. Denk aan bijv. de WW premies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |