quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe gezichten, vertoont uw eigen!Hiephoi Sjapoela hier, 22 jaar uit Almelo, fulltime werkend nu dus met fearfm;) Zit al een tijd op dit forum, periodes meer/minder actief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn belangrijkste info voor nu: Yupz versnelde versie!
![]()
Friends voor life whahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
En als je vindt dat je een ekte hardstyle baas bent horen jullie al deze vragen eigenlijk wel goed te hebben:
10. Welk nummer is dit: tudu tu tu tududu tu tu tududu tu tududududu tu tututu
* Made by Deeltjesversneller
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Sjapoela het volgende:
Hiephoi Sjapoela hier, 22 jaar uit Almelo, fulltime werkend nu dus met fearfm;) Zit al een tijd op dit forum, periodes meer/minder actief.
Ook met de GTP bus morgen naar Defqon?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hiephoi Sjapoela hier, 22 jaar uit Almelo, fulltime werkend nu dus met fearfm;) Zit al een tijd op dit forum, periodes meer/minder actief.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Thx voor de creditsIk heb dat laatste tijd ook steeds meer...alles wat word rauwer, harder en overstuurder....het word er niet beter en gezelliger opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
The Vision- Pandorum (2011 Refix)
Wat een lachertjeDat origineel was juist zo vet aardig, net als B-Twinz - Pandora
![]()
Ik word later echt zo'n verzuurde opa die op al het nieuwe gaat haten, en gaat zeggen dat het vroeger allemaal beter was![]()
Over recalled to life gesproken, morgen even openen met stana en daarna dutch master checken denk ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
Nope helaas niet. Festivals zitten er door bepaalde omstandigheden niet in voorlopig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ook met de GTP bus morgen naar Defqon?
Mensen heb de laatste jaren nog nooit zoveel zin aan een feest gehad als morgen, misschien omdat ik tijd lang (halfjaar) geen feesten meer heb bezocht.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hiephoi Sjapoela hier, 22 jaar uit Almelo, fulltime werkend nu dus met fearfmZit al een tijd op dit forum, periodes meer/minder actief.
Ja, maarre... het Rebirth anthem vind ik daar een goed voorbeeld vanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb dat laatste tijd ook steeds meer...alles wat word rauwer, harder en overstuurder....het word er niet beter en gezelliger op
Ja ik heb gehoord dat ze hem op defqon niet willen draaien omdat hij te rauw isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja, maarre... het Rebirth anthem vind ik daar een goed voorbeeld van(die vocals
en kicks
)
Ik vind hem anders perfect voor de mainquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat ze hem op defqon niet willen draaien omdat hij te rauw is
B-Front en Ran-D bedoel je? of de DJ's in het algemeen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat ze hem op defqon niet willen draaien omdat hij te rauw is
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind hem anders perfect voor de main
Dat was sarcasme jongensquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:12 schreef T_Killer het volgende:
[..]
B-Front en Ran-D bedoel je? of de DJ's in het algemeen?
Idd, erg vetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:32 schreef mstx het volgende:
Ahh dankzij de defqon.1 CD eindelijk Tatanka - Africa in goeie kwaliteit. Wat een heerlijk nummer.
Kutski op de Main jonge! Ook het enige moment dat ik daar ben waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef Sethje het volgende:
Over recalled to life gesproken, morgen even openen met stana en daarna dutch master checken denk ik
Maar dan heb je wel een fysiek exemplaar...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:10 schreef pl4kkie het volgende:
De defqon cd is tekoop in itunes voor 10 euro. Als je bij defqon zelf koopt betaal je 20. Naaiers.
ja okee das waar. Maar je kan ook gewoon branden op een cd. Maar dan nog 10 euro meer vragen voor een fisiek exemplaar. Ben hem nu aant binnen horkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een fysiek exemplaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |