Oei, is dat geen resistive touch-screenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik, alleen in de zon zie je er haast niets mee. Naar het schijnt zijn daar wel zgn matjes voor verkrijgbaar maar ik heb ze nog niet gezien.
Je moet aan stufi terugbetalen wat je teveel hebt verdiend. Verdien je 1 euro teveel, 1 euro terugbetalen, verdien je 2500 teveel en heb je 2500 aan stufi ontvangen, dan 2500 terugbetalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ik dacht meteen dat je dan met terugwerkende kracht je stufi plus ov-kaart kon inleveren, en een boete ofzo. Gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
Tsja, daar doe je niets aan. Ik heb mijn opvattingen en die mensen ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Zo denkt 20-40% over de huizenmarkt in Nederland blijkbaar.
Een watte?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, is dat geen resistive touch-screen?
Als je zeker van je zaak was heb je niks op te boksen. Kennelijk maak je het dus jezelf moeilijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
Fijn dat ik weer moet opboksen tegen tig rechtsen die elkaar toch nalullen.
Ja, daarom moet je het ook afschaffen - die stufi.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft dat mensen zich dan niet gaan inschrijven voor een opleiding/studie om zodoende stufi en gratis reispas te krijgen.
Nee, maar serieus. Vind je het buiten Mart en wat andere programma's een goed idee dat er overheidsgeld gebruikt wordt voor religieuze propaganda en kerkdiensten op de PO?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry, zit Zomergasten te kijken.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, gewoon capacitive touch screen volgens mijquote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als de PO met subsidies in stand wordt gehouden, is van volledige marktwerking geen sprake, wat de kwaliteit en het aanbod dus schaadt.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens ben ik helemaal voor marktwerking op de tele. Ik vind het echter geen probleem dat er met onze belastingcenten een PO in de lucht wordt gehouden.
Tsja, sorry.
Linkse intellectueel!quote:
Nee, hij is wel warmte gevoelig. Maar je kunt er wel je haar in opmaken. (dus dat spiegelt heel erg in de zon waardoor je geen reet ziet).quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sja, die sociaaldemocratische ideologie begint langzaam onder de mensheid af te brokkelen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
Links is ook langzaam aan het uitsterven ben ik bang. Of ze durven niet in discussies te komen, wat ik me best kan voorstellen eigenlijk. Soms is het onmogelijk om tegen deze intellectuele mankracht op te boksen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie het nu ja.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, gewoon capacitive touch screen volgens mij
Shiny spul. Vinden aziaten grappigquote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, hij is wel warmte gevoelig. Maar je kunt er wel je haar in opmaken. (dus dat spiegelt heel erg in de zon waardoor je geen reet ziet).
Ga jij eens ergens haar laten groeienquote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Links is ook langzaam aan het uitsterven ben ik bang. Of ze durven niet in discussies te komen, wat ik me best kan voorstellen eigenlijk. Soms is het onmogelijk om tegen deze intellectuele mankracht op te boksen.
Dat werkt niet met warmte, maar met electrische geleiding.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, hij is wel warmte gevoelig. Maar je kunt er wel je haar in opmaken. (dus dat spiegelt heel erg in de zon waardoor je geen reet ziet).
Er mag best op worden bezuinigd, absoluut. In mijn optiek is er echter niets mis met de PO als instituut. Voor het gros van de users is de haat jegens de PO ook puur ideologisch. We zijn tegen de PO omdat dit in strijd is met onze opvattingen over de vrije markt. Tsja, hartstikke fijn, maar ik bekijk niet alles door een ideologische bril.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Vind je het buiten Mart en wat andere programma's een goed idee dat er overheidsgeld gebruikt wordt voor religieuze propaganda en kerkdiensten op de PO?
Ze zijn ook heel lelijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Links is ook langzaam aan het uitsterven ben ik bang. Of ze durven niet in discussies te komen, wat ik me best kan voorstellen eigenlijk. Soms is het onmogelijk om tegen deze intellectuele mankracht op te boksen.
pedoquote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens haar laten groeien
Leuke underdog-positie waar je in kruiptquote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |