Ook goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?
B-B-Buiteneten vanavondquote:
Als ik eenmaal van huis ben vind ik het oprecht leuk om te doen, maar dat achter die pc vandaan komen is vaak het probleemquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik eenmaal van huis ben vind ik het oprecht leuk om te doen, maar dat achter die pc vandaan komen is vaak het probleemVoor je het weet ben je uren verder.
Die is ook leuk. Hebben we ter voorbereiding van die van dit jaar ook bekeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:59 schreef borisz het volgende:
Oh heb nu de oudejaarsconference van Maarten van Rossem van vorig jaar gedownload
ik kan het niet zienquote:Op zondag 31 juli 2011 16:52 schreef borisz het volgende:
Ohja voor alle brainiacs. In Zomergasten vanavond DIck Swaab
oh dus ik ben niet hipquote:Op zondag 31 juli 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind is 's avonds met Lein een potje tennissen of met wat buurtjes wat voetballen, hinkelen, softbal of volleybal doen. Of handbal, ook al zo tof!
Maar dat is niet hip bij volwassenen, 's avonds buiten spelen
gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken, maar als je fietsen al leuk vind en al redelijk vaak doet zal het vast wel goedkomen
Mijn vriend gaat oom wordenhet water is gebroken bij zijn zus....spannend
echt niet leuk he... in het weekend weer koud en dan dinsdag 27 graden... echt niet leukquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef Vork het volgende:
Zo, ik ben ook welweer uitgefietst voor vandaag, inclusief een bejaardeslalom op Ginkelse Heide.
Hoever heb je gefietst vandaag dan? En wat is een bejaardenslalomquote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef Vork het volgende:
Zo, ik ben ook welweer uitgefietst voor vandaag, inclusief een bejaardeslalom op Ginkelse Heide.
Die zijn soms nog te doof ook. Ik zat net te kijken, maar gezien de weiland weggetjes richting Hoevelaken, zou dat niet heel erg veel schelen.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
. Gewoon omver kegelen
.
De brug achter ons huis is trouwens geopend, dus je had ook direct door het weiland kunnen fietsen.
vast wel.. maandag 22, dinsdag 27, zal woensdag dus ook wel lekker strandweer wordenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben deze week 4 dagen op mijn werk, en alleen de woensdag vrij, it better be warm en sunny
48 km. Vanaf Annie naar huis. En een bejaardenslalom is als je fietst door een gebied waar oudjes ook graag fietsen, maar dan niet bepaald in het tempo van de gemiddelde fietsbejaarde, waardoor die continu in moet halen.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Hoever heb je gefietst vandaag dan? En wat is een bejaardenslalom
nou er hoeft bijna niks meer te gebeuren. paar dingetjes nog kopen, wachten op de gordijnen en dan ben ik er wel. zou niet weten wat ik voor nu nog meer moet hebben. als ik verhuisd ben zal ik ook nog wel het een en ander vanaf ouderlijk huis moeten ophalen zoals bepaalde spullen of de post maar echt hele dagen vrij nemen hoeft daar niet voor denk.. toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
Nog een paar dagen vrij nemen voor de eigenlijke echte verhuizing ook, neem ik aan?
Wat dacht je van de mensen die de afgelopen 2 weken vakantie hebben gehad en morgen weer mogen beginnenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt niet leuk he... in het weekend weer koud en dan dinsdag 27 graden... echt niet leuk
Oh dus je wilt vast niet morgen mijn ouders vermaken?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ouders weg, cortisol niveau en bloeddruk weer bijna terug naar normaal.
2 dagen Maastricht en 1 dag Valkenburg was eigenlijk wel prima.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh dus je wilt vast niet morgen mijn ouders vermaken?jij hebt nu een heel programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |