Die kick heb ik nu wel genoeg gehoordquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
boy's interface, while from back in the days![]()
ik heb het ook maar van lololyricsquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]ik dacht altijd dat het "welcome back in the days" was
QFT.quote:
Wel iets meer als prima toch! Eerder...euhm...RETESTRAKKE TTquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:53 schreef T-Force het volgende:
* T-Force doet lekker de melodie mee! Tu tu tu tu tutututututututuuttutuutututu tu tu tu tu WHOOOOOOOOOOO tututututututututututututu BAM BAM BAM
Ik twijfel altijd tussen 'welcome' of 'we come'quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik dacht altijd dat het "welcome back in the days" was
Dat meende ik ook ja, is trouwens wel erg stil rondom MIM de laatste tijd...quote:
Ah, drukte in de studio, goed teken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Ook nog maar weer eens een teken van leven geven hier haha! Echt druk geweest in de studio de laatste tijd![]()
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake) en deze week kwam The Machine himself langs en hebben we een collab track gemaakt genaamd It Is This Feeling.
Zaterdag mooi even uittesten op Dreamfields
Zooo, ben zeker benieuwd naar allebeiquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Ook nog maar weer eens een teken van leven geven hier haha! Echt druk geweest in de studio de laatste tijd![]()
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake) en deze week kwam The Machine himself langs en hebben we een collab track gemaakt genaamd It Is This Feeling.
Zaterdag mooi even uittesten op Dreamfields
Ben benieuwd. Origineel is briljant dus om daar een waardige remix voor te maken is een beste uitdaging.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Message from Confucius:
When you don't give a fuck, you don't get a fuck
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Erg blije melodie, maar desalniettemin een briljante trackquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef DjThera het volgende:
Volgens mij maak ik toch nooit (even vocalen buiten beschouwing gelaten) NIET duistere tracks als er melodieen in zitten?
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Rustig maar vent... je hapt... ik hoop althans dat het stangen van onze Remmie is..
Dat ik hem niet verstond en dus moest schreeuwen..quote:Wat een herrie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hoorde overigens net dit briljantje weer eens langskomen in een set :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Message from Confucius:
When you don't give a fuck, you don't get a fuck![]()
Blijft een uber track
Seriously......quote:
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Dat is niet echt een show he die op een (internet)radiostation wordt uitgezonden. Misschien moet ik daar nog een andere categorie voor verzinnen. Ik wil niet dat er straks nog 100 andere dj's met zo'n 'serie' komen en de shows wegdrukken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
@ mstx... Kan je niet ff fixen dat op lsdb de wyfyb bij de shows komt
Du hast rechtquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is niet echt een show he die op een (internet)radiostation wordt uitgezonden. Misschien moet ik daar nog een andere categorie voor verzinnen. Ik wil niet dat er straks nog 100 andere dj's met zo'n 'serie' komen en de shows wegdrukken.
Slechts een roddel volgens mij, ze zeiden dat hij 'sinds kort' op Twitter ook alleen maar in de ik-vorm praat, maar dat deed hij altijd alquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Levitas het volgende:
Ik las laatst iets over een gerucht dat Bioweapon uit elkaar zou gaan? Waar the f*ck komt dat nu weer vandaan?
Ik hoor daar ook vaker wat over. Het zal eigenlijk wel. Als ze zeggen nog bij elkaar te zijn zal het wel goed komen denk ik. Bovendien zag het er niet uit alsof ze elkaar niet uit konden staan ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Levitas het volgende:
Ik las laatst iets over een gerucht dat Bioweapon uit elkaar zou gaan? Waar the f*ck komt dat nu weer vandaan?
Kan jij die serie niet op iTunes aanmelden, zodat ik hem via daar kan binnenhalen (en hij gelijk goed in m'n muziekcollectie en iTunes staat)?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
@ mstx... Kan je niet ff fixen dat op lsdb de wyfyb bij de shows komt
Nja, zijn wel meer dj teams die af en toe apart optreden toch? Las in dat Defqon krantje dat Endymion dat vaker doet, dat de een bijv. in NL optreedt en de ander in DE. Dubbel cashen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:54 schreef StM het volgende:
Omdat die kale een paar keer alleen heeft opgetreden dus er is zeker iets aan de hand. Ze ontkennen iig zelf dat ze uit elkaar zijn dus wie weet moet die andere alleen maar wat persoonlijke zaken regelen waardoor hij er gewoon even niet bij is.
De actie loopt nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:06 schreef ReMcOrE het volgende:
wie had het laatst nou over het zo geil mogelijk inspreken van bepaalde lyrics?waarop T-Force reageerde dat ik wel kans zou maken
Zij wonen nu in Utrecht toch? Een paar dagen geleden zei hij in ieder geval "Bioweapon is definately not stopping" maar daar kan ie ook mee bedoelen dat ie in z'n eentje verder gaat. Maar misschien moest/wilde die andere gewoon even terug naar Australië voor een tijd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:54 schreef StM het volgende:
Omdat die kale een paar keer alleen heeft opgetreden dus er is zeker iets aan de hand. Ze ontkennen iig zelf dat ze uit elkaar zijn dus wie weet moet die andere alleen maar wat persoonlijke zaken regelen waardoor hij er gewoon even niet bij is.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan de betreffende post niet meer vinden
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
-Deeltjesversnellerrrrrs winactie v/d maand-
Spreek een zo geil mogelijke acapella versie van A-Lusion vs Nightkiller - Skwert in, de beste inzending wint de Emporium cd van dit jaar
http://www.lololyrics.com/lyrics/7906.html
[ afbeelding ]
Deelname kan tot zondag 10 juli 2011 23:59 uur
ah, ik heb nog tot zondagavondquote:
waarop ik vroeg;quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:18 schreef T-Force het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat OF Krullie of ReMcOrE die gaat winnen
maar daar heb ik nog altijd geen reactie op van hemquote:
Hij host een eigen area en zit ook in de trailer hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:12 schreef eQuaL het volgende:
Lineup van Q-Base is nog niet bekend, maar Crypsis heeft zichzelf er al bijgezet
http://crypsis.nl/agenda
Maargoed, waarschijnlijk zijn 75% van alle bekende DJ's toch wel op Q-Base
Ow shit dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hij host een eigen area en zit ook in de trailer heZou een goede zijn als ie dan alsnog niet erbij zou zijn
Nee nog geen enkelequote:
dus als ik wat instuur, ben ik eigenlijk zo goed als zeker van de cd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind Crypsis zijn logo echt goed. In de vorm van een C, een hagedis waar z'n naam vandaan komt, agressief zoals zijn stijl ook is. Heeft ie goed gedaan.
[..]
Nee nog geen enkele
alphaverb & intractable one - low frequenced bassquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een track die ik onder het filmpje van Dreamfields kan plaatsen.
Het moet wel een goed nummer zijn dat iedereen kan waarderen (zowel de de mensen van melodieuze als de rauwe hardstyle)
Zat te denken aan 'Naked'
Ik en AVIO.....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
alphaverb & intractable one - low frequenced bass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:
Dat was een grapje natuurlijk... wat denken jullie, dat iemand AVIO echt niet goed vindt?quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Denk dat ik het al weetfijn voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijkbaar bestaan ze nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat denken jullie, dat iemand AVIO echt niet goed vindt?![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Tis gewoon een hype hier op Fok! Als iemand van de harde kern roept: Ik vind AVIO en de The Machine echt goed. Dan gaat iedereen daarin mee. Maar eigenlijk klinken deze tracks gewoon nergens naar. Maar je wordt hier gewoon gebrainwashedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
fijn voor je
[..]
blijkbaar bestaan ze nog
ik was gewoon fan van het eerste uur van AVIO (aanwezig bij de allereerste live-act), volgens mij nog voordat ik überhaupt harde kern van FOK! hardstyle wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tis gewoon een hype hier op Fok! Als iemand van de harde kern roept: Ik vind AVIO en de The Machine echt goed. Dan gaat iedereen daarin mee. Maar eigenlijk klinken deze tracks gewoon nergens naar. Maar je wordt hier gewoon gebrainwashed
Mwa, zijn geluid die hij vaak gebruikt in tracks is vak hetzelfdequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was gewoon fan van het eerste uur van AVIO (aanwezig bij de allereerste live-act), volgens mij nog voordat ik überhaupt harde kern van FOK! hardstyle was
en ik zeg niet dat de tracks van The Machine allemaal top zijn, maar hij heeft een paar van die geweldige rammers met een sound die je nergens anders hoort
daar is hij absoluut niet de enige in... en ik ben ook meer fan van Stardust, Butterfly, Mistquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mwa, zijn geluid die hij vaak gebruikt in tracks is vak hetzelfde
De recente vind ik niks, maar stardust vind ik dan zeker nog te doen
Ik ben sowieso totaal anders dan de Fokkers hier, mijn smaak begint steeds verder af te wijken...
Behalve Sexuall Thrill heb ik ook niks met Therarecordsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar is hij absoluut niet de enige in... en ik ben ook meer fan van Stardust, Butterfly, Mist
en ik vind Italian Hardstyle ook niet echt wat, Thera bijvoorbeeld ook niet; dus ik wijk ook flink af
Yep.. Vind ik ook echt heel vet! Tijdje geleden opgezocht waar Crypsis nou vandaan kwam, en dat bleek dus iets met dieren te maken te hebben, toen viel het kwartje ook meteen wat betreft het logo hahaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind Crypsis zijn logo echt goed. In de vorm van een C, een hagedis waar z'n naam vandaan komt, agressief zoals zijn stijl ook is. Heeft ie goed gedaan.
Dus? Eigen smaak hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben sowieso totaal anders dan de Fokkers hier, mijn smaak begint steeds verder af te wijken...
Staat de afgelopen 1.5 maand op een heeeeeeeeeel laag pitje (lees: niet) Zijn een aantal dingen die op dit moment meer prioriteiten hebben... Ben nog steeds werkloos en m'n uitkering stopt 22 aug. dus ben ontzettend druk bezig om een baan te vinden. Ondertussen al zo'n 25 sollicitaties de deur uit... maar begin er een beetje hopeloos van te wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
M.I hoe staat het met jouw produceercarrière? Nog bezig?
vind het eigenlijk best wel bagger, spreekt me totaal niet aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Behalve Sexuall Thrill heb ik ook niks met Therarecords
Beetje rare zin zo met die titel![]()
die hebben de meeste hier wel, alleen hebben sommige wat meer overlap met anderenquote:
Was hun eerste keer live niet onder een andere naam, in 2007 op Quakedance namelijk kan ik me herrineren dat ze onder Bazz Implant live draaide. Sindsdien ben ik ook fan van deze artiestenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was gewoon fan van het eerste uur van AVIO (aanwezig bij de allereerste live-act), volgens mij nog voordat ik überhaupt harde kern van FOK! hardstyle was
ja, Quake Dance 2007quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef flexza het volgende:
[..]
Was hun eerste keer live niet onder een andere naam, in 2007 op Quakedance namelijk kan ik me herrineren dat ze onder Bazz Implant live draaide. Sindsdien ben ik ook fan van deze artiesten
Die set van toen![]()
Alphaverb & Intractable One pres. Bazz Implant LIVE
01. Hardstyle Mafia - Rockin Da Place (AVIO Live Edit)
02. Alphaverb - Go Crazy (AVIO Live Edit)
03. Intractable One - Spirit Of The Death
04. Alphaverb - Still Here (AVIO Murdering Your Stereo Mix)
05. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass (Freakin' It Low @ Luck & Co Edit)
06. Alphaverb & Intractable One - The People Want More (AVIO Live Edit)
07. Alphaverb & Intractable One - More Is What They Get (IO's Shortcut)
08. Alphaverb - Takin' Over (Intro Cut)
09. Intractable One - Feel The Expressive Editz
-knip-
:worship:
ben ik niet de enige fan van het eerste uur dus (op FOK!)^O^quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:37 schreef flexza het volgende:
Wat een tijden waren dat
Ik mocht toen nog van Intractable One op de pad controller drukken![]()
Ik voelde me echt baas
bij die set op DQ1? die was echt top, kijken of ik een filmpje kan vinden dat ik volgens mij toen zelf gemaakt heb bij Dikke Bleekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daar had ik wel bij willen zijn zegmaar toen ging ik nog niet naar grote feesten.
Ze zijn qua sound wel veel vooruit gegaan hoor ik wel
Het mooie van AV + IO is gewoon dat ze veel humor in hun nummers en sets stoppen maar dat het wel gewoon knalt. Dan hoeft het van mij niet eens 100% productietechnisch in orde te zijn zoals me bij Zatox wel opvalt, maar toch vind ik al zijn nieuwe werk niks aan.
dat zou kunnen, want de naam Abject was toen nog niet echt bekend; weet wel dat ik super blij was dat hij kwam! en heb daar ook DBSTF gezien toen ze net begonnen, of een keer Glowiej (en Josh & Wesz volgens mij ook in het prille begin van hun loopbaan)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef flexza het volgende:
Volgens mij was Quakedance 2007 ook het allereerste feest waar Frontliner/Abject als DJ draaide voor een publiek?
Op Fantasy Island trouwens nog een broodje shoarma gegeten met Intractable One gegeten na zijn live set met AVIO![]()
http://partyflock.nl/artist/50142:Pau_DJ.htmlquote:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)-avio118-t17129.htmlquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Overdrive Ya Woofah is ook echt fantastisch. Echt vet hoe hij consequent origineel blijft!
Die synths, voor de een amateuristisch voor de ander een orgasme in het oorquote:
Kijk eens bij producer: http://www.discogs.com/Pau-DJ-Addicted-To-The-Bass/release/939024quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
http://partyflock.nl/artist/50142:Pau_DJ.html
Daniël is toch geen Pau DJ?
die synths zijn uniek in de hardstyle wereldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:53 schreef flexza het volgende:
[..]
Die synths, voor de een amateuristisch voor de ander een orgasme in het oor
verrek!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef StM het volgende:
[..]
Kijk eens bij producer: http://www.discogs.com/Pau-DJ-Addicted-To-The-Bass/release/939024
ja, het begin van DBSTFquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef Zandkasteel het volgende:
QuakeDance '07 met Keep it Coming![]()
Hoevaak ik dat nummer toen thuis wel niet heb gedraaid, zelfs m'n zussen kennen hem nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Haaksbergen presentquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:01 schreef poiuytr het volgende:
Provincie Overijssel is hier goed vertegenwoordigd
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef StM het volgende:
DBSTF stonden ook op Q-Base 2007. Had nog nooit van ze gehoord maar een vriend zei van ja hun hebben een paar vette nummers enzo.01. D-Block & S-te-Fan - Let Me Tell You (Q-Base Intro)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
02. Outsiders - Maneater
03. Scope DJ - Lockdown
07. Chaps & Rolay - Familly Affair (Glowiej Mix)
08. D-Block & S-te-Fan - Ride With Uz
10. Jones & B-Front - Volumez
11. D-Block & S-te-Fan - Inqoming Intro
12. Abject - Rock That Thing
13. Unknown - Take On My Bootleg
15. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix)
16. Headhunterz - Forever Az One
17. Outsiders - Infectuous (Wildstylez Remix)
18. Clive King ft. Xzellar - Evolution Leeps FWD
19. The Machine - Butterfly
20. D-Block & S-te-Fan - War Coz I'm Hard! (WT Edit)
21. Max Enforcer - Bring It Down
22. Abject - My Dome
26. Bad Elements - Dj Revolution (Kayem Remix)
28. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)
wat een juweeltjes![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Pics van je zussen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef Zandkasteel het volgende:
QuakeDance '07 met Keep it Coming![]()
Hoevaak ik dat nummer toen thuis wel niet heb gedraaid, zelfs m'n zussen kennen hem nog
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef T-Force het volgende:
Kan het niet over wat anders als die oude Hardstyle gaan? Amateuristische poep die nergens naar klinkt![]()
Neem nou eens Brennan Heart die tracks echt vanuit zijn hart produceert en wel origineel is! Deze is bijvoorbeeld een echte knaller![]()
ZOOOOOOO hard, ik blaas mijn oren er bijna af met mijn cheap-ass-oordopjes-zo-hard
ga jij eens snel reageren op mijn herhaalde vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik had die dag zin om te kutten en waarom ik jou pakte? Geen idee, omdat ik toch iemand moest aanwijzenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ga jij eens snel reageren op mijn herhaalde vraag
Ging 'ie ook los in Den Bosch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef Krulliewullie het volgende:
YEAAAHHH Ik ben gisteren met Sjoerd van Showtek op de foto geweest en een praatje gemaakt!!!![]()
SHOW-TEK SHOW-TEK![]()
okay, case closedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik had die dag zin om te kutten en waarom ik jou pakte? Geen idee, omdat ik toch iemand moest aanwijzenVrij kansloos eigenlijk.
Sorry Remco
Jazeker! Hij zat op het terras, wachtend op z'n vriendin!quote:
twitter:jowanvankorven twitterde op zaterdag 18-06-2011 om 19:41:11@Kevv1990 Ik weet van niets (meer)
Volgens mij was het erg vermakelijk gisteravond! Blij dat ik vanavond op de bank kan crashen!!
reageer retweet
Bij geen enkel feest is het dat waard imo. Tenzij je armbandjes spaart.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand ervaring met VIP op Qbase? Is dat 15 euro extra waard?
Die vervolgens een nog langere rij heeft dan de normale ingang.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:30 schreef StM het volgende:
Voor een euro of 15 bij iets als Qlimax kan het zeker meerwaarde bieden. Een eigen ingang
Breng jij dan iets nieuws inquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef de_huig het volgende:
enige waar VIP het geld waar is is reverze..eigen parkeerplaats, eigen ingang, fles champagne, cadeautje (zo'n waaier), vip-decks, eigen vip zaal met dj's (destijds onder andere wildstylez en scope) ennn eten
![]()
wel jammer dat het feest zelf redelijk ruk was
ik heb trouwens ook het idee dat dezeflde onderwerpen hier zo om de pakweg twee maanden herhaald wordenik zal wel oud worden ofzo
Nothing too see here!quote:
Rijssen presentquote:
VIP bij Reverze stelt tegenwoordig ook niet meer zoveel voor volgens mij. Want die tweede zaal (Lotto Arena) was de afgelopen editie voor iedereen toegankelijk en eigen ingang: 't kon zowaar niet snellerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef de_huig het volgende:
enige waar VIP het geld waar is is reverze..eigen parkeerplaats, eigen ingang, fles champagne, cadeautje (zo'n waaier), vip-decks, eigen vip zaal met dj's (destijds onder andere wildstylez en scope) ennn eten
![]()
wel jammer dat het feest zelf redelijk ruk was
ik heb trouwens ook het idee dat dezeflde onderwerpen hier zo om de pakweg twee maanden herhaald wordenik zal wel oud worden ofzo
ik bedoelde dat je als vip naast het sportpaleis en de lotto arena nóg een zaaltje had..maar het zou goed kunnen wat je zegt hoor; volgens mij was het 2007 waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:58 schreef yosander het volgende:
[..]
VIP bij Reverze stelt tegenwoordig ook niet meer zoveel voor volgens mij. Want die tweede zaal (Lotto Arena) was de afgelopen editie voor iedereen toegankelijk en eigen ingang: 't kon zowaar niet sneller. Feest daarentegen was top!
Ik was er vorig jaar als VIP en toen was de 2e zaal alleen voor VIP.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:34 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je als vip naast het sportpaleis en de lotto arena nóg een zaaltje had..maar het zou goed kunnen wat je zegt hoor; volgens mij was het 2007 waar ik het over heb.
Heb 'm alquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:30 schreef Parvus het volgende:
Hoi,
Klopt het dan er een hardstyle remix is van een deuntje van een nummer van Muse (geloof ik)? En zoja, hoe heet die plaat?
Ooh vandaar. Dat derde zaaltje was er vorig jaar (en dit jaar) nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:34 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je als vip naast het sportpaleis en de lotto arena nóg een zaaltje had..maar het zou goed kunnen wat je zegt hoor; volgens mij was het 2007 waar ik het over heb.
Dat wordt een uitverkochte Matrixx, nee dank je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:46 schreef 16meter het volgende:
XXlerator RAW - 24-9-2011
Minus is More - LIVE
Alphaverb vs Geck-o
Digital Punk
Adaro
Titan
Kodex
Catatonic Overload
Fuaark yeah!Hopelijk draait Kodex dan eindelijk eens een goede set.
Zodra er "raw" bij staat wil ineens iedereen er heen ja. Maar met deze namen valt het toch wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat wordt een uitverkochte Matrixx, nee dank je.
QFTquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:50 schreef 16meter het volgende:
Denk dat het gros van de mensen die wel eens naar een feestje gaan niet warm wordt van 'raw', eerder van een reguliere XXL met namen als HHZ, DBSTF, Prophet etc..
en je punt is?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hmm, vind zelf dat DBSTF best mooie muziek maken.
Maar vind ik dat hun 'mainstream nature' toch jammer is.
Normaal trek ik geen verschil tussen mainstream en underground en kan het me worst wezen, maar DBSTF zijn toch wel een beetje de hardstyle artiesten die op de scholen bekend zijn.
Dat ik de muziek vet vind, maar de personen erachter kut.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef de_huig het volgende:
[..]
en je punt is?
dat het je niet interesseert dat dbstf mainstream is, maar dat het tóch jammer is?
kijk dat is taal die ik begrijpquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat ik de muziek vet vind, maar de personen erachter kut.
Sorry, ik haal altijd 1'en voor nederlands en 10'en voor engelsquote:
Nouja, om ze nou te kut te noemen. Het volk wat erop af komt, wil ik wel kut noemen. Van de week naar een discotheek hier in de buurt geweest, niet specifiek voor DBSTF gekomen, maar in het halfuurtje dat ik bij DBSTF aan het kijken was, heb ik meer vechtpartijen gezien dan nummers gehoord...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat ik de muziek vet vind, maar de personen erachter kut.
Begin van de middag wat regen gehad, maar de rest van de dag was het prachtig weer!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee, toch?
En echt regenen gaat het toch niet vandaag.
Altijd goed om te horen!quote:Op zondag 10 juli 2011 09:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Begin van de middag wat regen gehad, maar de rest van de dag was het prachtig weer!
Goed feestje, gezellig. prachtige stage van de Hardstyle. Goeie setjes. Leuk volk. Betere sfeer als of defqon of Emporium. Goed vermaakt
Oeh, uh ik denkt dat het Abyss en Judge was. Gewoon lekker gevarieerd!quote:Op zondag 10 juli 2011 10:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Altijd goed om te horen!
Setje van de dag was voor jou van... ?
Ik ga douchen. Vanmiddag optreden.. ja, ik zit ook nog in een band met m'n industrialsmaak
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heldenmoment van de dag: Zatox die B2BW ff ertussendoor gooit!
B2BW wat een grafplaat is dat zeg! Die vocal doet nu al pijn in mijn kop terwijl ik hem (gelukkig) al een jaar niet meer heb gehoord.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben jij een van de weinigen der aarde die dat een vet nummer vindt![]()
Was Dreamfields uitverkocht trouwens?
Ja, ik las het net in de krant, vreselijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef flexza het volgende:
Pff, ga je een keer op een zaterdagavond uit naar Lucky Rijssen.
Word er hardstyle gedraaid, (MMA en Revival x)
Begint iedereen ruzie te schoppen waarna de DJ de muziek afkapt en vertelt aan het publiek dat dit het meeste trieste wat hij ooit had meegemaakt. Dat er op hardstyle feesten nooit ruzie is en iedereen het met elkaar naar zijn zin heeft. Kon ik dus niet laten om die man een hand te geven en te vertellen dat hij 100 % gelijk had.
Wel een triest einde van de avond, jongen overleden na ruzie met vijf jongens
Wtf wat triest allemaalquote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef flexza het volgende:
Begint iedereen ruzie te schoppen waarna de DJ de muziek afkapt en vertelt aan het publiek dat dit het meeste trieste wat hij ooit had meegemaakt. Dat er op hardstyle feesten nooit ruzie is en iedereen het met elkaar naar zijn zin heeft. Kon ik dus niet laten om die man een hand te geven en te vertellen dat hij 100 % gelijk had.
Lekker normaal! Een beetje respect voor elkaar is tegenwoordig al te moeilijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef flexza het volgende:
Zoals al eerder aangegeven. Mijn smaak wijkt gewoon wat meer af van julliequote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben jij een van de weinigen der aarde die dat een vet nummer vindt![]()
Was Dreamfields uitverkocht trouwens?
Haha idd, nouja er hoeft geen drama achter te zitten. Misschien wilde die emo jongen eens wat anders gaan doenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:24 schreef ElDani het volgende:
Overigens over Bioweapon.
Check de website eens. www.bioweaponmusic.com
De twee gezichten zijn uit het logo gehaald. Er is dus wel echt wat aan de hand.
Ja, veel mensen kunnen niet stampen dus gaan ze los door elkaar om te gooien hierdoor komt irritatie dus ruzie. Dus DJ moest gelijk afkappen van de security.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wtf wat triest allemaal![]()
Waarom ontstonden die ruzies dan? Had dat met die hardstyle te maken?
Die kale was gister ook alleen bij Dreamfields met de Bioweapon Live act.....quote:Op zondag 10 juli 2011 18:24 schreef ElDani het volgende:
Overigens over Bioweapon.
Check de website eens. www.bioweaponmusic.com
De twee gezichten zijn uit het logo gehaald. Er is dus wel echt wat aan de hand.
Ik zie op hardtraxx er iets over dat er vuil spel gespeeld zou zijn door Sam en dat Corey daardoor er uit gekickt is. Wat er van waar is, geen ideequote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Dan denk ik inderdaad dat Corey niet meer als Bioweapon optreedt. Misschien wel achter de schermen nog actief, en muzikaal in een ander genre o.i.d gaan optreden?
Zou wel ontzettend lullig zijn natuurlijk. Speciaal voor hardstyle (althans, daar ga ik vanuit) van Australië naar Nederland verhuizen en er dan mee stoppen. Tenzij hij heimwee heeft natuurlijk, dan is 't een heel ander verhaal..
het moet ooit naar buiten komenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef StM het volgende:
[..]
Ik zie op hardtraxx er iets over dat er vuil spel gespeeld zou zijn door Sam en dat Corey daardoor er uit gekickt is. Wat er van waar is, geen ideeTzt krijg ik het hele verhaal wel te horen maar het lijkt er op dat men er niet erg open over wil zijn.
Ik ben vandaag ook even bezig geweest, alleen met kicks. Lastig man. Heb wel een hardcore kick weten te maken, want die klinken allemaal baggerquote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Convict het volgende:
http://soundcloud.com/n-effect/n-effect-inspace
home made![]()
mischien vinden jullie het wel wat
ik las het ook, ongelooflijkquote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef flexza het volgende:
wie, wat, waar? ik weet van niks! ff rondneuzenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:29 schreef eQuaL het volgende:
Overigens wel een leuke update van het forum voor ReMcOrE, met die multiquotes
Nu serieus, maak hem eens wat langer, van 4x kan je toch niet veel zeggenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook even bezig geweest, alleen met kicks. Lastig man. Heb wel een hardcore kick weten te maken, want die klinken allemaal baggerhttp://www20.zippyshare.com/v/68595118/file.html
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:29 schreef eQuaL het volgende:
Overigens wel een leuke update van het forum voor ReMcOrE, met die multiquotes
ik kan het niet vinden, help me out eQualquote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie, wat, waar? ik weet van niks! ff rondneuzen![]()
Ik haat distorted kicks, vind het ook kut dat dat de laatste tijd in hardstyle zoveel voorkomt (Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the Night bijvoorbeeld, bahquote:Op zondag 10 juli 2011 21:36 schreef StM het volgende:
[..]
Nu serieus, maak hem eens wat langer, van 4x kan je toch niet veel zeggenMaar volgens mij mag je wel wat harder oversturen en distorten
Ik ook nietquote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef StM het volgende:
Dan nog is de basis van de kick nog steeds distortion
Maar goed, ik weet er eigenlijk ook niks vanaf
heeft voor mij ook heel lang geduurd tot ik kicks kon maken die een beetje aanhoorbaar zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook even bezig geweest, alleen met kicks. Lastig man. Heb wel een hardcore kick weten te maken, want die klinken allemaal baggerhttp://www20.zippyshare.com/v/68595118/file.html
Verschrikkelijk en ook de reden dat ik geen behoefte meer heb aan regulier uitgaan in dat soort discotheken.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik las het ook, ongelooflijken Lucky heeft op zaterdagavond altijd wel wat hardstyle, maar helaas ook altijd wel vechtpartijen (en niet alleen op zaterdag)
kvind die eerste nog wel geinig ookquote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef StM het volgende:
Dit zijn mijn beste pogingen ooit:
http://dev.site-to-make.nl/dump/T10.mp3
http://dev.site-to-make.nl/dump/T17.mp3
http://dev.site-to-make.nl/dump/T20.mp3
Dus tja, veel bak ik er niet vanIk vind het vooral erg leuk om te doen maar voor de rest....
Jij weet blijkbaar hoe het wel moet. T10 was een toevalstreffer die ik niet kan reproduceren en waarbij ik geen FLAUW idee heb waarom die zo 'goed' uitgevallen isquote:
Kan proberenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef StM het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar hoe het wel moet. T10 was een toevalstreffer die ik niet kan reproduceren en waarbij ik geen FLAUW idee heb waarom die zo 'goed' uitgevallen is
Zou je deze noobs niet wat tips willen geven?
Had het hier toevallig eergisteren ook nog met een maat over. Ben denk ik al meer dan een halfjaar niet meer in een discotheek geweest (eerder was ik elk weekend in een disco). Zo wat ik hoor overal gaan er ook steeds minder mensen naar een discotheek. Misschien dat het met mijn leeftijd heeft te maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk en ook de reden dat ik geen behoefte meer heb aan regulier uitgaan in dat soort discotheken.Altijd gedonder en een slechte sfeer.
En te oud
Beschik je toevallig ook over hydra. Camelphat. En ohmicide? En freeware karma fx pakket?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:42 schreef StM het volgende:
AllesFL, Cubase, Reaper, Logic
Dus roep maar ik vind de juiste tool er wel bijIk vind wel dat sound design het simpelst is in FL mede omdat FL een zeer goede grafische eq heeft en zonder problemen 30+ effecten kan stapelen
Die heb ik net weer niet junglistquote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef StM het volgende:
Hydra niet, wel junglist. Camelphat en ohmicide uiteraard welKarmaFx ken ik niet
Bedoel je daarmee KarmaFX Plugin Pack 2.1?
Opvolger van meerquote:Op maandag 11 juli 2011 00:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
junglist = hydra... tenminste voor 99%
Word wel morge pas trouwens ben nu niet thuisquote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef StM het volgende:
Dat zou super tof zijnVind Deeltjesversneller ook wss wel leuk om eens in te spieken
En een missende VST is altijd wel op te lossen
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk en ook de reden dat ik geen behoefte meer heb aan regulier uitgaan in dat soort discotheken.Altijd gedonder en een slechte sfeer.
En te oud
toevallig! had het er dit weekend nog over met m'n vriendinquote:Op zondag 10 juli 2011 23:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had het hier toevallig eergisteren ook nog met een maat over. Ben denk ik al meer dan een halfjaar niet meer in een discotheek geweest (eerder was ik elk weekend in een disco). Zo wat ik hoor overal gaan er ook steeds minder mensen naar een discotheek. Misschien dat het met mijn leeftijd heeft te maken.
Hij doet nie aan stampe, hij doet hakke pogo alles! Op die hardste hartstyl, bambam echt gek jonge.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:14 schreef mstx het volgende:
deze nummertje draag ik op aan onze mattie 16meter jatogg.
gefeliciteerd swa, dat je nog vele jaren mag stampen en zulks
Ja zou wel even willen kijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef StM het volgende:
Dat zou super tof zijnVind Deeltjesversneller ook wss wel leuk om eens in te spieken
En een missende VST is altijd wel op te lossen
![]()
gefeliciteerd, doe de gr aan ria en de kidsquote:Op maandag 11 juli 2011 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij is onze 16meter vandaag jarig; dus gefeliciteerd kerel
sorryquote:Op maandag 11 juli 2011 09:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niemand heeft meegedaan aan mijn leuke prijsvraag
Dan ga ik wel wat nieuws bedenken.
traanen in muh oogen sow mooi!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:14 schreef mstx het volgende:
deze nummertje draag ik op aan onze mattie 16meter jatogg.
gefeliciteerd swa, dat je nog vele jaren mag stampen en zulks
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef 16meter het volgende:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Van ditquote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Levitas het volgende:
Gefeliciteerd 16meter! Een hele fijne dag!
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Levitas het volgende:
Gefeliciteerd 16meter! Een hele fijne dag!
Wow idd :|quote:Op maandag 11 juli 2011 14:16 schreef Levitas het volgende:
Eigenlijk.. Ben ik wel heel benieuwd naar Showtek. Echt geen flauw idee wat ze tegenwoordig zoal draaien. Als ik naar Euphoria ga, wil ik het toch wel een kans geven. Als het niks is, ben ik na een paar nummers zo naar de andere zaal waar echt een gruwelijke line-up staat
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef StM het volgende:
De nieuwe stream wordt puur Hardtrance / Early Hardstyle.
quote:Het hele programma komt wel deze week maar Drivium (Hardtrance), Thera (Hardertrance) en Geck-o (Early hardstyle) zijn inmiddels bevestigd en zullen een Theracords pres Therabyte special doen.
Die gaat wel even aan dan. Gaat dus wel goed met de Fearfm financiën?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef StM het volgende:
Voor de mensen die vinden, vroegah was alles beter heb ik goed nieuws. Zondag is de launch van de nieuwe Hard Stream op Fear.FM. De nieuwe stream wordt puur Hardtrance / Early Hardstyle. Om dat te vieren hebben we zondag een launch event met een aantal leuke artiesten. Het hele programma komt wel deze week maar Drivium (Hardtrance), Thera (Hardertrance) en Geck-o (Early hardstyle) zijn inmiddels bevestigd en zullen een Theracords pres Therabyte special doen.
Hmm.. Eindhoven. Misschien wel een bezoekje waard!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor T-Force... hopseflops en eventueel anderen... http://www.mindillusion.nl/
Kom nou eens naar Rdamquote:Op maandag 11 juli 2011 15:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Strangerzquote:Op maandag 11 juli 2011 15:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Met oordoppen ist prima iddquote:Op maandag 11 juli 2011 16:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
StrangerzEcht heel gezellig daaro
![]()
Geluid![]()
Pijjjjjjjn aan de oren zo hard en schel. Exinores
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:34 schreef T-Force het volgende:
Geluid![]()
Pijjjjjjjn aan de oren zo hard en schel. Exinores
toch matig dat je zonder doppen je oren finaal naar de tering helpft daar, je mag toch verwachten dat men daar mensen met verstand heeft om goed geluid af te leveren?quote:
Er valt in dat hok absoluut op geen enkele manier fatsoenlijk geluid te leveren. Om bass te voelen moet je 'm kneiterhard zetten, waardoor de hoge tonen pijn gaan doen. Ik zeg, dan maar geen bass, maar wel enigszins normaal geluidquote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
toch matig dat je zonder doppen je oren finaal naar de tering helpft daar, je mag toch verwachten dat men daar mensen met verstand heeft om goed geluid af te leveren?
moet je eens bij Lucky komen, als je het over strak afgesteld hebtquote:Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef T-Force het volgende:
[..]
Er valt in dat hok absoluut op geen enkele manier fatsoenlijk geluid te leveren. Om bass te voelen moet je 'm kneiterhard zetten, waardoor de hoge tonen pijn gaan doen. Ik zeg, dan maar geen bass, maar wel enigszins normaal geluidMaar dat snappen ze helaas niet daar
Jawel, daar kun je echt helemaal niks meequote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef RiKe het volgende:
Kunnen ze niet beter de equalizer anders afstellen?
Ik bedoel...zo'n hopeloze akoestiek zal er toch niet zijn?
wanneer en waar (als in: welke toko?)quote:Op maandag 11 juli 2011 16:59 schreef T-Force het volgende:
Line-up Hardnation, feestje in EHV voor 12,50![]()
Grandioos vet, en heel dichtbij![]()
![]()
Er is al heel veel aan gedaan... geprobeerd etc. etc. Het zal nooit geweldig worden. Super slecht is het nou ook weer niet.. Heb slechter meegemaaktquote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef RiKe het volgende:
Kunnen ze niet beter de equalizer anders afstellen?
Ik bedoel...zo'n hopeloze akoestiek zal er toch niet zijn?
aaight thanksquote:Op maandag 11 juli 2011 17:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
19 november in DynamoDuurt nog ff, maar deze gaat 'm zeer zeker worden
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:31 schreef eQuaL het volgende:
I don’t give a fuck if it’s dark or not
I’m harder than me trying to park a dodge
But I’m drunk as drunk as fuck, fuck
Fuck you too bitch!
voor zover dat iets zegt natuurlijktwitter:bioweaponmusic twitterde op maandag 11-07-2011 om 17:19:08Weeee just bought some new toys for the coming live acts
reageer retweet
Of hij bedoeld gewoon Weeeeee in de vorm van Jeeeeeeeej!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:02 schreef Levitas het volgende:
Even over de Bioweapon roddel, er wordt nu weer(?) in wij-vorm gepraat op Twitter:voor zover dat iets zegt natuurlijktwitter:bioweaponmusic twitterde op maandag 11-07-2011 om 17:19:08Weeee just bought some new toys for the coming live acts
reageer retweet
je was me net voorquote:Op maandag 11 juli 2011 18:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Of hij bedoeld gewoon Weeeeee in de vorm van Jeeeeeeeej!
Ik vind 'm wel aardig eigenlijk! Alleen die kick vind ik niet zo relaxt. Klinkt zo leeg ofzoquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Mja... Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Mijn subwoofer wordt niet zoveel gebruikt, voor de rest wel lekker.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Inderdaad, mocht wel wat harder als ie dan toch zo nodig een "rawstyle track" (quote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel aardig eigenlijk! Alleen die kick vind ik niet zo relaxt. Klinkt zo leeg ofzoWaar is de bass gebleven?
Op het eerste gehoor klinkt ie best goedquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
klinkt wel lekkerquote:Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef Convict het volgende:
nou StM effe uurtje geknutseld voor je
dit is het resultaat
http://soundcloud.com/n-effect/fok
en dit is het fl bestandje
http://www.speedyshare.com/files/29383704/fok_.flp
hoop dat je er wat aan hebt
Best lekkerquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
die lyrics, WTF?!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Wel aardig ja. Maar het is geen raw hardstyle zoals wordt beweerd, het is meer een standaard scantraxx track met wat andere geluidjes en kicks. De "structuur" van het nummer blijft het zelfde zoals altijd, de climax vind ik dan ook niks. Zo'n "horror" synth zoals 1:06 maakt een nummer natuurlijk ook niet meteen duister, dat is wel een beetje cliché.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op het eerste gehoor klinkt ie best goed
WTF zo'n vette sound met standaard elementenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef Convict het volgende:
nou StM effe uurtje geknutseld voor je
dit is het resultaat
http://soundcloud.com/n-effect/fok
en dit is het fl bestandje
http://www.speedyshare.com/files/29383704/fok_.flp
hoop dat je er wat aan hebt
Dit, en verder ook die skrillex - 'yes, oh my god' is een beetjequote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Wel aardig ja. Maar het is geen raw hardstyle zoals wordt beweerd, het is meer een standaard scantraxx track met wat andere geluidjes en kicks. De "structuur" van het nummer blijft het zelfde zoals altijd, de climax vind ik dan ook niks. Zo'n "horror" synth zoals 1:06 maakt een nummer natuurlijk ook niet meteen duister, dat is wel een beetje cliché.
En erg jammer dat de lyrics wéér over calimero vs de haters gaan.![]()
![]()
oefening baart kunst en kinderenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef StM het volgende:
[..]
WTF zo'n vette sound met standaard elementenIk heb nog veeeeel te leren
Still has the spell upon him....quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Heeft door de jaren heen behoorlijk vaak (meestal) slechte teksten gehad, niet per se iets van de laatste tijd...quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef -Menn0- het volgende:
Wat heeft Heady met slechte teksten tegenwoordig ?!
WTF! Gewoon keihard kippenvel! Wat een aftermovie weerquote:
qftquote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Wel aardig ja. Maar het is geen raw hardstyle zoals wordt beweerd, het is meer een standaard scantraxx track met wat andere geluidjes en kicks. De "structuur" van het nummer blijft het zelfde zoals altijd, de climax vind ik dan ook niks. Zo'n "horror" synth zoals 1:06 maakt een nummer natuurlijk ook niet meteen duister, dat is wel een beetje cliché.
![]()
Begin jij nou ook al in het enkelvoud te pratenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
WTF! Gewoon keihard kippenvel! Wat een aftermovie weer![]()
Die track van BioweaponDat is het spul wat ik van die kale wil horen, melodietjes godverdomme
Ziet er gezellig uit! Maar wat een schraal eerste nummer. Het intro van Bringin the funk (ZTX Remix) klinkt nog best oke eigenlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weer een korte impressie gemaakt van een gezellig feestje
Nee.. Weer niet. Die melodie vind ik veel te leeg klinken, doet niks met me. Nee Heady, die spell heb je nog steedsquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Weer zo'n lange voorbreak voor de midintro. Wel een vette track op zich!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Voor Hard Classics mag je een goed voorstel doenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit! Maar wat een schraal eerste nummer. Het intro van Bringin the funk (ZTX Remix) klinkt nog best oke eigenlijk![]()
Erg leuk gemonteerd hoor
Gast! Lange intro is langquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dit.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Heb Showtek laatste tijd paar keer gezien, onder andere op Dance Valley vorig jaar en recenter DayDream en 7th Sunday. Super leuke afwisselende sets met ruimte voor eigen werk, italiaans etc. Leuk dat ze weer op zon stage staan en voor de afwisseling met die rauwe teringherrie van tegenwoordig zeeeeeeeeeeer welkomquote:Op maandag 11 juli 2011 14:16 schreef Levitas het volgende:
Eigenlijk.. Ben ik wel heel benieuwd naar Showtek. Echt geen flauw idee wat ze tegenwoordig zoal draaien. Als ik naar Euphoria ga, wil ik het toch wel een kans geven. Als het niks is, ben ik na een paar nummers zo naar de andere zaal waar echt een gruwelijke line-up staat
Ze zijn uit elkaar, sprak die kale op Dreamfields en die woont nog Utrecht en die andere is naar australie terug. Hij doet voorlopig alles alleen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:02 schreef Levitas het volgende:
Even over de Bioweapon roddel, er wordt nu weer(?) in wij-vorm gepraat op Twitter:voor zover dat iets zegt natuurlijktwitter:bioweaponmusic twitterde op maandag 11-07-2011 om 17:19:08Weeee just bought some new toys for the coming live acts
reageer retweet
vette track idd maar ik snap niet waarom hun 7 verschillende aftermovies maken en dan een maand na het feest releasenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
WTF! Gewoon keihard kippenvel! Wat een aftermovie weer![]()
Die track van BioweaponDat is het spul wat ik van die kale wil horen, melodietjes godverdomme
Wavolizer - Saifam Mashup MK2quote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor Hard Classics mag je een goed voorstel doen
Poe.... Ik heb daarvan niks meer online staan... wat betekend dat ik alles opnieuw zou moeten uploadenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef eQuaL het volgende:
Zooow lekker de dag starten met de Magic Show
M.I ik had nog een vraagje over de top 500. De eerste 3 sets die je stuurde waren zonder al dat steenkolen-Engels-geblaat van Tita (UH THIS IS REALLY REALLY ... REALLY THE MOST SSSPECIAL TRACK OF THIS LAST FEW YEARS).
Is het op een of andere manier mogelijk om aan de rest van de 'schone' setjes te komen?![]()
Mja dat lijkt me een beetje erg veel moeite voor 1 verzoekjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Poe.... Ik heb daarvan niks meer online staan... wat betekend dat ik alles opnieuw zou moeten uploaden![]()
heb ze dus niet geluisterd, maar als er ook 'schone' sets te krijgen zijn dan is dit verzoekje 2!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me een beetje erg veel moeite voor 1 verzoekje
Ja die heb ik wel hier. Je kan ze ook in je Public map zetten he...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gebruiken hier mensen dropbox? Das misschien wel wat handiger dan...
Ik weet niet precies hoe 't werkt, zal er vanmiddag ff naar kijken goed? Nu eerst ff de nieuwe wyfyb klaar zetten voor 't online gooienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel hier. Je kan ze ook in je Public map zetten he...
als ik daardoor de schone files kan krijgen, installeer ik hetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gebruiken hier mensen dropbox? Das misschien wel wat handiger dan...
Zo hoe slecht is zijn Engels?! Echt dat die dat mag presenteren ook.......quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb de eerste 3 ook van M.I, andere via de website; dus dat betekent 10 stuks met steenkolen-Engels-geblaat?
Bedankt dat je er al moeite voor wil doen, we horen het nog welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe 't werkt, zal er vanmiddag ff naar kijken goed? Nu eerst ff de nieuwe wyfyb klaar zetten voor 't online gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar de nieuwe wyfyb![]()
Toch wel jammer, hadden toch wel puike producties en gaven (de keren dat ik ze heb gezien) een puike set weg met heel veel energie. Spraken mij veel meer aan dan Toneshifterz.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:54 schreef Sethje het volgende:
Ze zijn uit elkaar, sprak die kale op Dreamfields en die woont nog Utrecht en die andere is naar australie terug. Hij doet voorlopig alles alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |