abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100141463
Het concert van Cocorosie was eeehhh laten we zeggen apart. Ze zongen goed, 1 van de zusjes heeft een mooie operastem. Er stond 1 man continue erachter te beatboxen, er werd gespeeld op kinderspeelgoed/instrumenten en 1 zusje hopst met witte sokken aan haar handen met een big smile op het podium :+
Achter hen werd op een groot scherm vreemde LSD trip achtige fragmenten afgespeeld, van katten via rare bloederige gebitten tot een stijve piemel in een kanten broekje 8)7

Tis wel altijd leuk om in het openluchttheater te zitten en te kijken naar wat voor mensen op zoiets aparts afkomen... : mooie kleurrijke mensen dus >:O

Slecht Filmpje :
(draai je hoofd :P )

pi_100141581
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Misschien is dat een start MeMo!

Mosselmeet hier incl. strandborrel of zo in september lijkt me helemaal leuk *O*
hoe was het?
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef golfer het volgende:

[..]

En hoe ver lopen? Want je gaat natuurlijk toch dan veel meer lopen als je in een stad woont? :')
ehm.. 25 min ofzo? kan het dan niet mee naar huis nemen :P ik ga wel meer fietsen als ik in de stad woon, mn fiets is weer gemaakt dus ik kan lekker naar het centrum of mn werk fietsen/
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik was net nog bij de mac :@
ik ben zo jaloers he! heb zo'n trek, net een half slaatje op bij gebrek aan beter.. de andere helft was er al uit ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_100141616
draai je hoofd
Morgen dan... hoofd draaien dan.

Klinkt toch wel leuk en onderhoudend en buiten de comfortzone is ook eens leuk, toch?

Een openluchttheater - en droog weer - vind ik so wie so een hele belevenis.
Jeugdsentiment ook : het theater in het Zuiderpark in DnHg op woensdagmiddag met
kindertheater.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:11:34 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100141637
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef AnneX het volgende:

/ kDacht ik zeg er eens iets van... Bestaat er geen Mac topic. :W

Ja, hoor, al 30 delen, vooral volgepost door de grootafnemer en nog net geen aandeelhouder van de McDonalds, FFT.
McDonald's #30: En we blijven lekker hamburgers eten :D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100141646
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:10 schreef AnneX het volgende:
draai je hoofd
Morgen dan... hoofd draaien dan.

Klinkt toch wel leuk en onderhoudend en buiten de comfortzone is ook eens leuk, toch?

Een openluchttheater - en droog weer - vind ik so wie so een hele belevenis.
Jeugdsentiment ook : het theater in het Zuiderpark in DnHg op woensdagmiddag met
kindertheater.
Is ook leuk, en ik zou er nooit van gehoord hebben als ik dat kaartje niet had gewonnen :D
Ik hou wel van gekke muziek hoor, ben ook best lang gebleven :) Ik kreeg wel wat spetters op mn kop trouwens.. maar niet echt regen.
pi_100141648
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef AnneX het volgende:
shiit ik heb me daar een trek in een Big Mac, een FishFilet en een McKroket!
En toch dacht ik dat het een cul chat is hiero. *)
Iedere keer als ik het menu voorbij zie komen - IEDERE.KEER - wordt ik kotsmisselijk
van ieder item. :X

/ kDacht ik zeg er eens iets van... Bestaat er geen Mac topic. :W

pff, mag ik niet eens meer zeggen dat ik er ontzettend trek in heb? en mag wel zeggen als ik trek heb in taart of wat dan ook? beetje vreemd
en er bestaan al vele mc topics :D
pi_100141685
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Het concert van Cocorosie was eeehhh laten we zeggen apart. Ze zongen goed, 1 van de zusjes heeft een mooie operastem. Er stond 1 man continue erachter te beatboxen, er werd gespeeld op kinderspeelgoed/instrumenten en 1 zusje hopst met witte sokken aan haar handen met een big smile op het podium :+
Achter hen werd op een groot scherm vreemde LSD trip achtige fragmenten afgespeeld, van katten via rare bloederige gebitten tot een stijve piemel in een kanten broekje 8)7

Tis wel altijd leuk om in het openluchttheater te zitten en te kijken naar wat voor mensen op zoiets aparts afkomen... : mooie kleurrijke mensen dus >:O

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Slecht Filmpje :

ok dat is wel heel vreemd :{ nog erger dan zanger Rinus :P
pi_100141715
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, hoor, al 30 delen, vooral volgepost door de grootafnemer en nog net geen aandeelhouder van de McDonalds, FFT.
volg jij me daar O+
ik zal daar weer eens wat posten _O-
pi_100141750
trouwens.... aandeelhouder, dat is ff een goed idee *;
pi_100141764

en wat deed ik : ik klikte ! _O- o|O 8)7 :r :r :r
pi_100141812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:14 schreef AnneX het volgende:

en wat deed ik : ik klikte ! _O- o|O 8)7 :r :r :r
geopend door mij :P
pi_100141841
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:

ok dat is wel heel vreemd :{ nog erger dan zanger Rinus :P
Nee joh niet te vergelijken ;)
Hier is wel heel erg over nagedacht en bijzondere kunst, ik begrijp het wel alleen het duurde me te lang.. ik denk dat ze nog zo'n 10 minuten waren doorgegaan of zo. De wind stond goed, want onderweg fietsend naar huis hoorde ik haar operastem tot in de tuin :o
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:18:52 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100141948
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:

volg jij me daar O+
ik zal daar weer eens wat posten _O-
Nee, ik volg je daar niet, maar ik ken wel alle topics in CUL ongeveer.

Trouwens in het kader van echt CUL: we gaan nu dus even wat Pata Negraham van het Ibericovarken nuttigen bij de whisky, respectievelijk de witte wijn. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100141949
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee joh niet te vergelijken ;)
Hier is wel heel erg over nagedacht en bijzondere kunst, ik begrijp het wel alleen het duurde me te lang.. ik denk dat ze nog zo'n 10 minuten waren doorgegaan of zo. De wind stond goed, want onderweg fietsend naar huis hoorde ik haar operastem tot in de tuin :o
gingen er meerdere mensen eerder weg? ik snap bijzondere kunst niet zo maar dat komt ook omdat het mij niet zo interesseert. mij maak je niet blij met een schilderij in mn huis.
hoe vond je de kinderinstrumenten? was dat nog een beetje profi of een beetje beschamend?
pi_100141996
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, ik volg je daar niet, maar ik ken wel alle topics in CUL ongeveer.

Trouwens in het kader van echt CUL: we gaan nu dus even wat Pata Negraham van het Ibericovarken nuttigen bij de whisky, respectievelijk de witte wijn. :9
je leest er wel anders weet je niet dat ik daar post ;)
hammmmmmm O+
whisky en witte wijn -O- ;)
pi_100142048
zwager had ik vandaag deze gegeven en hij was er gelukkig blij mee :)

zaterdag 30 juli 2011 @ 23:21:58 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100142077
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:

je leest er wel anders weet je niet dat ik daar post ;)
hammmmmmm O+
whisky en witte wijn -O- ;)
Nee schat, ik lees de inhoud niet, maar als ik kijk naar het Mactopic in de CUL topictitellijst, dan zie ik bij Topicstarter jouw naam staan. :6
Poef.....gone! ©golfer
pi_100142100
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:

gingen er meerdere mensen eerder weg? ik snap bijzondere kunst niet zo maar dat komt ook omdat het mij niet zo interesseert. mij maak je niet blij met een schilderij in mn huis.
hoe vond je de kinderinstrumenten? was dat nog een beetje profi of een beetje beschamend?
Er is echt over nagedacht, maar sommige dingen kwamen niet erg uit de verf. Ook omdat zus 2 die met die belletjes, speelgoedjes speelde met haar rug naar publiek bleef staan. Nogmaals heel apart ik kan het niet goed uitleggen :D
Toen ik het genoeg vond, gingen er nog 3 of 4 mensen weg. Maar er waren ook echte fans bij die alles meezongen en erg in vervoering raakten, leuk om te zien vind ik.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:22:38 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100142114
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[ afbeelding ]
Daar zou ik ook blij mee zijn. Lekkere single malt whisky. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_100142140
Nee zeg, dan de mislukte courgette feta koekjes vanavond.

Na de eerste ( lekkere) keer dacht ik , dat een koekepan vol als een soort tortilla ook
een optie was.

Dus niet. Een volgende keer weer gezellig kleine pannenkoekjes ervan bakken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juli 2011 @ 23:24:09 #123
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100142178
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[ afbeelding ]
Goed spul :Y
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_100142224
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee schat, ik lees de inhoud niet, maar als ik kijk naar het Mactopic in de CUL topictitellijst, dan zie ik bij Topicstarter jouw naam staan. :6
oooh... ja was echt mn eeeenigste post en toen was het topic plotseling vol O-)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:25:41 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100142242
Leuk satirisch blad op Internet ontdekt (bestaat waarschijnlijk al jaren):
www.speld.nl

_O-
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:26:07 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100142266
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:

oooh... ja was echt mn eeeenigste post en toen was het topic plotseling vol O-)
Ja, en je bent ook nog maagd. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_100142282
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Er is echt over nagedacht, maar sommige dingen kwamen niet erg uit de verf. Ook omdat zus 2 die met die belletjes, speelgoedjes speelde met haar rug naar publiek bleef staan. Nogmaals heel apart ik kan het niet goed uitleggen :D
Toen ik het genoeg vond, gingen er nog 3 of 4 mensen weg. Maar er waren ook echte fans bij die alles meezongen en erg in vervoering raakten, leuk om te zien vind ik.
meezongen? bekende nr'tjes dus :) (of vaste fans)
klinkt idd nogal eh.. bijzonder die belletjes, speelgoedjes en andersom staan ;)
pi_100142323
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Daar zou ik ook blij mee zijn. Lekkere single malt whisky. :9
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:24 schreef borisz het volgende:

[..]

Goed spul :Y
mooi ^O^ dan weet ik bijna zeker dat hij het echt meende en niet voor de aardigheid zei dat hij het wel lekker vond. ik en drank... geen idee he :@
pi_100142337
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, en je bent ook nog maagd. :')
jij kent me het best O+
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:29:27 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100142416
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:29:58 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100142432
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:

jij kent me het best O+
Ja. Ik weet toch alles van je? :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_100142465
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:

Is ook leuk, en ik zou er nooit van gehoord hebben als ik dat kaartje niet had gewonnen :D
Ik hou wel van gekke muziek hoor, ben ook best lang gebleven :) Ik kreeg wel wat spetters op mn kop trouwens.. maar niet echt regen.
En toch klonk het wel als een verrijkende belevenis :Y Je zou er idd nooit naar toe zijn gegaan zonder dat je een kaartje had gewonnen, dus in die zin was dat leuk! Daarbij geeft het een gevoel van vrijheid dat je gewoon weg kan gaan als het niks is. Dat kan natuurlijk altijd, maar als je ergens 20 euro voor betaalt dan doe je dat niet zo snel :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:39:32 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100142760
We hebben nog een Wallander op de DVD-recorder staan.
Die moeten we maar eens gaan bekijken, vind ik.

/dienstmededeling.
Poef.....gone! ©golfer
pi_100142789
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:30 schreef Isabeau het volgende:

En toch klonk het wel als een verrijkende belevenis :Y Je zou er idd nooit naar toe zijn gegaan zonder dat je een kaartje had gewonnen, dus in die zin was dat leuk! Daarbij geeft het een gevoel van vrijheid dat je gewoon weg kan gaan als het niks is. Dat kan natuurlijk altijd, maar als je ergens 20 euro voor betaalt dan doe je dat niet zo snel :+
Nee precies! De kaartjes waren toch 25 E per stuk.
Heb op verzoek nog een stukje geschreven in het online krantje waardoor ik meedeed aan dat spelletje :)
pi_100142845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
We hebben nog een Wallander op de DVD-recorder staan.
Die moeten we maar eens gaan bekijken, vind ik.

/dienstmededeling.
Ok ik kom eraan ~:)
pi_100142868
Veel kijkplezier en slaap lekker voor straks :W

Mijn ogen zijn nu ook al moe, dat wordt nog wat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100143282
Facebook-and-Twitter-generation

quote:
“What concerns me is the banality of so much that goes out on Twitter. Why should someone be interested in what someone else has had for breakfast?

“It reminds me of a small child (saying): “Look at me Mummy, I’m doing this”, “Look at me Mummy I’m doing that”.

“It’s almost as if they’re in some kind of identity crisis. In a sense it’s keeping the brain in a sort of time warp.”

pi_100144480
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee precies! De kaartjes waren toch 25 E per stuk.
Heb op verzoek nog een stukje geschreven in het online krantje waardoor ik meedeed aan dat spelletje :)
leuk om te weten dat daar ook een markt voor is. gezien de foto's hadden best wat mensen dat betaald.

lekker slapen nu. trusten lekkere hamburgertjes :*
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 juli 2011 @ 00:40:33 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100144870
Tijd voor een stukje klassieke muziek op deze zondagmorgen :+.

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 31 juli 2011 @ 01:50:16 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100146676
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:40 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een stukje klassieke muziek op deze zondagmorgen :+.

Dat is niet klassiek.
Dat is Brits traditie, zoals red nose day en al die andere achterlijke onzin die ze denken te moeten doen qua traditie.
sorry Ross
Poef.....gone! ©golfer
pi_100147626
Ik ben aan het lezen over fitness, hardlopen, afvallen, trainen en het werkt allemaal gewoon niet tegelijk :7 Voorbeeldje:
Ze houden er sowieso geen rekening mee dat mensen ook nog moeten werken. Of dat sportscholen pas open gaan om 9 uur etc. Zo wordt continue aangeraden om 's morgens te trainen, maar dan wel in een sportschool met goede begeleiding. En dan wel graag 2 uur voor je trainen ontbijten. En dan minimaal een uur trainen. Stel dat de sportschool niet pas om 9 uur open gaat, maar ik moet wel om 7:00 naar mijn werk. Trainen dus van 5:45 - 6:45 (vlotte douche :') ). Twee uur daarvoor ontbijten = 3:45 :') :') Minstens 8 uur slaap = naar bed om 19:45 *O*

Realisme is weer ver te zoeken.
pi_100149680
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Leuk satirisch blad op Internet ontdekt (bestaat waarschijnlijk al jaren):
www.speld.nl

_O-
Dat heb ik vorige week ontdekt _O-
En Tara echt: weet je hoelang dat al bestaat?
Nee, geen idee, ik vind he nu leuk :D

Die pedofilofiel _O-
pi_100149681
Isa: waarom heb je nog een leven nodig als je sport :P
  zondag 31 juli 2011 @ 09:28:22 #144
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_100150079
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Slecht Filmpje :

Bluezz wat gaaf, ik ben bést wel fan van Cocorosie _O_
pi_100151235
Maar Isa, je hebt toch ook weekend? :o

:P

quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het lezen over fitness, hardlopen, afvallen, trainen en het werkt allemaal gewoon niet tegelijk :7 Voorbeeldje:
Ze houden er sowieso geen rekening mee dat mensen ook nog moeten werken. Of dat sportscholen pas open gaan om 9 uur etc. Zo wordt continue aangeraden om 's morgens te trainen, maar dan wel in een sportschool met goede begeleiding. En dan wel graag 2 uur voor je trainen ontbijten. En dan minimaal een uur trainen. Stel dat de sportschool niet pas om 9 uur open gaat, maar ik moet wel om 7:00 naar mijn werk. Trainen dus van 5:45 - 6:45 (vlotte douche :') ). Twee uur daarvoor ontbijten = 3:45 :') :') Minstens 8 uur slaap = naar bed om 19:45 *O*

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_100151521
Morning :W
Begin me een beetje verdrietig te voelen omdat vandaag onze laatste vakantiedag is
Ik ben nog wel veel dagen vrij komende maand maar mijn vriend niet meer -O-
  zondag 31 juli 2011 @ 11:42:43 #147
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_100151739
Ha, stipjes jarig vandaag, leuk. :)

Ga zo met ouders/oom+tante naar Valkenburg, de grotten in. Denk dat ik maar de treinrondleiding pak. :')
Confidence through competence
  zondag 31 juli 2011 @ 11:48:23 #148
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_100151844
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 02:57 schreef Isabeau het volgende:

2 uur voor je training ontbijten is onzin. :{w Leuk als je in de WW zit maar niet echt als je gewoon moet werken.

Als je om 7u beginnen moet lijkt me trainen vooraf geen optie, tenzij je op de fiets naar je werk gaat oid.

Ik woonde op een geg. moment in Vlaardingen Oost en werkte toen in Waldkauf. Ik begon om 7:30 en ging dan 's winters 3x per week op de fiets. 38 km in de sneeuw en terwijl 't vroor en nog donker was bovendien. Je had die kop van mijn baas eens moeten zien als ik dan 7:15 binnenkwam in mijn fietskleding met sneeuw en ijs op mijn muts. :')

Ontbijten deed ik dan licht vooraf, 2 boterhammen en een kop koffie. Op mijn werk aangekomen dan nog een banaantje. Zo pakte ik dan doordeweeks 7.5 trainingsuren met een fulltime baan. In het weekend nog eens een stuk of 7 uren erbij. 1x een lange training van 5 uur en een korte van 2 uur.

Ik trainde toen om in vorm te geraken voor het wedstrijdseizoen. Het was soms enorm zwaar op weg naar huis en als ik zwaar tegenwind had deed ik er soms 1u en 45 min over. Toch was het altijd een enorme uitdaging en ik had er veel voldoening van.
pi_100152313
:W

have fun steer :D
  zondag 31 juli 2011 @ 12:12:11 #151
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_100152375
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:06 schreef Sarabi het volgende:
Stoer :Y
Ja, ik oogstte er wel ontzag mee bij mijn collega's. Die deden ook wel aan sport maar dat was meer een paar uurtjes voetballen per week en dan aan het bier.

Ik kookte op dagen voor dat ik ging fietsen vaak voor de volgende dag ook zodat ik 's avonds meteen kon eten als ik gedouched had. Soms at ik ook bij mijn pa maar (die woont in Waldkauf) en na het eten was fietsen naar huis altijd afzien met een volle maag. Dat werkte niet zo.
pi_100152484
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 08:10 schreef freecell het volgende:

Dat heb ik vorige week ontdekt _O-
En Tara echt: weet je hoelang dat al bestaat?
Nee, geen idee, ik vind he nu leuk :D

Die pedofilofiel _O-
Ik kende het ook niet.
Een apart spoor voor zelfmoordenaars :o :D
Ik heb hardop zitten lachten http://www.speld.nl/2011/07/31/ns-wil-zelfmoord-faciliteren/
pi_100152493
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2011 09:28 schreef kaasplankje het volgende:

Bluezz wat gaaf, ik ben bést wel fan van Cocorosie _O_
Ik had nog nooit van ze gehoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')