Lekker hoor mosselen. Zalig met frietjes en een paar Belgische biertjes, of een lekker fris wit wijntje.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
Mosselen.
Hier een pizza van de AH die in de aanbieding was. Daarbij nog wel een paar champignons erop gedaan
quote:Grappig ... ik las ergens dat noten met een l. gezonde vetten bevat.
Hazelnoten - walnoten - amandelen.
Nee, B. maak je er niet zo blij mee als mijzelf, dus als ik mosselen eet, maakt zij meestal iets anders.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker! Houd B. er niet van dat je dat in je eentje eet?
Jij en Lein zijn welkom.quote:Anders wil ik wel een keer mossels komen eten
Nee, zij zegt noten met een l, terwijl alle noten gezonde vetten bevatten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Huh maar dat zegt Anne toch juist
[..]
Zelfs golfer ziet het niet zitten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef Bluezz het volgende:
AmandeLLLLen ja
Ik spring zo op de fiets naar het openluchttheater in het bos hierachter om mijn gewonnen concertje te gaan bekijken. Niemand kunnen vinden die meekan/meewil dus gewoon lekker in mijn uppieKussentje & Poncho maar meenemen
Leuk!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, B. maak je er niet zo blij mee als mijzelf, dus als ik mosselen eet, maakt zij meestal iets anders.
[..]
Jij en Lein zijn welkom.![]()
Zal het de volgende keer op tijd aankondigen.
Ik heb 3 weken vakantie in september en heb wel zin in een duin/strandwandelingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
In onze vakantie in september maar eens kijken of we dan Mosselman kunnen gaan spelen.
Daar is deze foto ook toen nog genomen:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 3 weken vakantie in september en heb wel zin in een duin/strandwandeling![]()
(daarbij was de befaamde zand-strand-geenkampvuurmeeting op het strand van Bloemendaalgeloof dat dat mijn leukste meeting ooit was!)

Ha leuk, Memo zullen we naar Petit Bonheur gaan een keer?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:37 schreef AnneX het volgende:
Voor Steer en Memo : ( weten ze het natuurlijk allang ...)
http://www.elle.nl/eten/culinieuws/Maastricht-aan-Tafel3
http://www.maastrichtaantafel.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |