quote:Op zondag 31 juli 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn afvaldoel is overigens kunnen schommelen
Mijn kont is te groot voor de standaard schommel
Goed doelquote:Op zondag 31 juli 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn afvaldoel is overigens kunnen schommelen
Mijn kont is te groot voor de standaard schommel
Ja, het gaat dwars door de bergen echt over geitepaadjes. Er zijn stukken die zó lang zijn dat je in de wildernis moet overnachten in een onbemand trekkershutje of in je tentje.quote:
quote:During the walk there is a total height gain and loss of 49,000m - equivalent to climbing Mount Everest over 5 times, though not as strenuous or dangerous as the altitude is much lower!
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
Wel goed dat je gegaan bent. Zo ben ik een keer geweest naar een optreden van Pierre Henry geweest in rotterdam tijdens IFFR. Na een kwartier verliet 65% van de mensen de zaal. Hij ging gewoon door. Het was niet om aan te horen; een soort kosmische storm van geluiden. Het meest waanzinnige dat ik ooit live heb gehoord.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pierre_Henry
Lijkt me absoluut geweldig! Maar daar moet je van te voor trainen zeg en hoe lang doen mensen over dat stuk?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, het gaat dwars door de bergen echt over geitepaadjes. Er zijn stukken die zó lang zijn dat je in de wildernis moet overnachten in een onbemand trekkershutje of in je tentje.
Je komt over de 2000 meter op de bergkammen.
Ik heb een periode elke zomer vaak buiten gebadmintontquote:Op zondag 31 juli 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik leuk vind is 's avonds met Lein een potje tennissen of met wat buurtjes wat voetballen, hinkelen, softbal of volleybal doen. Of handbal, ook al zo tof!
Maar dat is niet hip bij volwassenen, 's avonds buiten spelen
Badmintonquote:Op zondag 31 juli 2011 14:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb een periode elke zomer vaak buiten gebadmintontook nog met de kids kinderen, die vonden het hardstikke leuk. Toen een periode na het eten even skaten, maar dat was voor mij geen succes
Ja dat is ook leuk! Hier op het hoekje van ons rijtje huizen is een speeltuintje mét een tafeltennistafel. En elke keer denk ik : ik moet eens badjes kopen!quote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef borisz het volgende:
BadmintonLeuk om te doen, net zoals tafeltennis. De tafeltennisbatjes gaan altijd mee op vakantie
.
Ja wandelen doe ik wel regelmatig en fietsen. Maar een mens wil ook wel eens wat andersquote:Op zondag 31 juli 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik zou het oprecht erg leuk vinden om elke avond wat te sporten met anderen en dan niet elke avond hetzelfde. Maar idd wat badmintonnen, teamsport doen, stuk wandelen etc. En dat kan niet in m'n eentjeOp dat wandelen na dan
Het is 510 km totaal geloof ik. Je loopt in het hooggebergte dus je bent urenlang aan het klimmen of aan het dalen. Ik zat in de pyreneeën op een vakantie en sprak daar verschillende trekkers. Sommigen deden het in 2 weken. Anderen in anderhalve maand of nog langer.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me absoluut geweldig! Maar daar moet je van te voor trainen zeg en hoe lang doen mensen over dat stuk?
Hier hetzelfde, maar zou het zo graag willen lerenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:48 schreef borisz het volgende:
Oh en Skaten sla ik over. Ik kan niet op die dingen staan, net zoals schaatsen. Heb me daar maar bij neergelegd
. Ben er te onstabiel op. Ook de ouderwetse rolschaatsen zijn verschrikkelijk.
Ik had een maand in mijn hoofdquote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
Het is 510 km totaal geloof ik. Je loopt in het hooggebergte dus je bent urenlang aan het klimmen of aan het dalen. Ik zat in de pyreneeën op een vakantie en sprak daar verschillende trekkers. Sommigen deden het in 2 weken. Anderen in anderhalve maand of nog langer.
Ja, ik vond het leuk om die mensen te spreken over wat hun drijfveren waren enzo. Ik zat toen op een kleine camping midden in het nergens. Conditioneel zou ik het wel aankunnen, alleen zou ik wel moeten trainen op het lopen anders zou ik mezelf slopen met die fietsbenen.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een maand in mijn hoofdAl met al een mooie belevenis zo'n tocht.
Je hebt op zich alle tijd, want soms sta je echt verstelt van de leeftijd van dit soort wandelaarsquote:Op zondag 31 juli 2011 14:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, ik vond het leuk om die mensen te spreken over wat hun drijfveren waren enzo. Ik zat toen op een kleine camping midden in het nergens. Conditioneel zou ik het wel aankunnen, alleen zou ik wel moeten trainen op het lopen anders zou ik mezelf slopen met die fietsbenen.
Op een ouwe fiets.... oh nee, wandelaars.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt op zich alle tijd, want soms sta je echt verstelt van de leeftijd van dit soort wandelaars
Zet je trapstang evenwijdig aan de zitbuis van je frame, en zet je hiel op het pedaal. Het been moet nét niet volledig gestrekt zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt op zich alle tijd, want soms sta je echt verstelt van de leeftijd van dit soort wandelaars
Maar goed, ik ga morgen mijn zadel maar een stukje lager (laten) zetten (kan nog zo'n 10 cm) en dan overmorgen naar mijn werk fietsen
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
Zet je trapstang evenwijdig aan de zitbuis van je frame, en zet je hiel op het pedaal. Het been moet nét niet volledig gestrekt zijn.
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:06 schreef Isabeau het volgende:
ik snap niet zo goed wat een zitbuis en trapstang zijn
Ik weet wel wat hiel en pedaal zijn
En been, een been ken ik ook
Oh, maar ik geloof dat mijn been dan idd net gestrekt is als ik zo zit. Dus net niet gestrekt zou idd kunnen als ik dat zadel nog die 10 cm omlaag zou doen.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
Het komt er dus op neer dat je 'm zo moet zetten als op het plaatje wat Golfie post, nr 15 is het.
Trail & error probeert 't maarquote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, maar ik geloof dat mijn been dan idd net gestrekt is als ik zo zit. Dus net niet gestrekt zou idd kunnen als ik dat zadel nog die 10 cm omlaag zou doen.
Nee, dooie doos is nog niet gebeurdquote:Op zondag 31 juli 2011 15:21 schreef golfer het volgende:
Ach, zolang je niet zoals de vreselijke zus van B. na een fietstochtje door de duinen op een vol terras aan zee luidkeels uitroept dat je van het zadel een DOOIE DOOS hebt gekregen valt het nog wel mee.
En dan met zo'n schretstem, ik zie het voor me.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:21 schreef golfer het volgende:
Ach, zolang je niet zoals de vreselijke zus van B. na een fietstochtje door de duinen op een vol terras aan zee luidkeels uitroept dat je van het zadel een DOOIE DOOS hebt gekregen valt het nog wel mee.
Dat is om te beginnen idd net een beetje te ver, 33 km. Maar na 2 maanden fietsen een paar keer per week tot Beilen moet dat wel kunnen. Beetje rustig beginnen is wel goed, zeker als je fiets nog niet helemaal lekker is afgesteld.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar Beilen fietsen (blijkt 20 km) en dan daar op de trein naar mijn werk.
Maar dan krijg ik: fietsen, ruim op tijd aankomen (rekening houden met bijv wind), wachten op trein, in trein zitten (zo'n 10 min), 15 minuten naar ziekenhuis wandelen, werken.
Als ik gewoon naar Assen fiets (33 km) dan is het: thuis opstappen, op het werk afstappen. En dat scheelt qua tijd eigenlijk niet echt ietsIk moet alleen aanwennen weer wat sneller te gaan fietsen en niet op fiets 4-daagse tempo blijven hangen. Ik heb een sportfiets, dus dan kan ik er ook wel sportief op gaan doen
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
Dat is om te beginnen idd net een beetje te ver, 33 km. Maar na 2 maanden fietsen een paar keer per week tot Beilen moet dat wel kunnen. Beetje rustig beginnen is wel goed, zeker als je fiets nog niet helemaal lekker is afgesteld.
Dat is idd een kneuterig museumpje en maar eens per maand open!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef AnneX het volgende:
Wij stappen net van de fiets en zijn terug van het dorpsmuseum.
http://www.museuminschalkwijk.nl
Oh wat was dat weer kneuterig gezellug.
Isa? als de n.ischiadicus wordt afgekneld ? is het hypertonie van de
hamstrings of m.piriformis?
Als je wilt, kan ik je wel stretch oef. p.m'en.
Naar bed met 2 mollen en wij zien wel of de roti doorgaat vanavond.
Ik zou er niet aan moeten denken, maar als je fietsen al leuk vind en al redelijk vaak doet zal het vast wel goedkomenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?
Daar vind ik mijn woon-werkverkeer te ver voorquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend gaat oom wordenhet water de vliezen zijn gebroken bij zijn zus....spannend
Ook goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?
B-B-Buiteneten vanavondquote:
Als ik eenmaal van huis ben vind ik het oprecht leuk om te doen, maar dat achter die pc vandaan komen is vaak het probleemquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik eenmaal van huis ben vind ik het oprecht leuk om te doen, maar dat achter die pc vandaan komen is vaak het probleemVoor je het weet ben je uren verder.
Die is ook leuk. Hebben we ter voorbereiding van die van dit jaar ook bekeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:59 schreef borisz het volgende:
Oh heb nu de oudejaarsconference van Maarten van Rossem van vorig jaar gedownload
ik kan het niet zienquote:Op zondag 31 juli 2011 16:52 schreef borisz het volgende:
Ohja voor alle brainiacs. In Zomergasten vanavond DIck Swaab
oh dus ik ben niet hipquote:Op zondag 31 juli 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind is 's avonds met Lein een potje tennissen of met wat buurtjes wat voetballen, hinkelen, softbal of volleybal doen. Of handbal, ook al zo tof!
Maar dat is niet hip bij volwassenen, 's avonds buiten spelen
gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken, maar als je fietsen al leuk vind en al redelijk vaak doet zal het vast wel goedkomen
Mijn vriend gaat oom wordenhet water is gebroken bij zijn zus....spannend
echt niet leuk he... in het weekend weer koud en dan dinsdag 27 graden... echt niet leukquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef Vork het volgende:
Zo, ik ben ook welweer uitgefietst voor vandaag, inclusief een bejaardeslalom op Ginkelse Heide.
Hoever heb je gefietst vandaag dan? En wat is een bejaardenslalomquote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef Vork het volgende:
Zo, ik ben ook welweer uitgefietst voor vandaag, inclusief een bejaardeslalom op Ginkelse Heide.
Die zijn soms nog te doof ook. Ik zat net te kijken, maar gezien de weiland weggetjes richting Hoevelaken, zou dat niet heel erg veel schelen.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
. Gewoon omver kegelen
.
De brug achter ons huis is trouwens geopend, dus je had ook direct door het weiland kunnen fietsen.
vast wel.. maandag 22, dinsdag 27, zal woensdag dus ook wel lekker strandweer wordenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben deze week 4 dagen op mijn werk, en alleen de woensdag vrij, it better be warm en sunny
48 km. Vanaf Annie naar huis. En een bejaardenslalom is als je fietst door een gebied waar oudjes ook graag fietsen, maar dan niet bepaald in het tempo van de gemiddelde fietsbejaarde, waardoor die continu in moet halen.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Hoever heb je gefietst vandaag dan? En wat is een bejaardenslalom
nou er hoeft bijna niks meer te gebeuren. paar dingetjes nog kopen, wachten op de gordijnen en dan ben ik er wel. zou niet weten wat ik voor nu nog meer moet hebben. als ik verhuisd ben zal ik ook nog wel het een en ander vanaf ouderlijk huis moeten ophalen zoals bepaalde spullen of de post maar echt hele dagen vrij nemen hoeft daar niet voor denk.. toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
Nog een paar dagen vrij nemen voor de eigenlijke echte verhuizing ook, neem ik aan?
Wat dacht je van de mensen die de afgelopen 2 weken vakantie hebben gehad en morgen weer mogen beginnenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt niet leuk he... in het weekend weer koud en dan dinsdag 27 graden... echt niet leuk
Oh dus je wilt vast niet morgen mijn ouders vermaken?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ouders weg, cortisol niveau en bloeddruk weer bijna terug naar normaal.
2 dagen Maastricht en 1 dag Valkenburg was eigenlijk wel prima.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh dus je wilt vast niet morgen mijn ouders vermaken?jij hebt nu een heel programma
nou ehm... je had in ieder geval vakantiequote:Op zondag 31 juli 2011 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat dacht je van de mensen die de afgelopen 2 weken vakantie hebben gehad en morgen weer mogen beginnen![]()
Ik vind het niet erg om thuis te blijven in de vakantie maar had graag wel iets beter weer gehad.
Maar goed ben wel weer blij dat het beter weer gaat zijn, maakt mijn werk ook weer iets fijner
dus het was gewoon leuk? wat was er dan niet leuk waar je bloeddruk van omhoog ging?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 dagen Maastricht en 1 dag Valkenburg was eigenlijk wel prima.
Valkenburg was leuk, grottenwandeling en in de skilift omhoog de berg op + rodelbaan was cool.
Ja, maar jij was toen echt lekker wegquote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ehm... je had in ieder geval vakantieik heb een weekje in mei gehad en dat was het.
misschien nog maar eens kijken of ik in sep of okt nog even weg kan, weet alleen nog niet wat te doen en waar.
Zijn ouders.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus het was gewoon leuk? wat was er dan niet leuk waar je bloeddruk van omhoog ging?
nee ik ben in mei geweest en het is nu pas juli. verder druk geweest met app. ik wilde in sept/okt een weekje op tennisvakantie maar ik denk dat ik dat laat schieten en het een weekendje limburg of groningen wordt ofzo. heb met mn app wel genoeg uitgegeven vind ik zoquote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar jij was toen echt lekker weg
Maar waarom geen vakantie nu? Vanwege je vrije dagen voor je appartement?
mijn ouders hebben dat allemaal al eens gedaan vorig jaarquote:Op zondag 31 juli 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 dagen Maastricht en 1 dag Valkenburg was eigenlijk wel prima.
Valkenburg was leuk, grottenwandeling en in de skilift omhoog de berg op + rodelbaan was cool.
Aken is ook leukquote:Op zondag 31 juli 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn ouders hebben dat allemaal al eens gedaan vorig jaarmaar goed moet de ochtenden werken dus zie mn ouders alleen 's middags/avond
Dank u.quote:
Goed van jequote:Op zondag 31 juli 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank u.
M'n moeder is een paniekerende controlfreak, mijn vader was passief, altijd al zo geweest. Gelukkig zeiden mijn oom en tante ook een paar keer tegen m'n moeder dat ze zich niet zo overal om moest opwinden, een bevestiging voor mij dat ik niet m'n hele leven gek ben geweest zeg maar.
Maargoed, ik neem nu het heft in eigen hand, ben verantwoordelijk voor m'n eigen leven en hoe ik me voel.
September hebben wij ook vakantie (nou ja, B. dus...ik heb tegenwoordig altijd al gedwongen vakantie) en dan gaan wij gewoon lekker leuke dagjes ervan maken naar het strand en zo en nog een keer een mosselmeet hier organiseren.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
nee ik ben in mei geweest en het is nu pas juli. verder druk geweest met app. ik wilde in sept/okt een weekje op tennisvakantie maar ik denk dat ik dat laat schieten en het een weekendje limburg of groningen wordt ofzo. heb met mn app wel genoeg uitgegeven vind ik zo
wat ga je allemaal doen? je hebt het eerder gezegd volgens mij maar weet het ff niet meerquote:Op zondag 31 juli 2011 18:29 schreef Memento-Mori het volgende:
wat bluezz zegt en je hebt ze nu Maastricht enzo laten zien. ze betrokken bij je leven en dan is dat voorlopig wel weer ff klaar lijkt me
ik ben echt gelukkig met mijn ouders en heb ook echt wel zin in morgen
en ja steer heb ze ook aangeraden dagje naar Aken te gaan
Die vakanties zijn ook altijd zo om. Ik heb nu ook 1 van de 3 weken alweer gehad. De komende 2 zijn al volgepland. Met leuke dingen hoor, dat wel en een semi-vakantie (want ik ga ergens nog een km of 500 fietsen door Nederland), maar ik krijg door al die afspraken toch het idee dat ik nu geen tijd meer over heb voor dingen die ik zou kunnen gaan doen in de vakantie waar ik anders toch al niet aan toe kom. Zo'n vakantieperiode is natuurlijk ook niet oneindig.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:54 schreef Sarabi het volgende:
Wat dacht je van de mensen die de afgelopen 2 weken vakantie hebben gehad en morgen weer mogen beginnen![]()
Ik vind het niet erg om thuis te blijven in de vakantie maar had graag wel iets beter weer gehad.
Maar goed ben wel weer blij dat het beter weer gaat zijn, maakt mijn werk ook weer iets fijner
en een dagje eiland toch met mooi weer?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
September hebben wij ook vakantie (nou ja, B. dus...ik heb tegenwoordig altijd al gedwongen vakantie) en dan gaan wij gewoon lekker leuke dagjes ervan maken naar het strand en zo en nog een keer een mosselmeet hier organiseren.
Hopelijk hebben we dan nog een beetje lekkere nazomer.
Ja, staat ook nog steeds in de planning.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
en een dagje eiland toch met mooi weer?
je moet juist niet teveel plannen tijdens je vakantie!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Die vakanties zijn ook altijd zo om. Ik heb nu ook 1 van de 3 weken alweer gehad. De komende 2 zijn al volgepland. Met leuke dingen hoor, dat wel en een semi-vakantie (want ik ga ergens nog een km of 500 fietsen door Nederland), maar ik krijg door al die afspraken toch het idee dat ik nu geen tijd meer over heb voor dingen die ik zou kunnen gaan doen in de vakantie waar ik anders toch al niet aan toe kom. Zo'n vakantieperiode is natuurlijk ook niet oneindig.
Tijd voor een plan. Over 5 jaar miljonair en over 10 jaar rentenieren. Dat lijkt me wel wat. Iemand nog een idee?
Dat zeg je nu. Ik ben al maanden bezig om alles te plannen tijdens mijn vakantie.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet juist niet teveel plannen tijdens je vakantie!
doen we! bbq-en gaat niet lukken want er is geen bbq meer maar ik zal wat lekkere hapjes en drankjes meenemen, stoelen of matrassen uit de kast en zonnen maarquote:Op zondag 31 juli 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, staat ook nog steeds in de planning.
Maar ik kom er anders niet aan toe.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
je moet juist niet teveel plannen tijdens je vakantie!
Hibashi van een paar euro bij de AH kopen en we kunnen ook BBQ-en.*O*quote:Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
doen we! bbq-en gaat niet lukken want er is geen bbq meer maar ik zal wat lekkere hapjes en drankjes meenemen, stoelen of matrassen uit de kast en zonnen maar
tja... als je agenda dan vol zit ben je misschien nog gestresster als je weer aan het werk gaat. maar ik heb jou nog nooit zien posten over stress dus ik denk dat het bij jou wel mee zal vallenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Ik ben al maanden bezig om alles te plannen tijdens mijn vakantie.
oooh jee.... nou dan mag jij bbq-en okquote:Op zondag 31 juli 2011 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Hibashi van een paar euro bij de AH kopen en we kunnen ook BBQ-en.*O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |