Idd, erg vetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:32 schreef mstx het volgende:
Ahh dankzij de defqon.1 CD eindelijk Tatanka - Africa in goeie kwaliteit. Wat een heerlijk nummer.
Kutski op de Main jonge! Ook het enige moment dat ik daar ben waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef Sethje het volgende:
Over recalled to life gesproken, morgen even openen met stana en daarna dutch master checken denk ik
Maar dan heb je wel een fysiek exemplaar...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:10 schreef pl4kkie het volgende:
De defqon cd is tekoop in itunes voor 10 euro. Als je bij defqon zelf koopt betaal je 20. Naaiers.
ja okee das waar. Maar je kan ook gewoon branden op een cd. Maar dan nog 10 euro meer vragen voor een fisiek exemplaar. Ben hem nu aant binnen horkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een fysiek exemplaar...
Probeer maar gewoon om aan iemand anders te verkopen, ik moet morgen eerst werken en weet nog niet hoe laat ik klaar benquote:
Heel veel plezier morgen, ik heb mijn kaartje verkocht omdat ik binnenkort ga verhuizen, scheelt toch een hoop geld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
you know what? ik ga denk ik maar niet teruglezenstart wel weer vanaf hier
morgen Defqon.1, gruwelijk veel zin in![]()
spulletjes ongeveer al gepakt...
kaartje geprint?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Levitas het volgende:
Geld is gepind, sigaretten ingeslagen, oordopjes zijn opgepoetst, het bier voor morgenvroeg (8:00 van huis vertrekken!) staat koud.. Ben ik nog iets vergeten...? Naja, ik ben er klaar voor!
Ah! Dopje! Goed dat je het zegt!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kaartje geprint?dopje voor flesje water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |