jij moet naar de opticien, en ik zou er niet te lang mee wachten.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:41 schreef roos85 het volgende:
Is er soms een andere actrice die Teri speelt? Of moet ik hoognodig naar de opticien?
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
jij moet naar de opticien, en ik zou er niet te lang mee wachten.
Wel goed gespeeld door hem, dit stukje. Was inderdaad freaky.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mick die een gesprek heeft met James freaky
Hij is f*cking briljant!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Madame_Paon op 27-07-2011 04:13:49 ]There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Zooooo, dat was echt een leuke aflevering!
Helaas was het al te laat en was het programma al gecancelled toen dit werd uitgezonden.
Deze aflevering móet je echt zien.
De mooiste/opmerkelijkste dingen aan deze aflevering wat mij betreft:Reid is echt geweldig. Heerlijke humor (en gozer)!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af of er nog wat tussen Maddie en Hunter gaat gebeuren. Vind die twee ook schattig samen.
scherp jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
de boventanden van Mick zijn veul witter dan zijn ondertanden , tja dat valt mij dan weer op !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |