Heb 'm alquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:30 schreef Parvus het volgende:
Hoi,
Klopt het dan er een hardstyle remix is van een deuntje van een nummer van Muse (geloof ik)? En zoja, hoe heet die plaat?
Ooh vandaar. Dat derde zaaltje was er vorig jaar (en dit jaar) nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:34 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je als vip naast het sportpaleis en de lotto arena nóg een zaaltje had..maar het zou goed kunnen wat je zegt hoor; volgens mij was het 2007 waar ik het over heb.
Dat wordt een uitverkochte Matrixx, nee dank je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:46 schreef 16meter het volgende:
XXlerator RAW - 24-9-2011
Minus is More - LIVE
Alphaverb vs Geck-o
Digital Punk
Adaro
Titan
Kodex
Catatonic Overload
Fuaark yeah!Hopelijk draait Kodex dan eindelijk eens een goede set.
Zodra er "raw" bij staat wil ineens iedereen er heen ja. Maar met deze namen valt het toch wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat wordt een uitverkochte Matrixx, nee dank je.
QFTquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:50 schreef 16meter het volgende:
Denk dat het gros van de mensen die wel eens naar een feestje gaan niet warm wordt van 'raw', eerder van een reguliere XXL met namen als HHZ, DBSTF, Prophet etc..
en je punt is?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hmm, vind zelf dat DBSTF best mooie muziek maken.
Maar vind ik dat hun 'mainstream nature' toch jammer is.
Normaal trek ik geen verschil tussen mainstream en underground en kan het me worst wezen, maar DBSTF zijn toch wel een beetje de hardstyle artiesten die op de scholen bekend zijn.
Dat ik de muziek vet vind, maar de personen erachter kut.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef de_huig het volgende:
[..]
en je punt is?
dat het je niet interesseert dat dbstf mainstream is, maar dat het tóch jammer is?
kijk dat is taal die ik begrijpquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat ik de muziek vet vind, maar de personen erachter kut.
Sorry, ik haal altijd 1'en voor nederlands en 10'en voor engelsquote:
Nouja, om ze nou te kut te noemen. Het volk wat erop af komt, wil ik wel kut noemen. Van de week naar een discotheek hier in de buurt geweest, niet specifiek voor DBSTF gekomen, maar in het halfuurtje dat ik bij DBSTF aan het kijken was, heb ik meer vechtpartijen gezien dan nummers gehoord...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat ik de muziek vet vind, maar de personen erachter kut.
Begin van de middag wat regen gehad, maar de rest van de dag was het prachtig weer!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee, toch?
En echt regenen gaat het toch niet vandaag.
Altijd goed om te horen!quote:Op zondag 10 juli 2011 09:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Begin van de middag wat regen gehad, maar de rest van de dag was het prachtig weer!
Goed feestje, gezellig. prachtige stage van de Hardstyle. Goeie setjes. Leuk volk. Betere sfeer als of defqon of Emporium. Goed vermaakt
Oeh, uh ik denkt dat het Abyss en Judge was. Gewoon lekker gevarieerd!quote:Op zondag 10 juli 2011 10:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Altijd goed om te horen!
Setje van de dag was voor jou van... ?
Ik ga douchen. Vanmiddag optreden.. ja, ik zit ook nog in een band met m'n industrialsmaak
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heldenmoment van de dag: Zatox die B2BW ff ertussendoor gooit!
B2BW wat een grafplaat is dat zeg! Die vocal doet nu al pijn in mijn kop terwijl ik hem (gelukkig) al een jaar niet meer heb gehoord.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben jij een van de weinigen der aarde die dat een vet nummer vindt![]()
Was Dreamfields uitverkocht trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |