quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
"Eitjes oogsten..."![]()
Wat?!?!___________
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
"Eitjes oogsten..."![]()
Wat?!?!___________
als je IVF gaat doen,moet je idd eitjes oogsten,je krijgt n lading hormonen toegediend,zodat je er een heleboel aan maakt (rijp laat worden) en dan via de buikwand,haal je deze eitjes uit het ovarium weg zodat deze buiten het lichaam bevrucht kunnen worden. En ja dan kan je kiezen,of Paul's of Mick's zwemmersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
"Eitjes oogsten..."![]()
Wat?!?!___________
ik vond het ook nogal standaard eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
^ Heeft ie daarvoor een Emmy gekregen??![]()
Er zijn in ATWT scènes waarin ik hem stukken beter vind!
sowieso die hele verhaallijn begint me te vervelenen nu, ik wil wel weer eens wat anders zien...quote:
mij ook, het mag wel eens afgelopen zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
sowieso die hele verhaallijn begint me te vervelenen nu, ik wil wel weer eens wat anders zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Kijk je nog een keer?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Marie Wilson (Meg) is goed in het spelen van een doorgedraaid iemand.
Hoe ze ook uit haar ogen kijkt ... knettergek.
Best erg ook dat Luke het van Molly heeft moeten horen omdat Holden en Lily hem niks wilden vertellen ... alsof het nog een kind is.
Het is nu in ieder geval weer veel leuker om te kijken.
Op dat gezeik rond Noah na dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |