Van ditquote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Levitas het volgende:
Gefeliciteerd 16meter! Een hele fijne dag!
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Levitas het volgende:
Gefeliciteerd 16meter! Een hele fijne dag!
Wow idd :|quote:Op maandag 11 juli 2011 14:16 schreef Levitas het volgende:
Eigenlijk.. Ben ik wel heel benieuwd naar Showtek. Echt geen flauw idee wat ze tegenwoordig zoal draaien. Als ik naar Euphoria ga, wil ik het toch wel een kans geven. Als het niks is, ben ik na een paar nummers zo naar de andere zaal waar echt een gruwelijke line-up staat
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef StM het volgende:
De nieuwe stream wordt puur Hardtrance / Early Hardstyle.
quote:Het hele programma komt wel deze week maar Drivium (Hardtrance), Thera (Hardertrance) en Geck-o (Early hardstyle) zijn inmiddels bevestigd en zullen een Theracords pres Therabyte special doen.
Die gaat wel even aan dan. Gaat dus wel goed met de Fearfm financiën?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef StM het volgende:
Voor de mensen die vinden, vroegah was alles beter heb ik goed nieuws. Zondag is de launch van de nieuwe Hard Stream op Fear.FM. De nieuwe stream wordt puur Hardtrance / Early Hardstyle. Om dat te vieren hebben we zondag een launch event met een aantal leuke artiesten. Het hele programma komt wel deze week maar Drivium (Hardtrance), Thera (Hardertrance) en Geck-o (Early hardstyle) zijn inmiddels bevestigd en zullen een Theracords pres Therabyte special doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |