Trouwens, waar stond jij met Henzel & Disco Nova?? Wij hebben het laatste kwartier meegepikt maar zagen je nergens! Wel een look-a-like die we dat hele kwartier hebben aangestaard en met elkaar overlegd of je het nu wel of niet wasquote:Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef Koepert het volgende:
wel Sethje en T-Force, Ripper, Boy en Haakon en KrullieWullienog gemeet,
Hehe maakt niet uit. Ik dacht al dat je me niet herkendequote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ooooooh was JIJ dat!!!!?!?!? Sjonge ik heb nog de hele dag lopen denken wie was dat nu ook alweerHerkende je gezicht wel maar wist zo niet waarvan, ik ben zó ongelooflijk slecht in namen/gezichten
. De rest was in hoog tempo de tent uit aan het lopen, vandaar dat ik alleen hoi riep en door ben gelopen
Volgende keer erachteraan schreeuwen dat je van Fok bent en dan sleep ik je wel mee naar de rest
En terechtquote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef StM het volgende:
Het was al lastig zat om mn groep mee naar Alphaverb te krijgen hoewel ze nu wel allemaal volgens mij instant fan geworden zijn.
Excuus dame , ik vergeet altijd wel n naam bij zo'n lijstje.. maar idd jou natuurlijk ook gezien.. En euh.. Ja k had wel n lichtgroenige trui aan.. stond beetje midden achter bij white, bij magenta tijdje rechtsvoor en tijdje linksachter gestaan..quote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Trouwens, waar stond jij met Henzel & Disco Nova?? Wij hebben het laatste kwartier meegepikt maar zagen je nergens! Wel een look-a-like die we dat hele kwartier hebben aangestaard en met elkaar overlegd of je het nu wel of niet wasConclusie was van niet (of had je wel een lichtgroene trui aan?
)
Hmzz.. ja die kerel stond meer linksvoormidden ofzoietsquote:Op maandag 27 juni 2011 07:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
Excuus dame , ik vergeet altijd wel n naam bij zo'n lijstje.. maar idd jou natuurlijk ook gezien.. En euh.. Ja k had wel n lichtgroenige trui aan.. stond beetje midden achter bij white, bij magenta tijdje rechtsvoor en tijdje linksachter gestaan..
Congrats, als wat en waar?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:48 schreef benniesnugger het volgende:
De week begon al goed met Defqon maar is nu nog beter geworden. Eindelijk afgestudeerd
Kun jij niet even zorgen dat het verkeer bij defqon wat vlotter loopt?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef benniesnugger het volgende:
Opleiding Verkeerskunde, aan de NHTV te Breda
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Kun jij niet even zorgen dat het verkeer bij defqon wat vlotter loopt?
Wat een kutjaar moet dat dan geweest zijnquote:@TitaMagicShow
The Magic Show
#TMS500 best track of 2010: @PsykoPunkz - Bassboom @DirtyWorkz
Ja als magic op 300 nogwat beland krijg je dat al snelquote:Op maandag 27 juni 2011 11:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat een kutjaar moet dat dan geweest zijn
jaquote:Op maandag 27 juni 2011 11:53 schreef InGebruik het volgende:
Stond Fok! ook in het treintje van Destination Nowhere?
Dan heb ik misschien wel bij iemand aan z'n schouders gehangen.quote:
Was toevallig dat ik je zag en het ook nog kon plaatsen ja haha.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:56 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dan heb ik misschien wel bij iemand aan z'n schouders gehangen.
Oh Utca wel gesproken bij de main tijdens B-Front.
ja, die was weer heerlijk!!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow had toch weer een gelukzalig moment bij J&W.... eindigen met "Like thiz" , Die track zal me nooit vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |