Ik ga dan lekker jouw rockefeller spinazievariatie makenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:47 schreef AnneX het volgende:
Oh zeg, dat klinkt ook lekker.
Er ging ook een giga bos krul peterselie door.
Hij woog het zelfs.
Ik heb ook nog iets met spinazie te doen : ik weet alleen zo gauw niet meer wat !
Hoe is het met de spit?quote:Vlak voor roosteren van burgers tartaartjes 1 el olie in steelpannetje verhitten. Pijnboompitten snel goudbruin bakken. Spinazie toevoegen en op matig vuur al roerend laten ontdooien. Feta in spinaziesaus laten smelten. Saus op smaak brengen met zout, peper en rest van komijn.
SUVquote:
Ah, zo'n rijdend hondenhok.quote:
Ik let niet zo op mijn cal. Annequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:37 schreef AnneX het volgende:
Dat klinkt als heel wat cal. , Bluezz. Zijn dat vrindjes van je ?
Ja niet teveel stilzitten idd! En lekkere molletjesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
Zelfs mijn rijdend hondehok Renault 4 - ja met die leuke versnelling - was ruimer
dan hierboven.
@ Spit : zelfs (diep) inademen doet pijn in de zij , onderin de rug.
Niet te lang stilzitten en bewegen en ik ga maar aan de paracetamol 1 x 2.
Overigens was de kikkererwten -tomaten - SPINAZIE soep errug lekker.
Oh ja, met pesto van peterselie-walnoten en parmez.kaas op het vk brood.
Mijn ouders hebben dat ook jarenlang gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef AnneX het volgende:
Jaaa, met 2cvv plus gereedschapskist op vakantie.
Met dak open door la France zoeven ... heuveltje op en af.
Thanks, wist ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:37 schreef AnneX het volgende:
Voor Steer en Memo : ( weten ze het natuurlijk allang ...)
http://www.elle.nl/eten/culinieuws/Maastricht-aan-Tafel3
http://www.maastrichtaantafel.nl/
Dat klinkt als heel wat cal. , Bluezz. Zijn dat vrindjes van je ?
FC en Tara : In een invalidenwagen kan je niet zo veel (kinder) bagage meenemen, denk ik .
Lekker! Houd B. er niet van dat je dat in je eentje eet?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
*burb*
2 kilo mosselen in mijn eentje weggewerkt.
Gewoon met wat olie in een soort paellapan, mosselgroentes erbij met extra ui, knoflook, jeneverbes, laurier,zou en peper en op hel laatst nog een fles triple kasteelbier erbij.
Het was weer heerlijk.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |