Ben benieuwd want tot nu toe vind ik het een behoorlijke ZAK! Hahahaquote:
Oh trouwens ook lekker als je op hem googled, staat een dikke vette SPOILER tussen de afbeeldingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh trouwens ook lekker als je op hem googled, staat een dikke vette SPOILER tussen de afbeeldingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Just sayin'![]()
Ja he?! Toch wel jammer eigenlijk.quote:
quote:
waarom is hij lekker dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja he?! Toch wel jammer eigenlijk.
eh, jammer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja he?! Toch wel jammer eigenlijk.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die Noah begint me nu ook een beetje de keel uit te hangen.
@Madame Paon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer meer Bob en Kim.
En Barbara is ook weer vaker te zien.
Nu Lucinda nog.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]ik schrok een beetje toen ik bob en kim zag, zo oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer meer Bob en Kim.
En Barbara is ook weer vaker te zien.
Nu Lucinda nog.![]()
Ze zijn dan ook al 76 en 77 jaar oud.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik schrok een beetje toen ik bob en kim zag, zo oud
Ik heb alles al gezienquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh trouwens ook lekker als je op hem googled, staat een dikke vette SPOILER tussen de afbeeldingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Just sayin'![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verschrikkelijk!
Hoe lang gaat die Meg-Damian verhaallijn nog door?
Ik weet het.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat meen je nietverschrikkelijk!
Hoe lang gaat die Meg-Damian verhaallijn nog door?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet het.Oke, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet het.Misschien handig als je een pm stuurt of zo'n direct bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alles al gezien en moet ook oppassen wat geweest is.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ja, maar het is wel vervelend voor mensen die het echt niet willen weten, en ook niet in de verleiding willen komen om te kijken. Kan me herinneren dat er al ooit iets over geschreven was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef Madame_Paon het volgende:
... daarom staat het ook in een spoiler.
Volgens mij ging het over dat ik bepaalde "spoilers" tussen spoilertags moest zetten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel vervelend voor mensen die het echt niet willen weten, en ook niet in de verleiding willen komen om te kijken. Kan me herinneren dat er al ooit iets over geschreven was.
Ik klikte soms ook op een spoiler, in een ander topic, en dan staat er veel meer dan wat gevraagd was en wat ik absoluut niet wilde weten, vandaar. Het verpest het kijkplezier als je al weet als er in geuren in kleuren bepaalde dingen aan de orde komen.
ATWT #44 James Stenbeck never dies!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over dat ik bepaalde "spoilers" tussen spoilertags moest zetten.
Dat doe ik nu en ik heb alleen maar neergezet wat er gevraagd was en niet al te gedetailleerd.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ATWT #44 James Stenbeck never dies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |