Ja, ik las het net in de krant, vreselijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef flexza het volgende:
Pff, ga je een keer op een zaterdagavond uit naar Lucky Rijssen.
Word er hardstyle gedraaid, (MMA en Revival x)
Begint iedereen ruzie te schoppen waarna de DJ de muziek afkapt en vertelt aan het publiek dat dit het meeste trieste wat hij ooit had meegemaakt. Dat er op hardstyle feesten nooit ruzie is en iedereen het met elkaar naar zijn zin heeft. Kon ik dus niet laten om die man een hand te geven en te vertellen dat hij 100 % gelijk had.
Wel een triest einde van de avond, jongen overleden na ruzie met vijf jongens
Wtf wat triest allemaalquote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef flexza het volgende:
Begint iedereen ruzie te schoppen waarna de DJ de muziek afkapt en vertelt aan het publiek dat dit het meeste trieste wat hij ooit had meegemaakt. Dat er op hardstyle feesten nooit ruzie is en iedereen het met elkaar naar zijn zin heeft. Kon ik dus niet laten om die man een hand te geven en te vertellen dat hij 100 % gelijk had.
Lekker normaal! Een beetje respect voor elkaar is tegenwoordig al te moeilijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef flexza het volgende:
Zoals al eerder aangegeven. Mijn smaak wijkt gewoon wat meer af van julliequote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben jij een van de weinigen der aarde die dat een vet nummer vindt![]()
Was Dreamfields uitverkocht trouwens?
Haha idd, nouja er hoeft geen drama achter te zitten. Misschien wilde die emo jongen eens wat anders gaan doenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:24 schreef ElDani het volgende:
Overigens over Bioweapon.
Check de website eens. www.bioweaponmusic.com
De twee gezichten zijn uit het logo gehaald. Er is dus wel echt wat aan de hand.
Ja, veel mensen kunnen niet stampen dus gaan ze los door elkaar om te gooien hierdoor komt irritatie dus ruzie. Dus DJ moest gelijk afkappen van de security.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wtf wat triest allemaal![]()
Waarom ontstonden die ruzies dan? Had dat met die hardstyle te maken?
Die kale was gister ook alleen bij Dreamfields met de Bioweapon Live act.....quote:Op zondag 10 juli 2011 18:24 schreef ElDani het volgende:
Overigens over Bioweapon.
Check de website eens. www.bioweaponmusic.com
De twee gezichten zijn uit het logo gehaald. Er is dus wel echt wat aan de hand.
Ik zie op hardtraxx er iets over dat er vuil spel gespeeld zou zijn door Sam en dat Corey daardoor er uit gekickt is. Wat er van waar is, geen ideequote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Dan denk ik inderdaad dat Corey niet meer als Bioweapon optreedt. Misschien wel achter de schermen nog actief, en muzikaal in een ander genre o.i.d gaan optreden?
Zou wel ontzettend lullig zijn natuurlijk. Speciaal voor hardstyle (althans, daar ga ik vanuit) van Australië naar Nederland verhuizen en er dan mee stoppen. Tenzij hij heimwee heeft natuurlijk, dan is 't een heel ander verhaal..
het moet ooit naar buiten komenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef StM het volgende:
[..]
Ik zie op hardtraxx er iets over dat er vuil spel gespeeld zou zijn door Sam en dat Corey daardoor er uit gekickt is. Wat er van waar is, geen ideeTzt krijg ik het hele verhaal wel te horen maar het lijkt er op dat men er niet erg open over wil zijn.
Ik ben vandaag ook even bezig geweest, alleen met kicks. Lastig man. Heb wel een hardcore kick weten te maken, want die klinken allemaal baggerquote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Convict het volgende:
http://soundcloud.com/n-effect/n-effect-inspace
home made![]()
mischien vinden jullie het wel wat
ik las het ook, ongelooflijkquote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef flexza het volgende:
wie, wat, waar? ik weet van niks! ff rondneuzenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:29 schreef eQuaL het volgende:
Overigens wel een leuke update van het forum voor ReMcOrE, met die multiquotes
Nu serieus, maak hem eens wat langer, van 4x kan je toch niet veel zeggenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook even bezig geweest, alleen met kicks. Lastig man. Heb wel een hardcore kick weten te maken, want die klinken allemaal baggerhttp://www20.zippyshare.com/v/68595118/file.html
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:29 schreef eQuaL het volgende:
Overigens wel een leuke update van het forum voor ReMcOrE, met die multiquotes
ik kan het niet vinden, help me out eQualquote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie, wat, waar? ik weet van niks! ff rondneuzen![]()
Ik haat distorted kicks, vind het ook kut dat dat de laatste tijd in hardstyle zoveel voorkomt (Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the Night bijvoorbeeld, bahquote:Op zondag 10 juli 2011 21:36 schreef StM het volgende:
[..]
Nu serieus, maak hem eens wat langer, van 4x kan je toch niet veel zeggenMaar volgens mij mag je wel wat harder oversturen en distorten
Ik ook nietquote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef StM het volgende:
Dan nog is de basis van de kick nog steeds distortion
Maar goed, ik weet er eigenlijk ook niks vanaf
heeft voor mij ook heel lang geduurd tot ik kicks kon maken die een beetje aanhoorbaar zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook even bezig geweest, alleen met kicks. Lastig man. Heb wel een hardcore kick weten te maken, want die klinken allemaal baggerhttp://www20.zippyshare.com/v/68595118/file.html
Verschrikkelijk en ook de reden dat ik geen behoefte meer heb aan regulier uitgaan in dat soort discotheken.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik las het ook, ongelooflijken Lucky heeft op zaterdagavond altijd wel wat hardstyle, maar helaas ook altijd wel vechtpartijen (en niet alleen op zaterdag)
kvind die eerste nog wel geinig ookquote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef StM het volgende:
Dit zijn mijn beste pogingen ooit:
http://dev.site-to-make.nl/dump/T10.mp3
http://dev.site-to-make.nl/dump/T17.mp3
http://dev.site-to-make.nl/dump/T20.mp3
Dus tja, veel bak ik er niet vanIk vind het vooral erg leuk om te doen maar voor de rest....
Jij weet blijkbaar hoe het wel moet. T10 was een toevalstreffer die ik niet kan reproduceren en waarbij ik geen FLAUW idee heb waarom die zo 'goed' uitgevallen isquote:
Kan proberenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef StM het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar hoe het wel moet. T10 was een toevalstreffer die ik niet kan reproduceren en waarbij ik geen FLAUW idee heb waarom die zo 'goed' uitgevallen is
Zou je deze noobs niet wat tips willen geven?
Had het hier toevallig eergisteren ook nog met een maat over. Ben denk ik al meer dan een halfjaar niet meer in een discotheek geweest (eerder was ik elk weekend in een disco). Zo wat ik hoor overal gaan er ook steeds minder mensen naar een discotheek. Misschien dat het met mijn leeftijd heeft te maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk en ook de reden dat ik geen behoefte meer heb aan regulier uitgaan in dat soort discotheken.Altijd gedonder en een slechte sfeer.
En te oud
Beschik je toevallig ook over hydra. Camelphat. En ohmicide? En freeware karma fx pakket?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:42 schreef StM het volgende:
AllesFL, Cubase, Reaper, Logic
Dus roep maar ik vind de juiste tool er wel bijIk vind wel dat sound design het simpelst is in FL mede omdat FL een zeer goede grafische eq heeft en zonder problemen 30+ effecten kan stapelen
Die heb ik net weer niet junglistquote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef StM het volgende:
Hydra niet, wel junglist. Camelphat en ohmicide uiteraard welKarmaFx ken ik niet
Bedoel je daarmee KarmaFX Plugin Pack 2.1?
Opvolger van meerquote:Op maandag 11 juli 2011 00:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
junglist = hydra... tenminste voor 99%
Word wel morge pas trouwens ben nu niet thuisquote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef StM het volgende:
Dat zou super tof zijnVind Deeltjesversneller ook wss wel leuk om eens in te spieken
En een missende VST is altijd wel op te lossen
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk en ook de reden dat ik geen behoefte meer heb aan regulier uitgaan in dat soort discotheken.Altijd gedonder en een slechte sfeer.
En te oud
toevallig! had het er dit weekend nog over met m'n vriendinquote:Op zondag 10 juli 2011 23:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had het hier toevallig eergisteren ook nog met een maat over. Ben denk ik al meer dan een halfjaar niet meer in een discotheek geweest (eerder was ik elk weekend in een disco). Zo wat ik hoor overal gaan er ook steeds minder mensen naar een discotheek. Misschien dat het met mijn leeftijd heeft te maken.
Hij doet nie aan stampe, hij doet hakke pogo alles! Op die hardste hartstyl, bambam echt gek jonge.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:14 schreef mstx het volgende:
deze nummertje draag ik op aan onze mattie 16meter jatogg.
gefeliciteerd swa, dat je nog vele jaren mag stampen en zulks
Ja zou wel even willen kijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef StM het volgende:
Dat zou super tof zijnVind Deeltjesversneller ook wss wel leuk om eens in te spieken
En een missende VST is altijd wel op te lossen
![]()
gefeliciteerd, doe de gr aan ria en de kidsquote:Op maandag 11 juli 2011 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij is onze 16meter vandaag jarig; dus gefeliciteerd kerel
sorryquote:Op maandag 11 juli 2011 09:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niemand heeft meegedaan aan mijn leuke prijsvraag
Dan ga ik wel wat nieuws bedenken.
traanen in muh oogen sow mooi!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:14 schreef mstx het volgende:
deze nummertje draag ik op aan onze mattie 16meter jatogg.
gefeliciteerd swa, dat je nog vele jaren mag stampen en zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef 16meter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Van ditquote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Levitas het volgende:
Gefeliciteerd 16meter! Een hele fijne dag!
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Levitas het volgende:
Gefeliciteerd 16meter! Een hele fijne dag!
Wow idd :|quote:Op maandag 11 juli 2011 14:16 schreef Levitas het volgende:
Eigenlijk.. Ben ik wel heel benieuwd naar Showtek. Echt geen flauw idee wat ze tegenwoordig zoal draaien. Als ik naar Euphoria ga, wil ik het toch wel een kans geven. Als het niks is, ben ik na een paar nummers zo naar de andere zaal waar echt een gruwelijke line-up staat
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef StM het volgende:
De nieuwe stream wordt puur Hardtrance / Early Hardstyle.
quote:Het hele programma komt wel deze week maar Drivium (Hardtrance), Thera (Hardertrance) en Geck-o (Early hardstyle) zijn inmiddels bevestigd en zullen een Theracords pres Therabyte special doen.
Die gaat wel even aan dan. Gaat dus wel goed met de Fearfm financiën?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef StM het volgende:
Voor de mensen die vinden, vroegah was alles beter heb ik goed nieuws. Zondag is de launch van de nieuwe Hard Stream op Fear.FM. De nieuwe stream wordt puur Hardtrance / Early Hardstyle. Om dat te vieren hebben we zondag een launch event met een aantal leuke artiesten. Het hele programma komt wel deze week maar Drivium (Hardtrance), Thera (Hardertrance) en Geck-o (Early hardstyle) zijn inmiddels bevestigd en zullen een Theracords pres Therabyte special doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |