Ik bedoel natuurlijk de zenders die iedereen heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan heeft Frey ook voor niks alles over de cliff in spoiler gezet?? hij heeft de cliff al via RTL Lounge gezien, dus eigenlijk hadden wij dan niet in het GTST topic mogen komen
Je hoeft ook niet te wachten met posten, het is wel fijn als bepaalde zaken (bijv. belangrijke plots e.d.) in spoiler komen te staan, zoals bijv. A_R heeft gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Sorry hoor maar ik ga echt geen 3 dagen wachten met posten over een aflevering totdat IEDEREEN de 3 afleveringen heeft kunnen zien...
Ik weet niet of iedereen RTL8 heeft, maar als je het heel zwart-wit bekijkt is dan je eigen verantwoordelijkheid of je wel of geen RTL Lounge hebt, en of je dus al wel of niet de cliff hebt kunnen zien ..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de zenders die iedereen heeft.
Niet iedereen heeft RTL Lounge, terwijl als 't goed is iedereen wel RTL8 heeft.
Ik ook niet, maar als je hem wel had gezien, wat had je dan gedaan?? ook verwacht dat mensen maar uit het GTST topic wegblijven omdat het al uitgezonden is, en dat het daarom niet meer in spoiler hoeft?quote:Ik heb de cliff van GTST nog niet eens kúnnen zien, omdat ik geen RTL Lounge heb.
qftquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Ik post hier al heel lang, maar er is nog nooit gespoilerd over een aflevering DIE AL IS UITGEZONDEN OP NATIONALE TELEVISIE.
Wat een gezeik zeg.
En dat is niet te vergelijken met GTST, wat ook op Lounge uitgezonden wordt WAT NIET IEDEREEN HEEFT.
Zo.
Weekend!
Sorry mijn reactie was nogal kort door de bocht, zit even niet zo lekker in mijn velquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Ik post hier al heel lang, maar er is nog nooit gespoilerd over een aflevering DIE AL IS UITGEZONDEN OP NATIONALE TELEVISIE.
Wat een gezeik zeg.
En dat is niet te vergelijken met GTST, wat ook op Lounge uitgezonden wordt WAT NIET IEDEREEN HEEFT.
Zo.
Weekend!
You're forgiven !quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sorry mijn reactie was nogal kort door de bocht, zit even niet zo lekker in mijn vel![]()
Een bepaalde quote schoot even in het verkeerde keelgat zegmaar..
Daar mag ik niks over zeggen. Ik weet hoe het afloopt, maar probeer niet te spoileren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef rooie60 het volgende:
Jullie geloven echt he dat die Mick James is?
Je kan het toch in spoiler zetten? mensen kiezen zelf of ze die lezen of nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over zeggen. Ik weet hoe het afloopt, maar probeer niet te spoileren.
Ik was heel erg overtuigd in het begin, maar toen die obsessie met Allison begon, ben ik gaan twijfelen; en nu al helemaal.. Volgens mij lijk het er idd op dat hij Emily in z'n macht heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef rooie60 het volgende:
Jullie geloven echt he dat die Mick James is?
Een simpel ja of nee zou voor mij al voldoende zijn. Meer vraagt ze niet, eigenlijk. En dan nog.... ik weet ook hoe het afloopt, maar voel me niet geroepen om het voor anderen te verpesten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over zeggen. Ik weet hoe het afloopt, maar probeer niet te spoileren.
Mooi, dus mensen die het willen weten, kunnen daar kijken. Verder lijkt het me stug dat je daardoor alles weet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:41 schreef rooie60 het volgende:
Ik lees de verhalenlijn van de spelers op de site soapcentral.com (who is who in Oakdale) dus ik weet het al langer.
Ik heb vast gemist wat Janet voor vreselijks gedaan heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar ik kan niet zeggen wat ik erover zou denken, als ik weet hoe het afloopt.
Dan houd je dat toch altijd in je achterhoofd.
------------------------------------------------------------------------------------
Janet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet Carly iets liefs, is het nog niet goed.
En Damian was zelfs nóg enger dan in de vorige aflevering. Ik wist niet eens dat dat mogelijk was.
Rustig maar......... nee niet alles meer nu ze ermee gestopt zijn,maar ik kon daar jaren voorruit lezen hoe en wat en ok alle relaties en kinderen en trouwerijen. En ik kijk al vanaf dat RTL hier in nederland is dus dat is ongeveer.........20 jaar??? en ik wist alles als eerste omdat de verhaalllijn van een personage erg ver ging daar maar nu al tijd niet meer bijgewerkt wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mooi, dus mensen die het willen weten, kunnen daar kijken. Verder lijkt het me stug dat je daardoor alles weet.
Carly bood Liberty een baan aan bij Monte Carlo, wat Liberty geweldig vond en wat haar wat afleiding bood, en Janet riep daarop dat ze bij haar dochter uit de buurt moest blijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb vast gemist wat Janet voor vreselijks gedaan heeft.
Weet niet precies welke uitzending geweest is, maar het is toch meestal Carly die vreselijk is.
Als je zoveel moeite voor wil doen, dan is er zeker een manier te vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:16 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Rustig maar......... nee niet alles meer nu ze ermee gestopt zijn,maar ik kon daar jaren voorruit lezen hoe en wat en ok alle relaties en kinderen en trouwerijen. En ik kijk al vanaf dat RTL hier in nederland is dus dat is ongeveer.........20 jaar??? en ik wist alles als eerste omdat de verhaalllijn van een personage erg ver ging daar maar nu al tijd niet meer bijgewerkt wordt.
Plus dat ik filmpjes keek op youtube duh...... en dan weet je ook bijna alles,als je wilt.
Ja, dat kan ik me nog herinneren, was er toen ook verrast over, maar tsja, van Carly kan je alles verwachten, en ze is natuurlijk een beetje stressed door de ziekte van haar dochter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Carly bood Liberty een baan aan bij Monte Carlo, wat Liberty geweldig vond en wat haar wat afleiding bood, en Janet riep daarop dat ze bij haar dochter uit de buurt moest blijven.
Het is alsof Janet niet eens wil dat haar dochter gelukkig is.
Ik vond het wel leuk om te zijn hoe blij Liberty van dat aanbod werdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Carly bood Liberty een baan aan bij Monte Carlo, wat Liberty geweldig vond en wat haar wat afleiding bood, en Janet riep daarop dat ze bij haar dochter uit de buurt moest blijven.
Het is alsof Janet niet eens wil dat haar dochter gelukkig is.
Wordt nog wel spannend met Janet dat weet ik wel hihi,nou ja spannend........quote:Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef rooie60 het volgende:
Je kan goed merken (vind ik) dat ze etegen het einde lopen,sommige verhaallijnen duren te lang,gezeik met Damien en Meg,Brad(geest) en Katy volgens mij weten ze zelf niet meer hoe een einde aan de serie te maken.
En waarom komt Molly weer? en Simon,gaan we ze allemaal weer zien???Roseanne ineens weer weg?rommelig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |