Jaquote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ben ik de drukte bij het weggaan dan echt voor geweest?
ik stond volgens mij geparkeerd op het veld links van het woordje "Bremerbergdijk" midden onderin de foto... ook de rode lijn genomen, maar geen problemen gehad met ritsen in de blauwe rijquote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jawij zaten pas om 01.00 in de auto en toen stond het op de velden zelf al/nog helemaal vast.
[ afbeelding ]
Dat rode was de hele file vanaf de parkeerplaats, het blauwe was de weg waar vooral de bussen reden volgens mij. Die 2 files moesten bij die T-splitsing dus ritsen, volgens mij ging het daar fout want na 1 uur waren we 2 autolengtes vooruit gekomen. Uiteindelijk maar via die groene lijn in de blauwe file aangesloten, die ging een stuk sneller.
Die groene stond ook compleet vast. die hebben we helemaal afgelopen. Want als je eenmaal op het gras was dan kon je niet meer keren.....quote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jawij zaten pas om 01.00 in de auto en toen stond het op de velden zelf al/nog helemaal vast.
[ afbeelding ]
quote:Why don't you stop for a minute
Start making some choices
Cause you're being controlled
By their evil voices
Die heb ik gesubmit.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef NLS04 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de vocals in indoctrination echt ramkut vindt? Op de een of andere manier loopt het niet soepel op die mids en de booschap zelf is ook beetje jammer. Daarnaast hoor ik dat youre being //played// er ook echt niet in. Vooral aan dit stukje irriteer ik me:
[..]
fijn om te lezenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ben eigenlijk helemaal niet fan van theracords etc. maar Geck-o vind ik toch wel een echt goede artiest.
gr gr
Nee, je bent niet de enigequote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef NLS04 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de vocals in indoctrination echt ramkut vindt? Op de een of andere manier loopt het niet soepel op die mids en de booschap zelf is ook beetje jammer. Daarnaast hoor ik dat youre being //played// er ook echt niet in. Vooral aan dit stukje irriteer ik me:
[..]
Te brakke kwaliteit om er ook maar iets over te zeggen!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef eQuaL het volgende:
Beetje een hype op facebook over deze track, gedraaid door Coone, Nikkita vocals
Das gewoon Make It Loud met wat audiosample's erdoorheen..quote:
Sorry,quote:Op maandag 27 juni 2011 20:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Das gewoon Make It Loud met wat audiosample's erdoorheen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:46 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen van hier die volgende week naar Dreamfields gaan lekkere line-up voor relatief weinig knaken:Voor mij een kwartiertje rijden. Heerlijk lekker in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
No need to be sorryquote:Op maandag 27 juni 2011 20:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sorry,
Goedmakertje dan?
Wat een drive vanaf 1:22
Love it !
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:46 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen van hier die volgende week naar Dreamfields gaan lekkere line-up voor relatief weinig knaken:Wordt een top feestje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thera en Chris One sluiten af![]()
Dominatingquote:Op maandag 27 juni 2011 20:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij heeft Coone die de 'klassieker van Raine geremixt...
vanaf 3:15
Over remixen gesproken...
Vanaf 5:05
Damn boyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |