hoe was het?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Misschien is dat een start MeMo!
Mosselmeet hier incl. strandborrel of zo in september lijkt me helemaal leuk
ehm.. 25 min ofzo? kan het dan niet mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En hoe ver lopen? Want je gaat natuurlijk toch dan veel meer lopen als je in een stad woont?
ik ben zo jaloers he! heb zo'n trek, net een half slaatje op bij gebrek aan beter.. de andere helft was er al uitquote:
Ja, hoor, al 30 delen, vooral volgepost door de grootafnemer en nog net geen aandeelhouder van de McDonalds, FFT.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef AnneX het volgende:
/ kDacht ik zeg er eens iets van... Bestaat er geen Mac topic.![]()
Is ook leuk, en ik zou er nooit van gehoord hebben als ik dat kaartje niet had gewonnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:10 schreef AnneX het volgende:
draai je hoofd
Morgen dan... hoofd draaien dan.
Klinkt toch wel leuk en onderhoudend en buiten de comfortzone is ook eens leuk, toch?
Een openluchttheater - en droog weer - vind ik so wie so een hele belevenis.
Jeugdsentiment ook : het theater in het Zuiderpark in DnHg op woensdagmiddag met
kindertheater.
pff, mag ik niet eens meer zeggen dat ik er ontzettend trek in heb? en mag wel zeggen als ik trek heb in taart of wat dan ook? beetje vreemdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef AnneX het volgende:
shiit ik heb me daar een trek in een Big Mac, een FishFilet en een McKroket!
En toch dacht ik dat het een cul chat is hiero.![]()
Iedere keer als ik het menu voorbij zie komen - IEDERE.KEER - wordt ik kotsmisselijk
van ieder item.![]()
/ kDacht ik zeg er eens iets van... Bestaat er geen Mac topic.![]()
ok dat is wel heel vreemdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Het concert van Cocorosie was eeehhh laten we zeggen apart. Ze zongen goed, 1 van de zusjes heeft een mooie operastem. Er stond 1 man continue erachter te beatboxen, er werd gespeeld op kinderspeelgoed/instrumenten en 1 zusje hopst met witte sokken aan haar handen met een big smile op het podium
Achter hen werd op een groot scherm vreemde LSD trip achtige fragmenten afgespeeld, van katten via rare bloederige gebitten tot een stijve piemel in een kanten broekje![]()
Tis wel altijd leuk om in het openluchttheater te zitten en te kijken naar wat voor mensen op zoiets aparts afkomen... : mooie kleurrijke mensen dus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slecht Filmpje :
(draai je hoofd)
volg jij me daarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hoor, al 30 delen, vooral volgepost door de grootafnemer en nog net geen aandeelhouder van de McDonalds, FFT.
McDonald's #30: En we blijven lekker hamburgers eten :D
geopend door mijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:14 schreef AnneX het volgende:
Ja, hoor, al 30 delen, vooral volgepost door de grootafnemer en nog net geen aandeelhouder van de McDonalds, FFT.
McDonald's #30: En we blijven lekker hamburgers eten![]()
en wat deed ik : ik klikte !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ok dat is wel heel vreemdnog erger dan zanger Rinus
Nee, ik volg je daar niet, maar ik ken wel alle topics in CUL ongeveer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
volg jij me daar
ik zal daar weer eens wat posten
gingen er meerdere mensen eerder weg? ik snap bijzondere kunst niet zo maar dat komt ook omdat het mij niet zo interesseert. mij maak je niet blij met een schilderij in mn huis.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee joh niet te vergelijken
Hier is wel heel erg over nagedacht en bijzondere kunst, ik begrijp het wel alleen het duurde me te lang.. ik denk dat ze nog zo'n 10 minuten waren doorgegaan of zo. De wind stond goed, want onderweg fietsend naar huis hoorde ik haar operastem tot in de tuin
je leest er wel anders weet je niet dat ik daar postquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik volg je daar niet, maar ik ken wel alle topics in CUL ongeveer.
Trouwens in het kader van echt CUL: we gaan nu dus even wat Pata Negraham van het Ibericovarken nuttigen bij de whisky, respectievelijk de witte wijn.
Nee schat, ik lees de inhoud niet, maar als ik kijk naar het Mactopic in de CUL topictitellijst, dan zie ik bij Topicstarter jouw naam staan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
je leest er wel anders weet je niet dat ik daar post
hammmmmmm
whisky en witte wijn![]()
Er is echt over nagedacht, maar sommige dingen kwamen niet erg uit de verf. Ook omdat zus 2 die met die belletjes, speelgoedjes speelde met haar rug naar publiek bleef staan. Nogmaals heel apart ik kan het niet goed uitleggenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
gingen er meerdere mensen eerder weg? ik snap bijzondere kunst niet zo maar dat komt ook omdat het mij niet zo interesseert. mij maak je niet blij met een schilderij in mn huis.
hoe vond je de kinderinstrumenten? was dat nog een beetje profi of een beetje beschamend?
Daar zou ik ook blij mee zijn. Lekkere single malt whisky.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
zwager had ik vandaag deze gegeven en hij was er gelukkig blij mee
[ afbeelding ]
Goed spulquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
zwager had ik vandaag deze gegeven en hij was er gelukkig blij mee
[ afbeelding ]
oooh... ja was echt mn eeeenigste post en toen was het topic plotseling volquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee schat, ik lees de inhoud niet, maar als ik kijk naar het Mactopic in de CUL topictitellijst, dan zie ik bij Topicstarter jouw naam staan.
Ja, en je bent ook nog maagd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
oooh... ja was echt mn eeeenigste post en toen was het topic plotseling vol
meezongen? bekende nr'tjes dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is echt over nagedacht, maar sommige dingen kwamen niet erg uit de verf. Ook omdat zus 2 die met die belletjes, speelgoedjes speelde met haar rug naar publiek bleef staan. Nogmaals heel apart ik kan het niet goed uitleggen
Toen ik het genoeg vond, gingen er nog 3 of 4 mensen weg. Maar er waren ook echte fans bij die alles meezongen en erg in vervoering raakten, leuk om te zien vind ik.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zou ik ook blij mee zijn. Lekkere single malt whisky.
mooiquote:
Ja. Ik weet toch alles van je?quote:
En toch klonk het wel als een verrijkende belevenisquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Is ook leuk, en ik zou er nooit van gehoord hebben als ik dat kaartje niet had gewonnen
Ik hou wel van gekke muziek hoor, ben ook best lang geblevenIk kreeg wel wat spetters op mn kop trouwens.. maar niet echt regen.
Nee precies! De kaartjes waren toch 25 E per stuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:30 schreef Isabeau het volgende:
En toch klonk het wel als een verrijkende belevenisJe zou er idd nooit naar toe zijn gegaan zonder dat je een kaartje had gewonnen, dus in die zin was dat leuk! Daarbij geeft het een gevoel van vrijheid dat je gewoon weg kan gaan als het niks is. Dat kan natuurlijk altijd, maar als je ergens 20 euro voor betaalt dan doe je dat niet zo snel
Ok ik kom eraanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
We hebben nog een Wallander op de DVD-recorder staan.
Die moeten we maar eens gaan bekijken, vind ik.
/dienstmededeling.
quote:“What concerns me is the banality of so much that goes out on Twitter. Why should someone be interested in what someone else has had for breakfast?
“It reminds me of a small child (saying): “Look at me Mummy, I’m doing this”, “Look at me Mummy I’m doing that”.
“It’s almost as if they’re in some kind of identity crisis. In a sense it’s keeping the brain in a sort of time warp.”
leuk om te weten dat daar ook een markt voor is. gezien de foto's hadden best wat mensen dat betaald.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee precies! De kaartjes waren toch 25 E per stuk.
Heb op verzoek nog een stukje geschreven in het online krantje waardoor ik meedeed aan dat spelletje
Dat is niet klassiek.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:40 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een stukje klassieke muziek op deze zondagmorgen.
Dat heb ik vorige week ontdektquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Leuk satirisch blad op Internet ontdekt (bestaat waarschijnlijk al jaren):
www.speld.nl
Bluezz wat gaaf, ik ben bést wel fan van Cocorosiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Het concert van Cocorosie was eeehhh laten we zeggen apart. Ze zongen goed, 1 van de zusjes heeft een mooie operastem. Er stond 1 man continue erachter te beatboxen, er werd gespeeld op kinderspeelgoed/instrumenten en 1 zusje hopst met witte sokken aan haar handen met een big smile op het podium
Achter hen werd op een groot scherm vreemde LSD trip achtige fragmenten afgespeeld, van katten via rare bloederige gebitten tot een stijve piemel in een kanten broekje![]()
Tis wel altijd leuk om in het openluchttheater te zitten en te kijken naar wat voor mensen op zoiets aparts afkomen... : mooie kleurrijke mensen dus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slecht Filmpje :
(draai je hoofd)
quote:Op zondag 31 juli 2011 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het lezen over fitness, hardlopen, afvallen, trainen en het werkt allemaal gewoon niet tegelijkVoorbeeldje:
Ze houden er sowieso geen rekening mee dat mensen ook nog moeten werken. Of dat sportscholen pas open gaan om 9 uur etc. Zo wordt continue aangeraden om 's morgens te trainen, maar dan wel in een sportschool met goede begeleiding. En dan wel graag 2 uur voor je trainen ontbijten. En dan minimaal een uur trainen. Stel dat de sportschool niet pas om 9 uur open gaat, maar ik moet wel om 7:00 naar mijn werk. Trainen dus van 5:45 - 6:45 (vlotte douche). Twee uur daarvoor ontbijten = 3:45
![]()
Minstens 8 uur slaap = naar bed om 19:45
Realisme is weer ver te zoeken.
2 uur voor je training ontbijten is onzin.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het lezen over fitness, hardlopen, afvallen, trainen en het werkt allemaal gewoon niet tegelijkVoorbeeldje:
Ze houden er sowieso geen rekening mee dat mensen ook nog moeten werken. Of dat sportscholen pas open gaan om 9 uur etc. Zo wordt continue aangeraden om 's morgens te trainen, maar dan wel in een sportschool met goede begeleiding. En dan wel graag 2 uur voor je trainen ontbijten. En dan minimaal een uur trainen. Stel dat de sportschool niet pas om 9 uur open gaat, maar ik moet wel om 7:00 naar mijn werk. Trainen dus van 5:45 - 6:45 (vlotte douche). Twee uur daarvoor ontbijten = 3:45
![]()
Minstens 8 uur slaap = naar bed om 19:45
Realisme is weer ver te zoeken.
Ja, ik oogstte er wel ontzag mee bij mijn collega's. Die deden ook wel aan sport maar dat was meer een paar uurtjes voetballen per week en dan aan het bier.quote:
Ik kende het ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 08:10 schreef freecell het volgende:
Dat heb ik vorige week ontdekt
En Tara echt: weet je hoelang dat al bestaat?
Nee, geen idee, ik vind he nu leuk
Die pedofilofiel
Ik had nog nooit van ze gehoord!quote:Op zondag 31 juli 2011 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
Bluezz wat gaaf, ik ben bést wel fan van Cocorosie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |