Tha Playah heeft veel beter spul, maar vind het origineel ook al geen drol aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:48 schreef porsche1 het volgende:
Nu het Hardstyle topic toch al bij mijn actieve topics staat, vraag ik het gelijk maar.
Wat vinden jullie hiervan:
http://lsdb.nl/set/85535/(...)_Stage_25-06-11.htmlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:03 schreef dan13lv het volgende:
wel jammer dat ik evil activities heb gemist
superbedankt beachquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/set/85535/(...)_Stage_25-06-11.html
Bedank mstx maar voor zijn fantastische site.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:06 schreef dan13lv het volgende:
de rest neem ik allemaal op en zal ik wel online zetten voor jullie
[..]
superbedankt beach
als ie heeft gepost bedank ik m wel evenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedank mstx maar voor zijn fantastische site.
ik draai trackid wel evenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef l0c4lh0st het volgende:
Weet iemand welke track dit is? http://www22.zippyshare.com/v/39387633/file.html
En dan gaat het mij vooral om dat stukje op 2:15 (je kan 'm op zippyshare online luisteren) Is zo vet!!!
Werd gedraaid in de set van The Rebel @ Hardhouse Generation 06-06-2007 (Jumper Records Special) op FreshFM.
Hetzelfde voor Boy en zijn vriendenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Helaasch niet op Defqon.1
Hoop dat Rike plezier heeft van mijn kaartjes
Hoezo ik?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Boy en zijn vrienden![]()
Livestream klinkt lekker nu!
Dacht dat ik jou die codes had gegeven zodat je een extra kaart voor een vriend kan halen ofzo. Naja kan ook iemand anders geweest zijn.quote:
Ohja, dit is inderdaad het anti-main-hokquote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef robuust89 het volgende:
Defqon.1 was supertof!![]()
Een meet? Was er een meet?niemand gezien.
Stond ook de halve dag op de main, misschien ligt het daar aan
Nog nooit zoveel FOK!kers bij elkaar gezien.quote:
Ik stond er met alphaverb, zelfde verhaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:11 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb een flinke tijd links vooraan gestaan in de blue met 3 chicks, tussen die 2 palen in en dan bijna bij de speakers.
Niemand gezien....
Ow ja tuurlijk. Voor mijn stampvriendinntjequote:Op zondag 26 juni 2011 00:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dacht dat ik jou die codes had gegeven zodat je een extra kaart voor een vriend kan halen ofzo. Naja kan ook iemand anders geweest zijn.
Was meer in het midden dan links voor moet ik eerlijk zeggen. Tis dat 16meter een omtrek heeft van 2 meter met zijn schouders anders had ik het ook gemistquote:Op zondag 26 juni 2011 08:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik stond er met alphaverb, zelfde verhaal.
heel vette show qua licht en pyro...helaas wel met kutplaten, mag ik dat zeggen?quote:
Echt kippenvel. Jammer dat ik er niet bij wasquote:
Ja, 16m is een beest van een kerel, dat ik hem gemist heb!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow ja tuurlijk. Voor mijn stampvriendinntjeDie heeft er goed van genoten die dag!
Thnx daarvoor
[..]
Was meer in het midden dan links voor moet ik eerlijk zeggen. Tis dat 16meter een omtrek heeft van 2 meter met zijn schouders anders had ik het ook gemist
Dat mag je zeggen. Zat ook geen duidelijke lijn in de platen, gaan ze hardcore draaien, en dan weer hardstyle, whut?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:36 schreef de_huig het volgende:
[..]
heel vette show qua licht en pyro...helaas wel met kutplaten, mag ik dat zeggen?
Idd, dat was wel behoorlijk ruk. Ik vind ze sowieso slecht mixen. Producen, dat kunnen de heren wel. Maar mixenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen. Zat ook geen duidelijke lijn in de platen, gaan ze hardcore draaien, en dan weer hardstyle, whut?
quote:
Toch wel een beetjequote:
V-hals reprezenttzzz!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:24 schreef T_Killer het volgende:
V-hals reprezenttzzz!
Wie is helemaal linksvoor met bruine jasje? Meid van 16m?
Ken haar wel, maar herken haar zo niet op deze foto....quote:Op zondag 26 juni 2011 12:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jup, dat is Tessa
Ik vond het echt een enorm geslaagde DefQonLocatie is echt top!
Ja precies daarom twijfelde ik ook. T zal wel komen doordat je door de lichtinval dat blonde haar niet goed kunt herkennen.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ken haar wel, maar herken haar zo niet op deze foto....
Ja die Scatta plaat is vet, maar iets te gehyped. Je hoort m overal tegenwoordigquote:Op zondag 26 juni 2011 13:57 schreef Gezicht het volgende:
Hoorde ik daar nu Skrillex in de afsluiting?
Ja was om 18.00 binnen, beste artiesten dus gemist geloof ik. Meer onderweg geweest dan dat ik op Defqon wasquote:Op zondag 26 juni 2011 11:11 schreef T_Killer het volgende:
DV, jij nog echt naar b'huizen gegaan op t eind van de middag gisteren?
Als ik de fokmeet zoek is hij idd degene waar ik naar zoekquote:Op zondag 26 juni 2011 11:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, 16m is een beest van een kerel, dat ik hem gemist heb!
Valt me weer tegen van je jongen, ook @ em-dee-em-aa. Afsluiten op de main tsssquote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef robuust89 het volgende:
Stond ook de halve dag op de main, misschien ligt het daar aan
er hing een heerlijk ontspannen vibe over het hele terein, ook bar weinig security gezien:) door het slechte weer miste je wel een beetje dat festival gevoel, leker huilen op het gras luisterend naar de muziek. Door alle regen was het terein wel veranderd in een grote modderpoel, en op sommige stukken was ht spekglad.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:11 schreef T_Killer het volgende:
En bart, hoe was awakenings dan? Hoorde een stukje op de radio gisteren op 3fm. Klonk niet slecht.
Muzikaal en qua sfeer zou The Machine zeker een veel vettere afsluiting zijn geweest...quote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ook @ em-dee-em-aa. Afsluiten op de main tsssThe Machine was zo vet man
Vond het live zo veel beter klinken dan die YouTube previews, die bass pff
Geluid stond HARD toen, \
Geluid @ Blue was inderdaad insanequote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja was om 18.00 binnen, beste artiesten dus gemist geloof ik. Meer onderweg geweest dan dat ik op Defqon was(incl werk gisteren 11 uur autogereden, dat sloopt je zeg
)
Ook wij 1,5 uur op de parkeerplaats stil gestaan, zat geen vooruitgang in... dus toen maar omgedraaid naar die hoofdweg waar de bussen ook reden en daar waren we binnen 10 minuten weg.
[..]
Als ik de fokmeet zoek is hij idd degene waar ik naar zoek
[..]
Valt me weer tegen van je jongen, ook @ em-dee-em-aa. Afsluiten op de main tsssThe Machine was zo vet man
Vond het live zo veel beter klinken dan die YouTube previews, die bass pff
Geluid stond HARD toen, gelukkig dempen m'n doppen heel veel, met als bijgevolg dat poiuytr 5x z'n naam moest herhalen (en daarna spellen) voor ik het doorhad
Welgeteld 1,5 minuut op de main geweest, toen ik aan kwam lopen was Wake You Up bijna afgelopen dus ik dacht mooi die is geweest, en toen kwam die Stereo Murder remix van The Prophet dus was snel weer weg![]()
twitter:djtechnoboy twitterde op zondag 26-06-2011 om 14:42:26Tracklist. TBY @ Defqon 1 2011 http://t.co/BJav3Ij reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |