Je kan ook nog gratis met de bus vanuit Zwolle: http://twitpic.com/5g756y/fullquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor mensen met een goeie printer!
Deze gewoon namaken en je hebt de perfecte parkeerplek
http://ping.fm/p/eEFQU
QFT! en dus x2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef T-Force het volgende:
Jongens...ik heb er zin an![]()
Dat het maar snel morgen is!
Weer eens lekker ouderwets Alphaverben! Heb ik eigenlijk al ooit ge-Alphaverbt met jou ReMcOrE?quote:
vorig jaar Q-Base? vorig jaar Decibel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Weer eens lekker ouderwets Alphaverben! Heb ik eigenlijk al ooit ge-Alphaverbt met jou ReMcOrE?
wat een dombo, die komt morgen echt niet binnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Je kan ook nog gratis met de bus vanuit Zwolle: http://twitpic.com/5g756y/full
jij snapt hetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef Levitas het volgende:
Alphaverb, staat hier natuurlijk ook op het lijstje. Eerste wat ik ga doen in elke area: Naar linksvoor. Daar is de kans het grootst om FOK! te vinden hehe
Dat snap ik nou ook nooit he. Hoe kom je er in godsnaam op om een foto van je kaartje incl. barcode op internet te gooien? Ik gooi ook regelmatig foto's van een kaartje op Twitter, maar dan zorg ik er altijd wel voor dat de barcode nét niet op de foto staat. Ik vraag me dan wel af, stel je print dit kaartje van de foto uit, zou de barcode dan werken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
wat een dombo, die komt morgen echt niet binnen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook nooit he. Hoe kom je er in godsnaam op om een foto van je kaartje incl. barcode op internet te gooien? Ik gooi ook regelmatig foto's van een kaartje op Twitter, maar dan zorg ik er altijd wel voor dat de barcode nét niet op de foto staat. Ik vraag me dan wel af, stel je print dit kaartje van de foto uit, zou de barcode dan werken?
als de kwaliteit goed genoeg is en je kaartje er verder ook 'echt' uitziet (en je bent de eerste die het met die code probeert) heb je volgens mij best een kansquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook nooit he. Hoe kom je er in godsnaam op om een foto van je kaartje incl. barcode op internet te gooien? Ik gooi ook regelmatig foto's van een kaartje op Twitter, maar dan zorg ik er altijd wel voor dat de barcode nét niet op de foto staat. Ik vraag me dan wel af, stel je print dit kaartje van de foto uit, zou de barcode dan werken?
Dat ja. De barcode is gewoon een weergave van het nummer dat eronder staat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef 16meter het volgende:
Je kunt gewoon je eigen kaartje nemen, de barcode van de foto reproduceren en die over de oude heen plaatsen.
Misschien tot morgen, maar volgens mij ga ik naar alle dj's waar jullie niet heen gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben weg voor vandaag, tot morgen mensen!
Ga je niet Alphaverben, Boyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien tot morgen, maar volgens mij ga ik naar alle dj's waar jullie niet heen gaan
Heb ik gewoon niks met hun muziek. Alhoewel ik ook nergens per se heen hoef rond die tijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ga je niet Alphaverben, Boy? Das lekker hoor! En bovendien is het vooraan bij AVIO/Alphaverb echt supergezellig altijd. Op de een of andere manier brengen de mannen altijd sfeer met zich mee
Lijkt me erg gezellig! Ik zal kijken of ik dit jaar meer kan/ga filmen en ook een aftermovietje ga maken net zoals vorig jaar!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb ik gewoon niks met hun muziek. Alhoewel ik ook nergens per se heen hoef rond die tijdZal eens kijken. Gezellig om iedereen even te spotten
En toch ook wel leuk voor de aftermovie als jullie er ook op staan
Deze van mij, van 2 jaar terug moet te overtreffen zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lijkt me erg gezellig! Ik zal kijken of ik dit jaar meer kan/ga filmen en ook een aftermovietje ga maken net zoals vorig jaar!
The Hard Way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
ja iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef Levitas het volgende:
CO-C-CO-COCA COLA!
WTF is dit, Psyko Punkz?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef Levitas het volgende:
CO-C-CO-COCA COLA!
WTF is dit, Psyko Punkz?
Ff photoshoppenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor mensen met een goeie printer!
Deze gewoon namaken en je hebt de perfecte parkeerplek
http://ping.fm/p/eEFQU
Succes met bepalen naar welke stage je gaat.quote:
Was vorig jaar niet in ieder geval. Wij mochten mooi 10 euro dokken met een VIP-kaart. :Squote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
VIPs hebben natuurlijk parkeren inclusief..
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:30 schreef Levitas het volgende:
Het is vroeg.. Het is koud.. Maar, dit gaat het vandaag dubbel en dwars waard zijn. Wat heb ik er zin in! :-D
Tot straks heren (en dame)!
Komt jan Smit ook liedjes ook zingen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:56 schreef 16meter het volgende:
nou ik zie jullie bij brennan heart rechts achterin ok?
toedels
Bleeding for the harder styles neem ik aan. Overigens heb ik die dvd niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:39 schreef porsche1 het volgende:
Bij de Q-Dance Feestfabriek DVD.
Ga eens naar het menu en kies daar dan "top 25".
Dat "ohoooohhhooooh" is toch wel ergens in een nummer gemixt?
Zoja, welk nummer is het?
Dankje.
134 wtfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Dagcijfers #218
Ik heb iemand van hier gespot in de dagcijfers.
En ik zeg ook:
T is die bioweapon remix dusja..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:30 schreef Sc0tTy het volgende:
i was like![]()
![]()
and then i was like![]()
![]()
hoe kennen die aussies nou Part of the Hard er op leggen :/
Hij is wel binnengekomenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
wat een dombo, die komt morgen echt niet binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |