(die eum redelijk saaie uitvoering zeg maar>? ) ik vond ze best goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
MorningGisteren was onze buikdansgroep (heel kort) te zien op HGT
Ze zijn niet door, maar dat wisten we al
Toen we het keken moesten we al aan je denken. Wisten dus niet dat het jouw bellydansgroep was.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
Goed van haar.quote:
Iedereen zet geld in op Heemskerk, Kromo & Veldhuis maar nee het is Inge '2' Dekker die de eerste single wereldtitel pakt sinds Inge de Bruin in 2003. Dat is wel grappigquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
(die eum redelijk saaie uitvoering zeg maar>? ) ik vond ze best goed
Die met de zilver/zwarte outfitsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen we het keken moesten we al aan je denken. Wisten dus niet dat het jouw bellydansgroep was.
Ze zoeken nou eenmaal spektakel, uitstraling en ze willen 'weggeblazen' worden. Ze hebben natuurlijk al heel veel gezien zo langzamerhand.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Die met de zilver/zwarte outfits
De kleinste danseres, die aan het einde 'helaas' zei is een van mijn leraressen
Wat ik zag was het inderdaad niet bijzonder, maar ik weet wel dat ze gewoon goed zijn in wat ze doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zoeken nou eenmaal spektakel, uitstraling en ze willen 'weggeblazen' worden. Ze hebben natuurlijk al heel veel gezien zo langzamerhand.
Ik vond het ook niet heel bijzonder
Voor op tv ging het wel heel snel, mijn ouders hebben het zelfs gemistquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Aan de andere kant is het misschien ook al leuk genoeg om daar gestaan te hebben en even flink in de picture. Er kijken toch heel veel mensen naar denk ik
Wij meeten op wekelijkse basis dus wat dat betreft is dat niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:26 schreef AnneX het volgende:
Inderdaad Hobje : om lekkere trek van te krijgen.
Net ook dus eens even gekeken naar bbc food etc.
Ook al lekkere dingen dûh.
Een studie apart met nieuwe ab en digitaal kijken en ondertitelen.
Wij hebben weer het standaard pakket. Hi fft.
Knap hé van ziggo, dat zij ons weten eraf te gooien en zo.
Wat leuk ?! Vork en Anthraxx gaan meeten...
Hier ook. Dus maar even een boodschappenlijst voor het weekend gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:19 schreef MissHobje het volgende:
Ik lees alleen maar lekkere dingen hier!
en heb trek
Ik ben niet zo van de spinazie. Maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:42 schreef AnneX het volgende:
Oh, ben je al weg golfer ?
Net op The good cook - bbc - mosselen met spinazie saus.
Even zoeken voor je.
Ik ga dan lekker jouw rockefeller spinazievariatie makenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:47 schreef AnneX het volgende:
Oh zeg, dat klinkt ook lekker.
Er ging ook een giga bos krul peterselie door.
Hij woog het zelfs.
Ik heb ook nog iets met spinazie te doen : ik weet alleen zo gauw niet meer wat !
Hoe is het met de spit?quote:Vlak voor roosteren van burgers tartaartjes 1 el olie in steelpannetje verhitten. Pijnboompitten snel goudbruin bakken. Spinazie toevoegen en op matig vuur al roerend laten ontdooien. Feta in spinaziesaus laten smelten. Saus op smaak brengen met zout, peper en rest van komijn.
SUVquote:
Ah, zo'n rijdend hondenhok.quote:
Ik let niet zo op mijn cal. Annequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:37 schreef AnneX het volgende:
Dat klinkt als heel wat cal. , Bluezz. Zijn dat vrindjes van je ?
Ja niet teveel stilzitten idd! En lekkere molletjesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
Zelfs mijn rijdend hondehok Renault 4 - ja met die leuke versnelling - was ruimer
dan hierboven.
@ Spit : zelfs (diep) inademen doet pijn in de zij , onderin de rug.
Niet te lang stilzitten en bewegen en ik ga maar aan de paracetamol 1 x 2.
Overigens was de kikkererwten -tomaten - SPINAZIE soep errug lekker.
Oh ja, met pesto van peterselie-walnoten en parmez.kaas op het vk brood.
Mijn ouders hebben dat ook jarenlang gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef AnneX het volgende:
Jaaa, met 2cvv plus gereedschapskist op vakantie.
Met dak open door la France zoeven ... heuveltje op en af.
Thanks, wist ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:37 schreef AnneX het volgende:
Voor Steer en Memo : ( weten ze het natuurlijk allang ...)
http://www.elle.nl/eten/culinieuws/Maastricht-aan-Tafel3
http://www.maastrichtaantafel.nl/
FC en Tara : In een invalidenwagen kan je niet zo veel (kinder) bagage meenemen, denk ik .
Lekker! Houd B. er niet van dat je dat in je eentje eet?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
*burb*
2 kilo mosselen in mijn eentje weggewerkt.
Gewoon met wat olie in een soort paellapan, mosselgroentes erbij met extra ui, knoflook, jeneverbes, laurier,zou en peper en op hel laatst nog een fles triple kasteelbier erbij.
Het was weer heerlijk.![]()
[ afbeelding ]
Lekker hoor mosselen. Zalig met frietjes en een paar Belgische biertjes, of een lekker fris wit wijntje.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
Mosselen.
Hier een pizza van de AH die in de aanbieding was. Daarbij nog wel een paar champignons erop gedaan
quote:Grappig ... ik las ergens dat noten met een l. gezonde vetten bevat.
Hazelnoten - walnoten - amandelen.
Nee, B. maak je er niet zo blij mee als mijzelf, dus als ik mosselen eet, maakt zij meestal iets anders.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker! Houd B. er niet van dat je dat in je eentje eet?
Jij en Lein zijn welkom.quote:Anders wil ik wel een keer mossels komen eten
Nee, zij zegt noten met een l, terwijl alle noten gezonde vetten bevatten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Huh maar dat zegt Anne toch juist
[..]
Zelfs golfer ziet het niet zitten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef Bluezz het volgende:
AmandeLLLLen ja
Ik spring zo op de fiets naar het openluchttheater in het bos hierachter om mijn gewonnen concertje te gaan bekijken. Niemand kunnen vinden die meekan/meewil dus gewoon lekker in mijn uppieKussentje & Poncho maar meenemen
Leuk!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, B. maak je er niet zo blij mee als mijzelf, dus als ik mosselen eet, maakt zij meestal iets anders.
[..]
Jij en Lein zijn welkom.![]()
Zal het de volgende keer op tijd aankondigen.
Ik heb 3 weken vakantie in september en heb wel zin in een duin/strandwandelingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
In onze vakantie in september maar eens kijken of we dan Mosselman kunnen gaan spelen.
Daar is deze foto ook toen nog genomen:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 3 weken vakantie in september en heb wel zin in een duin/strandwandeling![]()
(daarbij was de befaamde zand-strand-geenkampvuurmeeting op het strand van Bloemendaalgeloof dat dat mijn leukste meeting ooit was!)
Ha leuk, Memo zullen we naar Petit Bonheur gaan een keer?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:37 schreef AnneX het volgende:
Voor Steer en Memo : ( weten ze het natuurlijk allang ...)
http://www.elle.nl/eten/culinieuws/Maastricht-aan-Tafel3
http://www.maastrichtaantafel.nl/
Ja ik ga meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Thanks, wist ik nietwist ook niet dat het 2x per jaar was maar wel handig aangezien ouders komen deze week
ja ik zei nog tegen mn ouders dat dat jouw groepie was! vond het leuk, maar voor het programma was het niet bijzonder genoeg. het was meer een gewoon optredenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
mag ik een stukje?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:00 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Cheesecake Heel.
En in stukjes
[ afbeelding ]
Smaakt erg![]()
leuk! wat ga je daar doen/heb je gedaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:56 schreef MissHobje het volgende:
@Annex, om gek van te worden van dat ziggo!
zo ik ben bijna klaar met werkie voor vandaagmeteen doorcrossen naar scheveningen
lekker!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga dan lekker jouw rockefeller spinazievariatie maken(sprenkel er wat tabasco in enzo) Ben niet van de mosselen, dus ik maak dit vanavond en ipv de hamburger een tartaartje gekocht
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=265734
En dat dit gedeelte :
[..]
Hoe is het met de spit?
vind je? tartaar is hartstikke magerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:37 schreef AnneX het volgende:
aha, waarom heb je dan voor tartaar gekozen ipv hamburger?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik let niet zo op mijn cal. AnneAlleen de feta is toch maar calorijk?
oh?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef AnneX het volgende:
Grappig ... ik las ergens dat noten met een l. gezonde vetten bevat.
Hazelnoten - walnoten - amandelen.
wil ze nog steeds eens proberenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
*burb*
2 kilo mosselen in mijn eentje weggewerkt.
Gewoon met wat olie in een soort paellapan, mosselgroentes erbij met extra ui, knoflook, jeneverbes, laurier,zou en peper en op hel laatst nog een fles triple kasteelbier erbij.
Het was weer heerlijk.![]()
[ afbeelding ]
vind zelf champignons op een pizza gooien niet echt een succes, blijven wit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
Mosselen.
Hier een pizza van de AH die in de aanbieding was. Daarbij nog wel een paar champignons erop gedaan
daar moest ik net even om gniffelen jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, zij zegt noten met een l, terwijl alle noten gezonde vetten bevatten.
Alleen hoe ik er bij kom dat in amandelen geen l zitZal nog wel niet wakker zijn
witlof ham/kaas gegeten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus wat ben ik gaarNet bij Witloof gegeten, pics volgen.
Nu eerstbij Horrible Bosses in de Pathé
benieuwd of je eerder thuis komtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef Bluezz het volgende:
AmandeLLLLen ja
Ik spring zo op de fiets naar het openluchttheater in het bos hierachter om mijn gewonnen concertje te gaan bekijken. Niemand kunnen vinden die meekan/meewil dus gewoon lekker in mijn uppieKussentje & Poncho maar meenemen
Ze is nog steeds niet thuis, dus misschien valt het wel mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
benieuwd of je eerder thuis komt
Leuk voor Guus, als die daar dan nog zit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef borisz het volgende:
Loting WK 2014: Nederland, Turkije, Hongarije, Roemenie, Estland, Andorra.
hallo, ben je het dan niet vergeten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef borisz het volgende:
Loting WK 2014: Nederland, Turkije, Hongarije, Roemenie, Estland, Andorra.
Nee, maar goed is dit allemaal kwalificatiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo, ben je het dan niet vergeten?
Joey Chestnutquote:Het wereldrecord taco's eten is vrijdag in Puerto Rico in handen gekomen van de 27-jarige Amerikaan Joey Chestnut. Hij wist 53 taco's te verorberen in 10 minuten, zo liet hij via Twitter weten.
Chestnut is al 4 jaar op rij recordhouder hotdogs eten. Op 4 juli stopte hij 62 hotdogs in zijn mond in 10 minuten op Coney Island in New York.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
mn broer heeft me geaccepteerd op fb en zekf aangegeven dat ik zijn zus ben
verder geen reactie op mn bericht gehad natuurlijk maar toch
En hoe ver lopen? Want je gaat natuurlijk toch dan veel meer lopen als je in een stad woont?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
shiit ik heb me daar een trek in een Big Mac, een FishFilet en een McKroket!
gelukkig maar dat ik nu nog ver van de McDonalds af woonstraks vanaf app is het nog maar 4 min rijden
ik was net nog bij de macquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
shiit ik heb me daar een trek in een Big Mac, een FishFilet en een McKroket!
gelukkig maar dat ik nu nog ver van de McDonalds af woonstraks vanaf app is het nog maar 4 min rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |