Ja, en je bent ook nog maagd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
oooh... ja was echt mn eeeenigste post en toen was het topic plotseling vol
meezongen? bekende nr'tjes dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is echt over nagedacht, maar sommige dingen kwamen niet erg uit de verf. Ook omdat zus 2 die met die belletjes, speelgoedjes speelde met haar rug naar publiek bleef staan. Nogmaals heel apart ik kan het niet goed uitleggen
Toen ik het genoeg vond, gingen er nog 3 of 4 mensen weg. Maar er waren ook echte fans bij die alles meezongen en erg in vervoering raakten, leuk om te zien vind ik.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zou ik ook blij mee zijn. Lekkere single malt whisky.
mooiquote:
Ja. Ik weet toch alles van je?quote:
En toch klonk het wel als een verrijkende belevenisquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Is ook leuk, en ik zou er nooit van gehoord hebben als ik dat kaartje niet had gewonnen
Ik hou wel van gekke muziek hoor, ben ook best lang geblevenIk kreeg wel wat spetters op mn kop trouwens.. maar niet echt regen.
Nee precies! De kaartjes waren toch 25 E per stuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:30 schreef Isabeau het volgende:
En toch klonk het wel als een verrijkende belevenisJe zou er idd nooit naar toe zijn gegaan zonder dat je een kaartje had gewonnen, dus in die zin was dat leuk! Daarbij geeft het een gevoel van vrijheid dat je gewoon weg kan gaan als het niks is. Dat kan natuurlijk altijd, maar als je ergens 20 euro voor betaalt dan doe je dat niet zo snel
Ok ik kom eraanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
We hebben nog een Wallander op de DVD-recorder staan.
Die moeten we maar eens gaan bekijken, vind ik.
/dienstmededeling.
quote:“What concerns me is the banality of so much that goes out on Twitter. Why should someone be interested in what someone else has had for breakfast?
“It reminds me of a small child (saying): “Look at me Mummy, I’m doing this”, “Look at me Mummy I’m doing that”.
“It’s almost as if they’re in some kind of identity crisis. In a sense it’s keeping the brain in a sort of time warp.”
leuk om te weten dat daar ook een markt voor is. gezien de foto's hadden best wat mensen dat betaald.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee precies! De kaartjes waren toch 25 E per stuk.
Heb op verzoek nog een stukje geschreven in het online krantje waardoor ik meedeed aan dat spelletje
Dat is niet klassiek.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:40 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een stukje klassieke muziek op deze zondagmorgen.
Dat heb ik vorige week ontdektquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Leuk satirisch blad op Internet ontdekt (bestaat waarschijnlijk al jaren):
www.speld.nl
Bluezz wat gaaf, ik ben bést wel fan van Cocorosiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Het concert van Cocorosie was eeehhh laten we zeggen apart. Ze zongen goed, 1 van de zusjes heeft een mooie operastem. Er stond 1 man continue erachter te beatboxen, er werd gespeeld op kinderspeelgoed/instrumenten en 1 zusje hopst met witte sokken aan haar handen met een big smile op het podium
Achter hen werd op een groot scherm vreemde LSD trip achtige fragmenten afgespeeld, van katten via rare bloederige gebitten tot een stijve piemel in een kanten broekje![]()
Tis wel altijd leuk om in het openluchttheater te zitten en te kijken naar wat voor mensen op zoiets aparts afkomen... : mooie kleurrijke mensen dus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slecht Filmpje :
(draai je hoofd)
quote:Op zondag 31 juli 2011 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het lezen over fitness, hardlopen, afvallen, trainen en het werkt allemaal gewoon niet tegelijkVoorbeeldje:
Ze houden er sowieso geen rekening mee dat mensen ook nog moeten werken. Of dat sportscholen pas open gaan om 9 uur etc. Zo wordt continue aangeraden om 's morgens te trainen, maar dan wel in een sportschool met goede begeleiding. En dan wel graag 2 uur voor je trainen ontbijten. En dan minimaal een uur trainen. Stel dat de sportschool niet pas om 9 uur open gaat, maar ik moet wel om 7:00 naar mijn werk. Trainen dus van 5:45 - 6:45 (vlotte douche). Twee uur daarvoor ontbijten = 3:45
![]()
Minstens 8 uur slaap = naar bed om 19:45
Realisme is weer ver te zoeken.
2 uur voor je training ontbijten is onzin.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het lezen over fitness, hardlopen, afvallen, trainen en het werkt allemaal gewoon niet tegelijkVoorbeeldje:
Ze houden er sowieso geen rekening mee dat mensen ook nog moeten werken. Of dat sportscholen pas open gaan om 9 uur etc. Zo wordt continue aangeraden om 's morgens te trainen, maar dan wel in een sportschool met goede begeleiding. En dan wel graag 2 uur voor je trainen ontbijten. En dan minimaal een uur trainen. Stel dat de sportschool niet pas om 9 uur open gaat, maar ik moet wel om 7:00 naar mijn werk. Trainen dus van 5:45 - 6:45 (vlotte douche). Twee uur daarvoor ontbijten = 3:45
![]()
Minstens 8 uur slaap = naar bed om 19:45
Realisme is weer ver te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |