das waar ook. Ws ik ook half zitten slapenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hij sprong meer expres voor die vrachtauto.
Dat van Liberty iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ook, ik vind hem leuk![]()
Die verhaallijn met Liberty en haar leukemie gaat zeker ook oneindig duren![]()
Ik ben het nu al zat eigenlijk
écht wel!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat een acteur "alleen maar" in soaps of series speelt, wil niks zeggen over iemands acteerkwaliteiten hoor!
Absoluut niet.quote:
Ik word er ook helemaal niet goed van, ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat van Liberty iddEn Janet ben ik ook zat eigenlijk.. Jack moet gewoon weer snel terug naar Carly. Klaar pats boem!
hear hearquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik word er ook helemaal niet goed van, ben het helemaal met je eens.
Jack vindt dat hij bij hypocriete Janet moet blijven ivm zielige zieke Liberty, maar ondertussen loopt hypocriete Janet Dusty af te lebberen en is ze zo achterdochtig als de pest dat Carly weer iets met Jack wil en zou ze echt niet weten wat ze zonder Jack zou moeten bla bla blaaaat.
Alsof zij straks ook maar 1 seconde recht heeft om zich het slachtoffer te voelen als uitkomt dat Jack Carly wil (want dat komt natuurlijk uit)
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik word er ook helemaal niet goed van, ben het helemaal met je eens.
Jack vindt dat hij bij hypocriete Janet moet blijven ivm zielige zieke Liberty, maar ondertussen loopt hypocriete Janet Dusty af te lebberen en is ze zo achterdochtig als de pest dat Carly weer iets met Jack wil en zou ze echt niet weten wat ze zonder Jack zou moeten bla bla blaaaat.
Alsof zij straks ook maar 1 seconde recht heeft om zich het slachtoffer te voelen als uitkomt dat Jack Carly wil (want dat komt natuurlijk uit)
Heb je wel goed gekeken??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Slet Carly vindt het altijd moeilijk om van andermans kerel af te blijven.
Ze MOET altijd een vent hebben, vandaar dat ze zich nu weer gooit op Craig (om Jack jaloers te mand (Jack, de man van een ander, die ze niet meer verdient).
ThunderBitch is Anti-Carly. Vandaar.quote:
Inderdaad. Een grotere sloerie is er niet in ATWT. Toen ze het met Holden aanlegde, was voor mij helemaal de maat vol, een sleazy homewrecker is het.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ThunderBitch is Anti-Carly. Vandaar.
Ieder zn favorieten he...
Nope, mick/James kwam de boel verstoren, en Alison is er toen vandoor gegaan met mick/Jamesquote:Op zondag 31 juli 2011 14:20 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het eigenlijk nog afgelopen in die kerk?
Gaan ze nog trouwen nu?
En is nog steeds weg??quote:Op zondag 31 juli 2011 14:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Nope, mick/James kwam de boel verstoren, en Alison is er toen vandoor gegaan met mick/James
Ben je Brad & Henry soms vergeten? Zelfde soap hoor...quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:38 schreef rooie60 het volgende:
James die in Mick kruipt.....gaat me toch écht te ver
een paar weken geleden nam Brad nog het lichaam over van henryquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:38 schreef rooie60 het volgende:
Heb ik niet maar James die in Mick kruipt.....gaat me toch écht te ver,kinderachtige opmerking van je! ik zeg gewoon 'gezwets" voel jij je dan gelijk aangesproken zoiets doms te typen??hahahahah zielig.é®g jong zeker nog he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |