Gelukkig.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
Die bijverdienstenregeling is tegenwoordig erg soepel, het oude regime was veel harder en strafte 1 euro verdienen al keihard af, ligt allemaal anders nu.
Ja, ook weer zo'n onzinnige maatregel. Je krijgt stufi, maar dan mag je zelf niet meer dan een bedrag X bijverdienenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, je mag als zijnde ''student'' niet meer dan pin-me-er-niet op vast 10.000 verdienen, vooralsnog zit ik daar nog niet aan, maar ik wil niet aan het einde van het jaar net 100 euro te veel verdiend hebben.
Ik heb nu ongeveer 4.000 verdient dit jaar, alleen nu loopt het hard op met het geld wat ik verdien met vakantiewerk.
Oei, programma’s moeten geld verdienen, want ze krijgen geen subsidie.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
En als de commerciele zenders een keer geld steken in een praatprogramma, dan krijg je van de circustroep als Voetbal International en Tour du Jour.
Dan doen ze dat toch? LAat ze elkaar maar lekker kapot concurreren. Zolang er vraag naar goede documentaires blijft en mensen willen de prijs ervoor betalen, dan zal dat aangeboden worden.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
En als de commerciele zenders een keer geld steken in een praatprogramma, dan krijg je van de circustroep als Voetbal International en Tour du Jour.
Ook voor de oude situaties trouwens, de rechter heeft een bijzonder gunstige uitspraak gedaan. Je hebt geen losse OV-boete meer, als je nu 1 euro teveel verdient moet je 1 euro lappen, vroeger 1 euro + 900 boetequote:
Uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien moet je jouw oogkleppen afdoen en kijken wat er daadwerkelijk komt. HBO, als voorbeeld.
Mwuah, ik vind het sowieso onzin. Als een student veel wilt bijverdien en wilt sparen voor later, dan moet dat toch kunnen?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
Die bijverdienstenregeling is tegenwoordig erg soepel, het oude regime was veel harder en strafte 1 euro verdienen al keihard af, ligt allemaal anders nu.
Ik snap wel dat je studiefinanciering afbouwt als mensen veel verdienen hoor. Kinderbijslag bij een riant inkomen vind ik ook apekool.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mwuah, ik vind het sowieso onzin. Als een student veel wilt bijverdien en wilt sparen voor later, dan moet dat toch kunnen?
We moeten inderdaad meer van dit soort dingen hebbenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uitzonderingen die de regel bevestigen.
Ok, ik dacht meteen dat je dan met terugwerkende kracht je stufi plus ov-kaart kon inleveren, en een boete ofzo. Gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangtquote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
13.000 nog wat.
Maakt ook geen biet uit of je 100 teveel verdient trouwens, dan moet je alleen die 100 euro terugbetalen.
Jij bent gek. En links. Oh sorry, dubbelop.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens ben ik helemaal voor marktwerking op de tele. Ik vind het echter geen probleem dat er met onze belastingcenten een PO in de lucht wordt gehouden.
Tsja, sorry.
Dat geeft niet. Zo denkt 20-40% over de huizenmarkt in Nederland blijkbaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens ben ik helemaal voor marktwerking op de tele. Ik vind het echter geen probleem dat er met onze belastingcenten een PO in de lucht wordt gehouden.
Tsja, sorry.
Goeie, dat zal die voelen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent gek. En links. Oh sorry, dubbelop.
Voorlopig zie ik dat de PO nog zeker nut heeft. Wellicht dat jullie gelijk hebben en dat commerciele zenders allerlei hoogstaande programma's uit gaan zenden als de PO verdwijnt, maar ik ben daar niet zo zeker van. We moeten simpelweg bidden dat dat gebeurt.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We moeten inderdaad meer van dit soort dingen hebben
The matchup is between our Glorious Motherland and the evil capitalistic Brazil
![]()
Ja, maar ik heb liever geen stufi.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je studiefinanciering afbouwt als mensen veel verdienen hoor. Kinderbijslag bij een riant inkomen vind ik ook apekool.
quote:
Voor religieuze propaganda is de PO er al.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik dat de PO nog zeker nut heeft. Wellicht dat jullie gelijk hebben en dat commerciele zenders allerlei hoogstaande programma's uit gaan zenden als de PO verdwijnt, maar ik ben daar niet zo zeker van. We moeten simpelweg bidden dat dat gebeurt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We moeten inderdaad meer van dit soort dingen hebben
The matchup is between our Glorious Motherland and the evil capitalistic Brazil
![]()
Ik denk dat het meer te maken heeft dat mensen zich dan niet gaan inschrijven voor een opleiding/studie om zodoende stufi en gratis reispas te krijgen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb liever geen stufi.
Je straft op deze manier, even generaliserend, hardwerkende mensen die wat willen bijverdienen. De student die niet werkt en elke dag in kroeg hangt, krijg wel elke maand een X bedrag gratis geld op zijn rekening gestort. Terwilj je zeer hardwerkende student geen stufi meer krijgt.
Op deze manier geef je verkeerde signaleren uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |