Oh, maar ik geloof dat mijn been dan idd net gestrekt is als ik zo zit. Dus net niet gestrekt zou idd kunnen als ik dat zadel nog die 10 cm omlaag zou doen.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
Het komt er dus op neer dat je 'm zo moet zetten als op het plaatje wat Golfie post, nr 15 is het.
Trail & error probeert 't maarquote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, maar ik geloof dat mijn been dan idd net gestrekt is als ik zo zit. Dus net niet gestrekt zou idd kunnen als ik dat zadel nog die 10 cm omlaag zou doen.
Nee, dooie doos is nog niet gebeurdquote:Op zondag 31 juli 2011 15:21 schreef golfer het volgende:
Ach, zolang je niet zoals de vreselijke zus van B. na een fietstochtje door de duinen op een vol terras aan zee luidkeels uitroept dat je van het zadel een DOOIE DOOS hebt gekregen valt het nog wel mee.
En dan met zo'n schretstem, ik zie het voor me.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:21 schreef golfer het volgende:
Ach, zolang je niet zoals de vreselijke zus van B. na een fietstochtje door de duinen op een vol terras aan zee luidkeels uitroept dat je van het zadel een DOOIE DOOS hebt gekregen valt het nog wel mee.
Dat is om te beginnen idd net een beetje te ver, 33 km. Maar na 2 maanden fietsen een paar keer per week tot Beilen moet dat wel kunnen. Beetje rustig beginnen is wel goed, zeker als je fiets nog niet helemaal lekker is afgesteld.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar Beilen fietsen (blijkt 20 km) en dan daar op de trein naar mijn werk.
Maar dan krijg ik: fietsen, ruim op tijd aankomen (rekening houden met bijv wind), wachten op trein, in trein zitten (zo'n 10 min), 15 minuten naar ziekenhuis wandelen, werken.
Als ik gewoon naar Assen fiets (33 km) dan is het: thuis opstappen, op het werk afstappen. En dat scheelt qua tijd eigenlijk niet echt ietsIk moet alleen aanwennen weer wat sneller te gaan fietsen en niet op fiets 4-daagse tempo blijven hangen. Ik heb een sportfiets, dus dan kan ik er ook wel sportief op gaan doen
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
Dat is om te beginnen idd net een beetje te ver, 33 km. Maar na 2 maanden fietsen een paar keer per week tot Beilen moet dat wel kunnen. Beetje rustig beginnen is wel goed, zeker als je fiets nog niet helemaal lekker is afgesteld.
Dat is idd een kneuterig museumpje en maar eens per maand open!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef AnneX het volgende:
Wij stappen net van de fiets en zijn terug van het dorpsmuseum.
http://www.museuminschalkwijk.nl
Oh wat was dat weer kneuterig gezellug.
Isa? als de n.ischiadicus wordt afgekneld ? is het hypertonie van de
hamstrings of m.piriformis?
Als je wilt, kan ik je wel stretch oef. p.m'en.
Naar bed met 2 mollen en wij zien wel of de roti doorgaat vanavond.
Ik zou er niet aan moeten denken, maar als je fietsen al leuk vind en al redelijk vaak doet zal het vast wel goedkomenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet zo'n zin in dat fietsen - trein - wandelen traject, dus misschien kan ik beter eerst t/m eind september 3x per week een flink stuk zo gaan fietsen? Ik heb al genoeg geld op mijn chipkaart staan t/m eind augustus en dan heb ik vakantie t/m eind september. En dan echt naar mijn werk gaan fietsen. Dan zou mijn conditie al heel erg opgebouwd moeten zijn, toch?
Daar vind ik mijn woon-werkverkeer te ver voorquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend gaat oom wordenhet water de vliezen zijn gebroken bij zijn zus....spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |