Ik moest het ook even opzoeken, Het is dus een zenuw? Tja, rugpijn?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat 2 uur van te voren was voor krachttraining. En wat jij daar deed zou ik ook heel graag doen, maar ik fiets en te langzaam en ik krijg last van mijn n. ischiadicus bij mijn linkerbeen/bil na zo'n 20-30 km. Weet jij waar dat door komt?![]()
Nr 2 voor de leken:
[ afbeelding ]
leuk lijstje. maar echt werken doet dit niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het lezen over fitness, hardlopen, afvallen, trainen en het werkt allemaal gewoon niet tegelijkVoorbeeldje:
Ze houden er sowieso geen rekening mee dat mensen ook nog moeten werken. Of dat sportscholen pas open gaan om 9 uur etc. Zo wordt continue aangeraden om 's morgens te trainen, maar dan wel in een sportschool met goede begeleiding. En dan wel graag 2 uur voor je trainen ontbijten. En dan minimaal een uur trainen. Stel dat de sportschool niet pas om 9 uur open gaat, maar ik moet wel om 7:00 naar mijn werk. Trainen dus van 5:45 - 6:45 (vlotte douche). Twee uur daarvoor ontbijten = 3:45
![]()
Minstens 8 uur slaap = naar bed om 19:45
Realisme is weer ver te zoeken.
All of the abovequote:Op zondag 31 juli 2011 14:12 schreef z80 het volgende:
afvallen, strakker in het vel komen te zitten? meer conditie? sterker worden?
zal niet gaan. afvallen en spier opbouwen, dus veel eten gaan nu eenmaal niet samen.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
All of the aboveduh!
Net als crème voor je gezicht: wil je dat het vochtinbrengend is, herstellend, beschermend, zacht makend, mooi makend, tegen pukkeltjes etc etc. ja, wat dacht je van dat allemaal in 1 potje
hier had ik ook last van met het vorige zadel. nu een ouderwets leren zadel en nergens meer last van.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen rugpijn, een doof en tintelend gevoel in mijn linkerbil dat wat doortrekt richting mijn been. De vorige keer na zo'n 35 km fietsen heb ik even een stukje in het bos gewandeld om er vanaf te komen.
Nee, afvallen en spieren op willen bouwen botsen een beetjequote:Op zondag 31 juli 2011 14:16 schreef z80 het volgende:
zal niet gaan. afvallen en spier opbouwen, dus veel eten gaan nu eenmaal niet samen.
Dacht ik ook al aan ja, heb nu een gelzadelquote:Op zondag 31 juli 2011 14:18 schreef z80 het volgende:
hier had ik ook last van met het vorige zadel. nu een ouderwets leren zadel en nergens meer last van.
misschien ook voer jou een oplossing?
Pff, 't wilde niet zo.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker met quoten, kaas![]()
Wat is Lein tegenwoordig toch aan het doen? Boekverslaafd en zo?
Misschien is 35km ook een beetje te veel geweest, in combinatie met een rotzadel en misschien nog niet de juiste zadelhoogte.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Dacht ik ook al aan ja, heb nu een gelzadelMisschien dat maar eens proberen.
Nou, ze was wild enthousiast over haar nieuwe boeken en ik kan me er iets bij voorstellen als het geweldig leesvoer isquote:Op zondag 31 juli 2011 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
Pff, 't wilde niet zo.![]()
Lein is aan 't werk nu en vanavond gaan we naar een verjaardag in Renesse van mijn buurpeer. Hij viert het traditioneel met Bubbels in het zomerhuis van zijn ouders.![]()
Ze leest idd veel de laatste tijd, als ze een pocket uitheeft pakt ze meteen de volgende; kettinglezen heet dat.
Mijn fiets is ook te hoog eigenlijkquote:Op zondag 31 juli 2011 14:20 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien is 35km ook een beetje te veel geweest, in combinatie met een rotzadel en misschien nog niet de juiste zadelhoogte.
eerst kracht daarna cardio.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, afvallen en spieren op willen bouwen botsen een beetje
Dan ga ik maar voor afvallen en spieren behouden.
En was het nu eerst krachttraining en dan een beetje cardio of andersom?
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 31 juli 2011 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
Een te hoge zitpositie op de fiets kan knieklachten veroorzaken, maar ook rugklachten; pijn aan de hamstrings. Te laag is ook niet best voor je knie.
dan weet ik ook waarom ik bij deze fiets last krijg van de knieën.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
Een te hoge zitpositie op de fiets kan knieklachten veroorzaken, maar ook rugklachten; pijn aan de hamstrings. Te laag is ook niet best voor je knie.
Wat een gelul,quote:Op zondag 31 juli 2011 14:21 schreef z80 het volgende:
eerst kracht daarna cardio.
andersom heb je geen energie meer om de kracht oefeningen goed uit te voeren.
Wat ik leuk vind is 's avonds met Lein een potje tennissen of met wat buurtjes wat voetballen, hinkelen, softbal of volleybal doen. Of handbal, ook al zo tof!quote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een gelul,als je een beetje strakker wil worden moet je gewoon lekker gaan sporten; gewoon iets wat je leuk vind. Wat een onzin om met hi tech schema's aan te komen voor iemand die weinig sportachtergrond heeft. Veel belangrijker is dat je iets doet wat je leuk vind.
Geweldigquote:
geen hi tech scheme. maar als je vermoeid bent door een cadio training is het niet verstandig om daar nog een kracht training aan vast te plakken.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een gelul,als je een beetje strakker wil worden moet je gewoon lekker gaan sporten; gewoon iets wat je leuk vind. Wat een onzin om met hi tech schema's aan te komen voor iemand die weinig sportachtergrond heeft. Veel belangrijker is dat je iets doet wat je leuk vind.
Ik hoef niets hi tech natuurlijk, maar als je zoiets simpels goed kan doen zoals eerst krachttraining en dan wat cardio dan doe ik dat graag. Daar is niet veel moeite voor nodig om de volgorde een beetje goed uitgebalanceerd te hebbenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:31 schreef z80 het volgende:
geen hi tech scheme. maar als je vermoeid bent door een cadio training is het niet verstandig om daar nog een kracht training aan vast te plakken.
en inderdaad lekker gaan sporten/bewegen. en dingen doen waar je plezier in hebt zodat je het ook kan volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |