SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit op 2 maart 2010."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
was nogal opvallend idd ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
de boventanden van Mick zijn veul witter dan zijn ondertanden , tja dat valt mij dan weer op !
In zekere mate wel ja..quote:
Henry en Babs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:39 schreef alors het volgende:
Henry en Babstis wel lief maar ook awkward, ik vond zooo leuk met Vienna
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit op 2 maart 2010.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Je kijkt het altijd op RTL4?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef roos85 het volgende:
Het is dat het nog vroeg is, maar heb zo'n vermoeden dat de aflevering die zo komt het beste na het drinken van een flinke borrel te kijken is.
Ja kijk altijd op RTL4quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kijkt het altijd op RTL4?
Ik heb 'm gisteravond gezien op RTL8 en ik vond hem echt heel leuk.
Het vertrouwde gevoel van ATWT-kijken is weer een beetje terug.
Ik zou 'm zo nog een keer kunnen kijken.
5 uur is borreltijd tochquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef roos85 het volgende:
Het is dat het nog vroeg is, maar heb zo'n vermoeden dat de aflevering die zo komt het beste na het drinken van een flinke borrel te kijken is.
Al iets van 2 weken geleden. Confrontatie met Holden in de haven en nu is Damian vermist en is zijn portemenee (? Hoe schrijf je dat ook alweer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef roos85 het volgende:
Heb trouwens een aantal afleveringen gemist, is Damian al finito?
rose kan altijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is waar
Heb alleen rose in huis, schiet lekker op met dit weer
Nou ik zat ook al te kijken en volgens mij heeft ie tevéél tanden iets klopt er niet en manmanman wat erger ik me groen geel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
de boventanden van Mick zijn veul witter dan zijn ondertanden , tja dat valt mij dan weer op !
Whaha soms lijkt het daar idd wel op haha....quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zit te wachten tot mick zijn bovengebit eruit floept in zijn woede
Slecht gespeeld is het absoluut niet. De verhaallijn is bizar (en vooral die scene waarin Mick tegen James praat), maar hij acteert héél goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Nou ik zat ook al te kijken en volgens mij heeft ie tevéél tanden iets klopt er niet en manmanman wat erger ik me groen geel.
Heb gisteren na die stomme eenmansscene (james/mick) ATWT afgezet,zó vreselijk slecht gespeeld met zijn vieze gore vlashaartjes ook nog.
Je merkt wel.....écht veel soeps is het niet meer.
Yep ik ook!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Whaha soms lijkt het daar idd wel op haha....
Ik ben de verhaallijn nu wel zat rondom mick/James ik wil Carly en Jack actie!
Ik snap niet dat jij vind dat Mick goed acteert,de nepheid stráált ervan af met zijn rare tanden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Slecht gespeeld is het absoluut niet. De verhaallijn is bizar (en vooral die scene waarin Mick tegen James praat), maar hij acteert héél goed.
De TT zou trouwens best ook "Paul Ryan never dies!" kunnen zijn.
Alleen al de laatste 5 jaar is hij 3x neergeschoten. Eind 2005 door Emily omdat hij niet meer met haar wilde trouwen; eind 2008 door Dusty uit zelfverdediging en begin 2010 dus weer door Mick/James.
Z'n auto is begin 2008 opgeblazen door Craig, terwijl Paul op dat moment in de auto zat, en op de een of andere manier kwam hij er vanaf met alleen maar brandwonden op z'n rug ...Die nu al niet meer te zien zijn.
![]()
Halverwege 2007 is hij van een cliff gevallen.
Halverwege 2008 is hij nog door Derek in het water gedumpt, terwijl hij (losjes) vastgebonden zat.
Heeft halverwege 2008 nog Ethan uit die kuil gered en die kuil is daarna ingestort, maar toen was hij natuurlijk net op tijd weg.
En eind 2008 heeft hij ook nog een overdosis genomen.
En hij leeft nog steeds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Omdat het echt een goede acteur is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:32 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij vind dat Mick goed acteert,de nepheid stráált ervan af met zijn rare tanden.
Dat een acteur "alleen maar" in soaps of series speelt, wil niks zeggen over iemands acteerkwaliteiten hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:44 schreef rooie60 het volgende:
Dáárom zie je hem zeker bijna alleen in soaps? (omdat ie zo goed is....)
Het is meer een theaterman met die onnatuurlijke onprettige stem,maar goed ieder zijn mening,ik vind hem niks,speelde ook maar in 2 films mee tot nu toe.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Nou ik zat ook al te kijken en volgens mij heeft ie tevéél tanden iets klopt er niet en manmanman wat erger ik me groen geel.
Heb gisteren na die stomme eenmansscene (james/mick) ATWT afgezet,zó vreselijk slecht gespeeld met zijn vieze gore vlashaartjes ook nog.
Je merkt wel.....écht veel soeps is het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |