Ja, ik oogstte er wel ontzag mee bij mijn collega's. Die deden ook wel aan sport maar dat was meer een paar uurtjes voetballen per week en dan aan het bier.quote:
Ik kende het ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 08:10 schreef freecell het volgende:
Dat heb ik vorige week ontdekt
En Tara echt: weet je hoelang dat al bestaat?
Nee, geen idee, ik vind he nu leuk
Die pedofilofiel
Ik had nog nooit van ze gehoord!quote:Op zondag 31 juli 2011 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
Bluezz wat gaaf, ik ben bést wel fan van Cocorosie
Jamaar ik heb al youptoep linkjes gepost in de CUL SC. Al had ik dát geweten zeg.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind ze echt helemaal te gek. Lein vind ze ook goed. ik heb 3 cd's geloof ik.quote:
En het was nog gratis ookquote:Op zondag 31 juli 2011 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind ze echt helemaal te gek. Lein vind ze ook goed. ik heb 3 cd's geloof ik.![]()
Ze maken muziek met verschillende stijlen door elkaar, heel raar maar toch erg boeiend om naar te luisteren. Dan die effecten met kinderspeelgoed tussendoor. De kleding die ze dragen; dat ene zusje met 't rare stemmetje staat vaak met een snorretje of een baard afgebeeld. En die operastem van dat andere zusje snijdt door je ziel.
Ik ben dus jaloers op je.![]()
Hoi!quote:Op zondag 31 juli 2011 12:55 schreef Trollscience het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier. Hier kun je dus slowchatten over eten? Zo ja:
quote:Op zondag 31 juli 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
Wij slowchatten hier over van alles, behalve over eten.
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie dat je gitaar speelt, dat is vast een préetje en van hendrix houdt
Ken daar niet zo veel van, Caught in a Mosh ja, maar wie kent dat nietquote:Op zondag 31 juli 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook van Anthrax, maar dat werd toch al snel wat minder toen ze het serieus gingen gebruiken voor aanslagen.
Zo beter?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Je standaard PI is wel wat erg hysterisch trouwens
Ja, dat is wel even iets anders dan gewoon een beetje bewegenquote:Op zondag 31 juli 2011 12:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik oogstte er wel ontzag mee bij mijn collega's. Die deden ook wel aan sport maar dat was meer een paar uurtjes voetballen per week en dan aan het bier.
Ik kookte op dagen voor dat ik ging fietsen vaak voor de volgende dag ook zodat ik 's avonds meteen kon eten als ik gedouched had. Soms at ik ook bij mijn pa maar (die woont in Waldkauf) en na het eten was fietsen naar huis altijd afzien met een volle maag. Dat werkte niet zo.
quote:Op zondag 31 juli 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En het was nog gratis ookEn ik heb 1 kaartje niet afgenomen
Wel goed dat je gegaan bent. Zo ben ik een keer geweest naar een optreden van Pierre Henry geweest in rotterdam tijdens IFFR. Na een kwartier verliet 65% van de mensen de zaal. Hij ging gewoon door. Het was niet om aan te horen; een soort kosmische storm van geluiden. Het meest waanzinnige dat ik ooit live heb gehoord.quote:Ja, die operastem was fantastischHet is raar & boeiend inderdaad.
Ik waande me trouwens qua publiek ook op de kunstacademie![]()
Als voortje/opwarmertje kregen we de man die later de laptop met beelden voor het grote scherm bediende.. hij had continue voor zijn gezicht een lap stof, hij zong/hiphopachtig en beatbokste met veel rook en vervormde stem echt heel weird
(voor mij dan) maar er gingen zat mensen uit hun plaatje.
Hoho! Je moet wel 3-5x per week trainen en zoooo lang is mijn weekend niet.quote:
Dat 2 uur van te voren was voor krachttraining. En wat jij daar deed zou ik ook heel graag doen, maar ik fiets en te langzaam en ik krijg last van mijn n. ischiadicus bij mijn linkerbeen/bil na zo'n 20-30 km. Weet jij waar dat door komt?quote:Op zondag 31 juli 2011 11:48 schreef kaasplankje het volgende:
2 uur voor je training ontbijten is onzin.Leuk als je in de WW zit maar niet echt als je gewoon moet werken.
Als je om 7u beginnen moet lijkt me trainen vooraf geen optie, tenzij je op de fiets naar je werk gaat oid.
Ik woonde op een geg. moment in Vlaardingen Oost en werkte toen in Waldkauf. Ik begon om 7:30 en ging dan 's winters 3x per week op de fiets. 38 km in de sneeuw en terwijl 't vroor en nog donker was bovendien. Je had die kop van mijn baas eens moeten zien als ik dan 7:15 binnenkwam in mijn fietskleding met sneeuw en ijs op mijn muts.![]()
Ontbijten deed ik dan licht vooraf, 2 boterhammen en een kop koffie. Op mijn werk aangekomen dan nog een banaantje. Zo pakte ik dan doordeweeks 7.5 trainingsuren met een fulltime baan. In het weekend nog eens een stuk of 7 uren erbij. 1x een lange training van 5 uur en een korte van 2 uur.
Ik trainde toen om in vorm te geraken voor het wedstrijdseizoen. Het was soms enorm zwaar op weg naar huis en als ik zwaar tegenwind had deed ik er soms 1u en 45 min over. Toch was het altijd een enorme uitdaging en ik had er veel voldoening van.
Ik moest het ook even opzoeken, Het is dus een zenuw? Tja, rugpijn?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat 2 uur van te voren was voor krachttraining. En wat jij daar deed zou ik ook heel graag doen, maar ik fiets en te langzaam en ik krijg last van mijn n. ischiadicus bij mijn linkerbeen/bil na zo'n 20-30 km. Weet jij waar dat door komt?![]()
Nr 2 voor de leken:
[ afbeelding ]
leuk lijstje. maar echt werken doet dit niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het lezen over fitness, hardlopen, afvallen, trainen en het werkt allemaal gewoon niet tegelijkVoorbeeldje:
Ze houden er sowieso geen rekening mee dat mensen ook nog moeten werken. Of dat sportscholen pas open gaan om 9 uur etc. Zo wordt continue aangeraden om 's morgens te trainen, maar dan wel in een sportschool met goede begeleiding. En dan wel graag 2 uur voor je trainen ontbijten. En dan minimaal een uur trainen. Stel dat de sportschool niet pas om 9 uur open gaat, maar ik moet wel om 7:00 naar mijn werk. Trainen dus van 5:45 - 6:45 (vlotte douche). Twee uur daarvoor ontbijten = 3:45
![]()
Minstens 8 uur slaap = naar bed om 19:45
Realisme is weer ver te zoeken.
All of the abovequote:Op zondag 31 juli 2011 14:12 schreef z80 het volgende:
afvallen, strakker in het vel komen te zitten? meer conditie? sterker worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |