Denk et nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef poiuytr het volgende:
Hebben we een nieuw record trouwens? 30 minuten 1 topic?
Ja punt is alleen dat die stats maar 1 keer per maand worden geüpdatet:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef StM het volgende:
Ik vind dat eigenlijk ook wel een statslijstje waardig, welke topics gingen het snelst
Maar wel een hardstylereeks record.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Denk et nietTOpics van nieuws gaan volgens mij nog harder
Dat zeker en ik denk dat wij als topic reeks ook de snelste ooit zijn geweestquote:
Niks mis met wat mainstream hcquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Beetje jammer dat ze het tempo nu omhoog knallen en hardcore gaan draaien![]()
Maargoed die tent staat natuurlijk ook op DQ ..
Aparte track wel, maar mijn woofer is niet zo laag, dus ik luister tzt wel naar de I Don't Have A Proper Woofah remixquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef Sc0tTy het volgende:
Bah je was me net voor!
die ff aanen dan ben ik ook loos
Snap niet echt wat nou het verschil is tussen mainstream en underground..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niks mis met wat hc, tenzij het mainstream is
Hoe weet je dan dat je van allebei kan genieten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Snap niet echt wat nou het verschil is tussen mainstream en underground..
quote:Ik kan van allebei genieten.
Mooi is mooi.
Mainstream is hersenloze muziek, zit totaal geen gevoel in. En ja dat kan best in hardcorequote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Snap niet echt wat nou het verschil is tussen mainstream en underground..
Ik kan van allebei genieten.
Mooi is mooi.
Als iets 'underground' is geclassificeerd en ik vind het mooi, luister ik daarnaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je van allebei kan genieten?
[..]
Dit komt met name wat betreft de mainstream-hitjes doordat er bekende pop/rock/top40-samples worden gebruikt. Kan zowel vocalen als melodieën betreffen. Geeft blijk van weinig creativiteit en makkelijk willen scoren dmv de herkenningsfactor. Meest storende is dat vaak de originele sample/ track daardoor ook niet meer aan te horen is. Voorbeelden van dergelijke platen:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mainstream is hersenloze muziek, zit totaal geen een plastic gevoel in.
Ja.. JA.. JAAAAAAA! Nieuwe Crypsis tracks!twitter:Crypsis twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 17:08:22Time to burn some cd's with new track's!! See you tomorrow at Defqon #DQ11 reageer retweet
Staat wel op nr 3 in de HS top 500 aller tijden hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dit komt met name wat betreft de mainstream-hitjes doordat er bekende pop/rock/top40-samples worden gebruikt. Kan zowel vocalen als melodieën betreffen. Geeft blijk van weinig creativiteit en makkelijk willen scoren dmv de herkenningsfactor. Meest storende is dat vaak de originele sample/ track daardoor ook niet meer aan te horen is. Voorbeelden van dergelijke platen:
Dj Zany - Nothing Else Matters
Dj Zany & Beholder - Bleeding for the harderstyles
The Prophet - Smells Like hardstyle
The Prophet & Da Syndrome - black stripez
The Prophet & Elize - Standing strong
The Prophet & Brennan Heart - Wake you up
SMD - Just Like you
Evil activities - Nobody said it was easy [hardcore maar een van de ergste]
Dj Isaac - We are your friends
Een van de weinige DJ's in de hardstyle die ik daar nog niet op heb kunnen betrappen is Headhunterz. Hij gebruikt ook wel vocals of melodieën (sutra, scar ur face, rock civilisation) maar misbruikt daarbij dan geen algemeen bekende classics uit andere genres. Mag ook weleens gezegd worden
Gewoon wat tracks van collegae misschien?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef Levitas het volgende:
Ja.. JA.. JAAAAAAA! Nieuwe Crypsis tracks!twitter:Crypsis twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 17:08:22Time to burn some cd's with new track's!! See you tomorrow at Defqon #DQ11 reageer retweet
Toch?
Absoluut een goed voorbeeld van een doodgedraaide plaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef T_Killer het volgende:
En ook nog even terugkomend op wat je zei over de kritiek op MMA. Meen me te herinneren dat ie voor het eerst werd gedraaid op Thrillogy 2008 en dat iedereen er toen lyrisch over was. Vind ook dat ie inmiddels te vaak is gedraaid maar verder is het geen slechte plaat. DBSTF hebben vele slechtere platen gemaakt.
Daar heb je gelijk in maar dat bedoelde ik niet eens echt. Just Like You vind ik zelfs (als enige uit dat lijstje) wel aardig, maar de originelen vind ik ook allemaal niks dus dan maakt het me niet uit dat ze verkracht worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dit komt met name wat betreft de mainstream-hitjes doordat er bekende pop/rock/top40-samples worden gebruikt. Kan zowel vocalen als melodieën betreffen. Geeft blijk van weinig creativiteit en makkelijk willen scoren dmv de herkenningsfactor. Meest storende is dat vaak de originele sample/ track daardoor ook niet meer aan te horen is. Voorbeelden van dergelijke platen:
Dj Zany - Nothing Else Matters
Dj Zany & Beholder - Bleeding for the harderstyles
The Prophet - Smells Like hardstyle
The Prophet & Da Syndrome - black stripez
The Prophet & Elize - Standing strong
The Prophet & Brennan Heart - Wake you up
SMD - Just Like you
Evil activities - Nobody said it was easy [hardcore maar een van de ergste]
Dj Isaac - We are your friends
Een van de weinige DJ's in de hardstyle die ik daar nog niet op heb kunnen betrappen is Headhunterz. Hij gebruikt ook wel vocals of melodieën (sutra, scar ur face, rock civilisation) maar misbruikt daarbij dan geen algemeen bekende classics uit andere genres. Mag ook weleens gezegd worden
Over het algemeen werd de lijst alleen maar opgehemeld...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:45 schreef Sethje het volgende:
wat een gedoe over zo'n lijst, ik heb 1 keer ingeschakeld en toen was er iemand in t engels aan te praten en ben ik snel weer overgeschakeld op mijn eigen repertoire.
Tita <-> engelsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:45 schreef Sethje het volgende:
wat een gedoe over zo'n lijst, ik heb 1 keer ingeschakeld en toen was er iemand in t engels aan te praten en ben ik snel weer overgeschakeld op mijn eigen repertoire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |