Het weer heeft enige invloed gehad denk ik, maar de sfeer dit jaar was.... anders.. niet perse slechter, maar anders..
Wel een topfeest gehad. Mezelf n keer niet aan een TT gehouden, behalve openen met Kutski en 2x Henzel & disco nova (1x dubstep, 1x electro), daardoor ook bij Prophet op de main beland, rare timing vd set in de TT, maar verder wel ok setje. Technoboy leuk nieuw spul .
HHZ en Wildstylez was ook zeker ok, weer midden in de set de boel omklappen naar n dubstep track, leuk wel.
Zatox was ook zeker wel ok..
Josh & Wesz waren top
Deepack was goed
Stukje Kasparov was leuk..
Verder vooral veel 'beetje hier, beetje daar' kijken.. goed losgegaan, maar hele meet gemist.., wel Sethje en T-Force, Ripper, Boy en Haakon nog gemeet, maar dat was allemaal buiten de rest om.
Terugreis was goed te doen omdat we n kwartier voor t eind wegreden. Bewust geen zin in dat gehannes, en vuurwerk is ook maar vuurwerk..
Zeer te spreken over deze editie, lekker eigen plan volgen, beetje sfeer proeven.. ik merk dat ik wel n beetje gehad heb met 1 dag 1 stijl..
Jammer ook dat ik paar tracks echt meerdere malen gehoord heb..
Van Tatanka- Africa vind k dat nog niet zo erg.. maar Irreplacable, en nog n paar.. had nie gehoeven..
Wel Gecko - Its what we are, die is top

heerlijke knaller, net daarvoor nog met T-force over gehad dat hij m als eerste plaat ongeveer had gehoord, toen stapte ik blue later binnen, meteen die plaat..
Geluid was Top voor elkaar.
Alleen idd meer een Q-Base dan een DefQon feel.. heel vreemd.. T-Force had t dus al, Chantal zei t al, en k voelde t zelf ook wel zo... Miss volgend jaar met top weer is t anders, maar for now.. top dag gehad, maar defqon is geen defqon meer..
Sorry voor gebrek aan samenhang, vandaag met PV van t werk wezen crossen in Buggy's
2u lang planken, slippen en driften in 200cc buggy's is slopend.. 75/u zonder raam is aparte ervaring.. achterwielaandrijving en dwarsgaan is wel leuk