Daar mag ik niks over zeggen. Ik weet hoe het afloopt, maar probeer niet te spoileren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef rooie60 het volgende:
Jullie geloven echt he dat die Mick James is?
Je kan het toch in spoiler zetten? mensen kiezen zelf of ze die lezen of nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over zeggen. Ik weet hoe het afloopt, maar probeer niet te spoileren.
Ik was heel erg overtuigd in het begin, maar toen die obsessie met Allison begon, ben ik gaan twijfelen; en nu al helemaal.. Volgens mij lijk het er idd op dat hij Emily in z'n macht heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef rooie60 het volgende:
Jullie geloven echt he dat die Mick James is?
Een simpel ja of nee zou voor mij al voldoende zijn. Meer vraagt ze niet, eigenlijk. En dan nog.... ik weet ook hoe het afloopt, maar voel me niet geroepen om het voor anderen te verpesten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over zeggen. Ik weet hoe het afloopt, maar probeer niet te spoileren.
Mooi, dus mensen die het willen weten, kunnen daar kijken. Verder lijkt het me stug dat je daardoor alles weet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:41 schreef rooie60 het volgende:
Ik lees de verhalenlijn van de spelers op de site soapcentral.com (who is who in Oakdale) dus ik weet het al langer.
Ik heb vast gemist wat Janet voor vreselijks gedaan heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar ik kan niet zeggen wat ik erover zou denken, als ik weet hoe het afloopt.
Dan houd je dat toch altijd in je achterhoofd.
------------------------------------------------------------------------------------
Janet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet Carly iets liefs, is het nog niet goed.
En Damian was zelfs nóg enger dan in de vorige aflevering. Ik wist niet eens dat dat mogelijk was.
Rustig maar......... nee niet alles meer nu ze ermee gestopt zijn,maar ik kon daar jaren voorruit lezen hoe en wat en ok alle relaties en kinderen en trouwerijen. En ik kijk al vanaf dat RTL hier in nederland is dus dat is ongeveer.........20 jaar??? en ik wist alles als eerste omdat de verhaalllijn van een personage erg ver ging daar maar nu al tijd niet meer bijgewerkt wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mooi, dus mensen die het willen weten, kunnen daar kijken. Verder lijkt het me stug dat je daardoor alles weet.
Carly bood Liberty een baan aan bij Monte Carlo, wat Liberty geweldig vond en wat haar wat afleiding bood, en Janet riep daarop dat ze bij haar dochter uit de buurt moest blijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb vast gemist wat Janet voor vreselijks gedaan heeft.
Weet niet precies welke uitzending geweest is, maar het is toch meestal Carly die vreselijk is.
Als je zoveel moeite voor wil doen, dan is er zeker een manier te vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:16 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Rustig maar......... nee niet alles meer nu ze ermee gestopt zijn,maar ik kon daar jaren voorruit lezen hoe en wat en ok alle relaties en kinderen en trouwerijen. En ik kijk al vanaf dat RTL hier in nederland is dus dat is ongeveer.........20 jaar??? en ik wist alles als eerste omdat de verhaalllijn van een personage erg ver ging daar maar nu al tijd niet meer bijgewerkt wordt.
Plus dat ik filmpjes keek op youtube duh...... en dan weet je ook bijna alles,als je wilt.
Ja, dat kan ik me nog herinneren, was er toen ook verrast over, maar tsja, van Carly kan je alles verwachten, en ze is natuurlijk een beetje stressed door de ziekte van haar dochter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Carly bood Liberty een baan aan bij Monte Carlo, wat Liberty geweldig vond en wat haar wat afleiding bood, en Janet riep daarop dat ze bij haar dochter uit de buurt moest blijven.
Het is alsof Janet niet eens wil dat haar dochter gelukkig is.
Ik vond het wel leuk om te zijn hoe blij Liberty van dat aanbod werdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Carly bood Liberty een baan aan bij Monte Carlo, wat Liberty geweldig vond en wat haar wat afleiding bood, en Janet riep daarop dat ze bij haar dochter uit de buurt moest blijven.
Het is alsof Janet niet eens wil dat haar dochter gelukkig is.
Wordt nog wel spannend met Janet dat weet ik wel hihi,nou ja spannend........quote:Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef rooie60 het volgende:
Je kan goed merken (vind ik) dat ze etegen het einde lopen,sommige verhaallijnen duren te lang,gezeik met Damien en Meg,Brad(geest) en Katy volgens mij weten ze zelf niet meer hoe een einde aan de serie te maken.
En waarom komt Molly weer? en Simon,gaan we ze allemaal weer zien???Roseanne ineens weer weg?rommelig hoor.
Hahaha klopt als je overal goed op gaat letten dan is er op iedereen wel wát op te merken,dat doodgepermanente haar van Emely danquote:Op maandag 11 juli 2011 10:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind dat kleine mondje van Liberty af en toe ook irritant. Dan trekt ze dat zo samen..
ik denk het, het werkt alleen meer op de lachspierenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:44 schreef alors het volgende:
meheh die kleurspoeling van Damian en dat bloempotkapsel, moet ie meer evil lijken met donker haar ofzo?
Deze reaktie moet ik quoten!quote:
Misschien had ie ze moeten verven voor zijn volgende rol...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:44 schreef alors het volgende:
meheh die kleurspoeling van Damian en dat bloempotkapsel, moet ie meer evil lijken met donker haar ofzo?
Nouja, niet overdrijven. Carly heeft het ook gedaan op instigatie van Craig (dacht ik).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Deze reaktie moet ik quoten!
Ik irriteer mij mateloos aan Janet, vervelend jankwijf is het.
Natuurlijk, ik zou ook me te pletter janken als mijn dochter zoiets overkomt maar dan weet ik nog wel wat belangrijk is voor haar: er zijn voor, samen knokken maar ook doorgaan met het leven zover mogelijk.
Carly wou haar daarmee helpen maar nee hoor ons kreng dacht weereens alleen aanzichzelf....diepe zucht pffffffffff...
Ja toen zat ik ook even zoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef Skeletor het volgende:
Dat Holden niet eens de moeite nam om achter Meg en Damien aan te gaan...![]()
Damien heeft Meg al geprobeerd te wurgen, waarom zou hij haar niet nog iets aandoen.
Maar nee, Lily is natuurlijk belangrijker dan zijn eigen zus
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:00 schreef Skeletor het volgende:
Ik accepteer geen enkel excuus![]()
Die enorme oogkleppen van Lily hebben haar hoofd vast wel beschermd tijdens het vallen dus Holden had haar gewoon moeten achterlaten. Dan was ons ook weer een jankende Molly bespaard gebleven.
Ik zeg win/win
Dat ook jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:55 schreef sherezade het volgende:
daarbij ook de slappe reactie dat Meg dood in een kist lig in de kamer![]()
![]()
![]()
![]()
En ook daar ben ik het volledig mee eensquote:en Noah en Luke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die mogen van mij op het vrachtschip mee met Damien naar verwegistan
hahahaha, ja hij had jaaaaren dat stomme kapsel met die kuif kan ik me nog herrinerenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop niet dat ze vanavond weer verdergaan met dat gedoe rond Noah.
Noah.![]()
![]()
Wat een lul.
Ik heb het gezeik van Noah allemaal al een keer gezien, en één keer was al één keer teveel ...
En Holden .... stoute Holden.
Maar het blijft toch een mooie man. In de jaren '80 was hij supersexy, nu is het een beetje een sukkeltje (met een lelijk kapsel), maar die ogen.![]()
Alleen hij moet maar niet gaan lachen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
"Eitjes oogsten..."![]()
Wat?!?!___________
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
"Eitjes oogsten..."![]()
Wat?!?!___________
als je IVF gaat doen,moet je idd eitjes oogsten,je krijgt n lading hormonen toegediend,zodat je er een heleboel aan maakt (rijp laat worden) en dan via de buikwand,haal je deze eitjes uit het ovarium weg zodat deze buiten het lichaam bevrucht kunnen worden. En ja dan kan je kiezen,of Paul's of Mick's zwemmersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
"Eitjes oogsten..."![]()
Wat?!?!___________
ik vond het ook nogal standaard eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
^ Heeft ie daarvoor een Emmy gekregen??![]()
Er zijn in ATWT scènes waarin ik hem stukken beter vind!
sowieso die hele verhaallijn begint me te vervelenen nu, ik wil wel weer eens wat anders zien...quote:
mij ook, het mag wel eens afgelopen zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
sowieso die hele verhaallijn begint me te vervelenen nu, ik wil wel weer eens wat anders zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Kijk je nog een keer?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Marie Wilson (Meg) is goed in het spelen van een doorgedraaid iemand.
Hoe ze ook uit haar ogen kijkt ... knettergek.
Best erg ook dat Luke het van Molly heeft moeten horen omdat Holden en Lily hem niks wilden vertellen ... alsof het nog een kind is.
Het is nu in ieder geval weer veel leuker om te kijken.
Op dat gezeik rond Noah na dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Dat was die van 1 februari 2010.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:06 schreef roos85 het volgende:
Weet iemand misschien welk nummer de aflevering had, waar de confrontatie tussen Holden en Damian in de haven plaats vond?
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een heerlijk onorthodox (en al helemaal on-Amerikaans) soappersonage, zo'n verademingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
jij moet naar de opticien, en ik zou er niet te lang mee wachten.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:41 schreef roos85 het volgende:
Is er soms een andere actrice die Teri speelt? Of moet ik hoognodig naar de opticien?
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
jij moet naar de opticien, en ik zou er niet te lang mee wachten.
Wel goed gespeeld door hem, dit stukje. Was inderdaad freaky.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mick die een gesprek heeft met James freaky
Hij is f*cking briljant!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Madame_Paon op 27-07-2011 04:13:49 ]There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Zooooo, dat was echt een leuke aflevering!
Helaas was het al te laat en was het programma al gecancelled toen dit werd uitgezonden.
Deze aflevering móet je echt zien.
De mooiste/opmerkelijkste dingen aan deze aflevering wat mij betreft:Reid is echt geweldig. Heerlijke humor (en gozer)!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af of er nog wat tussen Maddie en Hunter gaat gebeuren. Vind die twee ook schattig samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |