Ben ik nou gek geworden of ging het over Noah?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was een constatering, geen spoiler. Ik ben blij dat Barbara, Bob en Kim nu meer te zien zijn dan een tijd geleden, en ik bedoelde dus dat ik het jammer vind dat Lucinda niet zo vaak te zien is.
De link die je had gepost, leidde naar dit bericht:quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik nou gek geworden of ging het over Noah?!
Ik dacht dat je het over dat stukje daar onder had.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
*spoiler onder spoilertags*
Weer meer Bob en Kim.
En Barbara is ook weer vaker te zien.
Nu Lucinda nog.
Nee, wat er allemaal in de spoiler stond was veel meer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De link die je had gepost, leidde naar dit bericht:
[..]
Ik dacht dat je het over dat stukje daar onder had.
Maar ik kan best dingen vertellen over de pm ipv in spoilers.
Maar dan zou het wel fijn zijn als die dingen ook in pm's gevraagd worden, anders worden andere mensen alsnog nieuwsgierig.
Dan moet je gewoon niet met mobiel dit topic bekijken of niet verder scrollen zodra je SPOILER ziet staan. Ik vind dat spoilers hier prima kunnen af en toe, dat mensen dan op mobiel gaan en het alsnog zien of zichzelf niet in kunnen houden vind ik eigen schuld hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Gaan jullie nog even verder? Dat is leuker dan ATWT! Btw spoilers doen het niet bij mensen die met een telefoon fokken
nou wordt ie helemaal mooi!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet met mobiel dit topic bekijken of niet verder scrollen zodra je SPOILER ziet staan. Ik vind dat spoilers hier prima kunnen af en toe, dat mensen dan op mobiel gaan en het alsnog zien of zichzelf niet in kunnen houden vind ik eigen schuld hoor.
iehh hell no die gast is echt fucking uglyquote:
die horen gewoon bij elkaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat heeft iedereen toch met carly en jack
quote:Op donderdag 7 juli 2011 05:39 schreef SeaOfLove het volgende:
MEG IS PERMANENT BESCHADIGD DOOR DAMIAN! Zo lees daar maar even overheen
WAT.DOE.JE.?quote:
Ga je in elk topic zeggen dat ze maar even moeten kappen met spoilers omdat jij toevallig op je telefoon internet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 05:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nou wordt ie helemaal mooi!er is al vaak genoeg wat gezegd over spoilers en omdat ik dus inet via foon doe dan moet ik dit topic maar overslaan? Er valt btw niks overheen te lezen. Het staat er gewoon. Btw ik ben team madame paon, ik heb niet echt het idee dat zij spoilert. Of ze doet het erg slecht
Mee eens!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef missyB het volgende:
hallo, je bent toch zelf verantwoordelijk als je een spoiler leest.
alle info is zo overal op inet te vinden.
het staat niet voor niets al onder spoilers ga een ander niet de schuld geven omdat jij zo nodig op een spoiler gaat klikken omdat je je eigen nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.
ik kom haar alleen maar tegen in dit topic! Of hem, whateverquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je in elk topic zeggen dat ze maar even moeten kappen met spoilers omdat jij toevallig op je telefoon internet?
Volgens mij was de 'afspraak' dat spoilers af en toe gewoon mogen als er maar niet 10 posts achter elkaar in spoilers zijn.
Wie bedoel je met zij/hij?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik kom haar alleen maar tegen in dit topic! Of hem, whatever
Maar het valt me gewoon op dat zij/hij steeds op spoilers wordt aangesproken
Verder is er natuurlijk een spoilertopic voor degenen die zonodig moeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:28 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja Molly![]()
Even in een spoiler voor degenen die vanmiddag kijken inplaats van gisteravond laat:Arme Meg... Terwijl ze al die tijd gewoon al gelijk had!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik spoiler niet voor iets wat al is uitgezonden."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Exact. Ik vind dat mensen die 's middags kijken zelf de verantwoordelijkheid moeten nemen om niet voordat ze de uitzending hebben gezien, in dit topic te kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Arme Meg... Terwijl ze al die tijd gewoon al gelijk had!!!
Oh en ik spoiler niet voor iets wat al is uitgezonden.
wat is dat nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Exact. Ik vind dat mensen die 's middags kijken zelf de verantwoordelijkheid moeten nemen om niet voordat ze de uitzending hebben gezien, in dit topic te kijken.
quote:Damian was zowaar nog enger dan normaal. En dat wil wat zeggen.
Ik ben ondertussen weer bij: Molly.
Toen ze ging liegen door wat Damian gezegd had, was ik weer: Molly.
En daarvoor was ik: Molly.
Molly.Ze heeft het Holden eerder verteld dan ik had verwacht.
Beter laat dan nooit.
Heeft Mick Emily gehypnotiseerd of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is dat onzin?quote:
Met 3 uitzendtijden vind ik dat je best wendingen in spoiler kan zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoezo is dat onzin?
Als het al op RTL8 is geweest, is het niet nodig om het in een spoiler te zetten.
Dan heeft Frey ook voor niks alles over de cliff in spoiler gezet?? hij heeft de cliff al via RTL Lounge gezien, dus eigenlijk hadden wij dan niet in het GTST topic mogen komenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:48 schreef Madame_Paon het volgende:
En ik vind dat men best zelf de verantwoordelijkheid kan nemen om nog niet dit topic te kijken, als ze de uitzending niet hebben gezien en niet willen weten wat er gebeurt in de desbetreffende aflevering.
Zo kun je namelijk wel eeuwig doorgaan: want mensen die 's ochtends kijken, mogen dan ook niet zeggen wat er gebeurd is, omdat er ook mensen zijn die via RTL Gemist kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |