James Stenbeck gaat toch nooit dood?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Jee, ookal wist hij dat hij ongeneeslijk ziek was, het blijft schokkend.
En waarom geloof je het niet?
Zeker, hij hoefde niet eens iets te zeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het een geweldige acteur, zeker in zijn rol als James.
Hij is irl deaud?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
James Stenbeck gaat toch nooit dood?!![]()
Ik vind sowieso dat ze allemaal maar raar ermee omgaan. En Jack weet ondertussen nog steeds van niks..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Het lijkt wel of Janet de enige is die inziet wat leukemie is ... de rest doet net alsof Liberty bijv. blaaskanker heeft, waarbij de overlevingskans 80% is. Leukemie daarentegen is veel dodelijker.
Iew nee ik vind Emily helemaal niet zo leuk.quote:Ik vind het echt zo jammer dat Emily nog steeds in coma ligt ... we hebben nog maar even te gaan en om dan zoveel tijd te "verspillen" door haar in de coma te laten?
Emily is toch een van mijn favoriete personages.
Jack had het te druk met Carly.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat ze allemaal maar raar ermee omgaan. En Jack weet ondertussen nog steeds van niks..
[..]
Iew nee ik vind Emily helemaal niet zo leuk.
Ja, die vingers naar haar mond, heel zenuwachtig, alsof ze aan het doordraaien is. Heb nog nooit iemand zo zien doen, vooral niet op tv. Als ze bang is, dan zie je het heel goed.quote:
Ja inderdaad zeg, lijkt me een behoorlijk saai stel. Degelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die vingers naar haar mond, heel zenuwachtig, alsof ze aan het doordraaien is. Heb nog nooit iemand zo zien doen, vooral niet op tv. Als ze bang is, dan zie je het heel goed.
Ik vind het een raar idee dat ze met Holden getrouwd is. Vind ze niet zo bij elkaar passen eigenlijk.
Oh ja die kin, daar kun je niet omheen ook! Haha.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:44 schreef Skeletor het volgende:
Emily is ook 1 van mn favo karakters, ik stoor me niet echt aan wat jullie opnoemen.
Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik soms wat afgeleid raak door haar puntkin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Oh dat kan ik me juist wel voorstellen. Ik zet eerder mijn vraagtekens bij Carly en Andyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het een raar idee dat ze met Holden getrouwd is. Vind ze niet zo bij elkaar passen eigenlijk.
In my world is Carly gewoon in het echt ook met Jack hoor...quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me juist wel voorstellen. Ik zet eerder mijn vraagtekens bij Carly en Andy
Carly heeft btw ook weer de botoxspuit gevonden
Mijn beginperiode van Emily (de originele) is dat ze met broekie Paul heeft en dat Paul James neerschootquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:33 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Het ligt er net aan welke verhaallijn Emily heeft, in haar beginperiode met Hal vond ik haar bijvoorbeeld heel leuk. Momenteel word ik heel moe van dat gezeur over dat ze een kind wil (voor die coma dan) maar ik vind het verder een prima actrice.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
In my world is Carly gewoon in het echt ook met Jack hoor...![]()
Ben benieuwd want tot nu toe vind ik het een behoorlijke ZAK! Hahahaquote:
Oh trouwens ook lekker als je op hem googled, staat een dikke vette SPOILER tussen de afbeeldingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh trouwens ook lekker als je op hem googled, staat een dikke vette SPOILER tussen de afbeeldingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Just sayin'![]()
Ja he?! Toch wel jammer eigenlijk.quote:
quote:
waarom is hij lekker dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja he?! Toch wel jammer eigenlijk.
eh, jammer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja he?! Toch wel jammer eigenlijk.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die Noah begint me nu ook een beetje de keel uit te hangen.
@Madame Paon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer meer Bob en Kim.
En Barbara is ook weer vaker te zien.
Nu Lucinda nog.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]ik schrok een beetje toen ik bob en kim zag, zo oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer meer Bob en Kim.
Nu Lucinda nog.![]()
Ze zijn dan ook al 76 en 77 jaar oud.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik schrok een beetje toen ik bob en kim zag, zo oud
Ik heb alles al gezienquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh trouwens ook lekker als je op hem googled, staat een dikke vette SPOILER tussen de afbeeldingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Just sayin'![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verschrikkelijk!
Hoe lang gaat die Meg-Damian verhaallijn nog door?
Ik weet het.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat meen je nietverschrikkelijk!
Hoe lang gaat die Meg-Damian verhaallijn nog door?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet het.Oke, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet het.Misschien handig als je een pm stuurt of zo'n direct bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alles al gezien en moet ook oppassen wat geweest is.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ja, maar het is wel vervelend voor mensen die het echt niet willen weten, en ook niet in de verleiding willen komen om te kijken. Kan me herinneren dat er al ooit iets over geschreven was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef Madame_Paon het volgende:
... daarom staat het ook in een spoiler.
Volgens mij ging het over dat ik bepaalde "spoilers" tussen spoilertags moest zetten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel vervelend voor mensen die het echt niet willen weten, en ook niet in de verleiding willen komen om te kijken. Kan me herinneren dat er al ooit iets over geschreven was.
Ik klikte soms ook op een spoiler, in een ander topic, en dan staat er veel meer dan wat gevraagd was en wat ik absoluut niet wilde weten, vandaar. Het verpest het kijkplezier als je al weet als er in geuren in kleuren bepaalde dingen aan de orde komen.
ATWT #44 James Stenbeck never dies!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over dat ik bepaalde "spoilers" tussen spoilertags moest zetten.
Dat doe ik nu en ik heb alleen maar neergezet wat er gevraagd was en niet al te gedetailleerd.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ATWT #44 James Stenbeck never dies!
Ben ik nou gek geworden of ging het over Noah?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was een constatering, geen spoiler. Ik ben blij dat Barbara, Bob en Kim nu meer te zien zijn dan een tijd geleden, en ik bedoelde dus dat ik het jammer vind dat Lucinda niet zo vaak te zien is.
De link die je had gepost, leidde naar dit bericht:quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik nou gek geworden of ging het over Noah?!
Ik dacht dat je het over dat stukje daar onder had.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
*spoiler onder spoilertags*
Weer meer Bob en Kim.
Nu Lucinda nog.
Nee, wat er allemaal in de spoiler stond was veel meer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De link die je had gepost, leidde naar dit bericht:
[..]
Ik dacht dat je het over dat stukje daar onder had.
Maar ik kan best dingen vertellen over de pm ipv in spoilers.
Maar dan zou het wel fijn zijn als die dingen ook in pm's gevraagd worden, anders worden andere mensen alsnog nieuwsgierig.
Dan moet je gewoon niet met mobiel dit topic bekijken of niet verder scrollen zodra je SPOILER ziet staan. Ik vind dat spoilers hier prima kunnen af en toe, dat mensen dan op mobiel gaan en het alsnog zien of zichzelf niet in kunnen houden vind ik eigen schuld hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Gaan jullie nog even verder? Dat is leuker dan ATWT! Btw spoilers doen het niet bij mensen die met een telefoon fokken
nou wordt ie helemaal mooi!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet met mobiel dit topic bekijken of niet verder scrollen zodra je SPOILER ziet staan. Ik vind dat spoilers hier prima kunnen af en toe, dat mensen dan op mobiel gaan en het alsnog zien of zichzelf niet in kunnen houden vind ik eigen schuld hoor.
iehh hell no die gast is echt fucking uglyquote:
die horen gewoon bij elkaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat heeft iedereen toch met carly en jack
quote:Op donderdag 7 juli 2011 05:39 schreef SeaOfLove het volgende:
MEG IS PERMANENT BESCHADIGD DOOR DAMIAN! Zo lees daar maar even overheen
WAT.DOE.JE.?quote:
Ga je in elk topic zeggen dat ze maar even moeten kappen met spoilers omdat jij toevallig op je telefoon internet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 05:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nou wordt ie helemaal mooi!er is al vaak genoeg wat gezegd over spoilers en omdat ik dus inet via foon doe dan moet ik dit topic maar overslaan? Er valt btw niks overheen te lezen. Het staat er gewoon. Btw ik ben team madame paon, ik heb niet echt het idee dat zij spoilert. Of ze doet het erg slecht
Mee eens!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef missyB het volgende:
hallo, je bent toch zelf verantwoordelijk als je een spoiler leest.
alle info is zo overal op inet te vinden.
het staat niet voor niets al onder spoilers ga een ander niet de schuld geven omdat jij zo nodig op een spoiler gaat klikken omdat je je eigen nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.
ik kom haar alleen maar tegen in dit topic! Of hem, whateverquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je in elk topic zeggen dat ze maar even moeten kappen met spoilers omdat jij toevallig op je telefoon internet?
Volgens mij was de 'afspraak' dat spoilers af en toe gewoon mogen als er maar niet 10 posts achter elkaar in spoilers zijn.
Wie bedoel je met zij/hij?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik kom haar alleen maar tegen in dit topic! Of hem, whatever
Maar het valt me gewoon op dat zij/hij steeds op spoilers wordt aangesproken
Verder is er natuurlijk een spoilertopic voor degenen die zonodig moeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:28 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja Molly![]()
Even in een spoiler voor degenen die vanmiddag kijken inplaats van gisteravond laat:Arme Meg... Terwijl ze al die tijd gewoon al gelijk had!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik spoiler niet voor iets wat al is uitgezonden."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Exact. Ik vind dat mensen die 's middags kijken zelf de verantwoordelijkheid moeten nemen om niet voordat ze de uitzending hebben gezien, in dit topic te kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Arme Meg... Terwijl ze al die tijd gewoon al gelijk had!!!
Oh en ik spoiler niet voor iets wat al is uitgezonden.
wat is dat nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Exact. Ik vind dat mensen die 's middags kijken zelf de verantwoordelijkheid moeten nemen om niet voordat ze de uitzending hebben gezien, in dit topic te kijken.
quote:Damian was zowaar nog enger dan normaal. En dat wil wat zeggen.
Ik ben ondertussen weer bij: Molly.
Toen ze ging liegen door wat Damian gezegd had, was ik weer: Molly.
En daarvoor was ik: Molly.
Molly.Ze heeft het Holden eerder verteld dan ik had verwacht.
Beter laat dan nooit.
Heeft Mick Emily gehypnotiseerd of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is dat onzin?quote:
Met 3 uitzendtijden vind ik dat je best wendingen in spoiler kan zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoezo is dat onzin?
Als het al op RTL8 is geweest, is het niet nodig om het in een spoiler te zetten.
Dan heeft Frey ook voor niks alles over de cliff in spoiler gezet?? hij heeft de cliff al via RTL Lounge gezien, dus eigenlijk hadden wij dan niet in het GTST topic mogen komenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:48 schreef Madame_Paon het volgende:
En ik vind dat men best zelf de verantwoordelijkheid kan nemen om nog niet dit topic te kijken, als ze de uitzending niet hebben gezien en niet willen weten wat er gebeurt in de desbetreffende aflevering.
Zo kun je namelijk wel eeuwig doorgaan: want mensen die 's ochtends kijken, mogen dan ook niet zeggen wat er gebeurd is, omdat er ook mensen zijn die via RTL Gemist kijken.
Ik bedoel natuurlijk de zenders die iedereen heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan heeft Frey ook voor niks alles over de cliff in spoiler gezet?? hij heeft de cliff al via RTL Lounge gezien, dus eigenlijk hadden wij dan niet in het GTST topic mogen komen
Je hoeft ook niet te wachten met posten, het is wel fijn als bepaalde zaken (bijv. belangrijke plots e.d.) in spoiler komen te staan, zoals bijv. A_R heeft gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Sorry hoor maar ik ga echt geen 3 dagen wachten met posten over een aflevering totdat IEDEREEN de 3 afleveringen heeft kunnen zien...
Ik weet niet of iedereen RTL8 heeft, maar als je het heel zwart-wit bekijkt is dan je eigen verantwoordelijkheid of je wel of geen RTL Lounge hebt, en of je dus al wel of niet de cliff hebt kunnen zien ..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de zenders die iedereen heeft.
Niet iedereen heeft RTL Lounge, terwijl als 't goed is iedereen wel RTL8 heeft.
Ik ook niet, maar als je hem wel had gezien, wat had je dan gedaan?? ook verwacht dat mensen maar uit het GTST topic wegblijven omdat het al uitgezonden is, en dat het daarom niet meer in spoiler hoeft?quote:Ik heb de cliff van GTST nog niet eens kúnnen zien, omdat ik geen RTL Lounge heb.
qftquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Ik post hier al heel lang, maar er is nog nooit gespoilerd over een aflevering DIE AL IS UITGEZONDEN OP NATIONALE TELEVISIE.
Wat een gezeik zeg.
En dat is niet te vergelijken met GTST, wat ook op Lounge uitgezonden wordt WAT NIET IEDEREEN HEEFT.
Zo.
Weekend!
Sorry mijn reactie was nogal kort door de bocht, zit even niet zo lekker in mijn velquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Ik post hier al heel lang, maar er is nog nooit gespoilerd over een aflevering DIE AL IS UITGEZONDEN OP NATIONALE TELEVISIE.
Wat een gezeik zeg.
En dat is niet te vergelijken met GTST, wat ook op Lounge uitgezonden wordt WAT NIET IEDEREEN HEEFT.
Zo.
Weekend!
You're forgiven !quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sorry mijn reactie was nogal kort door de bocht, zit even niet zo lekker in mijn vel![]()
Een bepaalde quote schoot even in het verkeerde keelgat zegmaar..
Daar mag ik niks over zeggen. Ik weet hoe het afloopt, maar probeer niet te spoileren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef rooie60 het volgende:
Jullie geloven echt he dat die Mick James is?
Je kan het toch in spoiler zetten? mensen kiezen zelf of ze die lezen of nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over zeggen. Ik weet hoe het afloopt, maar probeer niet te spoileren.
Ik was heel erg overtuigd in het begin, maar toen die obsessie met Allison begon, ben ik gaan twijfelen; en nu al helemaal.. Volgens mij lijk het er idd op dat hij Emily in z'n macht heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef rooie60 het volgende:
Jullie geloven echt he dat die Mick James is?
Een simpel ja of nee zou voor mij al voldoende zijn. Meer vraagt ze niet, eigenlijk. En dan nog.... ik weet ook hoe het afloopt, maar voel me niet geroepen om het voor anderen te verpesten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over zeggen. Ik weet hoe het afloopt, maar probeer niet te spoileren.
Mooi, dus mensen die het willen weten, kunnen daar kijken. Verder lijkt het me stug dat je daardoor alles weet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:41 schreef rooie60 het volgende:
Ik lees de verhalenlijn van de spelers op de site soapcentral.com (who is who in Oakdale) dus ik weet het al langer.
Ik heb vast gemist wat Janet voor vreselijks gedaan heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar ik kan niet zeggen wat ik erover zou denken, als ik weet hoe het afloopt.
Dan houd je dat toch altijd in je achterhoofd.
------------------------------------------------------------------------------------
Janet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet Carly iets liefs, is het nog niet goed.
En Damian was zelfs nóg enger dan in de vorige aflevering. Ik wist niet eens dat dat mogelijk was.
Rustig maar......... nee niet alles meer nu ze ermee gestopt zijn,maar ik kon daar jaren voorruit lezen hoe en wat en ok alle relaties en kinderen en trouwerijen. En ik kijk al vanaf dat RTL hier in nederland is dus dat is ongeveer.........20 jaar??? en ik wist alles als eerste omdat de verhaalllijn van een personage erg ver ging daar maar nu al tijd niet meer bijgewerkt wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mooi, dus mensen die het willen weten, kunnen daar kijken. Verder lijkt het me stug dat je daardoor alles weet.
Carly bood Liberty een baan aan bij Monte Carlo, wat Liberty geweldig vond en wat haar wat afleiding bood, en Janet riep daarop dat ze bij haar dochter uit de buurt moest blijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb vast gemist wat Janet voor vreselijks gedaan heeft.
Weet niet precies welke uitzending geweest is, maar het is toch meestal Carly die vreselijk is.
Als je zoveel moeite voor wil doen, dan is er zeker een manier te vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:16 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Rustig maar......... nee niet alles meer nu ze ermee gestopt zijn,maar ik kon daar jaren voorruit lezen hoe en wat en ok alle relaties en kinderen en trouwerijen. En ik kijk al vanaf dat RTL hier in nederland is dus dat is ongeveer.........20 jaar??? en ik wist alles als eerste omdat de verhaalllijn van een personage erg ver ging daar maar nu al tijd niet meer bijgewerkt wordt.
Plus dat ik filmpjes keek op youtube duh...... en dan weet je ook bijna alles,als je wilt.
Ja, dat kan ik me nog herinneren, was er toen ook verrast over, maar tsja, van Carly kan je alles verwachten, en ze is natuurlijk een beetje stressed door de ziekte van haar dochter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Carly bood Liberty een baan aan bij Monte Carlo, wat Liberty geweldig vond en wat haar wat afleiding bood, en Janet riep daarop dat ze bij haar dochter uit de buurt moest blijven.
Het is alsof Janet niet eens wil dat haar dochter gelukkig is.
Ik vond het wel leuk om te zijn hoe blij Liberty van dat aanbod werdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Carly bood Liberty een baan aan bij Monte Carlo, wat Liberty geweldig vond en wat haar wat afleiding bood, en Janet riep daarop dat ze bij haar dochter uit de buurt moest blijven.
Het is alsof Janet niet eens wil dat haar dochter gelukkig is.
Wordt nog wel spannend met Janet dat weet ik wel hihi,nou ja spannend........quote:Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef rooie60 het volgende:
Je kan goed merken (vind ik) dat ze etegen het einde lopen,sommige verhaallijnen duren te lang,gezeik met Damien en Meg,Brad(geest) en Katy volgens mij weten ze zelf niet meer hoe een einde aan de serie te maken.
En waarom komt Molly weer? en Simon,gaan we ze allemaal weer zien???Roseanne ineens weer weg?rommelig hoor.
Hahaha klopt als je overal goed op gaat letten dan is er op iedereen wel wát op te merken,dat doodgepermanente haar van Emely danquote:Op maandag 11 juli 2011 10:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind dat kleine mondje van Liberty af en toe ook irritant. Dan trekt ze dat zo samen..
ik denk het, het werkt alleen meer op de lachspierenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:44 schreef alors het volgende:
meheh die kleurspoeling van Damian en dat bloempotkapsel, moet ie meer evil lijken met donker haar ofzo?
Deze reaktie moet ik quoten!quote:
Misschien had ie ze moeten verven voor zijn volgende rol...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:44 schreef alors het volgende:
meheh die kleurspoeling van Damian en dat bloempotkapsel, moet ie meer evil lijken met donker haar ofzo?
Nouja, niet overdrijven. Carly heeft het ook gedaan op instigatie van Craig (dacht ik).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Deze reaktie moet ik quoten!
Ik irriteer mij mateloos aan Janet, vervelend jankwijf is het.
Natuurlijk, ik zou ook me te pletter janken als mijn dochter zoiets overkomt maar dan weet ik nog wel wat belangrijk is voor haar: er zijn voor, samen knokken maar ook doorgaan met het leven zover mogelijk.
Carly wou haar daarmee helpen maar nee hoor ons kreng dacht weereens alleen aanzichzelf....diepe zucht pffffffffff...
Ja toen zat ik ook even zoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef Skeletor het volgende:
Dat Holden niet eens de moeite nam om achter Meg en Damien aan te gaan...![]()
Damien heeft Meg al geprobeerd te wurgen, waarom zou hij haar niet nog iets aandoen.
Maar nee, Lily is natuurlijk belangrijker dan zijn eigen zus
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:00 schreef Skeletor het volgende:
Ik accepteer geen enkel excuus![]()
Die enorme oogkleppen van Lily hebben haar hoofd vast wel beschermd tijdens het vallen dus Holden had haar gewoon moeten achterlaten. Dan was ons ook weer een jankende Molly bespaard gebleven.
Ik zeg win/win
Dat ook jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:55 schreef sherezade het volgende:
daarbij ook de slappe reactie dat Meg dood in een kist lig in de kamer![]()
![]()
![]()
![]()
En ook daar ben ik het volledig mee eensquote:en Noah en Luke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die mogen van mij op het vrachtschip mee met Damien naar verwegistan
hahahaha, ja hij had jaaaaren dat stomme kapsel met die kuif kan ik me nog herrinerenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop niet dat ze vanavond weer verdergaan met dat gedoe rond Noah.
Noah.![]()
![]()
Wat een lul.
Ik heb het gezeik van Noah allemaal al een keer gezien, en één keer was al één keer teveel ...
En Holden .... stoute Holden.
Maar het blijft toch een mooie man. In de jaren '80 was hij supersexy, nu is het een beetje een sukkeltje (met een lelijk kapsel), maar die ogen.![]()
Alleen hij moet maar niet gaan lachen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
"Eitjes oogsten..."![]()
Wat?!?!___________
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
"Eitjes oogsten..."![]()
Wat?!?!___________
als je IVF gaat doen,moet je idd eitjes oogsten,je krijgt n lading hormonen toegediend,zodat je er een heleboel aan maakt (rijp laat worden) en dan via de buikwand,haal je deze eitjes uit het ovarium weg zodat deze buiten het lichaam bevrucht kunnen worden. En ja dan kan je kiezen,of Paul's of Mick's zwemmersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
"Eitjes oogsten..."![]()
Wat?!?!___________
ik vond het ook nogal standaard eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
^ Heeft ie daarvoor een Emmy gekregen??![]()
Er zijn in ATWT scènes waarin ik hem stukken beter vind!
sowieso die hele verhaallijn begint me te vervelenen nu, ik wil wel weer eens wat anders zien...quote:
mij ook, het mag wel eens afgelopen zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
sowieso die hele verhaallijn begint me te vervelenen nu, ik wil wel weer eens wat anders zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Kijk je nog een keer?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Marie Wilson (Meg) is goed in het spelen van een doorgedraaid iemand.
Hoe ze ook uit haar ogen kijkt ... knettergek.
Best erg ook dat Luke het van Molly heeft moeten horen omdat Holden en Lily hem niks wilden vertellen ... alsof het nog een kind is.
Het is nu in ieder geval weer veel leuker om te kijken.
Op dat gezeik rond Noah na dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:
Dat was die van 1 februari 2010.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:06 schreef roos85 het volgende:
Weet iemand misschien welk nummer de aflevering had, waar de confrontatie tussen Holden en Damian in de haven plaats vond?
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een heerlijk onorthodox (en al helemaal on-Amerikaans) soappersonage, zo'n verademingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
jij moet naar de opticien, en ik zou er niet te lang mee wachten.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:41 schreef roos85 het volgende:
Is er soms een andere actrice die Teri speelt? Of moet ik hoognodig naar de opticien?
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
jij moet naar de opticien, en ik zou er niet te lang mee wachten.
Wel goed gespeeld door hem, dit stukje. Was inderdaad freaky.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mick die een gesprek heeft met James freaky
Hij is f*cking briljant!!!quote:
[ Bericht 66% gewijzigd door Madame_Paon op 27-07-2011 04:13:49 ]There's a lesson that you always have to learn
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Zooooo, dat was echt een leuke aflevering!
Helaas was het al te laat en was het programma al gecancelled toen dit werd uitgezonden.
Deze aflevering móet je echt zien.
De mooiste/opmerkelijkste dingen aan deze aflevering wat mij betreft:Reid is echt geweldig. Heerlijke humor (en gozer)!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af of er nog wat tussen Maddie en Hunter gaat gebeuren. Vind die twee ook schattig samen.
scherp jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
de boventanden van Mick zijn veul witter dan zijn ondertanden , tja dat valt mij dan weer op !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit op 2 maart 2010."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
was nogal opvallend idd ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
de boventanden van Mick zijn veul witter dan zijn ondertanden , tja dat valt mij dan weer op !
In zekere mate wel ja..quote:
Henry en Babs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:39 schreef alors het volgende:
Henry en Babstis wel lief maar ook awkward, ik vond zooo leuk met Vienna
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit op 2 maart 2010.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Je kijkt het altijd op RTL4?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef roos85 het volgende:
Het is dat het nog vroeg is, maar heb zo'n vermoeden dat de aflevering die zo komt het beste na het drinken van een flinke borrel te kijken is.
Ja kijk altijd op RTL4quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kijkt het altijd op RTL4?
Ik heb 'm gisteravond gezien op RTL8 en ik vond hem echt heel leuk.
Het vertrouwde gevoel van ATWT-kijken is weer een beetje terug.
Ik zou 'm zo nog een keer kunnen kijken.
5 uur is borreltijd tochquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef roos85 het volgende:
Het is dat het nog vroeg is, maar heb zo'n vermoeden dat de aflevering die zo komt het beste na het drinken van een flinke borrel te kijken is.
Al iets van 2 weken geleden. Confrontatie met Holden in de haven en nu is Damian vermist en is zijn portemenee (? Hoe schrijf je dat ook alweer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef roos85 het volgende:
Heb trouwens een aantal afleveringen gemist, is Damian al finito?
rose kan altijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is waar
Heb alleen rose in huis, schiet lekker op met dit weer
Nou ik zat ook al te kijken en volgens mij heeft ie tevéél tanden iets klopt er niet en manmanman wat erger ik me groen geel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
Whaha soms lijkt het daar idd wel op haha....quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zit te wachten tot mick zijn bovengebit eruit floept in zijn woede
Slecht gespeeld is het absoluut niet. De verhaallijn is bizar (en vooral die scene waarin Mick tegen James praat), maar hij acteert héél goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Nou ik zat ook al te kijken en volgens mij heeft ie tevéél tanden iets klopt er niet en manmanman wat erger ik me groen geel.
Heb gisteren na die stomme eenmansscene (james/mick) ATWT afgezet,zó vreselijk slecht gespeeld met zijn vieze gore vlashaartjes ook nog.
Je merkt wel.....écht veel soeps is het niet meer.
Yep ik ook!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Whaha soms lijkt het daar idd wel op haha....
Ik ben de verhaallijn nu wel zat rondom mick/James ik wil Carly en Jack actie!
Ik snap niet dat jij vind dat Mick goed acteert,de nepheid stráált ervan af met zijn rare tanden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Slecht gespeeld is het absoluut niet. De verhaallijn is bizar (en vooral die scene waarin Mick tegen James praat), maar hij acteert héél goed.
De TT zou trouwens best ook "Paul Ryan never dies!" kunnen zijn.
Alleen al de laatste 5 jaar is hij 3x neergeschoten. Eind 2005 door Emily omdat hij niet meer met haar wilde trouwen; eind 2008 door Dusty uit zelfverdediging en begin 2010 dus weer door Mick/James.
Z'n auto is begin 2008 opgeblazen door Craig, terwijl Paul op dat moment in de auto zat, en op de een of andere manier kwam hij er vanaf met alleen maar brandwonden op z'n rug ...Die nu al niet meer te zien zijn.
![]()
Halverwege 2007 is hij van een cliff gevallen.
Halverwege 2008 is hij nog door Derek in het water gedumpt, terwijl hij (losjes) vastgebonden zat.
Heeft halverwege 2008 nog Ethan uit die kuil gered en die kuil is daarna ingestort, maar toen was hij natuurlijk net op tijd weg.
En eind 2008 heeft hij ook nog een overdosis genomen.
En hij leeft nog steeds!
Omdat het echt een goede acteur is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:32 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij vind dat Mick goed acteert,de nepheid stráált ervan af met zijn rare tanden.
Dat een acteur "alleen maar" in soaps of series speelt, wil niks zeggen over iemands acteerkwaliteiten hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:44 schreef rooie60 het volgende:
Dáárom zie je hem zeker bijna alleen in soaps? (omdat ie zo goed is....)
Het is meer een theaterman met die onnatuurlijke onprettige stem,maar goed ieder zijn mening,ik vind hem niks,speelde ook maar in 2 films mee tot nu toe.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Nou ik zat ook al te kijken en volgens mij heeft ie tevéél tanden iets klopt er niet en manmanman wat erger ik me groen geel.
Heb gisteren na die stomme eenmansscene (james/mick) ATWT afgezet,zó vreselijk slecht gespeeld met zijn vieze gore vlashaartjes ook nog.
Je merkt wel.....écht veel soeps is het niet meer.
das waar ook. Ws ik ook half zitten slapenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hij sprong meer expres voor die vrachtauto.
Dat van Liberty iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ook, ik vind hem leuk![]()
Die verhaallijn met Liberty en haar leukemie gaat zeker ook oneindig duren![]()
Ik ben het nu al zat eigenlijk
écht wel!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat een acteur "alleen maar" in soaps of series speelt, wil niks zeggen over iemands acteerkwaliteiten hoor!
Absoluut niet.quote:
Ik word er ook helemaal niet goed van, ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat van Liberty iddEn Janet ben ik ook zat eigenlijk.. Jack moet gewoon weer snel terug naar Carly. Klaar pats boem!
hear hearquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik word er ook helemaal niet goed van, ben het helemaal met je eens.
Jack vindt dat hij bij hypocriete Janet moet blijven ivm zielige zieke Liberty, maar ondertussen loopt hypocriete Janet Dusty af te lebberen en is ze zo achterdochtig als de pest dat Carly weer iets met Jack wil en zou ze echt niet weten wat ze zonder Jack zou moeten bla bla blaaaat.
Alsof zij straks ook maar 1 seconde recht heeft om zich het slachtoffer te voelen als uitkomt dat Jack Carly wil (want dat komt natuurlijk uit)
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik word er ook helemaal niet goed van, ben het helemaal met je eens.
Jack vindt dat hij bij hypocriete Janet moet blijven ivm zielige zieke Liberty, maar ondertussen loopt hypocriete Janet Dusty af te lebberen en is ze zo achterdochtig als de pest dat Carly weer iets met Jack wil en zou ze echt niet weten wat ze zonder Jack zou moeten bla bla blaaaat.
Alsof zij straks ook maar 1 seconde recht heeft om zich het slachtoffer te voelen als uitkomt dat Jack Carly wil (want dat komt natuurlijk uit)
Heb je wel goed gekeken??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Slet Carly vindt het altijd moeilijk om van andermans kerel af te blijven.
Ze MOET altijd een vent hebben, vandaar dat ze zich nu weer gooit op Craig (om Jack jaloers te mand (Jack, de man van een ander, die ze niet meer verdient).
ThunderBitch is Anti-Carly. Vandaar.quote:
Inderdaad. Een grotere sloerie is er niet in ATWT. Toen ze het met Holden aanlegde, was voor mij helemaal de maat vol, een sleazy homewrecker is het.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ThunderBitch is Anti-Carly. Vandaar.
Ieder zn favorieten he...
Nope, mick/James kwam de boel verstoren, en Alison is er toen vandoor gegaan met mick/Jamesquote:Op zondag 31 juli 2011 14:20 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het eigenlijk nog afgelopen in die kerk?
Gaan ze nog trouwen nu?
En is nog steeds weg??quote:Op zondag 31 juli 2011 14:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Nope, mick/James kwam de boel verstoren, en Alison is er toen vandoor gegaan met mick/James
Ben je Brad & Henry soms vergeten? Zelfde soap hoor...quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:38 schreef rooie60 het volgende:
James die in Mick kruipt.....gaat me toch écht te ver
een paar weken geleden nam Brad nog het lichaam over van henryquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:38 schreef rooie60 het volgende:
Heb ik niet maar James die in Mick kruipt.....gaat me toch écht te ver,kinderachtige opmerking van je! ik zeg gewoon 'gezwets" voel jij je dan gelijk aangesproken zoiets doms te typen??hahahahah zielig.é®g jong zeker nog he?
Ook zoiets ja,ze weten van gekkigheid niet meer wat te doen nu het einde nadert.lekker afgeraffeld allemaal want de schrijvers wisten het ook niet meer.............quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:24 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
een paar weken geleden nam Brad nog het lichaam over van henryDoe s ff rustig zeg,mijn god.
De scenes die op dit moment in Nederland worden uitgezonden, waren al geschreven en grotendeels opgenomen toen bekend werd dat de show zou eindigen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Ook zoiets ja,ze weten van gekkigheid niet meer wat te doen nu het einde nadert.lekker afgeraffeld allemaal want de schrijvers wisten het ook niet meer.............
De onzin die we in de laatste maanden zagen heb ik bij elkaar nog nooit gezien in al die (wat zijn het??) 20 of 25 jaar dat ik kijk sinds het hier is.
Ja en LIsa (zag er goed uit) zou het ook leuk vinden als ze Seth,Elly en de bio ouders(kan ff niet op de naam komen) van Lilly nog n keer zouden laten langskomen....... en Lien (dochter Tom) en Bianca(dochter Lucinda) Siera,Julia(moeder Aaron) ik zal het érg missen!!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De scenes die op dit moment in Nederland worden uitgezonden, waren al geschreven en grotendeels opgenomen toen bekend werd dat de show zou eindigen.
Ze wisten toen dus nog niet zeker dat de soap zou worden stopgezet.
Ik vind het zelf in ieder geval al een stuk beter dan een paar maanden geleden met dat gedoe rond Riley/Adam en die Misery-rip-offverhaallijn met Holden in Kentucky, maar dat is ook niet zo moeilijk.
Het is nog maar een aantal maanden te zien, dus ik ga er van genieten ook.
Vooral nu Babs, Kim en Bob weer meer te zien zijn.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:56 schreef sherezade het volgende:
sowieso Lily, van mij hadden ze het personage gelijk eruit mogen schrijven toen Martha de serie verliet...ik ben echt Lily moe
Niet echt een spoiler, maar:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:52 schreef Skeletor het volgende:
Ik weet niet hoe de serie eindigt maar het had leuk geweest als ze de oude Lily weer terug lieten komen om alsnog met Holden te eindigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Hahaha ja, vandaag weer lekker zoenen met 'm. En als hij vraagt waarom het dan niet kan, zegt Janet: 'ik weet het niet!'. Euh... misschien omdat je getrouwd bent? Beetje sleazy. Geef Carly groot gelijk als ze het tegen Jack gaat zeggen, al is ze de laatste tijd zo ruimdenkend en meelevend dat ze het misschien nog niet eens meteen doet... Zou wel goed zijn, Janet en Dusty en Carly en Jack, zo hoort het!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:56 schreef alors het volgende:
Weheeh Carly zet geen stap verkeerd en heeft haar leven gebeterdItt tot sloerie Janet, die een beetje loopt te seksen met milfhunter Dusty
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn, Janet en Dusty en Carly en Jack, zo hoort het!
Tja ik ben ook een beetje teleurgesteld.. Ik begin me ook gewoon aan haar te ergeren. Misschien ook omdat ik het er bovenop ook wel weer jammer vindt voor Carly..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Janet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een verschrikkelijke, hypocriete bitch.
Toen ze de serie in kwam, was ze heel anders. Een heel stuk leuker ook.
Dit is evengoed waar..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:40 schreef Madame_Paon het volgende:
JanetLily .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een verschrikkelijke, hypocriete bitch.
Dat ook. Maar op dit moment stoor ik me meer aan Janet.quote:
Oh Phulease...... als je kerel intrekt bij je ex, en noem al die zaken maar op, en er is een man die zich voor je uitslooft en er gebeurt een keer wat, na hele lange tijd, dan snap ik dat wel. Ik vond zelfs dat ze het teveel en te lang heeft tegengehouden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat Jack bij Janet blijft omdat ze hem nodig heeft, is ook niet helemaal waar. Ze heeft tot nu toe veel meer aan Dusty gehad.
Dit kun je niet menen ...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh Phulease...... als je kerel intrekt bij je ex, en noem al die zaken maar op, en er is een man die zich voor je uitslooft en er gebeurt een keer wat, na hele lange tijd, dan snap ik dat wel. Ik vond zelfs dat ze het teveel en te lang heeft tegengehouden.
Je zult maar overtuigd zijn van het feit dat je bij je man moet blijven, dan worstel je wel met jezelf, zelfs als zijn ex als een donkere schaduw heeft gehangen over je huwelijk.
Ik had Carly al veel eerder haar congé gegeven en dan was het wellicht niet zo ver gekomen.
Maar end goed al goed hopelijk, Janet verdient een echte man, die haar op waarde kan schatten en niet for old times sake.
Phulease. Dat je vreemdgaat omdat je je totaal verloren en in de steek gelaten voelt (vanwege intrekken bij ex enz enz), oké. Niet goed te praten, maar daar zou je enigszins begrip voor kunnen opbrengen. Maar dat ze er nu, terwijl Jack er alles aan doet om haar te helpen, toch voor kiest om Dusty weer eens lekker uitgebreid te zoenen, maakt haar op dit moment toch echt het grootste kreng uit Oakdalequote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh Phulease...... als je kerel intrekt bij je ex, en noem al die zaken maar op, en er is een man die zich voor je uitslooft en er gebeurt een keer wat, na hele lange tijd, dan snap ik dat wel. Ik vond zelfs dat ze het teveel en te lang heeft tegengehouden.
Ja, dat meen ik wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen ...
Jack was een tijd geleden degene die fout zat, maar Janet heeft hem ondertussen al meerdere keren het huis uitgezet, maar denkt hem te kunnen terugnemen wanneer ze maar wil.
En ze mag ondertussen ook vreemdgaan met Dusty, en tegelijkertijd Jack verwijten dat hij teveel tijd met Carly doorbrengt. Hoezo hypocriet?
En daarnaast Carly weer verbieden met Liberty om te gaan, terwijl Carly Liberty juist helpt positief te blijven door dat designen. Maar Janet denkt weer eens alleen aan zichzelf, en niet aan wat dit met Liberty doet.
En ook nog eens kind willen nemen alleen om een donor te hebben voor Liberty, terwijl haar huwelijk slecht is en ze allebei vreemdgaan? En dan dat ook nog eens tegen Carly vertellen, terwijl Jack het er nog niet eens mee eens was.
Wat een verschrikkelijk mens.
Jack is eigenlijk a little too late.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:49 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Phulease. Dat je vreemdgaat omdat je je totaal verloren en in de steek gelaten voelt (vanwege intrekken bij ex enz enz), oké. Niet goed te praten, maar daar zou je enigszins begrip voor kunnen opbrengen. Maar dat ze er nu, terwijl Jack er alles aan doet om haar te helpen, toch voor kiest om Dusty weer eens lekker uitgebreid te zoenen, maakt haar op dit moment toch echt het grootste kreng uit OakdaleEn dan ook nog eens een baby willen om deze redenen...
Ben het niet vaak met je eens,maar nu welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen ...
Jack was een tijd geleden degene die fout zat, maar Janet heeft hem ondertussen al meerdere keren het huis uitgezet, maar denkt hem te kunnen terugnemen wanneer ze maar wil.
En ze mag ondertussen ook vreemdgaan met Dusty, en tegelijkertijd Jack verwijten dat hij teveel tijd met Carly doorbrengt. Hoezo hypocriet?
En daarnaast Carly weer verbieden met Liberty om te gaan, terwijl Carly Liberty juist helpt positief te blijven door dat designen. Maar Janet denkt weer eens alleen aan zichzelf, en niet aan wat dit met Liberty doet.
En ook nog eens kind willen nemen alleen om een donor te hebben voor Liberty, terwijl haar huwelijk slecht is en ze allebei vreemdgaan? En dan dat ook nog eens tegen Carly vertellen, terwijl Jack het er nog niet eens mee eens was.
Wat een verschrikkelijk mens.
Ik ben niemands team, I just tell it like it is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens,maar nu wel
Team Carly
ieder heeft gewoon zijn eigen visiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niemands team, I just tell it like it is.
Nee, jij vertelt hoe jij er over denkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niemands team, I just tell it like it is.
I tell it like it is. Ik heb geen echte favorieten en kan dus redelijk objectief de zaak bekijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, jij vertelt hoe jij er over denkt.
Net als ik en alle anderen hier.
Mening ≠ feit.
Ahum. Je staat anders wel behoorlijk duidelijk aan Janets kant. Dat noem ik nou niet bepaald objectief.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
I tell it like it is. Ik heb geen echte favorieten en kan dus redelijk objectief de zaak bekijken.
Nee je vertelt je eigen mening, en jouw mening (en die van ons) is niet de waarheid.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
I tell it like it is. Ik heb geen echte favorieten en kan dus redelijk objectief de zaak bekijken.
Ik heb ook met kromme tenen gezeten b.v. toenJanet zo aan het zeuren was over de zwangerschap van Libby.
Het heeft hooguit te maken met eigen waarden en normen die misschien zwaarder tellen of gewoon rationeel dingen bekijken, daar waar het nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |