nou ehm... je had in ieder geval vakantiequote:Op zondag 31 juli 2011 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat dacht je van de mensen die de afgelopen 2 weken vakantie hebben gehad en morgen weer mogen beginnen![]()
Ik vind het niet erg om thuis te blijven in de vakantie maar had graag wel iets beter weer gehad.
Maar goed ben wel weer blij dat het beter weer gaat zijn, maakt mijn werk ook weer iets fijner
dus het was gewoon leuk? wat was er dan niet leuk waar je bloeddruk van omhoog ging?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 dagen Maastricht en 1 dag Valkenburg was eigenlijk wel prima.
Valkenburg was leuk, grottenwandeling en in de skilift omhoog de berg op + rodelbaan was cool.
Ja, maar jij was toen echt lekker wegquote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ehm... je had in ieder geval vakantieik heb een weekje in mei gehad en dat was het.
misschien nog maar eens kijken of ik in sep of okt nog even weg kan, weet alleen nog niet wat te doen en waar.
Zijn ouders.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus het was gewoon leuk? wat was er dan niet leuk waar je bloeddruk van omhoog ging?
nee ik ben in mei geweest en het is nu pas juli. verder druk geweest met app. ik wilde in sept/okt een weekje op tennisvakantie maar ik denk dat ik dat laat schieten en het een weekendje limburg of groningen wordt ofzo. heb met mn app wel genoeg uitgegeven vind ik zoquote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar jij was toen echt lekker weg
Maar waarom geen vakantie nu? Vanwege je vrije dagen voor je appartement?
mijn ouders hebben dat allemaal al eens gedaan vorig jaarquote:Op zondag 31 juli 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 dagen Maastricht en 1 dag Valkenburg was eigenlijk wel prima.
Valkenburg was leuk, grottenwandeling en in de skilift omhoog de berg op + rodelbaan was cool.
Aken is ook leukquote:Op zondag 31 juli 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn ouders hebben dat allemaal al eens gedaan vorig jaarmaar goed moet de ochtenden werken dus zie mn ouders alleen 's middags/avond
Dank u.quote:
Goed van jequote:Op zondag 31 juli 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank u.
M'n moeder is een paniekerende controlfreak, mijn vader was passief, altijd al zo geweest. Gelukkig zeiden mijn oom en tante ook een paar keer tegen m'n moeder dat ze zich niet zo overal om moest opwinden, een bevestiging voor mij dat ik niet m'n hele leven gek ben geweest zeg maar.
Maargoed, ik neem nu het heft in eigen hand, ben verantwoordelijk voor m'n eigen leven en hoe ik me voel.
September hebben wij ook vakantie (nou ja, B. dus...ik heb tegenwoordig altijd al gedwongen vakantie) en dan gaan wij gewoon lekker leuke dagjes ervan maken naar het strand en zo en nog een keer een mosselmeet hier organiseren.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
nee ik ben in mei geweest en het is nu pas juli. verder druk geweest met app. ik wilde in sept/okt een weekje op tennisvakantie maar ik denk dat ik dat laat schieten en het een weekendje limburg of groningen wordt ofzo. heb met mn app wel genoeg uitgegeven vind ik zo
wat ga je allemaal doen? je hebt het eerder gezegd volgens mij maar weet het ff niet meerquote:Op zondag 31 juli 2011 18:29 schreef Memento-Mori het volgende:
wat bluezz zegt en je hebt ze nu Maastricht enzo laten zien. ze betrokken bij je leven en dan is dat voorlopig wel weer ff klaar lijkt me
ik ben echt gelukkig met mijn ouders en heb ook echt wel zin in morgen
en ja steer heb ze ook aangeraden dagje naar Aken te gaan
Die vakanties zijn ook altijd zo om. Ik heb nu ook 1 van de 3 weken alweer gehad. De komende 2 zijn al volgepland. Met leuke dingen hoor, dat wel en een semi-vakantie (want ik ga ergens nog een km of 500 fietsen door Nederland), maar ik krijg door al die afspraken toch het idee dat ik nu geen tijd meer over heb voor dingen die ik zou kunnen gaan doen in de vakantie waar ik anders toch al niet aan toe kom. Zo'n vakantieperiode is natuurlijk ook niet oneindig.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:54 schreef Sarabi het volgende:
Wat dacht je van de mensen die de afgelopen 2 weken vakantie hebben gehad en morgen weer mogen beginnen![]()
Ik vind het niet erg om thuis te blijven in de vakantie maar had graag wel iets beter weer gehad.
Maar goed ben wel weer blij dat het beter weer gaat zijn, maakt mijn werk ook weer iets fijner
en een dagje eiland toch met mooi weer?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
September hebben wij ook vakantie (nou ja, B. dus...ik heb tegenwoordig altijd al gedwongen vakantie) en dan gaan wij gewoon lekker leuke dagjes ervan maken naar het strand en zo en nog een keer een mosselmeet hier organiseren.
Hopelijk hebben we dan nog een beetje lekkere nazomer.
Ja, staat ook nog steeds in de planning.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
en een dagje eiland toch met mooi weer?
je moet juist niet teveel plannen tijdens je vakantie!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Die vakanties zijn ook altijd zo om. Ik heb nu ook 1 van de 3 weken alweer gehad. De komende 2 zijn al volgepland. Met leuke dingen hoor, dat wel en een semi-vakantie (want ik ga ergens nog een km of 500 fietsen door Nederland), maar ik krijg door al die afspraken toch het idee dat ik nu geen tijd meer over heb voor dingen die ik zou kunnen gaan doen in de vakantie waar ik anders toch al niet aan toe kom. Zo'n vakantieperiode is natuurlijk ook niet oneindig.
Tijd voor een plan. Over 5 jaar miljonair en over 10 jaar rentenieren. Dat lijkt me wel wat. Iemand nog een idee?
Dat zeg je nu. Ik ben al maanden bezig om alles te plannen tijdens mijn vakantie.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet juist niet teveel plannen tijdens je vakantie!
doen we! bbq-en gaat niet lukken want er is geen bbq meer maar ik zal wat lekkere hapjes en drankjes meenemen, stoelen of matrassen uit de kast en zonnen maarquote:Op zondag 31 juli 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, staat ook nog steeds in de planning.
Maar ik kom er anders niet aan toe.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
je moet juist niet teveel plannen tijdens je vakantie!
Hibashi van een paar euro bij de AH kopen en we kunnen ook BBQ-en.*O*quote:Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
doen we! bbq-en gaat niet lukken want er is geen bbq meer maar ik zal wat lekkere hapjes en drankjes meenemen, stoelen of matrassen uit de kast en zonnen maar
tja... als je agenda dan vol zit ben je misschien nog gestresster als je weer aan het werk gaat. maar ik heb jou nog nooit zien posten over stress dus ik denk dat het bij jou wel mee zal vallenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Ik ben al maanden bezig om alles te plannen tijdens mijn vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |