James Stenbeck gaat toch nooit dood?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Jee, ookal wist hij dat hij ongeneeslijk ziek was, het blijft schokkend.
En waarom geloof je het niet?
Zeker, hij hoefde niet eens iets te zeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het een geweldige acteur, zeker in zijn rol als James.
Hij is irl deaud?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
James Stenbeck gaat toch nooit dood?!![]()
Ik vind sowieso dat ze allemaal maar raar ermee omgaan. En Jack weet ondertussen nog steeds van niks..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Het lijkt wel of Janet de enige is die inziet wat leukemie is ... de rest doet net alsof Liberty bijv. blaaskanker heeft, waarbij de overlevingskans 80% is. Leukemie daarentegen is veel dodelijker.
Iew nee ik vind Emily helemaal niet zo leuk.quote:Ik vind het echt zo jammer dat Emily nog steeds in coma ligt ... we hebben nog maar even te gaan en om dan zoveel tijd te "verspillen" door haar in de coma te laten?
Emily is toch een van mijn favoriete personages.
Jack had het te druk met Carly.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat ze allemaal maar raar ermee omgaan. En Jack weet ondertussen nog steeds van niks..
[..]
Iew nee ik vind Emily helemaal niet zo leuk.
Ja, die vingers naar haar mond, heel zenuwachtig, alsof ze aan het doordraaien is. Heb nog nooit iemand zo zien doen, vooral niet op tv. Als ze bang is, dan zie je het heel goed.quote:
Ja inderdaad zeg, lijkt me een behoorlijk saai stel. Degelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die vingers naar haar mond, heel zenuwachtig, alsof ze aan het doordraaien is. Heb nog nooit iemand zo zien doen, vooral niet op tv. Als ze bang is, dan zie je het heel goed.
Ik vind het een raar idee dat ze met Holden getrouwd is. Vind ze niet zo bij elkaar passen eigenlijk.
Oh ja die kin, daar kun je niet omheen ook! Haha.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:44 schreef Skeletor het volgende:
Emily is ook 1 van mn favo karakters, ik stoor me niet echt aan wat jullie opnoemen.
Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik soms wat afgeleid raak door haar puntkin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Oh dat kan ik me juist wel voorstellen. Ik zet eerder mijn vraagtekens bij Carly en Andyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het een raar idee dat ze met Holden getrouwd is. Vind ze niet zo bij elkaar passen eigenlijk.
In my world is Carly gewoon in het echt ook met Jack hoor...quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me juist wel voorstellen. Ik zet eerder mijn vraagtekens bij Carly en Andy
Carly heeft btw ook weer de botoxspuit gevonden
Mijn beginperiode van Emily (de originele) is dat ze met broekie Paul heeft en dat Paul James neerschootquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:33 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Het ligt er net aan welke verhaallijn Emily heeft, in haar beginperiode met Hal vond ik haar bijvoorbeeld heel leuk. Momenteel word ik heel moe van dat gezeur over dat ze een kind wil (voor die coma dan) maar ik vind het verder een prima actrice.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
In my world is Carly gewoon in het echt ook met Jack hoor...![]()
Ben benieuwd want tot nu toe vind ik het een behoorlijke ZAK! Hahahaquote:
Oh trouwens ook lekker als je op hem googled, staat een dikke vette SPOILER tussen de afbeeldingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh trouwens ook lekker als je op hem googled, staat een dikke vette SPOILER tussen de afbeeldingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Just sayin'![]()
Ja he?! Toch wel jammer eigenlijk.quote:
quote:
waarom is hij lekker dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja he?! Toch wel jammer eigenlijk.
eh, jammer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja he?! Toch wel jammer eigenlijk.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die Noah begint me nu ook een beetje de keel uit te hangen.
@Madame Paon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer meer Bob en Kim.
En Barbara is ook weer vaker te zien.
Nu Lucinda nog.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]ik schrok een beetje toen ik bob en kim zag, zo oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer meer Bob en Kim.
En Barbara is ook weer vaker te zien.
Nu Lucinda nog.![]()
Ze zijn dan ook al 76 en 77 jaar oud.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik schrok een beetje toen ik bob en kim zag, zo oud
Ik heb alles al gezienquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh trouwens ook lekker als je op hem googled, staat een dikke vette SPOILER tussen de afbeeldingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Just sayin'![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verschrikkelijk!
Hoe lang gaat die Meg-Damian verhaallijn nog door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |