(die eum redelijk saaie uitvoering zeg maar>? ) ik vond ze best goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
MorningGisteren was onze buikdansgroep (heel kort) te zien op HGT
Ze zijn niet door, maar dat wisten we al
Toen we het keken moesten we al aan je denken. Wisten dus niet dat het jouw bellydansgroep was.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
Goed van haar.quote:
Iedereen zet geld in op Heemskerk, Kromo & Veldhuis maar nee het is Inge '2' Dekker die de eerste single wereldtitel pakt sinds Inge de Bruin in 2003. Dat is wel grappigquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
(die eum redelijk saaie uitvoering zeg maar>? ) ik vond ze best goed
Die met de zilver/zwarte outfitsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen we het keken moesten we al aan je denken. Wisten dus niet dat het jouw bellydansgroep was.
Ze zoeken nou eenmaal spektakel, uitstraling en ze willen 'weggeblazen' worden. Ze hebben natuurlijk al heel veel gezien zo langzamerhand.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Die met de zilver/zwarte outfits
De kleinste danseres, die aan het einde 'helaas' zei is een van mijn leraressen
Wat ik zag was het inderdaad niet bijzonder, maar ik weet wel dat ze gewoon goed zijn in wat ze doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zoeken nou eenmaal spektakel, uitstraling en ze willen 'weggeblazen' worden. Ze hebben natuurlijk al heel veel gezien zo langzamerhand.
Ik vond het ook niet heel bijzonder
Voor op tv ging het wel heel snel, mijn ouders hebben het zelfs gemistquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Aan de andere kant is het misschien ook al leuk genoeg om daar gestaan te hebben en even flink in de picture. Er kijken toch heel veel mensen naar denk ik
Wij meeten op wekelijkse basis dus wat dat betreft is dat niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:26 schreef AnneX het volgende:
Inderdaad Hobje : om lekkere trek van te krijgen.
Net ook dus eens even gekeken naar bbc food etc.
Ook al lekkere dingen dûh.
Een studie apart met nieuwe ab en digitaal kijken en ondertitelen.
Wij hebben weer het standaard pakket. Hi fft.
Knap hé van ziggo, dat zij ons weten eraf te gooien en zo.
Wat leuk ?! Vork en Anthraxx gaan meeten...
Hier ook. Dus maar even een boodschappenlijst voor het weekend gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:19 schreef MissHobje het volgende:
Ik lees alleen maar lekkere dingen hier!
en heb trek
Ik ben niet zo van de spinazie. Maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:42 schreef AnneX het volgende:
Oh, ben je al weg golfer ?
Net op The good cook - bbc - mosselen met spinazie saus.
Even zoeken voor je.
Ik ga dan lekker jouw rockefeller spinazievariatie makenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:47 schreef AnneX het volgende:
Oh zeg, dat klinkt ook lekker.
Er ging ook een giga bos krul peterselie door.
Hij woog het zelfs.
Ik heb ook nog iets met spinazie te doen : ik weet alleen zo gauw niet meer wat !
Hoe is het met de spit?quote:Vlak voor roosteren van burgers tartaartjes 1 el olie in steelpannetje verhitten. Pijnboompitten snel goudbruin bakken. Spinazie toevoegen en op matig vuur al roerend laten ontdooien. Feta in spinaziesaus laten smelten. Saus op smaak brengen met zout, peper en rest van komijn.
SUVquote:
Ah, zo'n rijdend hondenhok.quote:
Ik let niet zo op mijn cal. Annequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:37 schreef AnneX het volgende:
Dat klinkt als heel wat cal. , Bluezz. Zijn dat vrindjes van je ?
Ja niet teveel stilzitten idd! En lekkere molletjesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
Zelfs mijn rijdend hondehok Renault 4 - ja met die leuke versnelling - was ruimer
dan hierboven.
@ Spit : zelfs (diep) inademen doet pijn in de zij , onderin de rug.
Niet te lang stilzitten en bewegen en ik ga maar aan de paracetamol 1 x 2.
Overigens was de kikkererwten -tomaten - SPINAZIE soep errug lekker.
Oh ja, met pesto van peterselie-walnoten en parmez.kaas op het vk brood.
Mijn ouders hebben dat ook jarenlang gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef AnneX het volgende:
Jaaa, met 2cvv plus gereedschapskist op vakantie.
Met dak open door la France zoeven ... heuveltje op en af.
Thanks, wist ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:37 schreef AnneX het volgende:
Voor Steer en Memo : ( weten ze het natuurlijk allang ...)
http://www.elle.nl/eten/culinieuws/Maastricht-aan-Tafel3
http://www.maastrichtaantafel.nl/
FC en Tara : In een invalidenwagen kan je niet zo veel (kinder) bagage meenemen, denk ik .
Lekker! Houd B. er niet van dat je dat in je eentje eet?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
*burb*
2 kilo mosselen in mijn eentje weggewerkt.
Gewoon met wat olie in een soort paellapan, mosselgroentes erbij met extra ui, knoflook, jeneverbes, laurier,zou en peper en op hel laatst nog een fles triple kasteelbier erbij.
Het was weer heerlijk.![]()
[ afbeelding ]
Lekker hoor mosselen. Zalig met frietjes en een paar Belgische biertjes, of een lekker fris wit wijntje.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
Mosselen.
Hier een pizza van de AH die in de aanbieding was. Daarbij nog wel een paar champignons erop gedaan
quote:Grappig ... ik las ergens dat noten met een l. gezonde vetten bevat.
Hazelnoten - walnoten - amandelen.
Nee, B. maak je er niet zo blij mee als mijzelf, dus als ik mosselen eet, maakt zij meestal iets anders.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker! Houd B. er niet van dat je dat in je eentje eet?
Jij en Lein zijn welkom.quote:Anders wil ik wel een keer mossels komen eten
Nee, zij zegt noten met een l, terwijl alle noten gezonde vetten bevatten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Huh maar dat zegt Anne toch juist
[..]
Zelfs golfer ziet het niet zitten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef Bluezz het volgende:
AmandeLLLLen ja
Ik spring zo op de fiets naar het openluchttheater in het bos hierachter om mijn gewonnen concertje te gaan bekijken. Niemand kunnen vinden die meekan/meewil dus gewoon lekker in mijn uppieKussentje & Poncho maar meenemen
Leuk!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, B. maak je er niet zo blij mee als mijzelf, dus als ik mosselen eet, maakt zij meestal iets anders.
[..]
Jij en Lein zijn welkom.![]()
Zal het de volgende keer op tijd aankondigen.
Ik heb 3 weken vakantie in september en heb wel zin in een duin/strandwandelingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
In onze vakantie in september maar eens kijken of we dan Mosselman kunnen gaan spelen.
Daar is deze foto ook toen nog genomen:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 3 weken vakantie in september en heb wel zin in een duin/strandwandeling![]()
(daarbij was de befaamde zand-strand-geenkampvuurmeeting op het strand van Bloemendaalgeloof dat dat mijn leukste meeting ooit was!)
Ha leuk, Memo zullen we naar Petit Bonheur gaan een keer?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:37 schreef AnneX het volgende:
Voor Steer en Memo : ( weten ze het natuurlijk allang ...)
http://www.elle.nl/eten/culinieuws/Maastricht-aan-Tafel3
http://www.maastrichtaantafel.nl/
Ja ik ga meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Thanks, wist ik nietwist ook niet dat het 2x per jaar was maar wel handig aangezien ouders komen deze week
ja ik zei nog tegen mn ouders dat dat jouw groepie was! vond het leuk, maar voor het programma was het niet bijzonder genoeg. het was meer een gewoon optredenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
mag ik een stukje?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:00 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Cheesecake Heel.
En in stukjes
[ afbeelding ]
Smaakt erg![]()
leuk! wat ga je daar doen/heb je gedaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:56 schreef MissHobje het volgende:
@Annex, om gek van te worden van dat ziggo!
zo ik ben bijna klaar met werkie voor vandaagmeteen doorcrossen naar scheveningen
lekker!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga dan lekker jouw rockefeller spinazievariatie maken(sprenkel er wat tabasco in enzo) Ben niet van de mosselen, dus ik maak dit vanavond en ipv de hamburger een tartaartje gekocht
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=265734
En dat dit gedeelte :
[..]
Hoe is het met de spit?
vind je? tartaar is hartstikke magerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:37 schreef AnneX het volgende:
aha, waarom heb je dan voor tartaar gekozen ipv hamburger?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik let niet zo op mijn cal. AnneAlleen de feta is toch maar calorijk?
oh?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef AnneX het volgende:
Grappig ... ik las ergens dat noten met een l. gezonde vetten bevat.
Hazelnoten - walnoten - amandelen.
wil ze nog steeds eens proberenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
*burb*
2 kilo mosselen in mijn eentje weggewerkt.
Gewoon met wat olie in een soort paellapan, mosselgroentes erbij met extra ui, knoflook, jeneverbes, laurier,zou en peper en op hel laatst nog een fles triple kasteelbier erbij.
Het was weer heerlijk.![]()
[ afbeelding ]
vind zelf champignons op een pizza gooien niet echt een succes, blijven wit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
Mosselen.
Hier een pizza van de AH die in de aanbieding was. Daarbij nog wel een paar champignons erop gedaan
daar moest ik net even om gniffelen jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, zij zegt noten met een l, terwijl alle noten gezonde vetten bevatten.
Alleen hoe ik er bij kom dat in amandelen geen l zitZal nog wel niet wakker zijn
witlof ham/kaas gegeten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus wat ben ik gaarNet bij Witloof gegeten, pics volgen.
Nu eerstbij Horrible Bosses in de Pathé
benieuwd of je eerder thuis komtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef Bluezz het volgende:
AmandeLLLLen ja
Ik spring zo op de fiets naar het openluchttheater in het bos hierachter om mijn gewonnen concertje te gaan bekijken. Niemand kunnen vinden die meekan/meewil dus gewoon lekker in mijn uppieKussentje & Poncho maar meenemen
Ze is nog steeds niet thuis, dus misschien valt het wel mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
benieuwd of je eerder thuis komt
Leuk voor Guus, als die daar dan nog zit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef borisz het volgende:
Loting WK 2014: Nederland, Turkije, Hongarije, Roemenie, Estland, Andorra.
hallo, ben je het dan niet vergeten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef borisz het volgende:
Loting WK 2014: Nederland, Turkije, Hongarije, Roemenie, Estland, Andorra.
Nee, maar goed is dit allemaal kwalificatiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo, ben je het dan niet vergeten?
Joey Chestnutquote:Het wereldrecord taco's eten is vrijdag in Puerto Rico in handen gekomen van de 27-jarige Amerikaan Joey Chestnut. Hij wist 53 taco's te verorberen in 10 minuten, zo liet hij via Twitter weten.
Chestnut is al 4 jaar op rij recordhouder hotdogs eten. Op 4 juli stopte hij 62 hotdogs in zijn mond in 10 minuten op Coney Island in New York.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
mn broer heeft me geaccepteerd op fb en zekf aangegeven dat ik zijn zus ben
verder geen reactie op mn bericht gehad natuurlijk maar toch
En hoe ver lopen? Want je gaat natuurlijk toch dan veel meer lopen als je in een stad woont?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
shiit ik heb me daar een trek in een Big Mac, een FishFilet en een McKroket!
gelukkig maar dat ik nu nog ver van de McDonalds af woonstraks vanaf app is het nog maar 4 min rijden
ik was net nog bij de macquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig maar dat ik nu nog ver van de McDonalds af woonstraks vanaf app is het nog maar 4 min rijden
hoe was het?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Misschien is dat een start MeMo!
Mosselmeet hier incl. strandborrel of zo in september lijkt me helemaal leuk
ehm.. 25 min ofzo? kan het dan niet mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En hoe ver lopen? Want je gaat natuurlijk toch dan veel meer lopen als je in een stad woont?
ik ben zo jaloers he! heb zo'n trek, net een half slaatje op bij gebrek aan beter.. de andere helft was er al uitquote:
Ja, hoor, al 30 delen, vooral volgepost door de grootafnemer en nog net geen aandeelhouder van de McDonalds, FFT.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef AnneX het volgende:
/ kDacht ik zeg er eens iets van... Bestaat er geen Mac topic.![]()
Is ook leuk, en ik zou er nooit van gehoord hebben als ik dat kaartje niet had gewonnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:10 schreef AnneX het volgende:
draai je hoofd
Morgen dan... hoofd draaien dan.
Klinkt toch wel leuk en onderhoudend en buiten de comfortzone is ook eens leuk, toch?
Een openluchttheater - en droog weer - vind ik so wie so een hele belevenis.
Jeugdsentiment ook : het theater in het Zuiderpark in DnHg op woensdagmiddag met
kindertheater.
pff, mag ik niet eens meer zeggen dat ik er ontzettend trek in heb? en mag wel zeggen als ik trek heb in taart of wat dan ook? beetje vreemdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef AnneX het volgende:
En toch dacht ik dat het een cul chat is hiero.![]()
Iedere keer als ik het menu voorbij zie komen - IEDERE.KEER - wordt ik kotsmisselijk
van ieder item.![]()
/ kDacht ik zeg er eens iets van... Bestaat er geen Mac topic.![]()
ok dat is wel heel vreemdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Het concert van Cocorosie was eeehhh laten we zeggen apart. Ze zongen goed, 1 van de zusjes heeft een mooie operastem. Er stond 1 man continue erachter te beatboxen, er werd gespeeld op kinderspeelgoed/instrumenten en 1 zusje hopst met witte sokken aan haar handen met een big smile op het podium
Achter hen werd op een groot scherm vreemde LSD trip achtige fragmenten afgespeeld, van katten via rare bloederige gebitten tot een stijve piemel in een kanten broekje![]()
Tis wel altijd leuk om in het openluchttheater te zitten en te kijken naar wat voor mensen op zoiets aparts afkomen... : mooie kleurrijke mensen dus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slecht Filmpje :
(draai je hoofd)
volg jij me daarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hoor, al 30 delen, vooral volgepost door de grootafnemer en nog net geen aandeelhouder van de McDonalds, FFT.
McDonald's #30: En we blijven lekker hamburgers eten :D
geopend door mijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:14 schreef AnneX het volgende:
Ja, hoor, al 30 delen, vooral volgepost door de grootafnemer en nog net geen aandeelhouder van de McDonalds, FFT.
McDonald's #30: En we blijven lekker hamburgers eten![]()
en wat deed ik : ik klikte !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ok dat is wel heel vreemdnog erger dan zanger Rinus
Nee, ik volg je daar niet, maar ik ken wel alle topics in CUL ongeveer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
volg jij me daar
ik zal daar weer eens wat posten
gingen er meerdere mensen eerder weg? ik snap bijzondere kunst niet zo maar dat komt ook omdat het mij niet zo interesseert. mij maak je niet blij met een schilderij in mn huis.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee joh niet te vergelijken
Hier is wel heel erg over nagedacht en bijzondere kunst, ik begrijp het wel alleen het duurde me te lang.. ik denk dat ze nog zo'n 10 minuten waren doorgegaan of zo. De wind stond goed, want onderweg fietsend naar huis hoorde ik haar operastem tot in de tuin
je leest er wel anders weet je niet dat ik daar postquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik volg je daar niet, maar ik ken wel alle topics in CUL ongeveer.
Trouwens in het kader van echt CUL: we gaan nu dus even wat Pata Negraham van het Ibericovarken nuttigen bij de whisky, respectievelijk de witte wijn.
Nee schat, ik lees de inhoud niet, maar als ik kijk naar het Mactopic in de CUL topictitellijst, dan zie ik bij Topicstarter jouw naam staan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
je leest er wel anders weet je niet dat ik daar post
hammmmmmm
whisky en witte wijn![]()
Er is echt over nagedacht, maar sommige dingen kwamen niet erg uit de verf. Ook omdat zus 2 die met die belletjes, speelgoedjes speelde met haar rug naar publiek bleef staan. Nogmaals heel apart ik kan het niet goed uitleggenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
gingen er meerdere mensen eerder weg? ik snap bijzondere kunst niet zo maar dat komt ook omdat het mij niet zo interesseert. mij maak je niet blij met een schilderij in mn huis.
hoe vond je de kinderinstrumenten? was dat nog een beetje profi of een beetje beschamend?
Daar zou ik ook blij mee zijn. Lekkere single malt whisky.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
zwager had ik vandaag deze gegeven en hij was er gelukkig blij mee
[ afbeelding ]
Goed spulquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
zwager had ik vandaag deze gegeven en hij was er gelukkig blij mee
[ afbeelding ]
oooh... ja was echt mn eeeenigste post en toen was het topic plotseling volquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee schat, ik lees de inhoud niet, maar als ik kijk naar het Mactopic in de CUL topictitellijst, dan zie ik bij Topicstarter jouw naam staan.
Ja, en je bent ook nog maagd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
oooh... ja was echt mn eeeenigste post en toen was het topic plotseling vol
meezongen? bekende nr'tjes dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is echt over nagedacht, maar sommige dingen kwamen niet erg uit de verf. Ook omdat zus 2 die met die belletjes, speelgoedjes speelde met haar rug naar publiek bleef staan. Nogmaals heel apart ik kan het niet goed uitleggen
Toen ik het genoeg vond, gingen er nog 3 of 4 mensen weg. Maar er waren ook echte fans bij die alles meezongen en erg in vervoering raakten, leuk om te zien vind ik.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zou ik ook blij mee zijn. Lekkere single malt whisky.
mooiquote:
Ja. Ik weet toch alles van je?quote:
En toch klonk het wel als een verrijkende belevenisquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Is ook leuk, en ik zou er nooit van gehoord hebben als ik dat kaartje niet had gewonnen
Ik hou wel van gekke muziek hoor, ben ook best lang geblevenIk kreeg wel wat spetters op mn kop trouwens.. maar niet echt regen.
Nee precies! De kaartjes waren toch 25 E per stuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:30 schreef Isabeau het volgende:
En toch klonk het wel als een verrijkende belevenisJe zou er idd nooit naar toe zijn gegaan zonder dat je een kaartje had gewonnen, dus in die zin was dat leuk! Daarbij geeft het een gevoel van vrijheid dat je gewoon weg kan gaan als het niks is. Dat kan natuurlijk altijd, maar als je ergens 20 euro voor betaalt dan doe je dat niet zo snel
Ok ik kom eraanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
We hebben nog een Wallander op de DVD-recorder staan.
Die moeten we maar eens gaan bekijken, vind ik.
/dienstmededeling.
quote:“What concerns me is the banality of so much that goes out on Twitter. Why should someone be interested in what someone else has had for breakfast?
“It reminds me of a small child (saying): “Look at me Mummy, I’m doing this”, “Look at me Mummy I’m doing that”.
“It’s almost as if they’re in some kind of identity crisis. In a sense it’s keeping the brain in a sort of time warp.”
leuk om te weten dat daar ook een markt voor is. gezien de foto's hadden best wat mensen dat betaald.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee precies! De kaartjes waren toch 25 E per stuk.
Heb op verzoek nog een stukje geschreven in het online krantje waardoor ik meedeed aan dat spelletje
Dat is niet klassiek.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:40 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een stukje klassieke muziek op deze zondagmorgen.
Dat heb ik vorige week ontdektquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Leuk satirisch blad op Internet ontdekt (bestaat waarschijnlijk al jaren):
www.speld.nl
Bluezz wat gaaf, ik ben bést wel fan van Cocorosiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Het concert van Cocorosie was eeehhh laten we zeggen apart. Ze zongen goed, 1 van de zusjes heeft een mooie operastem. Er stond 1 man continue erachter te beatboxen, er werd gespeeld op kinderspeelgoed/instrumenten en 1 zusje hopst met witte sokken aan haar handen met een big smile op het podium
Achter hen werd op een groot scherm vreemde LSD trip achtige fragmenten afgespeeld, van katten via rare bloederige gebitten tot een stijve piemel in een kanten broekje![]()
Tis wel altijd leuk om in het openluchttheater te zitten en te kijken naar wat voor mensen op zoiets aparts afkomen... : mooie kleurrijke mensen dus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slecht Filmpje :
(draai je hoofd)
quote:Op zondag 31 juli 2011 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het lezen over fitness, hardlopen, afvallen, trainen en het werkt allemaal gewoon niet tegelijkVoorbeeldje:
Ze houden er sowieso geen rekening mee dat mensen ook nog moeten werken. Of dat sportscholen pas open gaan om 9 uur etc. Zo wordt continue aangeraden om 's morgens te trainen, maar dan wel in een sportschool met goede begeleiding. En dan wel graag 2 uur voor je trainen ontbijten. En dan minimaal een uur trainen. Stel dat de sportschool niet pas om 9 uur open gaat, maar ik moet wel om 7:00 naar mijn werk. Trainen dus van 5:45 - 6:45 (vlotte douche). Twee uur daarvoor ontbijten = 3:45
![]()
Minstens 8 uur slaap = naar bed om 19:45
Realisme is weer ver te zoeken.
2 uur voor je training ontbijten is onzin.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het lezen over fitness, hardlopen, afvallen, trainen en het werkt allemaal gewoon niet tegelijkVoorbeeldje:
Ze houden er sowieso geen rekening mee dat mensen ook nog moeten werken. Of dat sportscholen pas open gaan om 9 uur etc. Zo wordt continue aangeraden om 's morgens te trainen, maar dan wel in een sportschool met goede begeleiding. En dan wel graag 2 uur voor je trainen ontbijten. En dan minimaal een uur trainen. Stel dat de sportschool niet pas om 9 uur open gaat, maar ik moet wel om 7:00 naar mijn werk. Trainen dus van 5:45 - 6:45 (vlotte douche). Twee uur daarvoor ontbijten = 3:45
![]()
Ja, ik oogstte er wel ontzag mee bij mijn collega's. Die deden ook wel aan sport maar dat was meer een paar uurtjes voetballen per week en dan aan het bier.quote:
Ik kende het ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 08:10 schreef freecell het volgende:
Dat heb ik vorige week ontdekt
En Tara echt: weet je hoelang dat al bestaat?
Nee, geen idee, ik vind he nu leuk
Die pedofilofiel
Ik had nog nooit van ze gehoord!quote:Op zondag 31 juli 2011 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
Bluezz wat gaaf, ik ben bést wel fan van Cocorosie
Jamaar ik heb al youptoep linkjes gepost in de CUL SC. Al had ik dát geweten zeg.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind ze echt helemaal te gek. Lein vind ze ook goed. ik heb 3 cd's geloof ik.quote:
En het was nog gratis ookquote:Op zondag 31 juli 2011 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind ze echt helemaal te gek. Lein vind ze ook goed. ik heb 3 cd's geloof ik.![]()
Ze maken muziek met verschillende stijlen door elkaar, heel raar maar toch erg boeiend om naar te luisteren. Dan die effecten met kinderspeelgoed tussendoor. De kleding die ze dragen; dat ene zusje met 't rare stemmetje staat vaak met een snorretje of een baard afgebeeld. En die operastem van dat andere zusje snijdt door je ziel.
Ik ben dus jaloers op je.![]()
Hoi!quote:Op zondag 31 juli 2011 12:55 schreef Trollscience het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier. Hier kun je dus slowchatten over eten? Zo ja:
quote:Op zondag 31 juli 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
Wij slowchatten hier over van alles, behalve over eten.
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie dat je gitaar speelt, dat is vast een préetje en van hendrix houdt
Ken daar niet zo veel van, Caught in a Mosh ja, maar wie kent dat nietquote:Op zondag 31 juli 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook van Anthrax, maar dat werd toch al snel wat minder toen ze het serieus gingen gebruiken voor aanslagen.
Zo beter?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Je standaard PI is wel wat erg hysterisch trouwens
Ja, dat is wel even iets anders dan gewoon een beetje bewegenquote:Op zondag 31 juli 2011 12:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik oogstte er wel ontzag mee bij mijn collega's. Die deden ook wel aan sport maar dat was meer een paar uurtjes voetballen per week en dan aan het bier.
Ik kookte op dagen voor dat ik ging fietsen vaak voor de volgende dag ook zodat ik 's avonds meteen kon eten als ik gedouched had. Soms at ik ook bij mijn pa maar (die woont in Waldkauf) en na het eten was fietsen naar huis altijd afzien met een volle maag. Dat werkte niet zo.
quote:Op zondag 31 juli 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En het was nog gratis ookEn ik heb 1 kaartje niet afgenomen
Wel goed dat je gegaan bent. Zo ben ik een keer geweest naar een optreden van Pierre Henry geweest in rotterdam tijdens IFFR. Na een kwartier verliet 65% van de mensen de zaal. Hij ging gewoon door. Het was niet om aan te horen; een soort kosmische storm van geluiden. Het meest waanzinnige dat ik ooit live heb gehoord.quote:Ja, die operastem was fantastischHet is raar & boeiend inderdaad.
Ik waande me trouwens qua publiek ook op de kunstacademie![]()
Als voortje/opwarmertje kregen we de man die later de laptop met beelden voor het grote scherm bediende.. hij had continue voor zijn gezicht een lap stof, hij zong/hiphopachtig en beatbokste met veel rook en vervormde stem echt heel weird
(voor mij dan) maar er gingen zat mensen uit hun plaatje.
Hoho! Je moet wel 3-5x per week trainen en zoooo lang is mijn weekend niet.quote:
Dat 2 uur van te voren was voor krachttraining. En wat jij daar deed zou ik ook heel graag doen, maar ik fiets en te langzaam en ik krijg last van mijn n. ischiadicus bij mijn linkerbeen/bil na zo'n 20-30 km. Weet jij waar dat door komt?quote:Op zondag 31 juli 2011 11:48 schreef kaasplankje het volgende:
2 uur voor je training ontbijten is onzin.Leuk als je in de WW zit maar niet echt als je gewoon moet werken.
Als je om 7u beginnen moet lijkt me trainen vooraf geen optie, tenzij je op de fiets naar je werk gaat oid.
Ik woonde op een geg. moment in Vlaardingen Oost en werkte toen in Waldkauf. Ik begon om 7:30 en ging dan 's winters 3x per week op de fiets. 38 km in de sneeuw en terwijl 't vroor en nog donker was bovendien. Je had die kop van mijn baas eens moeten zien als ik dan 7:15 binnenkwam in mijn fietskleding met sneeuw en ijs op mijn muts.![]()
Ontbijten deed ik dan licht vooraf, 2 boterhammen en een kop koffie. Op mijn werk aangekomen dan nog een banaantje. Zo pakte ik dan doordeweeks 7.5 trainingsuren met een fulltime baan. In het weekend nog eens een stuk of 7 uren erbij. 1x een lange training van 5 uur en een korte van 2 uur.
Ik trainde toen om in vorm te geraken voor het wedstrijdseizoen. Het was soms enorm zwaar op weg naar huis en als ik zwaar tegenwind had deed ik er soms 1u en 45 min over. Toch was het altijd een enorme uitdaging en ik had er veel voldoening van.
Ik moest het ook even opzoeken, Het is dus een zenuw? Tja, rugpijn?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat 2 uur van te voren was voor krachttraining. En wat jij daar deed zou ik ook heel graag doen, maar ik fiets en te langzaam en ik krijg last van mijn n. ischiadicus bij mijn linkerbeen/bil na zo'n 20-30 km. Weet jij waar dat door komt?![]()
Nr 2 voor de leken:
[ afbeelding ]
leuk lijstje. maar echt werken doet dit niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:57 schreef Isabeau het volgende:
![]()
All of the abovequote:Op zondag 31 juli 2011 14:12 schreef z80 het volgende:
afvallen, strakker in het vel komen te zitten? meer conditie? sterker worden?
zal niet gaan. afvallen en spier opbouwen, dus veel eten gaan nu eenmaal niet samen.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
All of the aboveduh!
Net als crème voor je gezicht: wil je dat het vochtinbrengend is, herstellend, beschermend, zacht makend, mooi makend, tegen pukkeltjes etc etc. ja, wat dacht je van dat allemaal in 1 potje
hier had ik ook last van met het vorige zadel. nu een ouderwets leren zadel en nergens meer last van.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen rugpijn, een doof en tintelend gevoel in mijn linkerbil dat wat doortrekt richting mijn been. De vorige keer na zo'n 35 km fietsen heb ik even een stukje in het bos gewandeld om er vanaf te komen.
Nee, afvallen en spieren op willen bouwen botsen een beetjequote:Op zondag 31 juli 2011 14:16 schreef z80 het volgende:
zal niet gaan. afvallen en spier opbouwen, dus veel eten gaan nu eenmaal niet samen.
Dacht ik ook al aan ja, heb nu een gelzadelquote:Op zondag 31 juli 2011 14:18 schreef z80 het volgende:
hier had ik ook last van met het vorige zadel. nu een ouderwets leren zadel en nergens meer last van.
misschien ook voer jou een oplossing?
Pff, 't wilde niet zo.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker met quoten, kaas![]()
Wat is Lein tegenwoordig toch aan het doen? Boekverslaafd en zo?
Misschien is 35km ook een beetje te veel geweest, in combinatie met een rotzadel en misschien nog niet de juiste zadelhoogte.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Dacht ik ook al aan ja, heb nu een gelzadelMisschien dat maar eens proberen.
Nou, ze was wild enthousiast over haar nieuwe boeken en ik kan me er iets bij voorstellen als het geweldig leesvoer isquote:Op zondag 31 juli 2011 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
Pff, 't wilde niet zo.![]()
Lein is aan 't werk nu en vanavond gaan we naar een verjaardag in Renesse van mijn buurpeer. Hij viert het traditioneel met Bubbels in het zomerhuis van zijn ouders.![]()
Ze leest idd veel de laatste tijd, als ze een pocket uitheeft pakt ze meteen de volgende; kettinglezen heet dat.
Mijn fiets is ook te hoog eigenlijkquote:Op zondag 31 juli 2011 14:20 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien is 35km ook een beetje te veel geweest, in combinatie met een rotzadel en misschien nog niet de juiste zadelhoogte.
eerst kracht daarna cardio.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, afvallen en spieren op willen bouwen botsen een beetje
Dan ga ik maar voor afvallen en spieren behouden.
En was het nu eerst krachttraining en dan een beetje cardio of andersom?
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 31 juli 2011 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
Een te hoge zitpositie op de fiets kan knieklachten veroorzaken, maar ook rugklachten; pijn aan de hamstrings. Te laag is ook niet best voor je knie.
dan weet ik ook waarom ik bij deze fiets last krijg van de knieën.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
Een te hoge zitpositie op de fiets kan knieklachten veroorzaken, maar ook rugklachten; pijn aan de hamstrings. Te laag is ook niet best voor je knie.
Wat een gelul,quote:Op zondag 31 juli 2011 14:21 schreef z80 het volgende:
eerst kracht daarna cardio.
andersom heb je geen energie meer om de kracht oefeningen goed uit te voeren.
Wat ik leuk vind is 's avonds met Lein een potje tennissen of met wat buurtjes wat voetballen, hinkelen, softbal of volleybal doen. Of handbal, ook al zo tof!quote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een gelul,als je een beetje strakker wil worden moet je gewoon lekker gaan sporten; gewoon iets wat je leuk vind. Wat een onzin om met hi tech schema's aan te komen voor iemand die weinig sportachtergrond heeft. Veel belangrijker is dat je iets doet wat je leuk vind.
Geweldigquote:
geen hi tech scheme. maar als je vermoeid bent door een cadio training is het niet verstandig om daar nog een kracht training aan vast te plakken.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een gelul,als je een beetje strakker wil worden moet je gewoon lekker gaan sporten; gewoon iets wat je leuk vind. Wat een onzin om met hi tech schema's aan te komen voor iemand die weinig sportachtergrond heeft. Veel belangrijker is dat je iets doet wat je leuk vind.
Ik hoef niets hi tech natuurlijk, maar als je zoiets simpels goed kan doen zoals eerst krachttraining en dan wat cardio dan doe ik dat graag. Daar is niet veel moeite voor nodig om de volgorde een beetje goed uitgebalanceerd te hebbenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:31 schreef z80 het volgende:
geen hi tech scheme. maar als je vermoeid bent door een cadio training is het niet verstandig om daar nog een kracht training aan vast te plakken.
en inderdaad lekker gaan sporten/bewegen. en dingen doen waar je plezier in hebt zodat je het ook kan volhouden.
Oh wat gaaf! (en zwaarquote:Op zondag 31 juli 2011 14:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou graag de GR10 een keer lopen.
http://www.pyreneeshike.com/route.html
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn afvaldoel is overigens kunnen schommelen
Mijn kont is te groot voor de standaard schommel
Goed doelquote:Op zondag 31 juli 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn afvaldoel is overigens kunnen schommelen
Mijn kont is te groot voor de standaard schommel
Ja, het gaat dwars door de bergen echt over geitepaadjes. Er zijn stukken die zó lang zijn dat je in de wildernis moet overnachten in een onbemand trekkershutje of in je tentje.quote:
quote:During the walk there is a total height gain and loss of 49,000m - equivalent to climbing Mount Everest over 5 times, though not as strenuous or dangerous as the altitude is much lower!
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
Wel goed dat je gegaan bent. Zo ben ik een keer geweest naar een optreden van Pierre Henry geweest in rotterdam tijdens IFFR. Na een kwartier verliet 65% van de mensen de zaal. Hij ging gewoon door. Het was niet om aan te horen; een soort kosmische storm van geluiden. Het meest waanzinnige dat ik ooit live heb gehoord.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pierre_Henry
Lijkt me absoluut geweldig! Maar daar moet je van te voor trainen zeg en hoe lang doen mensen over dat stuk?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, het gaat dwars door de bergen echt over geitepaadjes. Er zijn stukken die zó lang zijn dat je in de wildernis moet overnachten in een onbemand trekkershutje of in je tentje.
Je komt over de 2000 meter op de bergkammen.
Ik heb een periode elke zomer vaak buiten gebadmintontquote:Op zondag 31 juli 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik leuk vind is 's avonds met Lein een potje tennissen of met wat buurtjes wat voetballen, hinkelen, softbal of volleybal doen. Of handbal, ook al zo tof!
Maar dat is niet hip bij volwassenen, 's avonds buiten spelen
Badmintonquote:Op zondag 31 juli 2011 14:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb een periode elke zomer vaak buiten gebadmintontook nog met de kids kinderen, die vonden het hardstikke leuk. Toen een periode na het eten even skaten, maar dat was voor mij geen succes
Ja dat is ook leuk! Hier op het hoekje van ons rijtje huizen is een speeltuintje mét een tafeltennistafel. En elke keer denk ik : ik moet eens badjes kopen!quote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef borisz het volgende:
BadmintonLeuk om te doen, net zoals tafeltennis. De tafeltennisbatjes gaan altijd mee op vakantie
.
Ja wandelen doe ik wel regelmatig en fietsen. Maar een mens wil ook wel eens wat andersquote:Op zondag 31 juli 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik zou het oprecht erg leuk vinden om elke avond wat te sporten met anderen en dan niet elke avond hetzelfde. Maar idd wat badmintonnen, teamsport doen, stuk wandelen etc. En dat kan niet in m'n eentjeOp dat wandelen na dan
Het is 510 km totaal geloof ik. Je loopt in het hooggebergte dus je bent urenlang aan het klimmen of aan het dalen. Ik zat in de pyreneeën op een vakantie en sprak daar verschillende trekkers. Sommigen deden het in 2 weken. Anderen in anderhalve maand of nog langer.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me absoluut geweldig! Maar daar moet je van te voor trainen zeg en hoe lang doen mensen over dat stuk?
Hier hetzelfde, maar zou het zo graag willen lerenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:48 schreef borisz het volgende:
Oh en Skaten sla ik over. Ik kan niet op die dingen staan, net zoals schaatsen. Heb me daar maar bij neergelegd
. Ben er te onstabiel op. Ook de ouderwetse rolschaatsen zijn verschrikkelijk.
Ik had een maand in mijn hoofdquote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
Het is 510 km totaal geloof ik. Je loopt in het hooggebergte dus je bent urenlang aan het klimmen of aan het dalen. Ik zat in de pyreneeën op een vakantie en sprak daar verschillende trekkers. Sommigen deden het in 2 weken. Anderen in anderhalve maand of nog langer.
Ja, ik vond het leuk om die mensen te spreken over wat hun drijfveren waren enzo. Ik zat toen op een kleine camping midden in het nergens. Conditioneel zou ik het wel aankunnen, alleen zou ik wel moeten trainen op het lopen anders zou ik mezelf slopen met die fietsbenen.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een maand in mijn hoofdAl met al een mooie belevenis zo'n tocht.
Je hebt op zich alle tijd, want soms sta je echt verstelt van de leeftijd van dit soort wandelaarsquote:Op zondag 31 juli 2011 14:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, ik vond het leuk om die mensen te spreken over wat hun drijfveren waren enzo. Ik zat toen op een kleine camping midden in het nergens. Conditioneel zou ik het wel aankunnen, alleen zou ik wel moeten trainen op het lopen anders zou ik mezelf slopen met die fietsbenen.
Op een ouwe fiets.... oh nee, wandelaars.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt op zich alle tijd, want soms sta je echt verstelt van de leeftijd van dit soort wandelaars
Zet je trapstang evenwijdig aan de zitbuis van je frame, en zet je hiel op het pedaal. Het been moet nét niet volledig gestrekt zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt op zich alle tijd, want soms sta je echt verstelt van de leeftijd van dit soort wandelaars
Maar goed, ik ga morgen mijn zadel maar een stukje lager (laten) zetten (kan nog zo'n 10 cm) en dan overmorgen naar mijn werk fietsen
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
Zet je trapstang evenwijdig aan de zitbuis van je frame, en zet je hiel op het pedaal. Het been moet nét niet volledig gestrekt zijn.
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:06 schreef Isabeau het volgende:
ik snap niet zo goed wat een zitbuis en trapstang zijn
Ik weet wel wat hiel en pedaal zijn
En been, een been ken ik ook
Oh, maar ik geloof dat mijn been dan idd net gestrekt is als ik zo zit. Dus net niet gestrekt zou idd kunnen als ik dat zadel nog die 10 cm omlaag zou doen.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
Het komt er dus op neer dat je 'm zo moet zetten als op het plaatje wat Golfie post, nr 15 is het.
Trail & error probeert 't maarquote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, maar ik geloof dat mijn been dan idd net gestrekt is als ik zo zit. Dus net niet gestrekt zou idd kunnen als ik dat zadel nog die 10 cm omlaag zou doen.
Nee, dooie doos is nog niet gebeurdquote:Op zondag 31 juli 2011 15:21 schreef golfer het volgende:
Ach, zolang je niet zoals de vreselijke zus van B. na een fietstochtje door de duinen op een vol terras aan zee luidkeels uitroept dat je van het zadel een DOOIE DOOS hebt gekregen valt het nog wel mee.
En dan met zo'n schretstem, ik zie het voor me.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:21 schreef golfer het volgende:
Ach, zolang je niet zoals de vreselijke zus van B. na een fietstochtje door de duinen op een vol terras aan zee luidkeels uitroept dat je van het zadel een DOOIE DOOS hebt gekregen valt het nog wel mee.
Dat is om te beginnen idd net een beetje te ver, 33 km. Maar na 2 maanden fietsen een paar keer per week tot Beilen moet dat wel kunnen. Beetje rustig beginnen is wel goed, zeker als je fiets nog niet helemaal lekker is afgesteld.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar Beilen fietsen (blijkt 20 km) en dan daar op de trein naar mijn werk.
Maar dan krijg ik: fietsen, ruim op tijd aankomen (rekening houden met bijv wind), wachten op trein, in trein zitten (zo'n 10 min), 15 minuten naar ziekenhuis wandelen, werken.
Als ik gewoon naar Assen fiets (33 km) dan is het: thuis opstappen, op het werk afstappen. En dat scheelt qua tijd eigenlijk niet echt ietsIk moet alleen aanwennen weer wat sneller te gaan fietsen en niet op fiets 4-daagse tempo blijven hangen. Ik heb een sportfiets, dus dan kan ik er ook wel sportief op gaan doen
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
Dat is om te beginnen idd net een beetje te ver, 33 km. Maar na 2 maanden fietsen een paar keer per week tot Beilen moet dat wel kunnen. Beetje rustig beginnen is wel goed, zeker als je fiets nog niet helemaal lekker is afgesteld.
Dat is idd een kneuterig museumpje en maar eens per maand open!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef AnneX het volgende:
Wij stappen net van de fiets en zijn terug van het dorpsmuseum.
http://www.museuminschalkwijk.nl
Oh wat was dat weer kneuterig gezellug.
Isa? als de n.ischiadicus wordt afgekneld ? is het hypertonie van de
hamstrings of m.piriformis?
Als je wilt, kan ik je wel stretch oef. p.m'en.
Naar bed met 2 mollen en wij zien wel of de roti doorgaat vanavond.
Ik zou er niet aan moeten denken, maar als je fietsen al leuk vind en al redelijk vaak doet zal het vast wel goedkomenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?
Daar vind ik mijn woon-werkverkeer te ver voorquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend gaat oom wordenhet water de vliezen zijn gebroken bij zijn zus....spannend
Ook goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?
B-B-Buiteneten vanavondquote:
Als ik eenmaal van huis ben vind ik het oprecht leuk om te doen, maar dat achter die pc vandaan komen is vaak het probleemquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik eenmaal van huis ben vind ik het oprecht leuk om te doen, maar dat achter die pc vandaan komen is vaak het probleemVoor je het weet ben je uren verder.
Die is ook leuk. Hebben we ter voorbereiding van die van dit jaar ook bekeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:59 schreef borisz het volgende:
Oh heb nu de oudejaarsconference van Maarten van Rossem van vorig jaar gedownload
ik kan het niet zienquote:Op zondag 31 juli 2011 16:52 schreef borisz het volgende:
Ohja voor alle brainiacs. In Zomergasten vanavond DIck Swaab
oh dus ik ben niet hipquote:Op zondag 31 juli 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind is 's avonds met Lein een potje tennissen of met wat buurtjes wat voetballen, hinkelen, softbal of volleybal doen. Of handbal, ook al zo tof!
Maar dat is niet hip bij volwassenen, 's avonds buiten spelen
gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken, maar als je fietsen al leuk vind en al redelijk vaak doet zal het vast wel goedkomen
Mijn vriend gaat oom wordenhet water is gebroken bij zijn zus....spannend
echt niet leuk he... in het weekend weer koud en dan dinsdag 27 graden... echt niet leukquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef Vork het volgende:
Zo, ik ben ook welweer uitgefietst voor vandaag, inclusief een bejaardeslalom op Ginkelse Heide.
Hoever heb je gefietst vandaag dan? En wat is een bejaardenslalomquote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef Vork het volgende:
Zo, ik ben ook welweer uitgefietst voor vandaag, inclusief een bejaardeslalom op Ginkelse Heide.
Die zijn soms nog te doof ook. Ik zat net te kijken, maar gezien de weiland weggetjes richting Hoevelaken, zou dat niet heel erg veel schelen.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
. Gewoon omver kegelen
.
De brug achter ons huis is trouwens geopend, dus je had ook direct door het weiland kunnen fietsen.
vast wel.. maandag 22, dinsdag 27, zal woensdag dus ook wel lekker strandweer wordenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben deze week 4 dagen op mijn werk, en alleen de woensdag vrij, it better be warm en sunny
48 km. Vanaf Annie naar huis. En een bejaardenslalom is als je fietst door een gebied waar oudjes ook graag fietsen, maar dan niet bepaald in het tempo van de gemiddelde fietsbejaarde, waardoor die continu in moet halen.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Hoever heb je gefietst vandaag dan? En wat is een bejaardenslalom
nou er hoeft bijna niks meer te gebeuren. paar dingetjes nog kopen, wachten op de gordijnen en dan ben ik er wel. zou niet weten wat ik voor nu nog meer moet hebben. als ik verhuisd ben zal ik ook nog wel het een en ander vanaf ouderlijk huis moeten ophalen zoals bepaalde spullen of de post maar echt hele dagen vrij nemen hoeft daar niet voor denk.. toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
Nog een paar dagen vrij nemen voor de eigenlijke echte verhuizing ook, neem ik aan?
Wat dacht je van de mensen die de afgelopen 2 weken vakantie hebben gehad en morgen weer mogen beginnenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt niet leuk he... in het weekend weer koud en dan dinsdag 27 graden... echt niet leuk
Oh dus je wilt vast niet morgen mijn ouders vermaken?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ouders weg, cortisol niveau en bloeddruk weer bijna terug naar normaal.
2 dagen Maastricht en 1 dag Valkenburg was eigenlijk wel prima.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh dus je wilt vast niet morgen mijn ouders vermaken?jij hebt nu een heel programma
nou ehm... je had in ieder geval vakantiequote:Op zondag 31 juli 2011 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat dacht je van de mensen die de afgelopen 2 weken vakantie hebben gehad en morgen weer mogen beginnen![]()
Ik vind het niet erg om thuis te blijven in de vakantie maar had graag wel iets beter weer gehad.
Maar goed ben wel weer blij dat het beter weer gaat zijn, maakt mijn werk ook weer iets fijner
dus het was gewoon leuk? wat was er dan niet leuk waar je bloeddruk van omhoog ging?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 dagen Maastricht en 1 dag Valkenburg was eigenlijk wel prima.
Valkenburg was leuk, grottenwandeling en in de skilift omhoog de berg op + rodelbaan was cool.
Ja, maar jij was toen echt lekker wegquote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ehm... je had in ieder geval vakantieik heb een weekje in mei gehad en dat was het.
misschien nog maar eens kijken of ik in sep of okt nog even weg kan, weet alleen nog niet wat te doen en waar.
Zijn ouders.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus het was gewoon leuk? wat was er dan niet leuk waar je bloeddruk van omhoog ging?
nee ik ben in mei geweest en het is nu pas juli. verder druk geweest met app. ik wilde in sept/okt een weekje op tennisvakantie maar ik denk dat ik dat laat schieten en het een weekendje limburg of groningen wordt ofzo. heb met mn app wel genoeg uitgegeven vind ik zoquote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar jij was toen echt lekker weg
Maar waarom geen vakantie nu? Vanwege je vrije dagen voor je appartement?
mijn ouders hebben dat allemaal al eens gedaan vorig jaarquote:Op zondag 31 juli 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 dagen Maastricht en 1 dag Valkenburg was eigenlijk wel prima.
Valkenburg was leuk, grottenwandeling en in de skilift omhoog de berg op + rodelbaan was cool.
Aken is ook leukquote:Op zondag 31 juli 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn ouders hebben dat allemaal al eens gedaan vorig jaarmaar goed moet de ochtenden werken dus zie mn ouders alleen 's middags/avond
Dank u.quote:
Goed van jequote:Op zondag 31 juli 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank u.
M'n moeder is een paniekerende controlfreak, mijn vader was passief, altijd al zo geweest. Gelukkig zeiden mijn oom en tante ook een paar keer tegen m'n moeder dat ze zich niet zo overal om moest opwinden, een bevestiging voor mij dat ik niet m'n hele leven gek ben geweest zeg maar.
Maargoed, ik neem nu het heft in eigen hand, ben verantwoordelijk voor m'n eigen leven en hoe ik me voel.
September hebben wij ook vakantie (nou ja, B. dus...ik heb tegenwoordig altijd al gedwongen vakantie) en dan gaan wij gewoon lekker leuke dagjes ervan maken naar het strand en zo en nog een keer een mosselmeet hier organiseren.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
nee ik ben in mei geweest en het is nu pas juli. verder druk geweest met app. ik wilde in sept/okt een weekje op tennisvakantie maar ik denk dat ik dat laat schieten en het een weekendje limburg of groningen wordt ofzo. heb met mn app wel genoeg uitgegeven vind ik zo
wat ga je allemaal doen? je hebt het eerder gezegd volgens mij maar weet het ff niet meerquote:Op zondag 31 juli 2011 18:29 schreef Memento-Mori het volgende:
wat bluezz zegt en je hebt ze nu Maastricht enzo laten zien. ze betrokken bij je leven en dan is dat voorlopig wel weer ff klaar lijkt me
ik ben echt gelukkig met mijn ouders en heb ook echt wel zin in morgen
en ja steer heb ze ook aangeraden dagje naar Aken te gaan
Die vakanties zijn ook altijd zo om. Ik heb nu ook 1 van de 3 weken alweer gehad. De komende 2 zijn al volgepland. Met leuke dingen hoor, dat wel en een semi-vakantie (want ik ga ergens nog een km of 500 fietsen door Nederland), maar ik krijg door al die afspraken toch het idee dat ik nu geen tijd meer over heb voor dingen die ik zou kunnen gaan doen in de vakantie waar ik anders toch al niet aan toe kom. Zo'n vakantieperiode is natuurlijk ook niet oneindig.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:54 schreef Sarabi het volgende:
Wat dacht je van de mensen die de afgelopen 2 weken vakantie hebben gehad en morgen weer mogen beginnen![]()
Ik vind het niet erg om thuis te blijven in de vakantie maar had graag wel iets beter weer gehad.
Maar goed ben wel weer blij dat het beter weer gaat zijn, maakt mijn werk ook weer iets fijner
en een dagje eiland toch met mooi weer?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
September hebben wij ook vakantie (nou ja, B. dus...ik heb tegenwoordig altijd al gedwongen vakantie) en dan gaan wij gewoon lekker leuke dagjes ervan maken naar het strand en zo en nog een keer een mosselmeet hier organiseren.
Hopelijk hebben we dan nog een beetje lekkere nazomer.
Ja, staat ook nog steeds in de planning.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
en een dagje eiland toch met mooi weer?
je moet juist niet teveel plannen tijdens je vakantie!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Die vakanties zijn ook altijd zo om. Ik heb nu ook 1 van de 3 weken alweer gehad. De komende 2 zijn al volgepland. Met leuke dingen hoor, dat wel en een semi-vakantie (want ik ga ergens nog een km of 500 fietsen door Nederland), maar ik krijg door al die afspraken toch het idee dat ik nu geen tijd meer over heb voor dingen die ik zou kunnen gaan doen in de vakantie waar ik anders toch al niet aan toe kom. Zo'n vakantieperiode is natuurlijk ook niet oneindig.
Tijd voor een plan. Over 5 jaar miljonair en over 10 jaar rentenieren. Dat lijkt me wel wat. Iemand nog een idee?
Dat zeg je nu. Ik ben al maanden bezig om alles te plannen tijdens mijn vakantie.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet juist niet teveel plannen tijdens je vakantie!
doen we! bbq-en gaat niet lukken want er is geen bbq meer maar ik zal wat lekkere hapjes en drankjes meenemen, stoelen of matrassen uit de kast en zonnen maarquote:Op zondag 31 juli 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, staat ook nog steeds in de planning.
Maar ik kom er anders niet aan toe.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
je moet juist niet teveel plannen tijdens je vakantie!
Hibashi van een paar euro bij de AH kopen en we kunnen ook BBQ-en.*O*quote:Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
doen we! bbq-en gaat niet lukken want er is geen bbq meer maar ik zal wat lekkere hapjes en drankjes meenemen, stoelen of matrassen uit de kast en zonnen maar
tja... als je agenda dan vol zit ben je misschien nog gestresster als je weer aan het werk gaat. maar ik heb jou nog nooit zien posten over stress dus ik denk dat het bij jou wel mee zal vallenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Ik ben al maanden bezig om alles te plannen tijdens mijn vakantie.
oooh jee.... nou dan mag jij bbq-en okquote:Op zondag 31 juli 2011 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Hibashi van een paar euro bij de AH kopen en we kunnen ook BBQ-en.*O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |