twitter:jowanvankorven twitterde op zaterdag 18-06-2011 om 19:41:11@Kevv1990 Ik weet van niets (meer)
Volgens mij was het erg vermakelijk gisteravond! Blij dat ik vanavond op de bank kan crashen!!
reageer retweet
Bij geen enkel feest is het dat waard imo. Tenzij je armbandjes spaart.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand ervaring met VIP op Qbase? Is dat 15 euro extra waard?
Die vervolgens een nog langere rij heeft dan de normale ingang.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:30 schreef StM het volgende:
Voor een euro of 15 bij iets als Qlimax kan het zeker meerwaarde bieden. Een eigen ingang
Breng jij dan iets nieuws inquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef de_huig het volgende:
enige waar VIP het geld waar is is reverze..eigen parkeerplaats, eigen ingang, fles champagne, cadeautje (zo'n waaier), vip-decks, eigen vip zaal met dj's (destijds onder andere wildstylez en scope) ennn eten
![]()
wel jammer dat het feest zelf redelijk ruk was
ik heb trouwens ook het idee dat dezeflde onderwerpen hier zo om de pakweg twee maanden herhaald wordenik zal wel oud worden ofzo
Nothing too see here!quote:
Rijssen presentquote:
VIP bij Reverze stelt tegenwoordig ook niet meer zoveel voor volgens mij. Want die tweede zaal (Lotto Arena) was de afgelopen editie voor iedereen toegankelijk en eigen ingang: 't kon zowaar niet snellerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef de_huig het volgende:
enige waar VIP het geld waar is is reverze..eigen parkeerplaats, eigen ingang, fles champagne, cadeautje (zo'n waaier), vip-decks, eigen vip zaal met dj's (destijds onder andere wildstylez en scope) ennn eten
![]()
wel jammer dat het feest zelf redelijk ruk was
ik heb trouwens ook het idee dat dezeflde onderwerpen hier zo om de pakweg twee maanden herhaald wordenik zal wel oud worden ofzo
ik bedoelde dat je als vip naast het sportpaleis en de lotto arena nóg een zaaltje had..maar het zou goed kunnen wat je zegt hoor; volgens mij was het 2007 waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:58 schreef yosander het volgende:
[..]
VIP bij Reverze stelt tegenwoordig ook niet meer zoveel voor volgens mij. Want die tweede zaal (Lotto Arena) was de afgelopen editie voor iedereen toegankelijk en eigen ingang: 't kon zowaar niet sneller. Feest daarentegen was top!
Ik was er vorig jaar als VIP en toen was de 2e zaal alleen voor VIP.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:34 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je als vip naast het sportpaleis en de lotto arena nóg een zaaltje had..maar het zou goed kunnen wat je zegt hoor; volgens mij was het 2007 waar ik het over heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |