scherp jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
de boventanden van Mick zijn veul witter dan zijn ondertanden , tja dat valt mij dan weer op !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit op 2 maart 2010."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
was nogal opvallend idd ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
de boventanden van Mick zijn veul witter dan zijn ondertanden , tja dat valt mij dan weer op !
In zekere mate wel ja..quote:
Henry en Babs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:39 schreef alors het volgende:
Henry en Babstis wel lief maar ook awkward, ik vond zooo leuk met Vienna
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit op 2 maart 2010.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Je kijkt het altijd op RTL4?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef roos85 het volgende:
Het is dat het nog vroeg is, maar heb zo'n vermoeden dat de aflevering die zo komt het beste na het drinken van een flinke borrel te kijken is.
Ja kijk altijd op RTL4quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kijkt het altijd op RTL4?
Ik heb 'm gisteravond gezien op RTL8 en ik vond hem echt heel leuk.
Het vertrouwde gevoel van ATWT-kijken is weer een beetje terug.
Ik zou 'm zo nog een keer kunnen kijken.
5 uur is borreltijd tochquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef roos85 het volgende:
Het is dat het nog vroeg is, maar heb zo'n vermoeden dat de aflevering die zo komt het beste na het drinken van een flinke borrel te kijken is.
Al iets van 2 weken geleden. Confrontatie met Holden in de haven en nu is Damian vermist en is zijn portemenee (? Hoe schrijf je dat ook alweer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef roos85 het volgende:
Heb trouwens een aantal afleveringen gemist, is Damian al finito?
rose kan altijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is waar
Heb alleen rose in huis, schiet lekker op met dit weer
Nou ik zat ook al te kijken en volgens mij heeft ie tevéél tanden iets klopt er niet en manmanman wat erger ik me groen geel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
Whaha soms lijkt het daar idd wel op haha....quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zit te wachten tot mick zijn bovengebit eruit floept in zijn woede
Slecht gespeeld is het absoluut niet. De verhaallijn is bizar (en vooral die scene waarin Mick tegen James praat), maar hij acteert héél goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Nou ik zat ook al te kijken en volgens mij heeft ie tevéél tanden iets klopt er niet en manmanman wat erger ik me groen geel.
Heb gisteren na die stomme eenmansscene (james/mick) ATWT afgezet,zó vreselijk slecht gespeeld met zijn vieze gore vlashaartjes ook nog.
Je merkt wel.....écht veel soeps is het niet meer.
Yep ik ook!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Whaha soms lijkt het daar idd wel op haha....
Ik ben de verhaallijn nu wel zat rondom mick/James ik wil Carly en Jack actie!
Ik snap niet dat jij vind dat Mick goed acteert,de nepheid stráált ervan af met zijn rare tanden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Slecht gespeeld is het absoluut niet. De verhaallijn is bizar (en vooral die scene waarin Mick tegen James praat), maar hij acteert héél goed.
De TT zou trouwens best ook "Paul Ryan never dies!" kunnen zijn.
Alleen al de laatste 5 jaar is hij 3x neergeschoten. Eind 2005 door Emily omdat hij niet meer met haar wilde trouwen; eind 2008 door Dusty uit zelfverdediging en begin 2010 dus weer door Mick/James.
Z'n auto is begin 2008 opgeblazen door Craig, terwijl Paul op dat moment in de auto zat, en op de een of andere manier kwam hij er vanaf met alleen maar brandwonden op z'n rug ...Die nu al niet meer te zien zijn.
![]()
Halverwege 2007 is hij van een cliff gevallen.
Halverwege 2008 is hij nog door Derek in het water gedumpt, terwijl hij (losjes) vastgebonden zat.
Heeft halverwege 2008 nog Ethan uit die kuil gered en die kuil is daarna ingestort, maar toen was hij natuurlijk net op tijd weg.
En eind 2008 heeft hij ook nog een overdosis genomen.
En hij leeft nog steeds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Omdat het echt een goede acteur is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:32 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij vind dat Mick goed acteert,de nepheid stráált ervan af met zijn rare tanden.
Dat een acteur "alleen maar" in soaps of series speelt, wil niks zeggen over iemands acteerkwaliteiten hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:44 schreef rooie60 het volgende:
Dáárom zie je hem zeker bijna alleen in soaps? (omdat ie zo goed is....)
Het is meer een theaterman met die onnatuurlijke onprettige stem,maar goed ieder zijn mening,ik vind hem niks,speelde ook maar in 2 films mee tot nu toe.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Nou ik zat ook al te kijken en volgens mij heeft ie tevéél tanden iets klopt er niet en manmanman wat erger ik me groen geel.
Heb gisteren na die stomme eenmansscene (james/mick) ATWT afgezet,zó vreselijk slecht gespeeld met zijn vieze gore vlashaartjes ook nog.
Je merkt wel.....écht veel soeps is het niet meer.
das waar ook. Ws ik ook half zitten slapenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hij sprong meer expres voor die vrachtauto.
Dat van Liberty iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ook, ik vind hem leuk![]()
Die verhaallijn met Liberty en haar leukemie gaat zeker ook oneindig duren![]()
Ik ben het nu al zat eigenlijk
écht wel!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat een acteur "alleen maar" in soaps of series speelt, wil niks zeggen over iemands acteerkwaliteiten hoor!
Absoluut niet.quote:
Ik word er ook helemaal niet goed van, ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat van Liberty iddEn Janet ben ik ook zat eigenlijk.. Jack moet gewoon weer snel terug naar Carly. Klaar pats boem!
hear hearquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik word er ook helemaal niet goed van, ben het helemaal met je eens.
Jack vindt dat hij bij hypocriete Janet moet blijven ivm zielige zieke Liberty, maar ondertussen loopt hypocriete Janet Dusty af te lebberen en is ze zo achterdochtig als de pest dat Carly weer iets met Jack wil en zou ze echt niet weten wat ze zonder Jack zou moeten bla bla blaaaat.
Alsof zij straks ook maar 1 seconde recht heeft om zich het slachtoffer te voelen als uitkomt dat Jack Carly wil (want dat komt natuurlijk uit)
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik word er ook helemaal niet goed van, ben het helemaal met je eens.
Jack vindt dat hij bij hypocriete Janet moet blijven ivm zielige zieke Liberty, maar ondertussen loopt hypocriete Janet Dusty af te lebberen en is ze zo achterdochtig als de pest dat Carly weer iets met Jack wil en zou ze echt niet weten wat ze zonder Jack zou moeten bla bla blaaaat.
Alsof zij straks ook maar 1 seconde recht heeft om zich het slachtoffer te voelen als uitkomt dat Jack Carly wil (want dat komt natuurlijk uit)
Heb je wel goed gekeken??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Slet Carly vindt het altijd moeilijk om van andermans kerel af te blijven.
Ze MOET altijd een vent hebben, vandaar dat ze zich nu weer gooit op Craig (om Jack jaloers te mand (Jack, de man van een ander, die ze niet meer verdient).
ThunderBitch is Anti-Carly. Vandaar.quote:
Inderdaad. Een grotere sloerie is er niet in ATWT. Toen ze het met Holden aanlegde, was voor mij helemaal de maat vol, een sleazy homewrecker is het.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ThunderBitch is Anti-Carly. Vandaar.
Ieder zn favorieten he...
Nope, mick/James kwam de boel verstoren, en Alison is er toen vandoor gegaan met mick/Jamesquote:Op zondag 31 juli 2011 14:20 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het eigenlijk nog afgelopen in die kerk?
Gaan ze nog trouwen nu?
En is nog steeds weg??quote:Op zondag 31 juli 2011 14:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Nope, mick/James kwam de boel verstoren, en Alison is er toen vandoor gegaan met mick/James
Ben je Brad & Henry soms vergeten? Zelfde soap hoor...quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:38 schreef rooie60 het volgende:
James die in Mick kruipt.....gaat me toch écht te ver
een paar weken geleden nam Brad nog het lichaam over van henryquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:38 schreef rooie60 het volgende:
Heb ik niet maar James die in Mick kruipt.....gaat me toch écht te ver,kinderachtige opmerking van je! ik zeg gewoon 'gezwets" voel jij je dan gelijk aangesproken zoiets doms te typen??hahahahah zielig.é®g jong zeker nog he?
Ook zoiets ja,ze weten van gekkigheid niet meer wat te doen nu het einde nadert.lekker afgeraffeld allemaal want de schrijvers wisten het ook niet meer.............quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:24 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
een paar weken geleden nam Brad nog het lichaam over van henryDoe s ff rustig zeg,mijn god.
De scenes die op dit moment in Nederland worden uitgezonden, waren al geschreven en grotendeels opgenomen toen bekend werd dat de show zou eindigen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Ook zoiets ja,ze weten van gekkigheid niet meer wat te doen nu het einde nadert.lekker afgeraffeld allemaal want de schrijvers wisten het ook niet meer.............
De onzin die we in de laatste maanden zagen heb ik bij elkaar nog nooit gezien in al die (wat zijn het??) 20 of 25 jaar dat ik kijk sinds het hier is.
Ja en LIsa (zag er goed uit) zou het ook leuk vinden als ze Seth,Elly en de bio ouders(kan ff niet op de naam komen) van Lilly nog n keer zouden laten langskomen....... en Lien (dochter Tom) en Bianca(dochter Lucinda) Siera,Julia(moeder Aaron) ik zal het érg missen!!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De scenes die op dit moment in Nederland worden uitgezonden, waren al geschreven en grotendeels opgenomen toen bekend werd dat de show zou eindigen.
Ze wisten toen dus nog niet zeker dat de soap zou worden stopgezet.
Ik vind het zelf in ieder geval al een stuk beter dan een paar maanden geleden met dat gedoe rond Riley/Adam en die Misery-rip-offverhaallijn met Holden in Kentucky, maar dat is ook niet zo moeilijk.
Het is nog maar een aantal maanden te zien, dus ik ga er van genieten ook.
Vooral nu Babs, Kim en Bob weer meer te zien zijn.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:56 schreef sherezade het volgende:
sowieso Lily, van mij hadden ze het personage gelijk eruit mogen schrijven toen Martha de serie verliet...ik ben echt Lily moe
Niet echt een spoiler, maar:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:52 schreef Skeletor het volgende:
Ik weet niet hoe de serie eindigt maar het had leuk geweest als ze de oude Lily weer terug lieten komen om alsnog met Holden te eindigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Hahaha ja, vandaag weer lekker zoenen met 'm. En als hij vraagt waarom het dan niet kan, zegt Janet: 'ik weet het niet!'. Euh... misschien omdat je getrouwd bent? Beetje sleazy. Geef Carly groot gelijk als ze het tegen Jack gaat zeggen, al is ze de laatste tijd zo ruimdenkend en meelevend dat ze het misschien nog niet eens meteen doet... Zou wel goed zijn, Janet en Dusty en Carly en Jack, zo hoort het!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:56 schreef alors het volgende:
Weheeh Carly zet geen stap verkeerd en heeft haar leven gebeterdItt tot sloerie Janet, die een beetje loopt te seksen met milfhunter Dusty
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn, Janet en Dusty en Carly en Jack, zo hoort het!
Tja ik ben ook een beetje teleurgesteld.. Ik begin me ook gewoon aan haar te ergeren. Misschien ook omdat ik het er bovenop ook wel weer jammer vindt voor Carly..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Janet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een verschrikkelijke, hypocriete bitch.
Toen ze de serie in kwam, was ze heel anders. Een heel stuk leuker ook.
Dit is evengoed waar..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:40 schreef Madame_Paon het volgende:
JanetLily .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een verschrikkelijke, hypocriete bitch.
Dat ook. Maar op dit moment stoor ik me meer aan Janet.quote:
Oh Phulease...... als je kerel intrekt bij je ex, en noem al die zaken maar op, en er is een man die zich voor je uitslooft en er gebeurt een keer wat, na hele lange tijd, dan snap ik dat wel. Ik vond zelfs dat ze het teveel en te lang heeft tegengehouden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat Jack bij Janet blijft omdat ze hem nodig heeft, is ook niet helemaal waar. Ze heeft tot nu toe veel meer aan Dusty gehad.
Dit kun je niet menen ...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh Phulease...... als je kerel intrekt bij je ex, en noem al die zaken maar op, en er is een man die zich voor je uitslooft en er gebeurt een keer wat, na hele lange tijd, dan snap ik dat wel. Ik vond zelfs dat ze het teveel en te lang heeft tegengehouden.
Je zult maar overtuigd zijn van het feit dat je bij je man moet blijven, dan worstel je wel met jezelf, zelfs als zijn ex als een donkere schaduw heeft gehangen over je huwelijk.
Ik had Carly al veel eerder haar congé gegeven en dan was het wellicht niet zo ver gekomen.
Maar end goed al goed hopelijk, Janet verdient een echte man, die haar op waarde kan schatten en niet for old times sake.
Phulease. Dat je vreemdgaat omdat je je totaal verloren en in de steek gelaten voelt (vanwege intrekken bij ex enz enz), oké. Niet goed te praten, maar daar zou je enigszins begrip voor kunnen opbrengen. Maar dat ze er nu, terwijl Jack er alles aan doet om haar te helpen, toch voor kiest om Dusty weer eens lekker uitgebreid te zoenen, maakt haar op dit moment toch echt het grootste kreng uit Oakdalequote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh Phulease...... als je kerel intrekt bij je ex, en noem al die zaken maar op, en er is een man die zich voor je uitslooft en er gebeurt een keer wat, na hele lange tijd, dan snap ik dat wel. Ik vond zelfs dat ze het teveel en te lang heeft tegengehouden.
Ja, dat meen ik wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen ...
Jack was een tijd geleden degene die fout zat, maar Janet heeft hem ondertussen al meerdere keren het huis uitgezet, maar denkt hem te kunnen terugnemen wanneer ze maar wil.
En ze mag ondertussen ook vreemdgaan met Dusty, en tegelijkertijd Jack verwijten dat hij teveel tijd met Carly doorbrengt. Hoezo hypocriet?
En daarnaast Carly weer verbieden met Liberty om te gaan, terwijl Carly Liberty juist helpt positief te blijven door dat designen. Maar Janet denkt weer eens alleen aan zichzelf, en niet aan wat dit met Liberty doet.
En ook nog eens kind willen nemen alleen om een donor te hebben voor Liberty, terwijl haar huwelijk slecht is en ze allebei vreemdgaan? En dan dat ook nog eens tegen Carly vertellen, terwijl Jack het er nog niet eens mee eens was.
Wat een verschrikkelijk mens.
Jack is eigenlijk a little too late.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:49 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Phulease. Dat je vreemdgaat omdat je je totaal verloren en in de steek gelaten voelt (vanwege intrekken bij ex enz enz), oké. Niet goed te praten, maar daar zou je enigszins begrip voor kunnen opbrengen. Maar dat ze er nu, terwijl Jack er alles aan doet om haar te helpen, toch voor kiest om Dusty weer eens lekker uitgebreid te zoenen, maakt haar op dit moment toch echt het grootste kreng uit OakdaleEn dan ook nog eens een baby willen om deze redenen...
Ben het niet vaak met je eens,maar nu welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen ...
Jack was een tijd geleden degene die fout zat, maar Janet heeft hem ondertussen al meerdere keren het huis uitgezet, maar denkt hem te kunnen terugnemen wanneer ze maar wil.
En ze mag ondertussen ook vreemdgaan met Dusty, en tegelijkertijd Jack verwijten dat hij teveel tijd met Carly doorbrengt. Hoezo hypocriet?
En daarnaast Carly weer verbieden met Liberty om te gaan, terwijl Carly Liberty juist helpt positief te blijven door dat designen. Maar Janet denkt weer eens alleen aan zichzelf, en niet aan wat dit met Liberty doet.
En ook nog eens kind willen nemen alleen om een donor te hebben voor Liberty, terwijl haar huwelijk slecht is en ze allebei vreemdgaan? En dan dat ook nog eens tegen Carly vertellen, terwijl Jack het er nog niet eens mee eens was.
Wat een verschrikkelijk mens.
Ik ben niemands team, I just tell it like it is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens,maar nu wel
Team Carly
ieder heeft gewoon zijn eigen visiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niemands team, I just tell it like it is.
Nee, jij vertelt hoe jij er over denkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niemands team, I just tell it like it is.
I tell it like it is. Ik heb geen echte favorieten en kan dus redelijk objectief de zaak bekijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, jij vertelt hoe jij er over denkt.
Net als ik en alle anderen hier.
Mening ≠ feit.
Ahum. Je staat anders wel behoorlijk duidelijk aan Janets kant. Dat noem ik nou niet bepaald objectief.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
I tell it like it is. Ik heb geen echte favorieten en kan dus redelijk objectief de zaak bekijken.
Nee je vertelt je eigen mening, en jouw mening (en die van ons) is niet de waarheid.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
I tell it like it is. Ik heb geen echte favorieten en kan dus redelijk objectief de zaak bekijken.
Ik heb ook met kromme tenen gezeten b.v. toenJanet zo aan het zeuren was over de zwangerschap van Libby.
Het heeft hooguit te maken met eigen waarden en normen die misschien zwaarder tellen of gewoon rationeel dingen bekijken, daar waar het nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |