Ik weet het.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat meen je nietverschrikkelijk!
Hoe lang gaat die Meg-Damian verhaallijn nog door?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet het.Oke, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet het.Misschien handig als je een pm stuurt of zo'n direct bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alles al gezien en moet ook oppassen wat geweest is.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ja, maar het is wel vervelend voor mensen die het echt niet willen weten, en ook niet in de verleiding willen komen om te kijken. Kan me herinneren dat er al ooit iets over geschreven was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef Madame_Paon het volgende:
... daarom staat het ook in een spoiler.
Volgens mij ging het over dat ik bepaalde "spoilers" tussen spoilertags moest zetten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel vervelend voor mensen die het echt niet willen weten, en ook niet in de verleiding willen komen om te kijken. Kan me herinneren dat er al ooit iets over geschreven was.
Ik klikte soms ook op een spoiler, in een ander topic, en dan staat er veel meer dan wat gevraagd was en wat ik absoluut niet wilde weten, vandaar. Het verpest het kijkplezier als je al weet als er in geuren in kleuren bepaalde dingen aan de orde komen.
ATWT #44 James Stenbeck never dies!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over dat ik bepaalde "spoilers" tussen spoilertags moest zetten.
Dat doe ik nu en ik heb alleen maar neergezet wat er gevraagd was en niet al te gedetailleerd.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ATWT #44 James Stenbeck never dies!
Ben ik nou gek geworden of ging het over Noah?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was een constatering, geen spoiler. Ik ben blij dat Barbara, Bob en Kim nu meer te zien zijn dan een tijd geleden, en ik bedoelde dus dat ik het jammer vind dat Lucinda niet zo vaak te zien is.
De link die je had gepost, leidde naar dit bericht:quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik nou gek geworden of ging het over Noah?!
Ik dacht dat je het over dat stukje daar onder had.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
*spoiler onder spoilertags*
Weer meer Bob en Kim.
En Barbara is ook weer vaker te zien.
Nu Lucinda nog.
Nee, wat er allemaal in de spoiler stond was veel meer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De link die je had gepost, leidde naar dit bericht:
[..]
Ik dacht dat je het over dat stukje daar onder had.
Maar ik kan best dingen vertellen over de pm ipv in spoilers.
Maar dan zou het wel fijn zijn als die dingen ook in pm's gevraagd worden, anders worden andere mensen alsnog nieuwsgierig.
Dan moet je gewoon niet met mobiel dit topic bekijken of niet verder scrollen zodra je SPOILER ziet staan. Ik vind dat spoilers hier prima kunnen af en toe, dat mensen dan op mobiel gaan en het alsnog zien of zichzelf niet in kunnen houden vind ik eigen schuld hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Gaan jullie nog even verder? Dat is leuker dan ATWT! Btw spoilers doen het niet bij mensen die met een telefoon fokken
nou wordt ie helemaal mooi!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet met mobiel dit topic bekijken of niet verder scrollen zodra je SPOILER ziet staan. Ik vind dat spoilers hier prima kunnen af en toe, dat mensen dan op mobiel gaan en het alsnog zien of zichzelf niet in kunnen houden vind ik eigen schuld hoor.
iehh hell no die gast is echt fucking uglyquote:
die horen gewoon bij elkaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat heeft iedereen toch met carly en jack
quote:Op donderdag 7 juli 2011 05:39 schreef SeaOfLove het volgende:
MEG IS PERMANENT BESCHADIGD DOOR DAMIAN! Zo lees daar maar even overheen
WAT.DOE.JE.?quote:
Ga je in elk topic zeggen dat ze maar even moeten kappen met spoilers omdat jij toevallig op je telefoon internet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 05:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nou wordt ie helemaal mooi!er is al vaak genoeg wat gezegd over spoilers en omdat ik dus inet via foon doe dan moet ik dit topic maar overslaan? Er valt btw niks overheen te lezen. Het staat er gewoon. Btw ik ben team madame paon, ik heb niet echt het idee dat zij spoilert. Of ze doet het erg slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |