Badmintonquote:Op zondag 31 juli 2011 14:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb een periode elke zomer vaak buiten gebadmintontook nog met de kids kinderen, die vonden het hardstikke leuk. Toen een periode na het eten even skaten, maar dat was voor mij geen succes
Ja dat is ook leuk! Hier op het hoekje van ons rijtje huizen is een speeltuintje mét een tafeltennistafel. En elke keer denk ik : ik moet eens badjes kopen!quote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef borisz het volgende:
BadmintonLeuk om te doen, net zoals tafeltennis. De tafeltennisbatjes gaan altijd mee op vakantie
.
Ja wandelen doe ik wel regelmatig en fietsen. Maar een mens wil ook wel eens wat andersquote:Op zondag 31 juli 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik zou het oprecht erg leuk vinden om elke avond wat te sporten met anderen en dan niet elke avond hetzelfde. Maar idd wat badmintonnen, teamsport doen, stuk wandelen etc. En dat kan niet in m'n eentjeOp dat wandelen na dan
Het is 510 km totaal geloof ik. Je loopt in het hooggebergte dus je bent urenlang aan het klimmen of aan het dalen. Ik zat in de pyreneeën op een vakantie en sprak daar verschillende trekkers. Sommigen deden het in 2 weken. Anderen in anderhalve maand of nog langer.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me absoluut geweldig! Maar daar moet je van te voor trainen zeg en hoe lang doen mensen over dat stuk?
Hier hetzelfde, maar zou het zo graag willen lerenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:48 schreef borisz het volgende:
Oh en Skaten sla ik over. Ik kan niet op die dingen staan, net zoals schaatsen. Heb me daar maar bij neergelegd
. Ben er te onstabiel op. Ook de ouderwetse rolschaatsen zijn verschrikkelijk.
Ik had een maand in mijn hoofdquote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
Het is 510 km totaal geloof ik. Je loopt in het hooggebergte dus je bent urenlang aan het klimmen of aan het dalen. Ik zat in de pyreneeën op een vakantie en sprak daar verschillende trekkers. Sommigen deden het in 2 weken. Anderen in anderhalve maand of nog langer.
Ja, ik vond het leuk om die mensen te spreken over wat hun drijfveren waren enzo. Ik zat toen op een kleine camping midden in het nergens. Conditioneel zou ik het wel aankunnen, alleen zou ik wel moeten trainen op het lopen anders zou ik mezelf slopen met die fietsbenen.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een maand in mijn hoofdAl met al een mooie belevenis zo'n tocht.
Je hebt op zich alle tijd, want soms sta je echt verstelt van de leeftijd van dit soort wandelaarsquote:Op zondag 31 juli 2011 14:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, ik vond het leuk om die mensen te spreken over wat hun drijfveren waren enzo. Ik zat toen op een kleine camping midden in het nergens. Conditioneel zou ik het wel aankunnen, alleen zou ik wel moeten trainen op het lopen anders zou ik mezelf slopen met die fietsbenen.
Op een ouwe fiets.... oh nee, wandelaars.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt op zich alle tijd, want soms sta je echt verstelt van de leeftijd van dit soort wandelaars
Zet je trapstang evenwijdig aan de zitbuis van je frame, en zet je hiel op het pedaal. Het been moet nét niet volledig gestrekt zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt op zich alle tijd, want soms sta je echt verstelt van de leeftijd van dit soort wandelaars
Maar goed, ik ga morgen mijn zadel maar een stukje lager (laten) zetten (kan nog zo'n 10 cm) en dan overmorgen naar mijn werk fietsen
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
Zet je trapstang evenwijdig aan de zitbuis van je frame, en zet je hiel op het pedaal. Het been moet nét niet volledig gestrekt zijn.
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:06 schreef Isabeau het volgende:
ik snap niet zo goed wat een zitbuis en trapstang zijn
Ik weet wel wat hiel en pedaal zijn
En been, een been ken ik ook
Oh, maar ik geloof dat mijn been dan idd net gestrekt is als ik zo zit. Dus net niet gestrekt zou idd kunnen als ik dat zadel nog die 10 cm omlaag zou doen.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
Het komt er dus op neer dat je 'm zo moet zetten als op het plaatje wat Golfie post, nr 15 is het.
Trail & error probeert 't maarquote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, maar ik geloof dat mijn been dan idd net gestrekt is als ik zo zit. Dus net niet gestrekt zou idd kunnen als ik dat zadel nog die 10 cm omlaag zou doen.
Nee, dooie doos is nog niet gebeurdquote:Op zondag 31 juli 2011 15:21 schreef golfer het volgende:
Ach, zolang je niet zoals de vreselijke zus van B. na een fietstochtje door de duinen op een vol terras aan zee luidkeels uitroept dat je van het zadel een DOOIE DOOS hebt gekregen valt het nog wel mee.
En dan met zo'n schretstem, ik zie het voor me.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:21 schreef golfer het volgende:
Ach, zolang je niet zoals de vreselijke zus van B. na een fietstochtje door de duinen op een vol terras aan zee luidkeels uitroept dat je van het zadel een DOOIE DOOS hebt gekregen valt het nog wel mee.
Dat is om te beginnen idd net een beetje te ver, 33 km. Maar na 2 maanden fietsen een paar keer per week tot Beilen moet dat wel kunnen. Beetje rustig beginnen is wel goed, zeker als je fiets nog niet helemaal lekker is afgesteld.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar Beilen fietsen (blijkt 20 km) en dan daar op de trein naar mijn werk.
Maar dan krijg ik: fietsen, ruim op tijd aankomen (rekening houden met bijv wind), wachten op trein, in trein zitten (zo'n 10 min), 15 minuten naar ziekenhuis wandelen, werken.
Als ik gewoon naar Assen fiets (33 km) dan is het: thuis opstappen, op het werk afstappen. En dat scheelt qua tijd eigenlijk niet echt ietsIk moet alleen aanwennen weer wat sneller te gaan fietsen en niet op fiets 4-daagse tempo blijven hangen. Ik heb een sportfiets, dus dan kan ik er ook wel sportief op gaan doen
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
Dat is om te beginnen idd net een beetje te ver, 33 km. Maar na 2 maanden fietsen een paar keer per week tot Beilen moet dat wel kunnen. Beetje rustig beginnen is wel goed, zeker als je fiets nog niet helemaal lekker is afgesteld.
Dat is idd een kneuterig museumpje en maar eens per maand open!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef AnneX het volgende:
Wij stappen net van de fiets en zijn terug van het dorpsmuseum.
http://www.museuminschalkwijk.nl
Oh wat was dat weer kneuterig gezellug.
Isa? als de n.ischiadicus wordt afgekneld ? is het hypertonie van de
hamstrings of m.piriformis?
Als je wilt, kan ik je wel stretch oef. p.m'en.
Naar bed met 2 mollen en wij zien wel of de roti doorgaat vanavond.
Ik zou er niet aan moeten denken, maar als je fietsen al leuk vind en al redelijk vaak doet zal het vast wel goedkomenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?
Daar vind ik mijn woon-werkverkeer te ver voorquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend gaat oom wordenhet water de vliezen zijn gebroken bij zijn zus....spannend
Ook goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?
B-B-Buiteneten vanavondquote:
Als ik eenmaal van huis ben vind ik het oprecht leuk om te doen, maar dat achter die pc vandaan komen is vaak het probleemquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik eenmaal van huis ben vind ik het oprecht leuk om te doen, maar dat achter die pc vandaan komen is vaak het probleemVoor je het weet ben je uren verder.
Die is ook leuk. Hebben we ter voorbereiding van die van dit jaar ook bekeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:59 schreef borisz het volgende:
Oh heb nu de oudejaarsconference van Maarten van Rossem van vorig jaar gedownload
ik kan het niet zienquote:Op zondag 31 juli 2011 16:52 schreef borisz het volgende:
Ohja voor alle brainiacs. In Zomergasten vanavond DIck Swaab
oh dus ik ben niet hipquote:Op zondag 31 juli 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind is 's avonds met Lein een potje tennissen of met wat buurtjes wat voetballen, hinkelen, softbal of volleybal doen. Of handbal, ook al zo tof!
Maar dat is niet hip bij volwassenen, 's avonds buiten spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |