Denk et nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef poiuytr het volgende:
Hebben we een nieuw record trouwens? 30 minuten 1 topic?
Ja punt is alleen dat die stats maar 1 keer per maand worden geüpdatet:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef StM het volgende:
Ik vind dat eigenlijk ook wel een statslijstje waardig, welke topics gingen het snelst
Maar wel een hardstylereeks record.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Denk et nietTOpics van nieuws gaan volgens mij nog harder
Dat zeker en ik denk dat wij als topic reeks ook de snelste ooit zijn geweestquote:
Niks mis met wat mainstream hcquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Beetje jammer dat ze het tempo nu omhoog knallen en hardcore gaan draaien![]()
Maargoed die tent staat natuurlijk ook op DQ ..
Aparte track wel, maar mijn woofer is niet zo laag, dus ik luister tzt wel naar de I Don't Have A Proper Woofah remixquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef Sc0tTy het volgende:
Bah je was me net voor!
die ff aanen dan ben ik ook loos
Snap niet echt wat nou het verschil is tussen mainstream en underground..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niks mis met wat hc, tenzij het mainstream is
Hoe weet je dan dat je van allebei kan genieten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Snap niet echt wat nou het verschil is tussen mainstream en underground..
quote:Ik kan van allebei genieten.
Mooi is mooi.
Mainstream is hersenloze muziek, zit totaal geen gevoel in. En ja dat kan best in hardcorequote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Snap niet echt wat nou het verschil is tussen mainstream en underground..
Ik kan van allebei genieten.
Mooi is mooi.
Als iets 'underground' is geclassificeerd en ik vind het mooi, luister ik daarnaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je van allebei kan genieten?
[..]
Dit komt met name wat betreft de mainstream-hitjes doordat er bekende pop/rock/top40-samples worden gebruikt. Kan zowel vocalen als melodieën betreffen. Geeft blijk van weinig creativiteit en makkelijk willen scoren dmv de herkenningsfactor. Meest storende is dat vaak de originele sample/ track daardoor ook niet meer aan te horen is. Voorbeelden van dergelijke platen:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mainstream is hersenloze muziek, zit totaal geen een plastic gevoel in.
Ja.. JA.. JAAAAAAA! Nieuwe Crypsis tracks!twitter:Crypsis twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 17:08:22Time to burn some cd's with new track's!! See you tomorrow at Defqon #DQ11 reageer retweet
Staat wel op nr 3 in de HS top 500 aller tijden hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dit komt met name wat betreft de mainstream-hitjes doordat er bekende pop/rock/top40-samples worden gebruikt. Kan zowel vocalen als melodieën betreffen. Geeft blijk van weinig creativiteit en makkelijk willen scoren dmv de herkenningsfactor. Meest storende is dat vaak de originele sample/ track daardoor ook niet meer aan te horen is. Voorbeelden van dergelijke platen:
Dj Zany - Nothing Else Matters
Dj Zany & Beholder - Bleeding for the harderstyles
The Prophet - Smells Like hardstyle
The Prophet & Da Syndrome - black stripez
The Prophet & Elize - Standing strong
The Prophet & Brennan Heart - Wake you up
SMD - Just Like you
Evil activities - Nobody said it was easy [hardcore maar een van de ergste]
Dj Isaac - We are your friends
Een van de weinige DJ's in de hardstyle die ik daar nog niet op heb kunnen betrappen is Headhunterz. Hij gebruikt ook wel vocals of melodieën (sutra, scar ur face, rock civilisation) maar misbruikt daarbij dan geen algemeen bekende classics uit andere genres. Mag ook weleens gezegd worden
Gewoon wat tracks van collegae misschien?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef Levitas het volgende:
Ja.. JA.. JAAAAAAA! Nieuwe Crypsis tracks!twitter:Crypsis twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 17:08:22Time to burn some cd's with new track's!! See you tomorrow at Defqon #DQ11 reageer retweet
Toch?
Absoluut een goed voorbeeld van een doodgedraaide plaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef T_Killer het volgende:
En ook nog even terugkomend op wat je zei over de kritiek op MMA. Meen me te herinneren dat ie voor het eerst werd gedraaid op Thrillogy 2008 en dat iedereen er toen lyrisch over was. Vind ook dat ie inmiddels te vaak is gedraaid maar verder is het geen slechte plaat. DBSTF hebben vele slechtere platen gemaakt.
Daar heb je gelijk in maar dat bedoelde ik niet eens echt. Just Like You vind ik zelfs (als enige uit dat lijstje) wel aardig, maar de originelen vind ik ook allemaal niks dus dan maakt het me niet uit dat ze verkracht worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dit komt met name wat betreft de mainstream-hitjes doordat er bekende pop/rock/top40-samples worden gebruikt. Kan zowel vocalen als melodieën betreffen. Geeft blijk van weinig creativiteit en makkelijk willen scoren dmv de herkenningsfactor. Meest storende is dat vaak de originele sample/ track daardoor ook niet meer aan te horen is. Voorbeelden van dergelijke platen:
Dj Zany - Nothing Else Matters
Dj Zany & Beholder - Bleeding for the harderstyles
The Prophet - Smells Like hardstyle
The Prophet & Da Syndrome - black stripez
The Prophet & Elize - Standing strong
The Prophet & Brennan Heart - Wake you up
SMD - Just Like you
Evil activities - Nobody said it was easy [hardcore maar een van de ergste]
Dj Isaac - We are your friends
Een van de weinige DJ's in de hardstyle die ik daar nog niet op heb kunnen betrappen is Headhunterz. Hij gebruikt ook wel vocals of melodieën (sutra, scar ur face, rock civilisation) maar misbruikt daarbij dan geen algemeen bekende classics uit andere genres. Mag ook weleens gezegd worden
Over het algemeen werd de lijst alleen maar opgehemeld...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:45 schreef Sethje het volgende:
wat een gedoe over zo'n lijst, ik heb 1 keer ingeschakeld en toen was er iemand in t engels aan te praten en ben ik snel weer overgeschakeld op mijn eigen repertoire.
Tita <-> engelsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:45 schreef Sethje het volgende:
wat een gedoe over zo'n lijst, ik heb 1 keer ingeschakeld en toen was er iemand in t engels aan te praten en ben ik snel weer overgeschakeld op mijn eigen repertoire.
Eerste post van jou hier in het Hardstyle-topic?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Lekkere plaat!
Alleen weet iemand wanneer die op Itunes staat?
quote:Rhythmatic, acrobatic
She's a dynamite attraction
At the drop of a coin she comes alive, yeah
She knows what she's doing
She's super bad now
She's geared to really blow your mind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LIKE +1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:11 schreef RiKe het volgende:
De top 500 van MI geeft mij wel ideeën voor een eigen mix die langer is dan normaal.
Het is voor mij eens een andere uitdaging
Lijkt me wel leuk om zoiets te doen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe gezichten, vertoont uw eigen!En als je vindt dat je een ekte hardstyle baas bent hoor je al deze vragen eigenlijk wel goed te hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Bij welke dj op Qountdown ging de set helemaal mis ivm falende apparatuur/cd's?
2. Wie is de oorspronkelijke Dutch Master?
3. Van wie mag de kick nog wel een stukje harder?
4. Wat is de laatste stad op aarde?
5. Wie is de bekendste hardstyle neger?
6. Welke dj deelt het bed samen met Gostosa?
7. Van wie is de boot die is aangelegd aan pier 45?
8. Welke dj heeft het syndroom van Williams?
9. Welk label denkt dat minder meer is?
10. Welk nummer is dit: tudu tu tu tududu tu tu tududu tu tududududu tu tututu
* Made by Deeltjesversneller
[ Bericht 5% gewijzigd door em-dee-em-aa op 24-06-2011 18:14:53 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
The Vision- Pandorum (2011 Refix)
Wat een lachertjeDat origineel was juist zo vet aardig, net als B-Twinz - Pandora
![]()
Ik word later echt zo'n verzuurde opa die op al het nieuwe gaat haten, en gaat zeggen dat het vroeger allemaal beter was
[ Bericht 6% gewijzigd door Deeltjesversneller op 24-06-2011 18:24:14 ]
We vertrouwen er gewoon op dat ze niet spieken toch?quote:
Done...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Haal de link weg en dan gewoon effe die tekst kopiëren, jeugd van tegenwoordig vertrouw ik niet zo
Haal de link weg en dan gewoon effe die tekst kopiëren, jeugd van tegenwoordig vertrouw ik niet zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
We vertrouwen er gewoon op dat ze niet spieken toch?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe gezichten, vertoont uw eigen!Hiephoi Sjapoela hier, 22 jaar uit Almelo, fulltime werkend nu dus met fearfm;) Zit al een tijd op dit forum, periodes meer/minder actief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn belangrijkste info voor nu: Yupz versnelde versie!
![]()
Friends voor life whahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
En als je vindt dat je een ekte hardstyle baas bent horen jullie al deze vragen eigenlijk wel goed te hebben:
10. Welk nummer is dit: tudu tu tu tududu tu tu tududu tu tududududu tu tututu
* Made by Deeltjesversneller
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Sjapoela het volgende:
Hiephoi Sjapoela hier, 22 jaar uit Almelo, fulltime werkend nu dus met fearfm;) Zit al een tijd op dit forum, periodes meer/minder actief.
Ook met de GTP bus morgen naar Defqon?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hiephoi Sjapoela hier, 22 jaar uit Almelo, fulltime werkend nu dus met fearfm;) Zit al een tijd op dit forum, periodes meer/minder actief.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Thx voor de creditsIk heb dat laatste tijd ook steeds meer...alles wat word rauwer, harder en overstuurder....het word er niet beter en gezelliger opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
The Vision- Pandorum (2011 Refix)
Wat een lachertjeDat origineel was juist zo vet aardig, net als B-Twinz - Pandora
![]()
Ik word later echt zo'n verzuurde opa die op al het nieuwe gaat haten, en gaat zeggen dat het vroeger allemaal beter was![]()
Over recalled to life gesproken, morgen even openen met stana en daarna dutch master checken denk ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
Nope helaas niet. Festivals zitten er door bepaalde omstandigheden niet in voorlopig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ook met de GTP bus morgen naar Defqon?
Mensen heb de laatste jaren nog nooit zoveel zin aan een feest gehad als morgen, misschien omdat ik tijd lang (halfjaar) geen feesten meer heb bezocht.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hiephoi Sjapoela hier, 22 jaar uit Almelo, fulltime werkend nu dus met fearfmZit al een tijd op dit forum, periodes meer/minder actief.
Ja, maarre... het Rebirth anthem vind ik daar een goed voorbeeld vanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb dat laatste tijd ook steeds meer...alles wat word rauwer, harder en overstuurder....het word er niet beter en gezelliger op
Ja ik heb gehoord dat ze hem op defqon niet willen draaien omdat hij te rauw isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja, maarre... het Rebirth anthem vind ik daar een goed voorbeeld van(die vocals
en kicks
)
Ik vind hem anders perfect voor de mainquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat ze hem op defqon niet willen draaien omdat hij te rauw is
B-Front en Ran-D bedoel je? of de DJ's in het algemeen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat ze hem op defqon niet willen draaien omdat hij te rauw is
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind hem anders perfect voor de main
Dat was sarcasme jongensquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:12 schreef T_Killer het volgende:
[..]
B-Front en Ran-D bedoel je? of de DJ's in het algemeen?
Idd, erg vetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:32 schreef mstx het volgende:
Ahh dankzij de defqon.1 CD eindelijk Tatanka - Africa in goeie kwaliteit. Wat een heerlijk nummer.
Kutski op de Main jonge! Ook het enige moment dat ik daar ben waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef Sethje het volgende:
Over recalled to life gesproken, morgen even openen met stana en daarna dutch master checken denk ik
Maar dan heb je wel een fysiek exemplaar...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:10 schreef pl4kkie het volgende:
De defqon cd is tekoop in itunes voor 10 euro. Als je bij defqon zelf koopt betaal je 20. Naaiers.
ja okee das waar. Maar je kan ook gewoon branden op een cd. Maar dan nog 10 euro meer vragen voor een fisiek exemplaar. Ben hem nu aant binnen horkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een fysiek exemplaar...
Probeer maar gewoon om aan iemand anders te verkopen, ik moet morgen eerst werken en weet nog niet hoe laat ik klaar benquote:
Heel veel plezier morgen, ik heb mijn kaartje verkocht omdat ik binnenkort ga verhuizen, scheelt toch een hoop geld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
you know what? ik ga denk ik maar niet teruglezenstart wel weer vanaf hier
morgen Defqon.1, gruwelijk veel zin in![]()
spulletjes ongeveer al gepakt...
kaartje geprint?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Levitas het volgende:
Geld is gepind, sigaretten ingeslagen, oordopjes zijn opgepoetst, het bier voor morgenvroeg (8:00 van huis vertrekken!) staat koud.. Ben ik nog iets vergeten...? Naja, ik ben er klaar voor!
Ah! Dopje! Goed dat je het zegt!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kaartje geprint?dopje voor flesje water?
Je kan ook nog gratis met de bus vanuit Zwolle: http://twitpic.com/5g756y/fullquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor mensen met een goeie printer!
Deze gewoon namaken en je hebt de perfecte parkeerplek
http://ping.fm/p/eEFQU
QFT! en dus x2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef T-Force het volgende:
Jongens...ik heb er zin an![]()
Dat het maar snel morgen is!
Weer eens lekker ouderwets Alphaverben! Heb ik eigenlijk al ooit ge-Alphaverbt met jou ReMcOrE?quote:
vorig jaar Q-Base? vorig jaar Decibel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Weer eens lekker ouderwets Alphaverben! Heb ik eigenlijk al ooit ge-Alphaverbt met jou ReMcOrE?
wat een dombo, die komt morgen echt niet binnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Je kan ook nog gratis met de bus vanuit Zwolle: http://twitpic.com/5g756y/full
jij snapt hetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef Levitas het volgende:
Alphaverb, staat hier natuurlijk ook op het lijstje. Eerste wat ik ga doen in elke area: Naar linksvoor. Daar is de kans het grootst om FOK! te vinden hehe
Dat snap ik nou ook nooit he. Hoe kom je er in godsnaam op om een foto van je kaartje incl. barcode op internet te gooien? Ik gooi ook regelmatig foto's van een kaartje op Twitter, maar dan zorg ik er altijd wel voor dat de barcode nét niet op de foto staat. Ik vraag me dan wel af, stel je print dit kaartje van de foto uit, zou de barcode dan werken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
wat een dombo, die komt morgen echt niet binnen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook nooit he. Hoe kom je er in godsnaam op om een foto van je kaartje incl. barcode op internet te gooien? Ik gooi ook regelmatig foto's van een kaartje op Twitter, maar dan zorg ik er altijd wel voor dat de barcode nét niet op de foto staat. Ik vraag me dan wel af, stel je print dit kaartje van de foto uit, zou de barcode dan werken?
als de kwaliteit goed genoeg is en je kaartje er verder ook 'echt' uitziet (en je bent de eerste die het met die code probeert) heb je volgens mij best een kansquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook nooit he. Hoe kom je er in godsnaam op om een foto van je kaartje incl. barcode op internet te gooien? Ik gooi ook regelmatig foto's van een kaartje op Twitter, maar dan zorg ik er altijd wel voor dat de barcode nét niet op de foto staat. Ik vraag me dan wel af, stel je print dit kaartje van de foto uit, zou de barcode dan werken?
Dat ja. De barcode is gewoon een weergave van het nummer dat eronder staat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef 16meter het volgende:
Je kunt gewoon je eigen kaartje nemen, de barcode van de foto reproduceren en die over de oude heen plaatsen.
Misschien tot morgen, maar volgens mij ga ik naar alle dj's waar jullie niet heen gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben weg voor vandaag, tot morgen mensen!
Ga je niet Alphaverben, Boyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien tot morgen, maar volgens mij ga ik naar alle dj's waar jullie niet heen gaan
Heb ik gewoon niks met hun muziek. Alhoewel ik ook nergens per se heen hoef rond die tijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ga je niet Alphaverben, Boy? Das lekker hoor! En bovendien is het vooraan bij AVIO/Alphaverb echt supergezellig altijd. Op de een of andere manier brengen de mannen altijd sfeer met zich mee
Lijkt me erg gezellig! Ik zal kijken of ik dit jaar meer kan/ga filmen en ook een aftermovietje ga maken net zoals vorig jaar!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb ik gewoon niks met hun muziek. Alhoewel ik ook nergens per se heen hoef rond die tijdZal eens kijken. Gezellig om iedereen even te spotten
En toch ook wel leuk voor de aftermovie als jullie er ook op staan
Deze van mij, van 2 jaar terug moet te overtreffen zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lijkt me erg gezellig! Ik zal kijken of ik dit jaar meer kan/ga filmen en ook een aftermovietje ga maken net zoals vorig jaar!
The Hard Way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
ja iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef Levitas het volgende:
CO-C-CO-COCA COLA!
WTF is dit, Psyko Punkz?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef Levitas het volgende:
CO-C-CO-COCA COLA!
WTF is dit, Psyko Punkz?
Ff photoshoppenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor mensen met een goeie printer!
Deze gewoon namaken en je hebt de perfecte parkeerplek
http://ping.fm/p/eEFQU
Succes met bepalen naar welke stage je gaat.quote:
Was vorig jaar niet in ieder geval. Wij mochten mooi 10 euro dokken met een VIP-kaart. :Squote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
VIPs hebben natuurlijk parkeren inclusief..
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:30 schreef Levitas het volgende:
Het is vroeg.. Het is koud.. Maar, dit gaat het vandaag dubbel en dwars waard zijn. Wat heb ik er zin in! :-D
Tot straks heren (en dame)!
Komt jan Smit ook liedjes ook zingen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:56 schreef 16meter het volgende:
nou ik zie jullie bij brennan heart rechts achterin ok?
toedels
Bleeding for the harder styles neem ik aan. Overigens heb ik die dvd niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:39 schreef porsche1 het volgende:
Bij de Q-Dance Feestfabriek DVD.
Ga eens naar het menu en kies daar dan "top 25".
Dat "ohoooohhhooooh" is toch wel ergens in een nummer gemixt?
Zoja, welk nummer is het?
Dankje.
134 wtfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Dagcijfers #218
Ik heb iemand van hier gespot in de dagcijfers.
En ik zeg ook:
T is die bioweapon remix dusja..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:30 schreef Sc0tTy het volgende:
i was like![]()
![]()
and then i was like![]()
![]()
hoe kennen die aussies nou Part of the Hard er op leggen :/
Hij is wel binnengekomenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
wat een dombo, die komt morgen echt niet binnen
Tha Playah heeft veel beter spul, maar vind het origineel ook al geen drol aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:48 schreef porsche1 het volgende:
Nu het Hardstyle topic toch al bij mijn actieve topics staat, vraag ik het gelijk maar.
Wat vinden jullie hiervan:
http://lsdb.nl/set/85535/(...)_Stage_25-06-11.htmlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:03 schreef dan13lv het volgende:
wel jammer dat ik evil activities heb gemist
superbedankt beachquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/set/85535/(...)_Stage_25-06-11.html
Bedank mstx maar voor zijn fantastische site.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:06 schreef dan13lv het volgende:
de rest neem ik allemaal op en zal ik wel online zetten voor jullie
[..]
superbedankt beach
als ie heeft gepost bedank ik m wel evenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedank mstx maar voor zijn fantastische site.
ik draai trackid wel evenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef l0c4lh0st het volgende:
Weet iemand welke track dit is? http://www22.zippyshare.com/v/39387633/file.html
En dan gaat het mij vooral om dat stukje op 2:15 (je kan 'm op zippyshare online luisteren) Is zo vet!!!
Werd gedraaid in de set van The Rebel @ Hardhouse Generation 06-06-2007 (Jumper Records Special) op FreshFM.
Hetzelfde voor Boy en zijn vriendenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Helaasch niet op Defqon.1
Hoop dat Rike plezier heeft van mijn kaartjes
Hoezo ik?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Boy en zijn vrienden![]()
Livestream klinkt lekker nu!
Dacht dat ik jou die codes had gegeven zodat je een extra kaart voor een vriend kan halen ofzo. Naja kan ook iemand anders geweest zijn.quote:
Ohja, dit is inderdaad het anti-main-hokquote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef robuust89 het volgende:
Defqon.1 was supertof!![]()
Een meet? Was er een meet?niemand gezien.
Stond ook de halve dag op de main, misschien ligt het daar aan
Nog nooit zoveel FOK!kers bij elkaar gezien.quote:
Ik stond er met alphaverb, zelfde verhaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:11 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb een flinke tijd links vooraan gestaan in de blue met 3 chicks, tussen die 2 palen in en dan bijna bij de speakers.
Niemand gezien....
Ow ja tuurlijk. Voor mijn stampvriendinntjequote:Op zondag 26 juni 2011 00:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dacht dat ik jou die codes had gegeven zodat je een extra kaart voor een vriend kan halen ofzo. Naja kan ook iemand anders geweest zijn.
Was meer in het midden dan links voor moet ik eerlijk zeggen. Tis dat 16meter een omtrek heeft van 2 meter met zijn schouders anders had ik het ook gemistquote:Op zondag 26 juni 2011 08:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik stond er met alphaverb, zelfde verhaal.
heel vette show qua licht en pyro...helaas wel met kutplaten, mag ik dat zeggen?quote:
Echt kippenvel. Jammer dat ik er niet bij wasquote:
Ja, 16m is een beest van een kerel, dat ik hem gemist heb!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow ja tuurlijk. Voor mijn stampvriendinntjeDie heeft er goed van genoten die dag!
Thnx daarvoor
[..]
Was meer in het midden dan links voor moet ik eerlijk zeggen. Tis dat 16meter een omtrek heeft van 2 meter met zijn schouders anders had ik het ook gemist
Dat mag je zeggen. Zat ook geen duidelijke lijn in de platen, gaan ze hardcore draaien, en dan weer hardstyle, whut?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:36 schreef de_huig het volgende:
[..]
heel vette show qua licht en pyro...helaas wel met kutplaten, mag ik dat zeggen?
Idd, dat was wel behoorlijk ruk. Ik vind ze sowieso slecht mixen. Producen, dat kunnen de heren wel. Maar mixenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen. Zat ook geen duidelijke lijn in de platen, gaan ze hardcore draaien, en dan weer hardstyle, whut?
quote:
Toch wel een beetjequote:
V-hals reprezenttzzz!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:24 schreef T_Killer het volgende:
V-hals reprezenttzzz!
Wie is helemaal linksvoor met bruine jasje? Meid van 16m?
Ken haar wel, maar herken haar zo niet op deze foto....quote:Op zondag 26 juni 2011 12:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jup, dat is Tessa
Ik vond het echt een enorm geslaagde DefQonLocatie is echt top!
Ja precies daarom twijfelde ik ook. T zal wel komen doordat je door de lichtinval dat blonde haar niet goed kunt herkennen.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ken haar wel, maar herken haar zo niet op deze foto....
Ja die Scatta plaat is vet, maar iets te gehyped. Je hoort m overal tegenwoordigquote:Op zondag 26 juni 2011 13:57 schreef Gezicht het volgende:
Hoorde ik daar nu Skrillex in de afsluiting?
Ja was om 18.00 binnen, beste artiesten dus gemist geloof ik. Meer onderweg geweest dan dat ik op Defqon wasquote:Op zondag 26 juni 2011 11:11 schreef T_Killer het volgende:
DV, jij nog echt naar b'huizen gegaan op t eind van de middag gisteren?
Als ik de fokmeet zoek is hij idd degene waar ik naar zoekquote:Op zondag 26 juni 2011 11:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, 16m is een beest van een kerel, dat ik hem gemist heb!
Valt me weer tegen van je jongen, ook @ em-dee-em-aa. Afsluiten op de main tsssquote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef robuust89 het volgende:
Stond ook de halve dag op de main, misschien ligt het daar aan
er hing een heerlijk ontspannen vibe over het hele terein, ook bar weinig security gezien:) door het slechte weer miste je wel een beetje dat festival gevoel, leker huilen op het gras luisterend naar de muziek. Door alle regen was het terein wel veranderd in een grote modderpoel, en op sommige stukken was ht spekglad.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:11 schreef T_Killer het volgende:
En bart, hoe was awakenings dan? Hoorde een stukje op de radio gisteren op 3fm. Klonk niet slecht.
Muzikaal en qua sfeer zou The Machine zeker een veel vettere afsluiting zijn geweest...quote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ook @ em-dee-em-aa. Afsluiten op de main tsssThe Machine was zo vet man
Vond het live zo veel beter klinken dan die YouTube previews, die bass pff
Geluid stond HARD toen, \
Geluid @ Blue was inderdaad insanequote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja was om 18.00 binnen, beste artiesten dus gemist geloof ik. Meer onderweg geweest dan dat ik op Defqon was(incl werk gisteren 11 uur autogereden, dat sloopt je zeg
)
Ook wij 1,5 uur op de parkeerplaats stil gestaan, zat geen vooruitgang in... dus toen maar omgedraaid naar die hoofdweg waar de bussen ook reden en daar waren we binnen 10 minuten weg.
[..]
Als ik de fokmeet zoek is hij idd degene waar ik naar zoek
[..]
Valt me weer tegen van je jongen, ook @ em-dee-em-aa. Afsluiten op de main tsssThe Machine was zo vet man
Vond het live zo veel beter klinken dan die YouTube previews, die bass pff
Geluid stond HARD toen, gelukkig dempen m'n doppen heel veel, met als bijgevolg dat poiuytr 5x z'n naam moest herhalen (en daarna spellen) voor ik het doorhad
Welgeteld 1,5 minuut op de main geweest, toen ik aan kwam lopen was Wake You Up bijna afgelopen dus ik dacht mooi die is geweest, en toen kwam die Stereo Murder remix van The Prophet dus was snel weer weg![]()
twitter:djtechnoboy twitterde op zondag 26-06-2011 om 14:42:26Tracklist. TBY @ Defqon 1 2011 http://t.co/BJav3Ij reageer retweet
Absoluut! Nog veel met jullie gepraat!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jup, dat is Tessa
Ik vond het echt een enorm geslaagde DefQonLocatie is echt top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telefoon meldt zich!quote:Op zondag 26 juni 2011 15:05 schreef haakon het volgende:
Welke mensen zijn aanwazig op Free Festival?
Wtf, ik heb net het zelfde gedaan. Nu ff BBQen met z'n allen.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu op naar een teamuitje, BBQ en Paintballen![]()
Dat had ik ook bij The Machine... sta ik daar in de bluequote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef Da_Ripper het volgende:
was op 'n gegeven moment zelfs op weg naar Kodex beland ik bij BH!? ... purple met UV verwisseld.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef robuust89 het volgende:
Even een totaal overbodige opmerking:
Hardstyle is en blijft echt mijn muziek. Je kan er heerlijk op losgaan en kan je energie er in kwijt, en het mooiste is de verbondenheid met elkaar. Je hoeft maar een blik te wisselen met iemand die ook losgaat, en dat weet je precies wat we bedoelen
Geweldig!
Ooooooh was JIJ dat!!!!?!?!? Sjonge ik heb nog de hele dag lopen denken wie was dat nu ook alweerquote:Op zondag 26 juni 2011 17:49 schreef StM het volgende:
Op Krulliewullie na toen jullie weg gingen uit de blue na Alphaverb heb ik niemand van hier gezien. (Niet dat ik er veel zal herkennen)
En damn wat was het parkeren een ongelooflijk drama zeg. We waren veruit voor de grote massa weg en hebben er alsnog 2.5 uur over gedaan om weg te komen :x
Maar van mijn groep was iedereen het over eens, volgend jaar weer
Trouwens, waar stond jij met Henzel & Disco Nova?? Wij hebben het laatste kwartier meegepikt maar zagen je nergens! Wel een look-a-like die we dat hele kwartier hebben aangestaard en met elkaar overlegd of je het nu wel of niet wasquote:Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef Koepert het volgende:
wel Sethje en T-Force, Ripper, Boy en Haakon en KrullieWullienog gemeet,
Hehe maakt niet uit. Ik dacht al dat je me niet herkendequote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ooooooh was JIJ dat!!!!?!?!? Sjonge ik heb nog de hele dag lopen denken wie was dat nu ook alweerHerkende je gezicht wel maar wist zo niet waarvan, ik ben zó ongelooflijk slecht in namen/gezichten
. De rest was in hoog tempo de tent uit aan het lopen, vandaar dat ik alleen hoi riep en door ben gelopen
Volgende keer erachteraan schreeuwen dat je van Fok bent en dan sleep ik je wel mee naar de rest
En terechtquote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef StM het volgende:
Het was al lastig zat om mn groep mee naar Alphaverb te krijgen hoewel ze nu wel allemaal volgens mij instant fan geworden zijn.
Excuus dame , ik vergeet altijd wel n naam bij zo'n lijstje.. maar idd jou natuurlijk ook gezien.. En euh.. Ja k had wel n lichtgroenige trui aan.. stond beetje midden achter bij white, bij magenta tijdje rechtsvoor en tijdje linksachter gestaan..quote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Trouwens, waar stond jij met Henzel & Disco Nova?? Wij hebben het laatste kwartier meegepikt maar zagen je nergens! Wel een look-a-like die we dat hele kwartier hebben aangestaard en met elkaar overlegd of je het nu wel of niet wasConclusie was van niet (of had je wel een lichtgroene trui aan?
)
Hmzz.. ja die kerel stond meer linksvoormidden ofzoietsquote:Op maandag 27 juni 2011 07:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
Excuus dame , ik vergeet altijd wel n naam bij zo'n lijstje.. maar idd jou natuurlijk ook gezien.. En euh.. Ja k had wel n lichtgroenige trui aan.. stond beetje midden achter bij white, bij magenta tijdje rechtsvoor en tijdje linksachter gestaan..
Congrats, als wat en waar?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:48 schreef benniesnugger het volgende:
De week begon al goed met Defqon maar is nu nog beter geworden. Eindelijk afgestudeerd
Kun jij niet even zorgen dat het verkeer bij defqon wat vlotter loopt?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef benniesnugger het volgende:
Opleiding Verkeerskunde, aan de NHTV te Breda
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Kun jij niet even zorgen dat het verkeer bij defqon wat vlotter loopt?
Wat een kutjaar moet dat dan geweest zijnquote:@TitaMagicShow
The Magic Show
#TMS500 best track of 2010: @PsykoPunkz - Bassboom @DirtyWorkz
Ja als magic op 300 nogwat beland krijg je dat al snelquote:Op maandag 27 juni 2011 11:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat een kutjaar moet dat dan geweest zijn
jaquote:Op maandag 27 juni 2011 11:53 schreef InGebruik het volgende:
Stond Fok! ook in het treintje van Destination Nowhere?
Dan heb ik misschien wel bij iemand aan z'n schouders gehangen.quote:
Was toevallig dat ik je zag en het ook nog kon plaatsen ja haha.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:56 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dan heb ik misschien wel bij iemand aan z'n schouders gehangen.
Oh Utca wel gesproken bij de main tijdens B-Front.
ja, die was weer heerlijk!!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow had toch weer een gelukzalig moment bij J&W.... eindigen met "Like thiz" , Die track zal me nooit vervelend
Jaquote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ben ik de drukte bij het weggaan dan echt voor geweest?
ik stond volgens mij geparkeerd op het veld links van het woordje "Bremerbergdijk" midden onderin de foto... ook de rode lijn genomen, maar geen problemen gehad met ritsen in de blauwe rijquote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jawij zaten pas om 01.00 in de auto en toen stond het op de velden zelf al/nog helemaal vast.
[ afbeelding ]
Dat rode was de hele file vanaf de parkeerplaats, het blauwe was de weg waar vooral de bussen reden volgens mij. Die 2 files moesten bij die T-splitsing dus ritsen, volgens mij ging het daar fout want na 1 uur waren we 2 autolengtes vooruit gekomen. Uiteindelijk maar via die groene lijn in de blauwe file aangesloten, die ging een stuk sneller.
Die groene stond ook compleet vast. die hebben we helemaal afgelopen. Want als je eenmaal op het gras was dan kon je niet meer keren.....quote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jawij zaten pas om 01.00 in de auto en toen stond het op de velden zelf al/nog helemaal vast.
[ afbeelding ]
quote:Why don't you stop for a minute
Start making some choices
Cause you're being controlled
By their evil voices
Die heb ik gesubmit.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef NLS04 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de vocals in indoctrination echt ramkut vindt? Op de een of andere manier loopt het niet soepel op die mids en de booschap zelf is ook beetje jammer. Daarnaast hoor ik dat youre being //played// er ook echt niet in. Vooral aan dit stukje irriteer ik me:
[..]
fijn om te lezenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ben eigenlijk helemaal niet fan van theracords etc. maar Geck-o vind ik toch wel een echt goede artiest.
gr gr
Nee, je bent niet de enigequote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef NLS04 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de vocals in indoctrination echt ramkut vindt? Op de een of andere manier loopt het niet soepel op die mids en de booschap zelf is ook beetje jammer. Daarnaast hoor ik dat youre being //played// er ook echt niet in. Vooral aan dit stukje irriteer ik me:
[..]
Te brakke kwaliteit om er ook maar iets over te zeggen!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef eQuaL het volgende:
Beetje een hype op facebook over deze track, gedraaid door Coone, Nikkita vocals
Das gewoon Make It Loud met wat audiosample's erdoorheen..quote:
Sorry,quote:Op maandag 27 juni 2011 20:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Das gewoon Make It Loud met wat audiosample's erdoorheen..
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:46 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen van hier die volgende week naar Dreamfields gaan lekkere line-up voor relatief weinig knaken:Voor mij een kwartiertje rijden. Heerlijk lekker in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
No need to be sorryquote:Op maandag 27 juni 2011 20:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sorry,
Goedmakertje dan?
Wat een drive vanaf 1:22
Love it !
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:46 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen van hier die volgende week naar Dreamfields gaan lekkere line-up voor relatief weinig knaken:Wordt een top feestje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thera en Chris One sluiten af![]()
Dominatingquote:Op maandag 27 juni 2011 20:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij heeft Coone die de 'klassieker van Raine geremixt...
vanaf 3:15
Over remixen gesproken...
Vanaf 5:05
Damn boyquote:
Niiiiizeee!!quote:
B b b b b baas!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:59 schreef 16meter het volgende:
mooien feest he defkon
nou ik vond van wel hoor
gr gr
Lulz, ik sta erop @ 17 seconden, blauw gestreept vest!quote:
Ik zie net de fotos voorbij komen @ Facebookquote:Op maandag 27 juni 2011 23:45 schreef mstx het volgende:
B-Front b2b Crypsis b2b Kodex b2b Chris One b2b The Machine b2b The Geminizers @ The Magic Show (27-06-2011)
Aah ik zie het al ik stond veel meer naar voren. Stond echt 3 mensen verwijdert van het hek linksvooraan.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:41 schreef T-Force het volgende:
Coming up front....we are the one
Thunderbeats.........till the break...of dawn
Donkey Rollers.....crusaders.....of the hardstyle rave
Are about..... to create........ a shock wave
THUNDERBEATS![]()
Dit blijft toch echt 1 vd (zo niet DE) beste Donkey-platen! Die sfeer die ze gecreëerd hebben in onbeschrijfelijk vet
quote:
vanavond ff kijkenquote:
Jongens, jullie hebben het helemaal misquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]Immeasurably is voor mij de onbetwiste nummer 1
Ik wilde net Silver Bullet roepen. Voor mij samen met Immeasurably hét Donkey Rollers nummer!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:18 schreef Koepert het volgende:
En LMPSJNK en silver bullet... he he he.. ook motherf*ck ...en eigenlijk is alles van DR is wel bovengemiddeld
Focus ligt voornamelijk op de tracks die gedraaid zijn en niet op het feest...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:42 schreef eQuaL het volgende:
Woaaah Partyreviews heeft DefQon.1 gereviewd!!
http://partyreviews.nl/hardstyle/2011/defqon-1
Motherfuck, Strike again.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:18 schreef Koepert het volgende:
En LMPSJNK en silver bullet... he he he.. ook motherf*ck ...en eigenlijk is alles van DR is wel bovengemiddeld
Idd, goede tips voor het volgende feestje Levitas?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Focus ligt voornamelijk op de tracks die gedraaid zijn en niet op het feest...
Hoe was het geluid bij de area's , hoe was het eten, hoe was de doorloop bij de wc's, hoe was de sfeer in het publiek, hoe smaakte het bier.... Dat soort dingetjes is ook wel leuk om weten.
Wat had je dan verwacht van Ran-D & Adaro? Waren ze dan al niet bij voorbaat de helden van de avond?quote:De tijd vloog voorbij en al snel was het tijd voor Ran-D & Adaro. Als je de set opent met Gunz for Hire – Gangsters don’t Dance verdien je al een award. Als je dan vervolgens ook nog Ran-D & B-Front – Rebirth anthem 2011 en Ran-D – Feel my Fire draait, ben je de held van de avond!
voor mij echt niet, dat was bij voorbaat al The Machine!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:11 schreef eQuaL het volgende:
Waren ze dan al niet bij voorbaat de helden van de avond?
Hele goede tips inderdaad. Ik vond het al zo verdomde lastig om er een verhaal van te maken, omdat het zo groot is. Ik ga kijken of ik het nog in de Defqon review aan ga passen, of dat ik het bij de volgende review ga doen. Thanks iig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Focus ligt voornamelijk op de tracks die gedraaid zijn en niet op het feest...
Hoe was het geluid bij de area's , hoe was het eten, hoe was de doorloop bij de wc's, hoe was de sfeer in het publiek, hoe smaakte het bier.... Dat soort dingetjes is ook wel leuk om weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |